eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات ضد صهیونیستی در کربلای معلی 🔹زائران اربعین حسینی با برگزاری تظاهرات، کنفرانس اربیل و توصیه به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند. 🔹شمار زیادی از مردم کربلای معلا با برگزاری تظاهرات گسترده در حاشیه مراسم اربعین امام حسین(ع)، مخالفت شدید خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند. 🔹شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار‌هایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و خائنان سر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعطای حکم شهادت به خانواده علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
🔴آمریکا ۵۰ خودرو حامل تجهیزات نظامی را از عراق وارد خاک سوریه کرد 🔹خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از ورود یک کاروان آمریکایی حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی از خاک عراق از طریق گذرگاه غیر قانونی «الولید» به استان حسکه در شمال شرقی سوریه خبر دادند. 🔹هدف این کاروان حمایت و پشتیبانی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه «الجزیره» واقع در شمال و شمال شرقی سوریه عنوان شده است.منابع محلی در این باره به سانا گفتند که این کاروان شامل 50 دستگاه کامیون و تانکرهای حامل خودروهای زره پوش آمریکایی و تجهیزات نظامی مختلف بود که شب یکشنبه از عراق وارد خاک سوریه شدند.
📸 حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایتی از پیش‌بینی حاج قاسم سلیمانی از زمان شهادت خودش
♦️آسوشیتدپرس: ایران و عربستان دور جدیدی از مذاکرات را در بغداد برگزار کردند 🔹۲ مقام عراقی دوشنبه به آسوشیتدپرس گفته‌اند نمایندگان ایران و عربستان سعودی دور جدیدی از مذاکرات را در بغداد برگزار کرده‌اند.
⭕️ تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر کرونایی‌ها روابط عمومی وزارت بهداشت: 🔹روند کاهش مرگ و میر روزانه بیماری کرونا در کشور پس از عبور از قله خیز پنجم بیماری مشهود بوده است. 🔹مرگ و میر جدید روزانه در ۱۶ استان کشور، امروز کمتر از ۵ نفر بود. 🔹یکی از عمده‌ترین دلایل این کاهش تسریع در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا است. 🔹اکثر این استان‌ها از استان‌هایی بوده‌اند که درصد پوشش واکسیناسیون در آنها مناسب بوده است. 🔹استان‌های کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونا نداشته‌اند.
⭕️ جزئیات اینترنت رایگان معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان اعلام شد ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات: 🔹️ با توجه به مسئولیت اجتماعی که وزارت ارتباطات در راستای حمایت از آموزش الکترونیکی دارد، بسته‌های اینترنت هدیه‌ای برای اساتید حوزه و دانشگاه، معلمین و دانش‌آموزان در نظر گرفته است. 🔹️برای اساتید دانشگاه بسته ۶۰ گیگابایتی، برای معلمان ۴۰ گیگابایت و برای دانشجویان و دانش‌آموزان بسته ۳۰ گیگابایتی به مدت ۶ ماه در نظر گرفته شده است. 🔹️کسانی که در دایره مشمولین این بسته قرار می‌گیرند، باید برای فعال‌سازی آن به سایت https://ictgifts.ir/ مراجعه کنند. 🔹️متقاضیان باید در این سایت کد ملی و شماره تلفنی که به نام خودشان است را وارد کنند. 🔹️پس از دریافت این اطلاعات و تائید صحت آن‌ها، اسامی نهایی در مدت زمان منطقی در اختیار اپراتورها قرار می‌گیرد تا ترافیک رایگان به حساب‌شان افزوده شود.
⚽️ جام جهانی فوتسال/ حذف ایران برابر برزیل ثانی! 🔹 ایران ۲ - ۳ قزاقستان
دانش آموزان و آموزگاران مدرسه هدایت اردبیل در سال ۱۳۱۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فتنه‌گری شبکه ماهواره‌ای امام حسین (ع) وابسته به جریان انحرافی شیعه انگلیسی، با هدف تحریک احساسات مذهبی جامعه و قرار دادن طیف مذهبی و معتقد در مقابل نظام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حالات خاص حاج قاسم در روضه‌ها از زبان حاج محمود کریمی ⭕️ با احترام می‌نشست، با صدای بلند گریه می‌کرد. دم در می‌ایستاد و با همه‌ی مردم، چه در زمان آمدن و چه در زمان رفتن، روبوسی می‌کرد. ⭕️ گفتم حاجی خسته نمیشی؟ گفت: من خوشحالم که میام روضه با مهمون‌های امام حسین روبوسی می‌کنم ...
14000705_42626_1281k.mp3
3.9M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات امروز رهبر انقلاب در پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی علیه‌السلام. ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
🚨 رهبر انقلاب: حرکت عظیم خاندان پیامبر در تبیین حادثه کربلا، مکمل فداکاری روز عاشورا بود! 🔹رهبر انقلاب، در پایان مراسم عزاداری روز اربعین: این ۴۰ روز عاشورا تا اربعین یکی از مقاطع مهم تاریخ اسلام است. اگر روز عاشورا اوج مجاهدت همراه با فداکاری بود، این چهل روز اوج مجاهدت همراه با تبیین و افشاگری و توضیح بود. 🔹این حرکت عظیم خاندان پیامبر بود که توانست حادثه کربلا را ماندگار کند. این تبیین مکمل آن فداکاری بود؛ شما دانشجویان عزیز هم به مسئله تبیین اهمیت بدهید. 🔹خیلی از حقایق هست که باید تبیین شود و در ابهام نگهداشتن افکار مردم در قبال آن مسئله، گمراه‌کننده است. این حرکت تبیین، خنثی کننده آن است. 🔹هرکدام از شما به عنوان یک وظیفه مثل یک چراغ دور خود را روشن کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیفات آیت الله جوادی آملی از علامه حسن‌زاده آملی ⭕️ کمتر کسی به این توفیقات دسترسی پیدا می‌کند. آنقدر کتاب شناس و دوست کتاب بود که یک وقتی به من می گفت: من چشمم را می‌بندم، شما هر کتاب از این کتاب‌ها را بیاوری، من دست می‌کشم، می‌فهمم چه کتاب است؛ و همین طور هم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهم‌ترین عامل معنویت در اربعین ⭕️ تعجب نکنید اگر گفته شود: زمینه‌ساز ظهور همین محبت موکب‌داران به زائران است! 🔰
🚨واکنش تند ایران به اظهارات آمریکا و تروئیکای اروپایی نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی: 🔹آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی بدانند نمی‌توانید هم در برابر اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل سکوت کنید و جلوی آن را نگیرید و هم خواهان تداوم نظارت و حضور دوربین های آژانس در تأسیسات تحت خرابکاری تروریستی باشید. 🔹تفاهم اخیر ایران و آژانس به طور کامل و ظرف زمان توافق شده اجرا گردید. 🔹از این رو، ایران نیز چگونگی واکنش به این حسن نیت خود را رصد خواهد کرد و در هر مرحله، اقدام مناسب را اتخاذ خواهد نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‏افتضاحات صداوسیما! برنامه «دونبش» که از شبکه ایران‌کالا متعلق به صدا و سیما پخش می‌شه، یکی از عجیب‌ترین برنامه‌های تلویزیونیه! چند نفر مجری هر چی دلشون بخواد می‌گن و هر کاری دلشون بخواد می‌کنند درحالیکه پخش تلوزیونی هرثانیه و هردقیقه میلیونی هزینه پخش داره! بخش‌هایی از برنامه ۳۸۱ که کلش اینجاست: ‎ https://t.co/Iy42JtutAN‎
🔴 عامل اجنبی کسی است که با هزار دسیسه جلوی تخریب کاخ غیر قانونی که دخترش از سر ریز قاچاق دارو‌ساخته بود گرفت!
🔴پوستر ‌‌‌| اللهم عجل لولیک الفرج 🔹برای آمدنش در مسیر کرب و بلا ‌‌/ اگر دعا بکنی تا ظهور راهی نیست.
31.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• ﷽ • انیمیشن نائب‌ الزیاره، تقدیمِ نگاه زائران و چشم‌ انتظاران کربلا اربعین پُر حسرت ۱۴۰۰ شمسی - ۱۴۴۳ قمری ١٤٤۳
🔴 این نهضت ادامه دارد... یاحسین، "سالها گریه به تو جرم تلقی میشد روضه هرشب ما، برکت روح الله است" ⚜ شادی ارواح طیبه شهدا وامامِ شهدا صلوات ⚜
🔺چند پرسش مهم درباره واکسن های مشترک خارجی و ایرانی 🔹 سهم شرکت‌های ایرانی در تولید این واکسن‌ها چقدر است؟ 🔹باوجود صدور مجوز مصرف اضطراری چرا هنوز این واکسن‌ها به چرخه عمومی به صورت انبوه وارد نشدند؟ 🔹شرکت‌های ایرانی تا چه حد قادر به تامین زیر ساخت صنعتی تولید انبوه این واکسن‌ها در داخل هستند؟ ⁉️ این ها ابهام هایی است که مسئولین کشور و مدیران این شرکت ها باید درباره آن شفاف سازی کنند!