eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر ایران که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شوت اوت 2023 است، در دور اول مقابل اسنوکرباز انگلیسی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
🔴 کمک امریکا به عملیات موساد در ایران 🔹"مایک پمپئو" رئیس سابق سازمان سیا (CIA) و وزیر سابق امور خارجه امریکا در کتاب جدید خود تحت عنوان «هرگز کوتاه نیا: مبارزه برای آمریکایی که دوستش دارم» فاش کرد در دوران مسئولیتش در سازمان سیا، به درخواست شخصیِ یوسی کوهن مدیر وقت موساد، در یک «عملیات مهم مخفیانه» کمک کرده است. 🔹به گزارش برخی منابع از جمله جروزالم پست عملیات مورد بحث که به سرقت قرن معروف است، مربوط به سرقت از آرشیو هسته‌ای مخفی ایران در نزدیکی مرکز تهران است که در فوریه سال ۲۰۱۸ رخ‌ داده است. 🔹کوهن پیشتر گفته بود که همه‌ی ده‌ها مأمور موساد در نهایت به‌سلامت فرار کردند، اما زندگی آنها در خطر بود و چیزی نمانده بود که نیروهای امنیتی ایران در عملیات تعقیب و گریز دستگیرشان کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بیشترم هست تازه! 🔹اعتراف وقیحانه رضا فلاحی، از سران سازمان منافقین به قتل عام و ترور بیش از ۱۷هزار ایرانی، در حاشیه دادگاه حمید نوری در سوئد.
🔻 برگزاری سالانه بیش از ۷۰ هزار یادواره شهدا 🔹جانشین فرمانده کل سپاه: در سال بیش از ۷۰ هزار مراسم گرامیداشت شهدا در کشور برگزار می‌شود این یعنی هنوز جوانان به دنبال زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا هستند. 🔹کل شهدای ما که حدود ۲۰۰ هزار شهید را شامل می‌شود به نسبت سایر جنگ‌های دنیا به دلیل کم بودن تعداد شهدا، قابل مقایسه نیست.
🔻 سپاه همچنان در صف مبارزه با تروریسم 🔹وزیر کشور: طرح پارلمانی اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران، بیشترین ضرر را متوجه خود اروپا خواهد کرد، چرا که آنها امروز بیشترین نفع را از مبارزات ضدتروریستی سپاه در منطقه برده‌اند. 🔹طبیعی است که سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود و این اتفاقات اثری در عملکرد سپاه نخواهد گذاشت.
🔻هراس و وحشت «پمپئو» از انتقام ایران ▪️پمپئو: دیگر زندگی عادی ندارم 🔹 وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خود نوشت: ما می‌دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل خاک آمریکا را دارد بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم. 🔹زندگی خودم، همسرم و فرزندم تحت تاثیر قرار گرفته و آنها بدون تدابیر شدید امنیتی نمی‌توانند کارهای عادی و روزمره خودشان را انجام دهند. احتمالا دیگر هرگز با ماشین شخصی خود رانندگی نخواهم کرد یا از آن سطح از حریم خصوصی که قبلا داشتم لذت نخواهم برد. 🔹اذعان «پامپئو» به هراس دائمی از جالنش در شرایطی مطرح شده که اواخر دی ماه رسانه‌های آمریکایی خبر دادند که واشنگتن حفاظت از او و برخی دیگر از افراد دخیل در شهادت سردار سلیمانی و یارانش را تمدید کرده است.
🔻سایه وحشت بر سر پمپئو! 🔹وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خود می‌نویسد: ما می‌دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل آمریکا را دارد؛ بنابراین پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم. 🔹اگر بخواهم به خواربارفروشی بروم، درحالی‌که دارم ارزیابی می‌کنم کدام بادمجان بیشتر از بقیه رسیده به نظر می‌رسد حضور نیروهای حفاظتی بر این موضوع سایه خواهد انداخت. وقتی سوزان، همسرم، می‌خواهد موهایش را مرتب کند باید امیدوار باشیم که عوامل مخفی حزب‌الله، سالن آرایشگاه را احاطه نکنند. 🔹احتمالا دیگر هرگز با ماشین شخصی خودم رانندگی نخواهم کرد یا از آن سطح از حریم خصوصی که قبلا داشتم لذت نخواهم برد!
