eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴دبیر ستاد حقوق بشر: حکم سرکرده گروهک تندر طبق مقررات قضایی ایران صادر شد 🔹غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان: جمشید شارمهد یک تروریست است اما تروریست بودنش، مانع از برخورداری او از دادگاه عادلانه نشده است. 🔹شارمهد از دادرسی کاملا عادلانه و حق و حقوق قانونی بهره‌مند بوده و این حکم طبق مقررات قضایی ایران صادر شده و قابل فرجام‌خواهی است. روی صحبت من با مقامات آلمانی و آمریکایی است، چون شارمهد تابعیت مضاعف دارد و ما تابعیت مضاعف را به رسمیت نمی‌شناسیم. 🔹شارمهد فقط در یک اقدام تروریستی در حسینیه سیدالشهدای شیراز در سال 87 ده‌ها نفر از مردم بیگناه، شامل زن‌ و کودک را به شهادت رسانده است. آلمان چطور به خودش اجازه می دهد از یک تروریست دفاع و ایران را تهدید کند که حکم شارمهد را در مجامع بین المللی پیگیری می کند؟!
🔻اسرائیل تا ۶ ماه دیگر از درون متلاشی می‌شود 🔹لاپید، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی:به دنبال تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و برنامه‌های جنجالی کابینه تندرو رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر سابق این رژیم اذعان کرد که رژیم اشغالگر تا شش ماه دیگر از درون متلاشی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بایدن باز هم تعادلش را از دست داد 🔹جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که قصد عزیمت به لهستان را داشت بار دیگر هنگام بالارفتن از پله‌های ایرفورس وان دچار لغزش شد و روی پله‌ها افتاد. 🔹این اتفاق بار دیگر موجب تشدید گمانه زنی‌ها درباره وضع سلامتی بایدن و گزارش پزشکی اخیر وی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عاموس گلعاد، مقام پیشین وزارت جنگ رژیم صهیونیستی: من واقعا احساس وحشت عمیقی دارم، به جای تمرکز روی چگونگی مقابله با تهدیدات ایران، ما در اسرائیل غرق در نابودی دموکراسی شده ایم
🔷وانگ یی در دیدار با پوتین: روابط روسیه و چین علیه کشورهای دیگر نیست، اما نمی گذاریم روابط ما تحت فشار کشورهای دیگر باشد. 🔹وانگ یی، رئیس کمیسیون مرکزی امور خارجه حزب کمونیست چین، (بالاترین مقام دیپلماتیک چین) امروز با پوتین در مسکو دیدار داشته و با او گفت و گو کرده است. 🔹پوتین از چین برای همکاری با روسیه تشکر کرد، او افزود روسیه از چین برای کار مشترک سپاسگزار است، روابط بین‌المللی اکنون در جهان دشوار است. 🔹همکاری بین روسیه و چین برای تثبیت وضعیت بین المللی بسیار مهم است و مسکو و پکن در حال اجرای طرح‌هایی برای دیدار پوتین با رئیس‌جمهور چین شی جین پینگ هستند که به توسعه روابط دوجانبه کمک می‌کند. 🔹روابط روسیه و چین طبق برنامه در حال توسعه است، کشورها در حال رسیدن به مرزهای جدید در حوزه اقتصادی هستند، حجم تجارت روسیه و چین زودتر از سال 2024 به 200 میلیارد دلار خواهد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دلاربازی وسط میدان جنگ ⭕️ این روزها بازار دلار به یکی از پازل‌های اصلی جنگ ترکیبی تبدیل شده. اطلاعات امنیتی نشان می‌دهد یک سرویس جاسوسی از طریق کشورهای همسایه در بازار ارز ایران دلالی و قیمت‌سازی می‌کند. ⭕️ دولت هم برای مدیریت بازار دیر دست‌به‌کار شده و همین‌ها باعث شد قیمت دلار تا ۵۰ هزار تومان بالا برود. اما اتاق فکر دشمن در این جنگ کجاست و چه نقشه‌ای در سر دارد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه نور ، ۱۹ 💠 انَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ 💠آنان که دوست می‌دارند که در میان اهل ایمان کار منکری اشاعه و شهرت یابد آنها را در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهد بود و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۱۶ دقیقه طوفانی ⏪کمی بیشتر درباره طرح به اصطلاح توسعه بافت قدیمی شاهچراغ و اعیان سازی منطقه به جیب دلالان قدرتمند ذی نفوذ بشنوید 🔸مساله نه توسعه شاهچراغ است و نه حفظ آثار تاریخی که این دو هرگز با هم تنازعی نداشته اند. مساله اعیانی سازی و به عبارتی غارت املاک طبقات بی رسانه توسط شبکه دلالی غیررسمی ِ صاحبان کرسی در نهادهای رسمی است. 🔹محسن اکبرزاده اینجا درباره زیرپوست این جنجال ها سخن می گوید.
