eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعطای نشان فداکاری کشور ترکیه از سوی اردوغان به رئیس هلال‌احمر ایران 🔹تصاویری از لحظه اعطای نشان فداکاری از سوی رئیس جمهوری ترکیه که به پیرحسین کولیوند به پاس خدمات امدادى و بشردوستانه ایران در زلزله ترکیه تعلق می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اینجا تهران است؛ پایتخت ایران عزیز ما ❤️ 🔹جشن بزرگ برنامه قرآنی محفل با حضور جمع کثیری از مردم تهران و اساتید قرآنی برگزار شد 🔹برنامه قرآنی محفل به همت سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی رفت. سازمان تبلیغات اسلامی
🔴استقبال ایران از رفع محاصره یمن 🔹وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن: ایران از هر گونه ابتکار، طرح و اقدامی که به رفع محاصره یمن و برقراری آتش بس همه جانبه و تفاهم میان گروه‌های سیاسی یمنی بیانجامد، استقبال می‌کند. 🔹مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن: ما به مقاومت و گفتگو تا رسیدن به توافقی که حقوق همه مردم یمن را تامین کند ادامه می‌دهیم.
📸 ‏بخشی از وصیتنامه شهید تازه شناسایی شده، شهید ‎جانی بت اوشانا 🔹این سطور را در لحظه های قبل از حرکت، برای بازپس گیری حق و خاک کشورمان به سوی دشمن متجاوز مینویسم...
🔴ترور آیت‌الله سلیمانی در بابلسر 🔹معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از سوءقصد به جان آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در بابلسر خبر داد. 🔹ضارب دستگیر شده اما آیت‌الله سلیمانی در اثر این حادثه جان باخته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اظهارات شنیدنی کارشناس مطرح جهان عرب در پاسخ به ادعای مجری و کارشناس بی‌بی‌سی؛ کشورهای عربی به سمت ایران آمدند 🔹نجاح محمد علی، کارشناس مطرح جهان عرب:سوال شما درباره سیاست جدید منطقه‌ای ایران اصلا درست نیست؛ ایران همان سیاست قبلی خودش را دنبال می‌کند، عربستان خودش روابط با ایران را قطع کرده بود، این عربستان سعودی است که سیاست جدیدی را در منطقه در پیش گرفته است.
🔴۱۰۰ قبضه اسلحه کلت کمری در خاش کشف شد 🔹دادستان عمومی و انقلاب خاش سیستان و بلوچستان:طی رصد اطلاعاتی پلیس اطلاعات مرکز استان و پلیس اطلاعات شهرستان خاش طی اقدامات فنی و پلیسی تعداد ۱۰۰ قبضه اسلحه کلت کمری، ۲۰۰ تیغه خشاب مربوطه، ۶ قبضه اسلحه کلاشنیکف، ۲ تیغه خشاب مربوطه و ۸۸۱ عدد گلوله جنگی کشف شد. 🔹در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
آغاز ثبت نام دومین مهرواره هوای نو برگزیدگان سال هیأت و تشکل های دینی جمهوری اسلامی ایران تا پایان اردیبهشت اعلام شد. 🔹این مهرواره در مواجهه با هیأت‌های مذهبی، نقش حمایتی داشته و بخشی از کمک‌های سازمان هیأت و تشکل‌های دینی به هیئات مذهبی از طریق هوای نو انجام می‌شود. همچنین به برگزیدگان هر رشته، ۵۰ میلیون تومان و به شایستگان تقدیر، ۳۰ میلیون تومان جایزه تعلق خواهد گرفت. 📝برای ثبت نام در دومین مهرواره هوای نو به وبگاه havayenoo.ir مراجعه نمایید.
🔻محکومیت آمریکا به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی مجلس و مرقد امام 🔹در چارچوب اقدام متقابل حقوقی علیه دولت آمریکا، دادگاه حقوقی تهران، آمریکا را به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام (ره)، محکوم کرد. 🔹بر اساس رأی دادگاه، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار به دلیل خسارت‌های مادی و ۱۰۴ میلیون دلار بابت خسارت‌های معنوی وارد شده به خواهان‌ها در نظر گرفته شده و معادل ۱۹۹ میلیون دلار نیز به عنوان خسارت تنبیهی، مورد حکم دادگاه قرار گرفته است. 🔹خواهان‌های این پرونده، خانواده‌های ۳ شهید از شهدای عملیات تروریستی داعش و ۶ نفر از جانبازان این عملیات تروریستی، هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 شهید مطهری | شهید سلیمانی فرماندهی در میدان فرهنگی و اقتصادی امروز چگونه باید باشد ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ ماه ملت ایران 🔹‌ روایت اخیر رهبر انقلاب از روزهای پرشور و حال ملت ایران در ماه رمضانی که گذشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ ️صحبت‌های با بغض سردار سلیمانی : ولله ولله ولله یکی از شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی ما با این حکیمیست که امروز سکان انقلاب را در دست دارد.
