eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ارتش یمن: استان الجوف به صورت کامل آزاد شد 🔹 سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که در جریان عملیات «فجر الصحراء» استان الجوف به جز برخی از مناطق بیابانی، به صورت کامل آزاد شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بارفیکس رفتن الهام علی اف خبرساز شد 🔹ویدئویی از الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در یک باشگاه بدنسازی که او را در حال بارفیکس رفتن می‌رود، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است. 🔹علی اف که به تازگی تولد ۶۰ سالگی خود را جشن گرفته پس از انجام این حرکت ورزشی رو به دوربین می‌گوید: ۱۵ بار، در ۶۰ سالگی 🔹برخی منتقدان او را به فخرفروشی و بزرگ‌نمایی دارایی‌ها و مهارت‌های ورزشی متهم کرده اند که روزی با پهپادهایش پز می‌دهد و روزی با بازوهایش.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺حضور مهندس رستم قاسمی وزیر راه در حرمین عسکرین(ع) و بازدید از پروژه‌های مشترک بین ایران و عراق
🔴الجزیره: سپاه حمله به تاسیسات هسته‌ای اسرائیل را با دقت بسیار بالا شبیه‌سازی کرد 🔹شبکه خبری الجزیره با اشاره به رزمایش اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارش داد که در این رزمایش حمله به تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی با دقت بسیار بالایی شبیه‌سازی شد.
🔴حمله هشتگی به بن‌سلمان 🔹فعالان عربستانی با تشکیل کمپین مجازی درباره اقدامات و سیاست‌های ولیعهد سعودی هشتگ (شاهزاده کارتونی) را علیه وی به راه انداختند.
🔺رئیس جمهور ونزوئلا: بزودی به ایران می‌روم/ سردار سلیمانی به ونزوئلا آمد؛ خدا را شکر می‌کنم که با او آشنا شدم 🔹در گفت و گو با المیادین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به مبارزه ملت این کشور با امپریالیسم آمریکا، تأکید کرد که این کشور، روابط بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد و به زودی به تهران سفر خواهد کرد 🔹ترور ژنرال سلیمانی غیرقابل باور بود. انسانیت باید از جنایت هولناک علیه قهرمان مبارزه با تروریسم عبرت بگیرد. صهیونیست‌ها تاوان جنایت علیه فلسطین را روزی پس می‌دهند.
♦️مسکو: با آزمایش موشک ابرفراصوت، غربی‌ها پیام ما را بهتر می‌فهمند 🔹- سخنگوی دولت روسیه گفت، آزمایش موشک‌های ابرفراصوت این کشور موجب می‌شود پیام‌های دیپلماتیک مسکو متقاعدکننده‌تر شوند.
🔻العامری: سردار سلیمانی بر گردن ما حق دارد رئیس ائتلاف الفتح عراق: 🔹شنبه آینده بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی است و به این مناسبت بزرگترین تظاهرات برگزار خواهد شد و امیدوارم مردم ما یکصدا و دست در دست یکدیگر برای شرکت در این مراسم قیام کنند. 🔹سلیمانی و المهندس این دین را بر گردن ما دارند که با همه قدرت مراسم سالروز شهادت آنها را گرامی بداریم و در آن شرکت کنیم
♦️وزیر دفاع هند: می‌خواهیم موشک اتمی بسازیم تا کشوری جرات نداشته باشد به ما بد نگاه کند
