eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردان حق را سزاوار نیست سروسامان اختیار کنند و دل به حیات خوش دارند، آن گاه که حق در زمین مغفول است و شیاطین بر آن حکم می‌رانند...❤️ ۲۹ فروردین سالروز شهادت علمداران مبارزه با استکبار در خلیج فارس گرامی باد.
🔰 پویش تشکر از سردار رادان بابت برخورد با کشف https://farsnews.ir/my/c/191113
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراف دیرهنگام مصی علی‌نژاد به تنومندی درخت تناور جمهوری اسلامی 💪💪 ♦️حامد اسماعیلیون و مسیح علینژاد در رم جلسه پرسش و پاسخی گذاشته‌اند که بیشتر به اعترا‌ف‌های اپوزیسیون در خلوت خودش شبیه است، اما شدیدا دیدنی‌ست. ♦️علینژاد با صدایی که کم مانده اشک‌هایش سرازیر شود، می‌گوید: ما به تنهایی نمی‌تونیم جمهوري اسلامي رو زمین بزنیم. درخت جمهوری اسلامی رو هر چقدر از بیرون تبر بزنیم، نمی‌افته. تجربه سیاسی و دیدار با سران کشورهای غربی نشون داده که اگر دوستداران و طرفداران یک کشور از درون نریزن، هیچ انقلابی موفق نمی‌شه! کشورهای غربی که با مذاکره نمی‌کنن به ما می‌گن شما هنوز با خودتون نمی‌تونید به توافق برسید" ♦️گویا خانم علینژاد نه تنها از خودش و دار و دسته‌اش بلکه از سران کشورهای غربی هم ناامید شده و می‌گوید باید برویم سراغ دوستداران جمهوري اسلامي، چرا که آبی از این جماعتی که خودمان باشیم گرم نمی‌شود
📍توصیۀ رهبر انقلاب به دانشجویان: قصدتان دیده‌شدن نباشد/ شما فکر و خبر و تحلیل به فضای مجازی بدهید نه به‌عکس 🔹نه شخص دانشجو نه تشکل دانشجویی این‌جور نباشد که یک حرفی را بزند برای اینکه دیده بشود. این بی‌برکت می‌کند کار را، حرف را بی‌برکت می‌کند، بی‌اثر می‌کند و ضرر هم دارد. 🔹در فضای مجازی غرق نشوند؛ خب حالا فضای مجازی با همۀ حرف‌هایی که گفته می‌شود در کشور وجود دارد. شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. بعضی‌ها نشسته‌اند که از طرف فضای مجازی سیل‌وار، تحلیل و خبر و مطلب و مبنا به این‌ها داده بشود این غلط است. 🔹شما روی فضای مجازی سوار شوید، شما فضای مجازی را هدایت کنید، شما فکر و خبر و تحلیل به فضای مجازی بدهید نه به عکس.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 رهبر انقلاب امروز خطاب به دانشجویان: مسائل گوناگون کشور مگر قابل رفراندوم است؟ کجای دنیا این کار را می‌کنند؟ مگر همه مردم که باید در رفراندوم شرکت کنند امکان تحلیل آن مسئله را دارند؟ این چه حرفی است؟!
سرلشکر سلامی: ۷ نفر صهیونیست‌ در روز‌های اخیر با دست‌های غیبی کشته شدند 🔹امروز از سوریه، لبنان و نوار غزه به اسرائیل حمله موشکی می‌شود و از کرانۀ باختری شعله‌های خشم زبانه می‌کشد. رژیم صهیونیستی دیوارهای چندصد متری دور خود کشیده و با قوی‌ترین سنسور‌ها پایش و رصد امنیتی می‌کند و حتی یک حیوان نمی‌تواند از مرزهایش عبور کند اما دست‌های غیبی کرانۀ باختری را مسلح کرد و شما تفنگ‌های مدرن خودکار و سلاح‎های خودکار را در دست فلسطینیان می‌بینید. 🔹صهیونیست‌ها دو نفر از نیروهای ما را در سوریه شهید کردند اما با دست‌های غیبی هفت نفر از آن‌ها کشته شدند؛ این معادلات دیگر به نامعادلات تبدیل شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان: رسانه‌های بدخواه اصرار دارند بگویند ملت ایران از اعتقادات دینی و احساسات انقلابی رویگردان شده، در حالی که چیزی که وجود دارد، خلاف ادعای آن‌ها است!
