eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴کسانی که زخم ساچمه پلاستیکی که نتیجه حضور در میان آشوبگران زاینده رود است را میبینند و فحاشی میکنند، اما اوباشِ پست‌فطرتی که با چاقو، نیروی خادم امنیت را اینگونه مجروح میکنند را نمیبینند، بویی از شرافت و وجدان نبرده اند
🔴‍ ‍ 🔵 در نشستی با همکاری حوزه هنری استان گیلان مطرح شد روایت محمدصادق کوشکی از نهضت جنگل 🔸به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، نشست علمی روایت جنگل در آستانه صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی با موضوع "از ایده‌پردازی تا فعالیت فرهنگی موثر در معرفی نهضت جنگل" صبح امروز در پژوهشکده گیلان شناسی رشت برگزار شد. 🔹وی با اشاره به پیشینه تاریخی سد کریت در شهرستان طبس اظهار داشت: ۶۰۰ سال پیش اهالی این روستا دچار مشکل کمبود آب شدند و به فکر افتادند که برای تامین آب در فصل‌های بهار و تابستان، آب را در پاییز و زمستان ذخیره کنند‌؛‌ آن‌ها در ادامه با استفاده از مصالح بومی منطقه توانستند سدی بسازند که تا ۴۰۰ سال رکورددار بلندترین سد جهان بود و با وقوع زلزله‌های مختلف در این منطقه همچنان سالم است. 🔹محمدصادق کوشکی تصریح کرد: استقلال همان مفهوم هویتی است که مردم کریت طبس به کمک آن توانستند مشکلات آب خود را حل کنند و اگر قرار است مشکلات ما حل شود باید هویت خودمان را بشناسیم و اگر هویت‌شناسی به خوبی انجام شود دستمان را به سمت کسی دراز نمی‌کنیم. 🔹کوشکی گفت: میرزا کوچک جنگلی بعد از نخستین فتح خود در یک سخنرانی در جمع نیروهای داوطلب خود از اهداف بشری و آورده‌های بشریت سخن گفت و می‌گوید "فکر نکنید هدف ما گرفتن دارالحکومه رشت و نخست وزیری در تهران است بلکه ما می‌خواهیم جهان را بسازیم." 🔹به گزارش تسنیم، این نشست به همت سازمان فضای مجازی سپاه گیلان، بسیج اساتید، سازمان بسیج دانشجویی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار شد و حاضران با حضور بر مزار میرزا کوچک جنگلی ضمن نثار فاتحه به مقام این روحانی شهید ادای احترام کردند.
🔴اسرائیل چگونه فلسطین را غصب کرد 🔹 چگونگی اشغال سرزمینهای اشغالی فلسطین به دست رژیم غاصب صهیونیستی خلال سالهای ۱۹۱۷ تا ۱۹۸۴ میلادی
🔴‏در خصوص پرونده احمد عراقچی صرفاً بحث تفاوت در عامل بودن یا آمر بودن است.... داستان سرایی نکنید زیرا در صورتی عامل بودن متصور است که بزرگترش آمر باشد، در این صورت احیاناً مجبور شوید بابت محاکمه کسی هشتگ بزنید که ۸ سال از او دفاع کرده بودید....!
🔴 رییس سازمان برنامه و بودجه: در ۸ سال حاکمیت لیبرالی، فقیر فقیر تر و دارا داراتر شد!
