eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گام بزرگ نیروی دریایی ارتش برای احیای تمدن دریایی ایران با سفر ناوگروه رزمی ۸۶ به دور دنیا ✅
🔴سردار فدوی: ستون پنجم دشمن در اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود/ وضعیت بازار مسکن و اجاره‌بها طبیعی نیست. 🔹 ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.
🔴انتخابات ترکیه به طور رسمی به دور دوم کشید 🔹با اعلام احمد ینر رئیس هیئت عالی انتخابات ترکیه این انتخابات به طور رسمی به دور دوم کشیده شد 🔹مطابق برنامه ریزی انجام شده دور دوم این انتخابات در تاریخ ۲۸ ماه می (۷ خرداد) برگزار خواهد شد.
🔻فقط ۴ درصد از حق آبه ایران از هیرمند وارد کشور شد 🔹کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و سفیر ایران: طبق معاهده بین‌المللی، باید در سال‌هایی که آب وجود دارد، به میزان ۸۲۰ میلیون متر مکعب از آب هیرمند به سمت ایران بیاید، اما سال گذشته فقط ۲۷ میلیون متر مکعب آب وارد ایران شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت مورخ اسرائیلی درباره چپاول اراضی فلسطینی؛ توطئه ۱۰۰ ساله صهیونیسم علیه فلسطین!
🔴اظهارات سفیر باکو در تل‌آویو؛ از کاهش روابط با تهران تا تمجید از صهیونیست‌ها 🔹مختار ممدوف: روابط ما با ایران در پایین‌ترین سطح خود در تاریخ است؛ اما ما خواهان روابط پایدار با همه همسایگان خود هستیم. 🔹روابط سیاسی باکو - تل‌آویو بر پایه‌ای محکم است و قرار است توسعه یابد. ما فرصت‌های بسیار بیشتری را در هر دو طرف می‌بینیم.
🔴شروع دیوارکشی در مرز برای مبارزه با قاچاق 🔹سردار رادان: انسداد مرزها با اولویت‌بندی مرزها پیش می‌رود و برای امسال انسداد فیزیکی در مجاورت مرزهای شرق، جنوب شرق و شمال شرق و کردستان انجام می‌شود. 🔹در کنار آن تلاش می‌کنیم غیر از انسداد فیزیکی، از وسایل اپتیکی و تجهیزات نوین استفاده کنیم که البته قطع به یقین امسال به سرانجام نمی‌رسد. 🔹امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود. امیدواریم با انسداد کامل مرزها شاهد کاهش و حذف کامل قاچاق در مرزهای کشور باشیم.
🔴سفر وزیر خارجه سوریه به عربستان برای شرکت در نشست اتحادیه عرب 🔹وزیر امور خارجه سوریه در صدر یک هیأت، برای شرکت در نشستهای مقدماتی اجلاس سران عرب، به عربستان سفر کرد و ابراز امیدواری کرد که این نشست، با موفقیت برگزار کرد.
سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️شفای دختر بچه فلج ایرانی در حرم مطهر امامین عسکریین (علیهم السلام) در شب جمعه۱۴۰۲/۰۲/۲۱
⭕️ اعلامیه بسیار جالب در مورد سروصدای کودکان که در یک مسجد نصب شده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه دردناک اصابت گلوله به سر رزمنده‌ای که در حال زدن خاکریز بود!! آقای مدیری که روی صندلی گرم و نرم،زیر باد کولر گازی میشینی ولی بازم به فکر مردم نیستی،این فیلم رو ببین از خجالت آب شو! 🇮🇷
🕯🖤🕯🖤🕯🖤🕯🖤🕯🖤🕯 ناگهان سجّاده را از زیر پایش می کِشند مثل حیدر درمیان کوچه هایش می کشند نامسلمانان به فکر سنّ وسالش نیستند پابرهنه،بی عمامه ،بی عبایش می کشند بی مروّت ها سوار مرکب ودنبال خود پیرمردی را پیاده، بی عصایش می کشند با طناب و دست بسته، سیلی و آتش به درب لحظه لحظه عکس مادر را برایش می کشند نای رفتن را ندارد در تنش اما به زور درمیان کوچه زیر دست و پایش می کشند روضه هارا در خیالش هی مجسم می کنند از مدینه نا گهان تا کربلایش می کشند در قنوتش رفته در فکر تمام روضه ها ناگهان سجاده را از زیر پایش می کشند ✍مجتبی خرسندی 🔹شب شهادت رئیس مذهب جعفری و استاد امامان مذاهب چهارگانه اهل سنت، احیاگر شیعه و جدّ مطهر امام رئوف (ع) خدمت شیعیان و محبان حضرت تسلیت باد. صلوات و فاتحه ای محضرشان هدیه بفرستیم تا انشاالله مورد عنایت ایشان و مادر بزرگوارشان قرار گیریم. 🕯🖤🕯🖤🕯🖤🕯🖤🕯🖤🕯