قال رسول الله – صلى الله علیه وآله -:ما بین المسلم و بین ان یکفر الا ان یترک الصلاه الفریضه متعمدا او یتهاون بها فلا یصلیها؛ فاصله بین مسلمان و بین کفرش چیزى جز ترک نماز واجب نیست که یا عمدا ترک نماید و اصلا قبول نداشته باشد و یا از بى اعتنایى نماز نخواند. 📚(بحارالانوار، ج 82، ص 216. میزان الحکمه ، ج 5، ص 402)
💢 | غیر فعال شدن کارت های سوخت منفعل تا پایان سال 🔹 کارت‌های سوختی که تا پایان امسال استفاده نشوند، غیر فعال می‌شود. 🔹 مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: دارندگان کارت‌های سوختِ غیرِ فعال، تا پایان امسال دستِ کم باید یک بار با این کارت‌ها سوخت گیری کنند.
💢 | پیش‌بینی اوج سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین 🔹 معاون حمل‌ونقل وزارت راه: احتمال افزایش تقاضای سفر در نوروز امسال وجود دارد. 🔹 ایام پیک سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد. 🔹 همچنین همزمانی اعیاد شعبانیه با اسفندماه، باید اوج تقاضای سفرها در ۱۶ اسفند را در نظر گرفت و برای آن تمهیدات لازم را اندیشید.
💢 | رجب [ پیامبر اکرم (ص): اِستَكثِروا في رَجَبٍ مِن قَولِ: «أستَغفِرُاللّهَ»، وَاسأَلُوا اللّهَ الإِقالَةَ وَالتَّوبَةَ فيما مَضیٰ، وَالعِصمَةَ فيما بَقِيَ مِن آجالِكُم./نوادر أشعري ص١٧ح٢ در رجب، جملۀ «استغفر اللّٰه» را فراوان بگویید واز خداوند دربارۀ (گناهان) گذشته پوزش وتوبه بخواهید وبرای باقیماندۀ عمرتان، مصونیت (از گناه) ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 | طبیعت زمستانی سقزچی شهرستان نمین ✅ فلیم: علیرضا اسدپور اردبیلی
💎 جواب کامل شبهه 3️⃣9️⃣ اصلا بهشت و جهنم و قیامت وجود دارد انسان آن‌ها را که ندیده پس چگونه با قاطعیت می‌گوید وجود دارد؟ 🔶 اول: هر چیزی که دیده نشود دلیل بر نبودن آن نیست. خیلی چیزها وجود دارند که دیده نمی‌شوند. مثلا اگر شما دندانتان درد بگیرد و به شما بگویند درد را به ما نشان دهید می‌توانید درد را نشان دهید. یا اگر به شما بگویند شما عقل ندارید اگر دارید عقل را به ما نشان دهید؟! مسلما نمی‌توانید خود عقل را نشان دهید ولی از طریق دیگری باید ثابت کنید که عقل دارید مثل آثار و نشانه‌های آن. 🔷دوم: انسان‌ها برخی چیزها را قبول دارند که ندیده‌اند. مثل اتفاقات گذشتگان، جنگ‌ها و حادثه‌ها و خیلی چیزهای دیگر که چون از گذشتگان نقل شده است و امروز خیلی از انسان‌ها با وجود اینکه آن‌ها را ندیده‌اند ولی آن‌ها را باور دارند. یعنی چون آنقدر نقل شده است که مردم آن را قبول کردند. حالا وقتی 124 هزار پیامبر آمدن و تایید کردند که قیامت وجود دارد انسان عاقل چطور آن را قبول نکند؟! ♦️ سوم: دلیل دیگری از وجود آخرت، بی‌نهایت بودن روح انسان است. چون روح انسان بی‌نهایت است. چیزی هم که بی‌نهایت باشد باید در بی‌نهایت به خواسته‌ها و نیازش برسد و این دنیا چون محدود است نمی‌تواند نیاز انسان را برآورده کند پس باید جای بی‌نهایتی باشد تا انسان در آنجا نیازش برطرف شود و آن آخرت است. 💎 چهارم: خداوند انسان را برای لذت بی‌نهایت آفریده است و این دنیا محدود است و در آن هر لذتی باشد تمام شدنی است پس باید یک لذت بی‌نهایت در جای دیگر باشد تا انسان در آنجا به آن برسد. اگر نباشد این با هدف خدا تناقض دارد و خداوند حکیم هم کار بیهوده و متناقض نمی‌کند. 