🔴سخنرانی یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس 🔸 تحقق آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی دور از انتظار نیست. 🔸 باید وزارت آموزش و پرورش را قله کشور قرار دهیم. 🔸امیدوارم حافظی امین برای اعتماد رئیس جمهور باشم. 🔸ما نیازمند الگوی تربیتی هستیم که مصداق آن طبق فرمایش رهبرانقلاب حاج قاسم است. 🔸تمام شهدای هسته ای تربیت یافته مکتب سلیمانی هستند. 🔸باید به تربیت به عنوان مسئله ملی نگاه کنیم. 🔸وظایف محول شورای عالی آموزش و پرورش برای سند آموزش و پرورش بسیار کند و با سوء تدبیر پیش رفت. 🔸سرکردگان سند آموزش ۲۰۳۰ جایی در نظام آموزش و پرورش ندارند. 🔸سرمایه پیشرفت کشور در آموزش و پرورش فراهم می شود. 🔸تربیت ابزار توسعه نیست، هدف توسعه است. 🔸شورای عالی آموزش و پرورش در مقابل نفوذ سند ۲۰۳۰ کاملا منفعل کرد و برخی اعضا با آن همکاری کردند. 🔸دانشگاه فرهنگیان وظیفه خون‌رسانی به آموزش و پرورش را بر عهده دارد، حیات وزارتخانه با این قلب ضعیف به خطر افتاده است. 🔸تقویت این دانشگاه جزو اولویت های من است. 🔸نیمی از مدیران آموزش و پرورش باید جوان باشند، در عین حال باید از مدیران استخوان خورد کرده هم استفاده کرد. 🔸باید به جای تنوع در مدارس به سمت تنوع استعدادها حرکت کنیم. 🔸آموزش های ما هنوز بوی سکولاریسم می دهد. 🔸باید امورتربیتی را با قدرت به دوران اوج خود برسانیم. 🔸هیچ یک از مدیران بالایی و میانی آموزش و پرورش حق ندارند مدرسه غیر انتفاعی داشته باشند. 🔸فقط ۶۰ درصد عضو شبکه شاد هستند. 🔸فضای مجازی بازوی مدرسه است. 🔸قرارگاه جهادی در وزارتخانه تشکیل خواهدشد. 🔸نظارت بر مدارس غیرانتفاعی تقویت خواهد شد. 🔸از صندوق ذخیره فرهنگیان فساد زدایی خواهد شد. 🔸رتبه بندی معلمان را با قوت ادامه خواهم داد. 🔸برای افرایش حقوق و مزایای معلمان حداکثر توانمان را به کار خواهیم بست. 🔸چشم حاکمیت نسبت به تعلیم و تربیت کم سو است. 🔸ارتقا معیشت معلم کمترین اقدام برای بهبود وضعیت اقتصادی اوست.
🔴 فرزند دماوند 🔹به یاد دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تذکر نماینده تهران به حسن خمینی/ خضریان: حرمی که چند ده میلیارد برایش خرج شده امروز حتی کارکرد یک نمازخانه را ندارد! سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران: 🔹چند روز پیش موقع نماز صبح در حرم امام(ره) با صحنه تاسف باری مواجه شدم. 🔹درحالی که مردم در سرما در چادر به سر می بردند حرم امام(ره) به هنگام نماز صبح تعطیل بود. 🔹تولیت آستان حرم امام خمینی(ره) در زمانی که کشور نیاز به فعالیت فرهنگی دارد باید پاسخگو باشد که چرا وضعیت حرم به این شکل تاسف بار است؟
🔴فاجعه ای در مرکز اسناد سازمان اوقاف بنابر برخی اخبار به تازگی اسناد ملی نگهداری شده در سازمان اوقاف به دلیل ترکیدگی لوله آب از بین رفته‌اند، اتفاق قابل تأسفی که امکان احیای این اسناد را منتفی کرده‌است. متاسفانه در اثر اهمال کاری مدیرکل جوان و کم تجربه فاجعه ای در اسناد سازمان اوقاف رخ داده که به هیچ وجه قابل جبران نیست. مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف اخیراً در گفتگو با خبرگزاری فارس این مسئله را تکذیب کرده‌است. در همین خصوص، یک منبع آگاه و موثق (پژوهشگر و استاد دانشگاه) در گفت‌وگویی، جزئیات این ماجرا را در اختیار «جوان» قرار داده و تأکید کرده که انکار این مشکل از احیا و نجات این اسناد جلوگیری می‌کند. پژوهشگران اذعان دارند که برای بررسی پیشینه تاریخ و فرهنگ ما و حتی صحت‌سنجی اموال وقفی، وجود این اسناد