شهادت امام صادق (ع) تسلیت 🖤
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ خَازِنِ الْعِلْمِ الدَّاعِی إِلَیْکَ بِالْحَقِّ النُّورِ الْمُبِینِ اللَّهُمَّ وَ کَمَا جَعَلْتَهُ مَعْدِنَ کَلامِکَ وَ وَحْیِکَ وَ خَازِنَ عِلْمِکَ وَ لِسَانَ تَوْحِیدِکَ وَ وَلِیَّ أَمْرِکَ وَ مُسْتَحْفَظَ [مُسْتَحْفِظَ] دِینِکَ فَصَلِّ عَلَیْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَصْفِیَائِکَ وَ حُجَجِکَ إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ. ◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️ سال‌ها آب شدم سوخت ز پا تا به سرم آخر ای زهر جفا شعله زدی بر جگرم کشت منصور ستم پیشه ز بیداد مرا کاش می‌کرد دمی شرم ز جد و پدرم دلِ شب بود که دشمن به سرایم آمد برد از خانه برون وقت نماز سحرم سال‌ها داغ بنی‌فاطمه را می‌دیدم کس ندانست که یک عمر چه آمد به سرم من جگرپارۀ زهرایم و باید به چه جرم عوض گل جگر پاره برایش ببرم ◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️ 🏴شهادت رییس مذهب حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام تسلیت باد. ★ـــــ★ـــــ★ـــــ★ـــــ★
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلایه آقایی که بهش گفته بودن اروپا بهشته و توقعش بالا رفته بود بر پدر خارج لعنت، اگه میدونستم نمیومدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش فرماندۀ نیروی دریایی روسیه به سفر ناوهای ایرانی به دور دنیا 🔹فقط ناوگروه یک کشور ابرقدرت می‌تواند به دور کرۀ زمین سفر کند.
🔻واکنش ایران به اتهامات تکراری مقامات آمریکایی 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در خصوص امنیت دریانوردی در خلیج فارس و تنگه هرمز: 🔹ادعاها و اتهامات تکراری مقامات آمریکایی عليه ايران در ارتباط با امنیت دریانوردی در خلیج فارس و تنگه هرمز را کاملا مردود و بی اساس می‌دانيم. 🔹ایران گسترده ترین مرز و بیشترین منافع و مسؤلیت را در حفظ و تامین امنیت در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دارد و حضور و اقدامات بی ثبات کننده نيروهای آمریکایی، مسؤلیت ایران در تضمين امنيت منطقه و تنگه هرمز و نيز برخورد با متخلفین و قانون شکنان را دوچندان می‌سازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره‌ای جالب از شهید همدانی؛ سفر خانواده شهید به سوریه در اوج جنگ و بحران!
🔺دستگیری مهره اصلی شبکه داعش خراسان 🔹آبان سال گذشته بود که حمله تروریستی به شاهچراغ موجب به شهادت رسیدن ۱۳ نفر و مجروح شدن ۲۰ نفر از هم‌وطنانمان شده بود و گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. 🔹اکنون با اقدام سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، شبکه عملیاتی و رسانه‌ای "داعش خراسان" شناسایی و مهره اصلی آن دستگیر شد.
🔻فشار صهیونیست‌ها به چند کشور برای حضور نیافتن در نشست سازمان ملل به مناسبت سالروز نکبت 🔹شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: ده‌ها کشور تحت فشارهای (رژیم) اسرائیل حاضر به مشارکت در نشست سازمان ملل به مناسبت سالروز نکبت نشدند. 🔹این شبکه به نقل از «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: با تمام قدرت با دروغ نکبت مقابله خواهیم کرد و به فلسطینی‌ها اجازه نمی‌دهیم که به دروغ ‌پردازی ادامه دهند.
🚨 ‏چه خبری وحشتناک‌تر از اینکه آمار سقط جنين در ایران حداقل ۴۰۰ هزار نفر در سال است. ⭕️ بیش از کشته‌های تصادفات "۱۷ هزار نفر" ⭕️بیش از کشته‌های کرونا "۱۴۶ هزار نفر" ⭕️بیش از کشته‌های جنگ تحميلي "۲۰۰ هزار نفر" و بیش از مجموع تمامی آن‌ها