🔴این بار بنادر رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفتند 🔹خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که گروه هکری موسوم به «انونیموس سودان» امروز چند وب سایت صهیونیستی را هدف قرار داد و آنها را به تعطیلی کشاند. 🔹برپایه این گزارش، از جمله سایت‌های هک شده دو سایت شرکت بنادر رژیم صهیونیستی و سایت بندر «حیفا» هستند. رسانه‌های مذکور همچنین اعلام کردند که این حمله سایبری سایت‌های مذکور را از کار انداخته است اما به نظر می‌رسد که اطلاعاتی از آنها به سرقت نرفته باشد
🔺رئیس‌جمهور برای هفتمین بار به خوزستان می‌رود 🔹رئیس‌جمهور در ادامه دور دوم سفر‌های استانی پنج‌شنبه و جمعه ۷ و ۸ فروردین میهمان مردم استان خوزستان است. 🔸رئیسی دور اول سفر‌های استانی خود را با خوزستان آغاز کرد و پس از آن هم ۵ مرتبه به این استان سفر کرد؛ در این سفر‌ها پروژه‌های بزرگی مانند فاز دوم پالایشگاه آبادان و طرح آبرسانی غدیر به بهره‌برداری رسیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیت الله سلیمانی: به هم نامی با سردار سلیمانی افتخار می‌کنم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖 سوره مبارکه اسراء، ۸۲ 💠 وَ نُنَزِّلُ مِنَ ٱلۡقُرۡءَانِ مَا هُوَ شِفَآءٞ وَ رَحۡمَةٞ لِّلۡمُؤۡمِنِينَۙ وَلَا يَزِيدُ ٱلظَّـٰلِمِينَ إِلَّا خَسَارٗا 💠 و ما آنچه از قرآن فرستيم شفا (ى دل) و رحمت (الهى) براى اهل ايمان است و ظالمان را به جز زيان (و شقاوت) چيزى نخواهد افزود
🚨هر ۳۶۰ ثانیه، سرقت یک گوشی ⭕️ وضعیت در انگلیس موجب افزایش موارد و در این کشور شده است، به گونه‌ای که در هر ۳۶۰ ثانیه یک گوشی تلفن همراه سرقت می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بحران تنهایی در ژاپن ⭕️خانواده‌ی اجاره‌ای برای دلخوشی افراد!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت یک هم‌وطن ساکن آلمان از وضعیت کار کردن خانم‌ها ⭕️ داستان برابری زن و مرد در غرب اینگونه است که زن هم مرد است و مردانه کار می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این امام جمعه چقدر عالی خانمایی که کشف حجاب کرده‌اند را امر به معروف و نهی از منکر میکنه!
🔴دیدار و گفت‌وگوی اسد و بذرپاش در دمشق 🔹رئیس جمهور سوریه که امروز چهارشنبه میزبان مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ایران و هیئت همراه وی در دمشق بود، چشم انداز جدید همکاری‌های اقتصادی بین سوریه و ایران و چگونگی استفاده از فرصت های موجود برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد. 🔹در این دیدار وزیر راه و شهرسازی به مجموعه‌ای از سرفصل‌های اقتصادی اشاره کرد که کمیته‌های تخصصی سوری-ایرانی در مرحله بعدی به ویژه در حوزه سرمایه گذاری، انرژی و برق روی آن کار خواهند کرد.
🔴کنعانی در پاسخ به فارس ادعای روزنامه آمریکایی درباره ارسال مهمات به روسیه را تکذیب کرد 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای روزنامه وال استریت ژورنال درباره ارسال مهمات از ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین را تکذیب و تصریح کرد: ایران مخالف جنگ و حامی برقراری آتش بس و صلح در اوکراین است. 🔹کنعانی در این باره گفت: در حالی‌که جنگ‌افروزان با ارسال مستمر تسلیحات پیشرفته به اوکراین، گزینه جنگ و منافع مالی و سیاسی ناشی از آن را انتخاب اصلی خود قرار داده و مسیر مذاکره و صلح را بسته نگه داشته‌اند، برخی رسانه‌های وابسته به آنها با انتشار و ترویج این گونه اخبار کذب، برنامه‌های ایران هراسانه و اهداف سیاسی خاص خود را دنبال می‌کنند.