ضروری بود. متأسفانه سازمان اوقاف در طول سالیان گذشته در خصوص پژوهش‌های اجتماعی و تاریخی، بسیار بسته عمل کرده‌است؛ یعنی نه اسناد را در اختیار محققان قرار داده و نه دانشجویانی که می‌خواستند پایان‌نامه خود را در زمینه اسناد به انجام برسانند، موفق به دسترسی به این اسناد شده‌اند. در مجموع نوع نگاه حراستی به این اسناد که نه فقط اسناد وقفی بلکه واقعاً اسناد ملی هستند، موجب می‌شود در شرایطی که اتفاقی برای اسناد بیفتد، امکان بحث و حل مشکل وجود نداشته باشد. وقتی به هر دلیلی یک چنین حوادثی برای مجموعه‌ای از اسناد ملی رخ می‌دهد، می‌توان از آن به عنوان فاجعه یاد کرد. این اتفاقات که با تمرکز اسناد در یک مکان، همه آن‌ها را به نابودی می‌کشاند، قابل جبران نیست. آیا مرکز اسناد ملی کشور از این نوع نگهداری مطلع بوده؟ مراکزی همچون سازمان اسناد یا کتابخانه‌های ملی و سازمانی که بخش مرمت دارند می‌توانند در این موقعیت به حل مشکل کمک کنند. این اسناد باید در یک وضعیت خاصی خشک و ریکاوری شود. وقی ضربه به اسناد ملی کتمان می‌شود، نمی‌توان به احیای آن کمک کرد و ما علاقه‌مندان به اسناد بیش از هر چیزی نگران این هستیم که این نوع کتمان باعث آسیب بیشتری به اسناد ملی شود. منبع: مشرق
🔴 زنگنه رابطه گازی ایران و ترکمنستان را خراب کرد/ ترکمنستان محتاج معامله با ایران بود، دولت روحانی فرصت را از دست داد رضا الماسی، مدیرعامل پیشین شرکت انتقال گاز: 🔹سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان با توجه به تراز منفی فعلی گاز و همچنین یافتن راهکاری برای پرداخت بدهی دولت ایران به ترکمن‌ها، اثرات مثبتی خواهد داشت. 🔹زیرساخت‌های بسیاری با هزینه‌های گزاف برای واردات گاز از ترکمنستان ایجاد شد که در این هشت سال گذشته، بلا استفاده ماند، در حالیکه ترکمنستان محتاج معامله با ایران بود و دولت گذشته فرصت‌ها را از دست داد. 🔹ایران فرصت تبدیل شدن کریدور واسطه‌ای گازی بین ایران و ترکمنستان را از دست داد زیرا این امکان وجود داشت که گاز ترکمنستان از ایران به کشورهای دیگر صادر شود؛ معاون وقت برنامه ریزی زنگنه در مورد سوآپ گاز به من گفت که هرکاری می‌خواهید بکنید اما اسم گاز ترکمنستان را نیاورید! 🔹ایران فرصت نقش آفرینی در بازار گاز ترکیه را هم از دست داد، زیرا خودم پیشنهاد ایجاد خط انتقال گاز ایران به ترکیه و بعد اروپا را به زنگنه دادم که در این راستا شرکت ترک، مجوز دولت ترکیه را هم گرفت و چهار میلیارد دلار فاینانس برای سرمایه‌گذاری در این زمینه آوردیم اما زنگنه نپذیرفت. 🔹بخش مهمی از چالش فعلی گاز کشور و خراب شدن رابطه ایران با ترکمنستان در مورد گاز ناشی از نگاه غیرراهبردی زنگنه بود./ نود اقتصادی 👤 مهدی مهرپور، سردبیر نود اقتصادی نیز در توییتی نوشته است: 🔹یادش بخیر همین چند سال پیش صادرات ایران به کشور ترکمنستان چیزی حدود 800-700 میلیون دلار بود. 🔹امروز رقم صادرات کالایی ایران به این کشور به سختی به 130 میلیون دلار می‌رسد. 🔹وقتی بجای توجه به همسايگانت، بی محابا به سمت غرب پرواز کنی، طبیعی‌ست که صادرات به همسایه ات هم یک ششم شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ترور ۵۰۰ نخبه هسته‌ای و نظامی توسط موساد 🔹از دهه پنجاه میلادی تا کنون که موساد شکل گرفته، گروه‌های تروریستی ویژه‌ای زیر نظر وزیر رژیم صهیونسیتی آغاز به کار کردند که کار اصلی آن‌ها ترور دانشمندان مخالف صهیونیسم بوده، طوری که گفته می‌شود تا کنون بیشتر از ۵۰۰ نخبه هسته‌ای و نظامی مسلمان توسط این جوخه‌ها ترور شده‌اند!