🔴آناتولی: هیأت حماس وارد عربستان شده است 🔹خبرگزاری ترکیه: هیأت حماس به ریاست «اسماعیل هنیه» دیشب وارد عربستان شده اما مقامات سعودی هنوز بیانیه‌ای درباره آن صادر نکرده‌اند. اعضای حماس پس از ادای مناسک عمره با مقامات سعودی دیدار می‌کنند.
🔻انهدام شبکه قاچاق سلاح و مهمات در مهاباد‌ 🔹رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی‌:۷۴ قبضه اسلحه جنگی و کمری همراه با مهمات در یکی از مرزهای جنوب آذربایجان‌غربی کشف شد. 🔹این تعداد سلاح و مهمات در یک عملیات مشترک پلیس اطلاعات و امنیت با دستگاه قضایی و فرماندهی مرزبانی استان کشف شده است. 🔹با عملیات انجام شده در این خصوص، یک شبکه قاچاق سلاح و مهمات متلاشی شد.
🔴 میکائیل جباروف وزیر اقتصاد جمهوری باکو با الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در باکو دیدار کرد 🔹طرفین در مورد توسعه همه جانبه روابط بین دو کشور، وضعیت فعلی همکاری های اقتصادی و همچنین پروژه های امیدوارکننده بحث و تبادل نظر کردند.
🔻رهبر انقلاب: حرکت و اوج‌گیری جوانان در دوران دفاع مقدس جوری بود که امام خمینی به حال آنان غبطه می‌خورد 🔹 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار رمضانی دانشجویان: در دوران دفاع مقدس دو فرصت تعالی و عروج بصورت مشترک در کنار هم قرار گرفتند. جوانهایی که وارد میدان جنگ شدند حرکتشان و اوج‌گیری‌شان جوری بود که فردی مثل امام راحل، امام بزرگوار که سالهای متمادی سلوک و عرفان را تجربه کرده بود به حال آنها غبطه میخورد، من نمیدانم شماها شرح حال این شهدا را میخوانید؛ این کتابها را یا نه؟ من میخوانم و اشک میریزم و استفاده میکنم برای من حقیقتاً استفاده دارد. من خیال میکنم شما یکی از کارهایی که میکنید حتماً همین باشد شرح حال این شهدای عزیز را بخصوص بعضی‌هایشان را که خیلی معنویت دارند بخوانید. اینها استفاده کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم پرواز سوخو-۳۵ در تهران ساختگی است 🔹اخیرا فیلمی جعلی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن یک جنگنده سوخو-۳۵ روسی در آسمان تهران و مهرآباد در حال پرواز است. 🔹طی بررسی‌های صورت گرفته این فیلم ساختگی و جعلی است.
🔴فرمانده کل ارتش: نیروی زمینی پوست اندازی کرده است 🔹امیرموسوی در حاشیه مراسم رژه روز ارتش:نیروی زمینی ما پوست اندازی کرده است. ما می‌توانیم در مقابل هر قدرتی که نگاه چپ به این خاک کند مقابله کنیم. 🔹در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیروهای ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست.
🔴خبرهای جدیدی درباره پهپادهای ارتش در راه است معاون هماهنگ‌کننده ارتش: 🔹امروز ارتش از توان بسیار زیادی در عرصه پهپادی برخوردار است و به‌زودی اخبار دیگری هم در مورد پهپادها خواهید شنید. 🔹خودکفایی ارتش امروز در مجموع به ۹۰ درصد رسیده است. 🔹تمام تجهیزاتی که امروز به نمایش درآمد بومی هستند و از فناوری‌های روز برخوردارند.
