eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️صلی الله علیک ایتها الصدیقة الشهیدة یک‌باره آتش شعله زد عالم سراسر سوخت وقتی‌که پیش چشم مردم ناگهان در سوخت نامردمان مزد رسالت را عجب دادند از ظلمشان، بعد از نبی، قرآن و کوثر سوخت هم غنچه‌ای از بوستان فاطمه افتاد هم روح مابین دوپهلوی پیمبر سوخت شد سورۀ کوثر سراسر شعله‌ور از کین یعنی "فَصَلِّ" با "لِرَبِّک" سوخت "وَانْحَر" سوخت وقتی‌که آتش در سرای مرتضی افتاد گویی که قرآن هم از اول تا به آخر سوخت هم روی بانوی دو عالم شد کبود از ظلم هم در میان آتش از او موی و معجر سوخت در با لگد وا شد به‌پا شد محشر کبری روضه چه جان‌کاه است و کوتاه است: مادر سوخت زهرا سپاه مرتضی بود و علمدارش آری، علمداری که پیش میر لشکر سوخت در حملۀ ظلم و نفاق و لشکر شیطان افتاد از پا حیدر و محبوب داور سوخت هر بیت آتش دارد از این داغ عالم‌سوز از سوز آه فاطمه دیوان و دفتر سوخت ، ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
🔻حمله راکتی به پایگاه آمریکایی ویکتوریا در عراق 🔹رسانه‌های عراقی اعلام کردند پایگاه آمریکایی ویکتوریا واقع در فرودگاه بین المللی بغداد با چهار راکت کاتیوشا هدف حمله قرار گرفت. پس از این حمله آژیر خطر فرودگاه به صدا در آمد. 🔹هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.
🔴ائتلاف سعودی یک نفتکش یمنی را ربود 🔹شرکت ملی نفت یمن امروز (چهارشنبه) خبر داد ائتلاف سعودی-آمریکایی یک نفتکش حامل بیش از ۲۴ هزار تن سوخت مازوت را ربود. 🔹این نفتکش با نام SPLENDOUR SAPPHIRE متعلق به بخش خصوصی بوده و پس از ربایش به ساحل منطقه «جیزان» منتقل شده است. 🔹شرکت ملی نفت یمن گفته ائتلاف سعودی تاکنون پنج نفتکش را ربوده و مانع پهلوگیری آن‌ها در سواحل یمن شده است.
🔴واکنش کاخ سفید به سخنان رییسی در خصوص محاکمه ترامپ 🔹سخنگوی کاخ سفید:من توضیح مستقیمی درباره اظهارات او [رئیس جمهور ایران] ندارم که بدهم. 🔹می‌توانم بگویم که او سیاست‌های خودش و مخاطبان خودش را دارد که به او گوش می‌دهند، مثل بسیاری از کشورها و رهبران دیگر کشورها.
🔴جوان دهه‌هفتادی که با حاج قاسم آسمانی شد 🔹پدر شهید وحید زمانی‌نیا: در کنار سردار سلیمانی خدمت می‌کرد اما کسی خبر نداشت. جانباز شیمیایی بود اما خبر نداشتیم. دو ماه پس از خاکسپاری وحید در حرم سید‌الکریم دیدیم وصیت کرده من را در حرم دفن کنید. وصیت کرده بود لباس عزای سید‌الشهدا (ع) را با من دفن کنید. وحید گفته بود حاج قاسم به عروسی‌ام می‌آید. 🔹مادر شهید: شب چله برای عروسمان کادو بردیم، فردای آن روز رفت و بازنگشت. خبر شهادت حاج قاسم را که در تلویزیون دیدم گفتم وحید هم رفت. دلم برای این تازه عروس می‌سوزد که تنها دو ماه عقد کرده بودند و خیلی همدیگر را دوست داشتند.
♦️پس از تهدید سردار قاآنی ترامپ سخنرانی‌اش را لغو کرد 🔹ترامپ سخنرانی خود در تاریخ ششم ژانویه یعنی فردا را لغو کرد این اقدام یک روز بعد از تهدید فرمانده سپاه قدس انجام شد.
🔴روایت یک تحقیر روزمره؛ پایگاه‌های آمریکا زیر بارش روزانه راکت‌ها و پهپادهای مقاومت 🔹 شدت گرفتن حملات راکتی و پهپادی به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه تحقیر آمریکایی‌ها را به امری روزمره تبدیل کرده است.