🔴 طبق قوانین اینستا شما اگر از عکس حاج قاسم حتی از پشت سرش هم استفاده کنی، پستت حذف میشه و اخطار میگیری اگر تو کپشن و حتی عکس از کلمه حاج قاسم، سلیمانی، سپاه قدس و ... استفاده کنی هم همینطور این پست بی بی سی همه اینا رو داره و بعد ۵ روز هنوز حذف نشده! چرا؟ چون بی بی سی فرق داره؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنرانی رئیس‌جمهور در پانزدهمین اجلاس اکو آیت‌الله رئیسی: 🔹ایران، اولویت ویژه‌ای برای همکاری و مشارکت اقتصادی با کشورهای آسیایی، به خصوص همسایگان خود در آسیای جنوبی، آسیای غربی، آسیای میانه و قفقاز قائل است. 🔹تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران کوچکترین خللی در سیاست‌های تعاملی حداکثری ایران با کشورهای منطقه ایجاد نمی‌کند. 🔹آمادگی کامل داریم تلاش‌های مکمل، از جمله تاسیس پلیس اکو و ایجاد سازوکار همکاری‌های قضایی اکو در اسرع وقت نهایی شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فیلم کامل بخش تقطیع شده مصاحبه‌ی فریدون عباسی توسط bbc 🔹بی‌بی‌سی با تقطیع مصاحبه مکتوب فریدون عباسی، رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی با روزنامه ایران، مدعی شده بود که با وجود فتوای رهبر درباره سلاح هسته‌ای، محسن فخری زاده در ارتباط با آن سیستم ایجاد کرده بود 🔹این درحالی است که عباسی به صراحت در پاسخ به خبرنگار ایران می‌گوید که فعالیت‌های دفاعی شهید فخری زاده منجر به راه‌اندازی سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی شد.
🔺‏اینکه روسیه برای غول‌های فناوری مثل گوگل، فیسبوک و اپل اینطور خط و نشون می‌کشه، دلیلش درک اهمیت حاکمیت بر فضای سایبره.... هیچ حکومت مستقلی اجازه نمیده شرکت‌ها با نفوذ از طریق فناوری و فضای سایبر حاکمیت ملیش رو دور بزنند و ملتش رو کنترل کنند، چه روسیه، چه ایران، چه چین و حتی ترکیه!
🔴به راستی معنای تروریسم و یا حقوق بشر را چه کسانی برای مردم دنیا تعریف میکنند؟ ملک سلمان دنیا را به مبارزه با خود فراخوانده! وای به حال دنیای وارونه ای که در آن دنباله های شجره ملعونه و معاویه صفتانی که دستشان آغشته به خون کودکان بی پناه یمنی است دم از مبارزه با تروریسم بزنند.
🔴 یکی از نکاتی که خیلی‌ها بهش توجه نمی‌کنن اینه که شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام مبتنی بر تبرج‌ند. یعنی حیات شما در اینستاگرام مبتی بر خودنمایی‌ست و اگر می‌خواهی در این فضا دوام داشته باشی باید طرفدار و فالور بیشتر داشته باشی و لازمه‌اش اینه که به هر شکلی دیده بشی... 👈 نکته اسف‌بار این‌جاست که خیلی‌ها برای دیده شدن دست به هرکاری می‌زنن، به‌خصوص اینکه اگر پای پول و کسب درآمد هم برای خودنمایی بیشتر به میون کشیده بشه و همین میشه که به تدریج در رفتارشون تغییرات ایجاد میشه، اما شاید خودشون هم متوجه این تغییر تدریجی نباشن‼️ 👈 ببینید چطور گام‌به‌گام یه نفر از محجبه بودن، به کشف حجاب می‌رسه و حتی برای خندوندن و جذب فالو و پول درآوردن، از چادری استفاده می‌کنه که به بهانه‌ی تبلیغ و ترویج همین چادر، وارد اینستاگرام شده بود‼️ #⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ببینید اوضاع اسفناک دانش آموزان عشایرنشین شیخک از توابع روستای کَلگان بخش آشارِ شهرستان مهرستانِ سیستان وبلوچستان رو؛کاش خیرین مدرسه ساز،دولت و نمایندگان خُفته مجلس هم می‌ دیدین!! ✍️سیّد(بلوچم)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تحریف سخنان رئیس جمهور در اجلاس اکو 🔹رسانه سعودی ایران اینترنشنال در حالی ادعا کرده که رئیس جمهور برای صادرات آب به کشورهای عضو اکو اعلام آمادگی کرده است که بررسی سخنان آیت‌الله رئیسی نشان می‌دهد اصل جمله بیان شده در سخنرانی وی کاملا بر خلاف خبر تحریف شده این رسانه است. 🔹رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در اجلاس اکو گفته است علاقمند هستیم پروژه های انتقال آب برای کشورهای متقاضی از جمله ایران در دستور کار اکو قرار بگیرد» و نه تنها صحبتی از صادرات آب به خارج از کشور نکرده، بلکه تمایل ایران را برای حل مشکل آب کشور با همکاری سایر اعضای اکو مطرح کرده است.