🔺چرا باکو به پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد رسیدگی نمی‌کند؟ ▪️رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: ‏پیامک دروغ خانواده همسر آذربایجانی فرد حمله کننده به سفارت ‎آذربایجان در تهران مبنی بر پنهان شدن همسر او در محل سفارت، اصلی‌ترین عامل تحریک این فرد که از تعادل روانی کافی نیز برخوردار نیست برای حمله بوده است. چرا باکو به این اقدام مشکوک شهروندانش رسیدگی نمی‌کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چه کسانی رهبر انقلاب را ناامید کردند؟ بودجه‌ای که به جوانی جمعیت نرسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدل واقعی روسی رو در فیلم بالا ببینید ⏪اصلاح قانونی و مدل روسی خوب است، اما بازار زمانی کنترل می‌شود که کله گنده‌های سودجو و سرمایه‌داران فاسد ادب شوند 🔺اقتصاد زمانی کنترل می‌شود که یقه‌ی افراد طماعی که مردم را گروگان‌ گرفته‌اند را بگیرید و ‌پول‌های بادآورده را «به نفع مردم» مصادره کنید 🗣پيمان ماهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ از اول تا آخرش عید است 🔹 رهبر انقلاب: از ماه شعبان نباید غفلت کرد. ماه شعبان از اوّل تا آخرش است، مثل ماه رمضان. ماه رمضان هم از اوّل تا آخرش عید است، عیدِ اولیاء‌الله. هر روزی که در آن موقعیّتی وجود داشته باشد که انسان بتواند به صفای نفسِ خود، به نورانیّتِ دلِ خود بپردازد، آن روز، روزِ مغتنم و روزِ عید است. ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
🌹سلام بر شعبان و اعیادش 🍀سلام بر حسین و عباسش 🌹سلام بر سجاد و سجودش 🍀سلام بر نیمه ‌شعبان و ظهورمولودش 🌹تنهاماهےکه درآن 🍀شهادت واقع نشده 🌹ماه شعبان است 🍀ماهی سرتاسر شادی 🌹خیروبرکت 🍀که تولدعلمدارکربلاحضرت عباس علیه السلام 🌹امام سجاد علیه السلام 🍀تولد حضرت علی اکبر 🌹تولدامام حسین علیه السلام 🍀وحضرت مهدی علیه السلام است 🌹ماه شعبان مبارک 🍀فرارسیدن ماه شعبان المعظم 🌹برهمه عاشقان مبارک باد ‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختران باکویی، کالای لوکس علی اف برای سرزمین های اشغالی و اعراب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 | دوست عزیزی که خوشحالی آنجلیناجولی در حمایت از جنبش ازتون خواسته یه تیکه از موهاتون رو براش بفرستین؛ این کلیپ برای شماست! دسترسی به ژنوم ایرانی برای جنگ بیولوژیک امریکا علیه مردم ایران! 🤔یکمی به کارات فکر کن!
💢 پوتین: همکاری‌ها با ایران را افزایش می‌دهیم 💬نطق تلویزیونی پوتین در آستانه سالگرد جنگ اوکراین: 🔻 همکاری‌ها و روابط دوستانه با ایران، هند و پاکستان را افزایش می‌دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای صورت خون‌آلود دانش‌آموز اصفهانی از زبان دادستانی
معاون وزیر و دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش و پرورش: املاک بلااستفاده و مازاد دولتی مشمول مولدسازی می‌شود حمیدرضا خان محمدی: 🔹املاک بلااستفاده و مازاد دولتی مشمول طرح مولدسازی هستند و نتایج حاصل از مولدسازی املاک آموزش و پرورش فقط در مدرسه‌سازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 🔹منابع آزاد شده از طریق مولدسازی املاک بلااستفاده و مازاد در همان منطقه و شهرستان برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام هزینه می‌شود. 🔹تصور برخی بر این است املاک فعال و یا املاک خیرساز نیز در مسیر طرح مولدسازی قرار گرفته است. هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است. اساساً املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی‌ساز نباشد نمی‌تواند در مسیر مولدسازی قرار گیرد.
پرداخت عیدی بازنشستگان از ۱۵ اسفند رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران: 🔹براساس اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از ۱۵ اسفندماه‌ آغاز خواهد شد. 🔹بنا بر اعلام دولت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز ۵۰۰ هزار تومان برای عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۲۰۰ هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.
🔻سال آینده چند روز تعطیلی داریم؟/ تعداد تعطیلات پشت سر هم / زمان تحویل سال ۱۴۰۲
♥️امیر مؤمنان سلام الله علیه 🌺عادت به دروغگویی فقر می آورد ┄┅═══✼🍃💐🍃✼═══┅┄ زندگی به سبک کلام اهل بیت سلام الله علیهم 🌹اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌹