eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کوله پشتیا خیلی خوبه🤩🎒 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
باشه بعداً! این تسویفی که در روایات ما هست، معنایش این است؛ سوف افعل، سوف افعل: خواهم کرد، خواهم کرد - و دائماً کار را به تأخیر بیندازیم. از همین لحظه اوّل، دقایق را قدر بدانید و آن کار مهمّ اساسی را که می‌خواهید آخر انجام دهید، همین اوّلِ کار انجام دهید. ۱۳۷۶/۶/۲ - رهبر انقلاب ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌----------------------- ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تشرف یک زن مسیحی به دین اسلام در مسجد مقدس جمکران 🔹یک پزشک زن مسیحی و اهل کشور برزیل همزمان با روز نهم‌ ربیع‌الاول در مسجد مقدس جمکران به دین اسلام مشرف شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خواب شوم آمریکا و اروپا برای ایران در مذاکرات وین اگر ایران با شرایط مذاکرات وین، برجام را احیا می‌کرد، چه فاجعه‌ای در انتظارمان بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزیر راه و شهرسازی: ۴ میلیون مسکن در ۴ سال ساخته می‌شود 🔹قاسمی: ۴ میلیون مسکن در ۴ سال ساخته خواهد شد، با توجه به اینکه ساخت مسکن حدود یکی سال و نیم به طول می انجامد برای فاز اول ساخت دو میلیون واحد مسکونی را در برنامه داریم. 🔹در ۸۰۰ شهر برای ساخت مسکن زمین شناسائی شده است.
🔴 در دولت گذشته حقوق اساتید دانشگاه را به شکل غیر منصفانه‌ای افزایش دادند، چون خودشان ذی نفع بودند! 🔹مهدی پازوکی، اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»: متاسفانه در دولت گذشته حقوق اساتید دانشگاه به شکل غیرعادلانه‌ای افزایش پیدا کرد که این اقدام غیر عادلانه بود و کسانی که زمینه انجام این کار را فراهم کردند، خودشان می‌خواستند بعد از دولت به دانشگاه برگردند و از این موضوع منفعت ببرند. 🔹اخیرا شنیده‌ام اساتید دانشگاه و قضات مالیات کمتری از سایرین می‌پردازند و این اقدام هم خلاف عدالت و مروت است، زیرا هر کسی که درآمدی دارد باید مالیات بپردازد.
🔴 | سرانه وکیل به ازای هر ده هزار پرونده حقوقی 🔹ایران یکی از فقیرترین کشورها در دسترسی به خدمات حقوقی در دنیا است. 🔹انحصار در وکالت یکی از سدهای دسترسی مردم به خدمات حقوقی بود که توسط مجلس شکسته شد.
🔴 باید دست تولیدکننده را گرفت نه پایش را!
🔴 امروز 17 اُکتبر ۲۵ مهر روز جهانی ریشه‌کنی و مبارزه با فقر هست. یادتونه جناب شیخ بنفش می گفت تو دولت من مبارزه با فقرِ مطلق همیشه پاینده هست؟ - بله آقای روحانی! شما و هم دستان تون فقر رو تا شونصدهزار جدتون با ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تُن طلا ریشه‌کن کردید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تجمع باشکوه مردم یمن در استان صعده به مناسبت ایام ولادت باسعادت پیامبر رحمت(ص)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سردار حاجی زاده: قدرت نخست موشکی و پهپادی در منطقه ایم 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه: در حوزه ی موشکی و پهپادی در منطقه قدرت اول و در جهان هم جزو قدرت های برتر هستیم. 🔹برای دیگران این میزان توانمندی در کشوری که در همه ی زمینه ها تحریم است، چشم گیر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بانک‌ها چگونه از سرمایه مردم سواستفاده می‌کنند و جیب خود را پر می‌کنند؟ حقیقتی که باید از چشم مردم دنیا پنهان بماند! هنری فورد: این خیلی خوب است که ملت ما از سیستم بانکداری ما سر در نمی‌آورند؛ زیرا اگر به آن پی می‌بردند، پیش از طلوع خورشید فردا انقلاب می‌کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ونزوئلا حجم قابل توجهی سلاح از ایران خریده/زنگ خطر برای آمریکا و کلمبیا به صدا درآمده/ونزوئلا با کمک ایران در حال استفاده از پهپادهای جاسوسی در منطقه است!
♦️نقشه اردوغان برای حمله به سوریه چیست؟! 🔹احمد عدنان از فرماندهان اصلی ستاد معارضین مسلح سوری تحت حمایت ترکیه است و از او به عنوان معاون رئیس ستاد ارتش ملی سوریه نام برده می شود. 🔹یعنی همان نهاد غیرقانونی که قبلاً به نام ارتش آزاد سوریه شناخته می شد و در این سالها، هزینه و تسلیحات و امکانات آموزشی آن از سوی ترکیه تامین شده است. حضور او در جمع فرماندهان معارضین سوری مستقر در الباب، این احتمال را تقویت کرده که ترکیه می خواهد اول در غرب فرات دست به یک حمله بزند. 🔹چنین پیش بینی شده که در صورت اقدام ترکیه برای دست زدن به یک حمله گسترده در مناطق غرب رود فرات، معارضین مسلح از این فرصت سوءاستفاده کرده و دست به قلمروگشایی بزنند.