♦️رونمایی از اِلمان شهید فخری‌زاده در آبسرد 🔹موزه انقلاب و دفاع مقدس و شهرداری آبسرد به مناسبت اولین سالگرد شهید فخری‌زاده طی مراسمی در محل شهادت این دانشمند هسته‌ای، از المان چهره او رونمایی کرد.
🔴 اینکه «حواریون عراقچی» عصبانی شده اند که چرا علی باقری با خودش ۴۰ نفر را به وین برده، طبیعی است. احتمالا ناراحتند چرا باقری به جای ۴۰ کارشناس و خبره در حوزه تحریم و اقتصاد، دری اصفهانی یا حسین موسویان را با خود نبرده! این هنر روحانی بود که از هر تیمش یک مجرم امنیتی در می آمد. ✍️ امیرحسین ثابتی
🔺دیدار روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در عشق آباد
🔴‌سردار شکارچی: اگر قطعه قطعه هم شویم نابودی رژیم اشغالگر قدس بزرگترین آرمان ماست / جنگ تمام عیار علیه یمن را شکست‌خورده ببینید 🔹سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: حتی یک میلیمتر هم از محو شدن رژیم اشغالگر قدس در جهان عقب نشینی نخواهیم کرد، حتی اگر قطعه - قطعه شویم، نابودی رژیم اشغالگر قدس بزرگترین آرمان پیش روی ماست و بزرگترین هدفی است که دنبال می‌کنیم. 🔹دشمن یک خیال باطل دارد که مردم جمهوری اسلامی به نظام پشت کردند و مسئولین شان را قبول ندارند و به دنبال تغییر نظام هستند و از نظام جمهوری اسلامی خسته شده‌اند. این مردم اگر از جمهوری اسلامی خسته شده‌اند پس چرا با یک فرمان رهبر معظم انقلاب همه در صحنه هستند. بله، از عملکرد بعضی از مسئولین به خصوص در گذشته خسته شده‌اند. 🔹شما این جنگ تمام عیار علیه یمن را شکست‌خورده ببینید و ملت یمن را پیروز قطعی بدانید و این نوشدارو بعد از مرگ سهراب است. اگر آمریکا می‌خواست به این فتنه پایان دهد باید همان سال اول این حرف را می‌زد و پس از شکست و رسوایی، برای حفظ آبروی خود این حرف را می‌زند.
♦️اردوغان: آمریکا همه تروریست های منطقه را آموزش داده و مسلح می کند 🔹رئیس جمهور ترکیه در دیدار امروز با رئیسی: کاخ سفید همه گروه‌های تروریستی منطقه از جمله داعش و پ ک ک را آموزش داده و مسلح می‌کند و برای ایحاد ناامنی، تجهیزات و ابزارهای تروریستی در اختیار این گروه ها قرار می‌دهد، لذا همکاری مشترک برای برقراری صلح در منطقه را ضروری می‌دانیم. 🔹جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه می توانند با همکاری سایر کشورهای منطقه امنیت و ثبات منطقه را حفظ کنند.
📸 سقوط صادرات ایران به ترکمنستان در دوران روحانی 🔸در حالیکه در سال‌های گذشته سهم ایران از بازار حدود ۱۰ میلیارد دلاری ترکمنستان چیزی حدود ۸۰۰- ۷۰۰ میلیون دلار بوده است، در سال گذشته کل صادرات ایران به این کشور به سختی به حدود ۱۳۰ میلیون دلار رسید. 🔸کارشناسان، دیپلماسی اقتصادی غیرفعال، توجه ویژه دولت روحانی به کشورهای غربی و برجام و عدم حمایت دولت وقت از صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را از دلایل سقوط صادرات کالاهای ایرانی به کشور ترکمنستان می‌دانند. 🔹گفتنی است ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز در حاشیه حضور در اجلاس کشورهای سران اکو با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرده و در تلاش است تا کم کاری‌های دولت قبل را در این زمینه جبران کند.