پند، روزی سقراط حکیم مردی را دید که خیلی ناراحت بود. علت ناراحتی‌اش را پرسید. شخص پاسخ داد: در راه که می‌آمدم یکی از آشنایان را دیدم. سلام کردم جواب نداد و با بی‌اعتنایی و خودخواهی گذشت و رفت و من از این طرز رفتار او خیلی رنجیدم. سقراط گفت: چرا رنجیدی؟ مرد با تعجب گفت: خوب معلوم است که چنین رفتاری ناراحت کننده است. سقراط پرسید: اگر در راه کسی را می‌دیدی که به زمین افتاده و از درد به خود می‌پیچد آیا از دست او دلخور و رنجیده می‌شدی؟ مرد گفت: هرگز دلخور نمی‌شدم. آدم از بیمار بودن کسی دلخور نمی‌شود. سقراط پرسید: به جای دلخوری چه احساسی می‌یافتی و چه می‌کردی؟ مرد جواب داد: احساس دلسوزی و شفقت و سعی می‌کردم طبیب یا دارویی به او برسانم. سقراط گفت: همه این کارها را انجام می دادی که او را بیمار می‌دانستی. آیا کسی که رفتارش نادرست است، روانش مریض،وبیمار نیست؟ ❓ بیماری فکری و روان نامش غفلت است و باید به جای دلخوری و رنجش نسبت به کسی که بدی می‌کند و غافل است دل سوزاند و کمک کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا جامعه بعداز رحلت پیامبراکرم صلی الله علیه وآله، از مولاعلی ابن ابیطالب علیه السلام برگشتند؟❓ حجت الاسلام رفیعی عنوان کرد:⬆️⬆️ واکنش حضرت زهرا (س) به اهل سقیفه . / خارهای نفاق پس از فوت پدرم آشکار شد.👆👆 🆔 @ن:hadanair
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
====================== پیگیر اصلی پیشرفت صنعت موشکی کشور رهبرمعظم انقلاب می باشد⬆️⬆️ سردار دست مریزاد هم به پیشرفت توان موشکی تان و هم به تبعیت پذیری شما از رهنمودهای حضرت آقا.🎍🥀🎍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقام نبوت: 🎥 واکنش امام به یک دروغ بزرگ تاریخی درباره حضرت مسیح ⬆️ 🗣 اگر کسی به شما سیلی زد آن طرف صورتتان را بگیرید تا سیلی بزند این دروغ‌ است، پیغمبر بزرگ خدا یک همچو حرف غیر صحیح را نخواهد زد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا: شیفته آیت‌الله خامنه‌ای هستم 🔹هربار که به ایران می‌روم، دوست دارم که با آیت‌الله صحبت کنم. ایشان، مردی با درایت و هوش بالا هستند. به‌زودی به تهران می‌روم تا با ایران معاهدات جدیدی امضا کنیم. 🔹ترور ژنرال سلیمانی غیرقابل باور بود.❗️❗️ انسانیت باید از جنایت هولناک علیه قهرمان مبارزه با تروریسم عبرت بگیرد. صهیونیست‌ها تاوان جنایت علیه فلسطین را روزی پس می‌دهند.
با سلام و احترام 👈آغاز عملیات جریان سازی *تغییر پروفایل* از امشب در سطح کاربران ایتا و سایر پلتفرم های فضای مجازی با استفاده از عکس فوق و در حمایت از پویش همگانی *عزیز ملت* لطفا شما هم در حمایت از این پویش پروفایل خود را به این عکس شهید مزین نمایید.
🌹 💠 قرآن: إِنَّ مَثَلَ عِيسَىٰ عِندَ اللَّهِ كَمَثَلِ آدَمَ خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثُمَّ قَالَ لَهُ كُن فَيَكُونُ (ﻗﻄﻌﺎً ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﻴﺴﻲ ﻧﺰﺩ ﺧﺪﺍ [ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ ] ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺁﺩم ﺍﺳﺖ ﻛﻪ [ ﭘﻴﻜﺮ ] ﺍﻭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﺎﻙ ﺁﻓﺮﻳﺪ ، ﺳﭙﺲ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ : [ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﻩ ] ﺑﺎﺵ ؛ﭘﺲ ﺑﻲ ﺩﺭﻧﮓ [ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﻩ ] ﺷﺪ)(آل عمران:۵۹) ✍ حضرت عیسی مسیح از دیدگاه اسلام، پیامبر خداست و به طرز اعجاز آمیز بدون پدر، از حضرت مریم متولد شده و کتاب آسمانی انجیل بر او نازل شده است (البته انجیل های کنونی انجیل های محرف بوده و انجیل نازل شده از نزد خداوند نیست) و ایشان به قدرت خدا، هم اکنون هم زنده است و در زمان ظهور نازل خواهد شد و پشت سر امام عصر عجل الله فرجه ایستاده و به او در نماز اقتدا خواهد کرد. 