🔴سردار رمضان شریف در گفتگو با العالم: 🔹حمله به عین الاسد هیمنه آمریکا را از بین برد. آمریکایی ها در یک غافلگیری مشهود مورد حمله قرار گرفتند. حتماً اقداماتی صورت گرفته تا آمریکایی ها با ناکامی افغانستان و عراق را ترک کرده اند. 🔹بخش عمده‌ای از رزمایش های ما، اطلاع‌رسانی نمی‌ شود. گنبد آهنین و سپر موشکی نمی‌توانند با موشک‌های ما مقابله کنند.
♦️ پهلوان حسن یزدانی مدال المپیکش را به خانواده‌ سردار سلیمانی تقدیم کرد 🔹در گردهمایی یاران حاج‌قاسم در محل مصلای امام علی (ع) که با سخنرانی سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مشترک برگزار شد، «حسن یزدانی» و «عسکری محمدیان» کشتی‌گیران ایرانی، مدال‌های المپیک خود را توسط سید عباس حسینی‌نژاد مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساری به خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند
♦️الکاظمی: تمام پایگاه‌های آمریکا در عراق به نیروهای عراقی واگذار شده است 🔹نخست وزیر عراق: نقش رزمی نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین المللی در این کشور به پایان رسیده و تمامی پایگاه‎های نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین‎المللی به نیروهای عراقی تحویل داده شده است. 🔹در حال حاضر تعدادی مستشار (آمریکایی) در کنار نیروهای امنیتی عراق مشغول به کار هستند.
📷 امشب؛ تصویری از مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها در حسینیه امام خمینی(ره).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از قایق های تندروی نیروی دریایی انصارالله یمن با الگوبرداری از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
🔴رسانه‌های عراقی از حمله راکتی به پایگاه «عین الاسد» خبر می‌دهند 🔹منابع عراقی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار عراق (غرب) هدف حمله قرار گرفته است.
🔴آمادگی انتظامی کشور برای امدادرسانی به سیل‌زدگان 🔹فرمانده کل انتظامی کشور از آمادگی ۱۰۰درصدی انتظامی کشور برای امدادرسانی به مردم سیل زده خبر داد و گفت: همه امکانات بهداشتی، امدادی و ... فراهم است و پلیس نیز همچون سنوات گذشته با هوشیاری و آمادگی کامل و روحیه جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات مناطق سیل زده از جمله رفع آب گرفتگی، لایروبی، خدمات و امدادرسانی، تامین نیازهای مردم و ... در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس در کنار مردم و تمام ظرفیت در خدمت هم وطنان عزیز استان های سیل زده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم دوربین مداربسته بیمارستان از روایت بغض‌آلود رهبر انقلاب 🔹از انتظار حاج‌قاسم سلیمانی پشت درب اتاق عمل جراحی و همراهی با خانواده دوست شهیدش
🔴مشکل امنیتی برای زائران در سوریه وجود ندارد 🔹رحمانی،معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت:امنیت زائران در دمشق و زینبیه با دولت و وزارت کشور سوریه است؛ و مراقبت زائرین از طرف ما و سوریه تضمین می‌شود.دوازدهم دی امسال اولین کاروان زیارتی ایران در قالب دو گروه به مدت سه و چهار شب عازم سوریه شدند. 🔹جمهوری اسلامی ایران و سوریه برای از سرگیری اعزام کاروان‌های زائران ایرانی به دمشق، طی امضای تفاهم‌نامه‌ای در ۲۰ آبان ۱۴۰۰ به توافق رسیدند و مقرر شد در گام نخست سالانه ۱۰۰ هزار زائر ایرانی عازم سفر‌های زیارتی سوریه شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از کجا باید بفهمیم دین لقلقه‌ی زبان‌مان هست یا نه؟ ⭕️ سکولار نبودن یعنی اینکه بر اساس دین و به اقتضای نیاز روز، زندگی خودمان را تغییر بدهیم! 🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 داستان ریزعلی متروی تهران! ⭕️ مردی که با پریدن بر روی ریل قطار متروی تهران کرج مانع برخورد قطار سوم و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی مسافر در جریان تصادف هفته‌ گذشته دو قطار مترو شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مراسم ترحیم فوت مادر آقایان حسن و حسین فریدون (روحانی) در وین، حین برگزاری مذاکرات برجام با حضور هیات امریکایی آقای جان کری و همراهان. دلداری جان کری به فریدون
🔴مسئولین محترم! دیگه کی میخواین جلوی ضرر جانی و مالی به مردم رو بگیرین؟
AUD-20220105-WA0202.mp3
8.06M
🔴یارالی زهرا..... مداحی فوق العاده زیبای مهدی رسولی به زبان ترکی