📸 تجهیزات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رژه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
🔴واکنش دریادار ایرانی به تحرکات ناوهای آمریکایی‌ 🔹فرمانده نیروی دریایی ارتش:حضور آن‌ها فقط باعث خستگی منطقه شده و نیروهای ما مراقب شیطنت‌های آن‌ها هستند. 🔹در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
🔴علی‌اف: ارتش باکو بسیار قدرتمندتر از قبل شده است 🔹همه پروژه‌ها در قره‌باغ و شرق زنگزور طبق برنامه پیش می‌رود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پروژه مسمومیت دانش آموزان دختر با گاز فلفل در تاکستان. 🔹شناسایی عوامل مسمومیت دانش آموزان دختر در شهرستان تاکستان استان قزوین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دیدار سرزده پوتین از خط مقدم درگیری‌ها در اوکراین 🔹رئیس‌جمهور روسیه در بازدیدی سرزده به خط مقدم درگیری‌ها در «خرسون» رفت و با فرماندهان نظامی درباره جدیدترین‌ترین تحولات جنگ گفت‌وگو کرد.
📸حتما کتاب‌های شرح حال شهدا را بخوانید رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان: 🔹در دوران دفاع مقدس دو فرصت تعالی و عروج بصورت مشترک در کنار هم قرار گرفتند. 🔹جوانهایی که وارد میدان جنگ شدند حرکتشان و اوج‌گیری‌شان جوری بود که فردی مثل امام راحل، امام بزرگوار که سالهای متمادی سلوک و عرفان را تجربه کرده بود به حال آنها غبطه میخورد، من نمیدانم شماها شرح حال این شهدا را میخوانید؛ این کتابها را یا نه؟ من میخوانم و اشک میریزم و استفاده میکنم برای من حقیقتاً استفاده دارد. 🔹من خیال میکنم شما یکی از کارهایی که میکنید حتماً همین باشد شرح حال این شهدای عزیز را بخصوص بعضی‌هایشان را که خیلی معنویت دارند بخوانید. اینها استفاده کردند.
🅰️ ️کثافت کاری های غرب ته نداره! برنامه تلویزیونی با موضوع چندشوهری ❓‌ یک برنامه تلوزیونی آمریکایی در آخرین سری برنامه اش سراغ زنان متأهلی رفت که علاوه بر شوهرشان به دنبال ازدواج با مردان دیگری هستند. ❓‌ یکی از سوژه ها کیم ۳۷ ساله و داستین ۴۲ ساله هستند که بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند افراد دیگری را به زندگی خود راه دهند؛ کیم و شوهرش اکنون با دوست پسر کیم، یعنی وینستون زندگی میکنند! ❓‌ حرکت به سمت الگوهای ارتباطی چندش آور و عجیب و غریب حد یقفی ندارد؛ ❓‌ چنانچه در ماههای پیش شاهد جرم زدایی از رابطه با محارم در فرانسه و یا آزادی ارتباط با حیوانات در اسپانیا بوده ایم. ❓‌ رابطه با همجنس نیز علی رغم تمایل مردم، سالهاست که در کشورهای غربی مجاز شناخته شده و با مخالفین آن برخورد جدی صورت میگیرد. ❓‌ عادی سازی چندشوهری، جواز رابطه با کودکان، عبور از جنسیت دوگانه و... سنگرهای دیگریست که در جوامع غربی در حال فتح هستند. ❓ فمینیسم دروغین غربی مقام زن را به موجودی که در هرجا و با هرکس باید رفتار جنسی ارائه دهد تنزل داده است. ❓ در فرانسه اگر یک دختر با پدر و با برادرش ارنباط جنسی داشته باشد زنا محسوب نمی شود چون ارتباط جنسی با محارم کاملا قانونی است. ❓ همچنین عمل جنسی یک مادر باپسرانش و حتی برادرانش و حتی پدرش کاملا قانونی است و جرم محسوب نمی شود. ❓ این گونه بی بند و باری حتی در خوکها هم که حیوانات کثیف و پلیدی هستند مشاهده نمی شود....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آموزش و تبلیغ همجنس بازی در کتاب های مربوط به مهد کودک ها و نونهالان در طویله ای به نام امریکا ❓چرا در این رابطه از خود مردم آمریکا نظرخواهی نکردن؟ منظورم همون رفراندوم مد نظر غربگراهاست❗ ❓اینو تو اینستاگرام استوری کردم سریع حذفش کرد، نکشیدمون با این آزادی بیان تون❗
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅰️ انتقاد یکی از اعضاء خانواده جان‌ باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی به روند بررسی این پرونده در دادگاه احسنت👏 ❓مجری هِی میخواد حرفش رو قطع کنه❗ ❓اگه اینجا حرف نزنن کجا حرف بزنن اینترنشنال❗