🔷 پنجم: دلیل دیگر آخرت این است که اگر انسان در این دنیا هزاران جنایت انجام دهد و هزاران نفر را بکشد نهایت مجازات او در این دنیا کشتن اوست که یک بار کشتن است و این مجازات یک نفر از کسایی است که او کشته است پس مجازات بقیه چی می‌شود؟! پس باید یک دنیای دیگری باشد تا او به مجازات تمام کارهایش برسد. و یا برعکس کسی که یک عمر سختی کشیده است و هزاران کار خوب انجام داده است در این دنیا لذتی نبرده است پس باید آخرتی باشد تا نتیجه‌ی این کارهایش را ببیند. 🔶 ششم: دلیل دیگر بر وجود آخرت زنده شدن انسان‌ها در این دنیا است. مثل اصحاب کهف که بعد از 309 سال مردن دوباره زنده شدند. یا عزیر پیامبر که 100 سال مرد و بعد از آن زنده شد. یا زنده کردن مردگان توسط حضرت عیسی علیه السّلام که نشان از آن دارد که انسان مرده باز زنده می‌شود. ♦️ هفتم: بالاترین دلیل وجود آخرت آیات قرآن است که حدود 2000 آیه به طور مستقیم و غیر مستقیم درباره‌ی آخرت است. 💎 هشتم: کسی که خدا را قبول داشته باشد و بپذیرد خدایی وجود دارد و آن خدا پیامبرانی را برای هدایت انسان فرستاده است باید سخن و فرمایشات آن‌ها را بپذیرد. و همان خدا و پیامبر که قبول دارید فرمودند که آخرت وجود دارد پس باید قبول کرد که آخرت وجود دارد. 🖇 لینک مطلب: http://alirezaazarpeykan.blogfa.com/post/31 📣 آیدی دریافت شبهات👇👇 @Azarpeykan2769 📎 📎 📎 📎 ✅ کانال پاسخ به شبهات دانش آموزی 🍀@shobahatedaneshamoozi
واکنش دیوارنگاره میدان انقلاب به نوسانات ارزی! 🔹بزرگترین دیوارنگاره کشور با طرحی از اسکناس هزار تومانی و با شعار «اعتبارش به اراده‌هاست» اکران شد. 🔹با توجه به التهابات اقتصادی کشور، گویا این دیوارنگاره قصد دارد توجه مردم و مسئولان را به توان داخلی برای حفظ ارزش پول ملی جلب کند.
🔻کشف دستکم ۶۶ گور دسته جمعی جدید در محوطه مدارس شبانه‌روزی کودکان بومی کانادا! 🔹رسانه‌های کانادایی اعلام کردند که در محوطه یک مدرسه سابق شبانه‌روزی کودکان بومی در استان بریتیش کلمبیا در غرب این کشور دستکم ۶۶ گور دسته‌جمعی جدید کشف شده است. 🔹مدارس شبانه‌روزی کودکان بومی در کانادا از سال ۱۸۱۹ تاسیس‌شده و تا دهه ۱۹۶۰ فعالیت کردند؛ این مدارس به دلیل آزار جنسی و جسمی، بیماری، گرسنگی و شکنجه کودکان بومی بدنام بودند.
🔴 برگزاری مرحله نهایی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۹ تا ۱۱ بهمن/ رقابت ۷۲ ساعته بیش از ۴۰۰۰ نخبه حوزه تولید محتوا/ دشمن به اندازه انرژی هسته‌ای، روی تولیدات دیجیتال حساس است 🔹مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در نشست خبری: مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به عنوان بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال، ۹ تا ۱۱ بهمن در لانه جاسوسی سابق برگزار می‌شود. همانطور که دشمن روی فعالیتهای صلح آمیز هسته‌ای حساسیت دارد، تولیدات دیجیتال نیز انرژی هسته‌ای فضای مجازی محسوب می‌شود. 🔹بیش از ۴۰۰۰ نفر در رویدادهای استانی امسال شرکت کردند که از این میان، ۲هزار و ۳۵۴ نفر در بخش پویانمایی، ۱۱۳۱ در بخش نرم افزار، ۵۲۱ نفر در بخش بازی و در قالب ۸۱۵ تیم تخصصی حضور داشتند؛ در نهایت، ۱۱۸ تیم ویژه به مرحله نهایی راه یافته‌اند. انتخاب چهره سال فضای مجازی از بخش‌های ویژه رویداد است‌. 🔹سرمایه‌گذاران حوزه بازی که مستقر در رویداد هستند، افراد منتخب را به فضای کسب‌وکار دعوت می‌کنند. اختتامیه، روز ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یعنی این خانوم ریاحی چی میتونه راجع به پهلوی گفته باشه🤔