49.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بررسی وضعیت کرونا در عراق 🔹اثبات عنایت سید‌الشهداء به عزاداری و زائران 🔸بررسی مستند وضعیت در کربلا 🔹مصاحبه اختصاصی با 📌کاری از گروه فرهنگی تبلیغی عقیله عشق علیهاسلام و موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا علیه السلام
♦️حماس: به زودی اسرائیل مجبور به آزادی اسرا خواهد شد 🔹جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد: مسئله اسرا در صدر اولویت‌های مقاومت قرار داشته و تا تحقق هدف آزادی اسرا از پای نخواهد نشست.
♦️سردار باقری:کمیسیون مشترک نظامی ایران و روسیه سه ماه دیگر برگزار می‌شود 🔹سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با والری گراسیموف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در مسکو اعلام کرد: 🔹 کمیسیون مشترک نظامی ایران و روسیه سه ماه دیگر در تهران برگزار خواهد شد.در نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه همکاری‌های دو کشور در امور دفاعی و امنیتی و آموزشی و موضوعات دیگر در این رابطه مطرح و بررسی خواهد شد. 🔹در دیدار امروز درخصوص همکاری نیروهای مسلح روسیه و ایران و قراردادی که قرار است امضا شود گفت‌وگو شد.در این دیدار همکاری های دوجانبه در عرصه های دفاعی و امنیتی را بررسی کردیم.
شهید برونسی.mp3
3.92M
🎙سخنان استاد رحیم پور ازغدی در خصوص شهید برونسی و توسلات این شهید به حضرت زهرا سلام الله علیها + صدای شهید برونسی در مورد مقام معظم رهبری 💐فاتحه ای همراه با صلوات هدیه به ارواح مطهر شهدای دفاع مقدس --------------------- 🇮🇷
🔺هشدار نصرالله درباره برنامه حزب «القوات اللبنانیة» برای جنگ داخلی در لبنان 🔹دبیر کل حزب‌الله: تسلیت به شهدای قندهار که توسط تروریست‌های داعش وهابی و پشتیبانی آمریکایی کشته‌ شدند.نصرالله همچنین کشته شدن شماری از لبنانی‌ها در حادثه تیراندازی در بیروت را نیز تسلیت گفت و گفت، یک حزب در لبنان هست که میخواهد مردم همجوار ضاحیه (جنوب بیروت) همیشه در نگرانی باشند و مردم [شیعه] در جنوب بیروت را دشمن مسیحی‌های لبنان نشان بدهد. 🔹 دیگر بعد از کشتار روز پنجشنبه باید به صراحت اسم بیاورم و بگویم که منظور، حزب «القوات اللبنانیة» [به رهبری سمیر جعجع و از متحدان عربستان و آمریکا] است.برخی از مسئولان حزب القوات اللبنانیه به تک‌تیراندازهایشان لقب مقاوم دادند! 🔹جنگ اصلی ما با اشغالگران رژیم صهیونیستی است.قوات نیروهای لبنانی و رئیس آن می خواهند مدعی شوند که آنها پرچمدار دفاع از مسیحیان هستند.من به مردم مسیحی مان می گویم که برنامه واقعی حزب «القوات اللبنانیة» جنگ داخلی است.
🔺دستگیری مغز متفکر عملیات تروریستی «کراده» 🔹نخست وزیر عراق از دستگیری تروریستی خبر داد که به عنوان مغز متفکر عملیات تروریستی «کراده» از پنج سال پیش تحت تعقیب قرار داشت. 🔹۱۳ تیر ۹۵ درپی دو انفجار تروریستی در یک منطقه تجاری و بازار در کراده در مرکز بغداد ۳۲۴ تن کشته و صدها نفر زخمی شدند.
♦️به هرگونه ماجراجویی، پاسخ پشیمان‎کننده می‎دهیم 🔹سردار حاجی‌زاده: صهیونیست‎ها حتی نمی‎توانند امنیت خودشان را تامین کنند، آن‎وقت برخی کشورها برای تامین امنیت‎شان سراغ رژیم‎صهیونیستی رفته‎اند. 🔹اگر‌ مبارزه سردار سلیمانی نبود، امروز شاهد صدور گروه‌های تروریستی به اروپا بودیم. عاملان و آمران حمله به شهید سلیمانی همچنان تحت تعقیب ایران قرار دارند و از جنایت خود رهایی پیدا نخواهند کرد.
♦️جوانگرایی در مناطق آزاد؛ مجتبی ثابتی مدیر کیش می‌شود؟ 🔹گفته می‌شود دکتر سعید محمد قصد دارد مجتبی ثابتی را به ریاست منطقه آزاد کیش منصوب کند. کیش مهم‌ترین قسمت از مناطق آزاد کشور شناخته می‌شود، دکتر محمد در حال اعتماد به جوانان انقلابی است و با این انتصاب، یک اتفاق مبارک دیگر در کارنامه دکتر سعید محمد ثبت خواهد شد.