🔴 اما از دیدگاه مسیحیت، او خداست و فرزند خدا! و بدون پدر متولد نشده است! از دیدگاه مسیحیان عیسی کشته و به صلیب کشیده شده است! درحالی که قرآن تصریح می کند که او را نکشتند و به صلیب نکشیدند(ببینید سوره نساء، آیه ۱۵۷)؛ مسیحیان، اناجیل اربعه را حدود سیصد سال، پس از حضرت عیسی، از بین صد انجیل نوشته شده درباره شرح حال و سخنان حواریون و شاگردان مسیح انتخاب کرده اند. آنان ادعای آسمانی بودن اصل انجیل را ندارند! در حالی که قرآن کریم، اصل انجیل را نازل شده از سوی خدا می داند. 🗓 ۲۵ دسامبر ، میلاد حضرت عیسی مسیح، علیه السلام، پیامبر اولوالعزم الهی را به تمام موحدان جهان تبریک می گوییم🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بخشی از اعترافات ۲ عضو دستگیرشده‌ی منافقین ⭕️ از آموزش‌های ساخت سلاح تا انفجارها...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک برنامه‌ی ویژه‌ی روزانه به پیشنهاد امام رضا علیه‌السلام ⭕️ یک مثال کاربردی برای چگونگی برخورد مناسب با ناراحتی‌‌ها 🔰
🚨 پویشی با ۲۷ هزار امضا برای ممنوعیت حضور پزشک آقا در اتاق عمل زنان‌ و زایمان ⭕️ مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه «فارس من»، یک بار دیگر خواستار ممنوعیت حضور پزشک آقا در اتاق عمل زنان و زایمان شدند. 🔹این پویش که تنها ظرف ۸ روز بیش از ۲۷ هزار امضا جمع کرده، مطالبه‌ای جدی از متولیان حوزه بهداشت و درمان است. پویش را اینجا امضا کنید.👇👇 https://farsnews.ir/my/c/108102 https://farsnews.ir/my/c/108102
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | نگاه خدا این است که ما باید زمینه را فراهم کنیم برای انتخاب مردم ⭕️ برشی دیده نشده از مستند «آن زمستان» روایت بی‌واسطه‌ی یک فصل از زندگی آیت‌الله مصباح یزدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کریسمس 2022 در ایران! ⭕️ واقعاً باید به بعضیا گفت فازتون چیه؟ 🔸 بابانوئل مهربانتر است یا امام زمان؟!!
⭕️ آغاز فعالیت آزمایشی راهگذر ایران- آذربایجان- گرجستان از بیله‌سوار 🔹راهگذر ایران- آذربایجان- گرجستان- دریای سیاه- اروپا با عبور سه دستگاه کامیون حامل بار صادراتی به مقصد اروپا از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان در استان اردبیل عملیاتی شد.
⭕️ یک اردبیلی در میان مبتلایان شناسایی شده اومیکرون در استان هرمزگان دکتر نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان: 🔹 ۵ نمونه مشکوک به امیکرون در هرمزگان که برای بررسی به آزمایشگاهی در تهران ارسال شده بود، مثبت اعلام شد 🔹۳ مرد و ۲ خانم در بازه سنی ۲۲ تا ۴۴ سال، ۵ فرد مبتلا شده به امیکرون در هرمزگان را تشکیل می دهند 🔹از این تعداد ۳ نفر سابقه دریافت دو دُز واکسن کرونا را داشته اند و ۳ نفر هم سابقه سفر به خارج از کشور را در کارنامه دارند 🔹۳ نفر از این تعداد ساکن بندرعباس، یک نفر ساکن شهرستان بستک و یک نفر هم از استان اردبیل است.
⭕️ برگزاری کلاس‌های جبرانی برای ابتدایی‌ها از بهمن‌ماه 🔹معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اجرای فاز دوم برنامه «جبران و تثبیت یادگیری» از بهمن ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: دانش‌آموزان پایه‌های اول، دوم و سوم که آموزش سال گذشته را در فضای مجازی شروع کرده بودند دچار ضعف جدی در مهارت‌های پایه سواد به ویژه مهارت پایه‌ای نوشتن هستند.