🔶وام ازدواج ۲۰۰ میلیون می‌شود؟ 👤عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق: 🔹 وام ازدواج در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ برای هر یک از زوج‌ها ۱۷۰ میلیون تومان است. این رقم برای پسران زیر ۲۵ سال و دختران زیر ۲۳ سال ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. 🔹نهایی شدن این موضوع منوط به تصویب آن در صحن علنی مجلس است./فارس
🌼«میلادِ مولودِ کعبه مبارک» 🌷دلِ اهلِ ایمان ز نورِ علی 🌼بگردد به ماهِ رجب مُنجَلی 🌷بشد اهلِ عالَم همه در عجب 🌼ز میلاد او سیزده از رجب 🌷سوی کعبه شد مادری با امید 🌼چو هنگامه ی وضعِ حملش رسید 🌷گرفت آن زمان پرده ی کعبه را 🌼بسی گفت حمد و ثنایِ خدا 🌷بگفتا که آسان نما کارِ من 🌼به دنیا و عقبا تویی یارِ من 🌷چنین گفت پروردگارِ جهان 🌼به کعبه شما را منم میزبان 🌷به ناگاه دیوارِ کعبه شکافت 🌼به عزت بدان بارگه بار یافت 🌷همه ملکِ هستی و هفت آسمان 🌼خبردار گشتند از این میهمان 🌷بشد قدر و جاه و مقامش عیان 🌼به همراهِ طفلی که بودش نهان 🌷مدد کارِ او گشت خیلِ مَلَک 🌼بگشتند گِردش چو چرخ و فَلَک 🌷چو مولا علی پا به عالم نهاد 🌼دلِ جِن و اِنس ومَلَک گشت شاد 🌷به مهمان خدا چونکه حرمت گذاشت 🌼به کعبه سه روزش پسِ پرده داشت 🌷یکی لوحِ سبز آمد از آسمان 🌼در آن بود شعر قشنگی عیان 🌷برآن لوح بنوشته نامِ علی 🌼علی آنکه قرآن بخواندش ولی 🌷ابوطالب آنگاه با قلبِ شاد 🌼پسر را به نامِ علی او نهاد 🌷چه قُربی علی نزدِ الله داشت 🌼که الله بر او اسمِ خود را گذاشت 🌷خدا را چو مهمان علی بود و مام 🌼بکردند شادی ملائک تمام 🌷علی کیست او خانه زادِ خداست 🌼علی مظهرِ عدل و دادِ خداست 🌷علی کیست او نفس و جانِ رسول 🌼به یُمنِ نمازش نمازم قبول 🌷خدا میزبانِ چنین مادر است 🌼عجب بانویی مادرِ حیدر است 🌷ابوطالب ای مردِ پاکِ خدا 🌼به فرزند و بر همسرت مرحبا شاعر سلمان آتشی
🔷علت نامگذاری شب لیله الرغائب 🍃علّت این که این شب را لیلة الرغائب  می‌گویند، این روایت است: از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده است که حضرت فرمود: از شب جمعه اول ماه رجب غفلت نکنید. همانا آن شب شبی است که ملائکه آن شب را لیلة الرغائب می‌نامند و در آن شب وقتی یک سوم شب گذشت هیچ ملکی در آسمان و زمین باقی نمی‌ماند مگر این که در کعبه و حوالی آن جمع می‌شوند و خداوند خطاب به آن‌ها می‌فرماید: ای ملائک من هر چه می‌خواهید از من بخواهید و ملائکه می‌گویند: ای پروردگار ما! حاجت ما از تو این است که روزه گیرندگان ماه رجب را ببخشی و خداوند در جواب آن‌ها می‌فرماید: این کار را انجام دادم. وسائل الشیعه، ج5،ص233 🌺
🔻تانک‌های اروپایی در راه اوکراین، همزمان با اتهام‌زنی به ایران برای ارسال سلاح به روسیه 🔹عقب‌نشینی اروپا و انزوای جنگ‌طلبان غربی در جریان شکست پروژه سپاه هراسی درحالی رقم خورد که دولتهای اروپایی خود با ارسال سلاح به تداوم جنگ در اوکراین کمک می‌کنند؛ تازه‌ترین نمونه آن: تانک‌های آلمانی.
🔴 اذعان پامپئو به جراحت جدی آمریکایی‌ها بعد از حمله ایران به عین‌الاسد 🔹 وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب جدیدش اذعان کرده که حمله موشکی ایران به عین‌الاسد به جراحت جدی شماری از نظامیان کشورش منجر شد.
🔴حمله به سفارت آذربایجان در تهران 🔹رئیس پلیس پایتخت: یک فرد صبح امروز با ورود به سفارت آذربایجان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی نموده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد مهاجم دستگیر شده و تحقیقات ادامه دارد. 🔹این فرد به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده است. فرد مهاجم انگیزه خود را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرده است.