eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 سه گردان حشدالشعبی عراق از مرز سوریه وارد لبنان شدن تا راهی نبرد با صهیونیست‌ها بشوند
🟥شخص نزدیک به نتانیاهو حمله به بیمارستان غزه را گردن گرفت ♦️حنانیا نفتالی، دستیار رسانه‌ای و از نزدیکان نتانیاهو پس از هدف قرار گرفتن بیمارستان غزه توسط ارتش اسرائیل، با انتشار پیامی در پلتفرم های توئیتر و تلگرام نوشت: نیروی هوایی اسرائیل یک پایگاه حماس را در داخل بیمارستان غزه هدف قرار داده است. ♦️وی پس از مشاهده موج اعتراضات جهانی، پیام خود را از توئیتر پاک کرد و مدعی شد هدف قرار دادن این بیمارستان کار حماس بوده است! ♦️نفتالی اما فراموش کرد که پست اولیه خود را از تلگرام حذف کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟥بایدن: در صورت حمله حزب‌الله به اسرائیل، وارد جنگ نخواهیم شد ♦️‌ جو بایدن در جواب خبرنگاری که گفت برخی منابع [تایمز اسرائیل] اعلام کرده‌اند آمریکا به رژیم صهیونیستی قول داده در صورت حمله حزب‌الله به فلسطین اشغالی در این جنگ حاضر خواهد بود، گفت: درست نیست، اصلا چنین حرفی زده نشده است!
🟥اعلام جنگ علیه آمریکایی‌ها در عراق ♦️‌ سخنگوی نظامی کتائب حزب‌الله: از امروز عملیات مقاومت عراق علیه آمریکایی‌ها با حمله به پایگاه‌های نظامی آنها آغاز شد. ♦️‌ آمریکایی‌ها شرکای اساسی در کشتار مردم غزه هستند و باید تاوان آن را پس بدهند. ♦️‌ مقاومت امروز اولین ضربات را وارد کرد و عملیات با روند رو به رشد ادامه پیدا میکند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باید سیاستمداران اسرائیلی را تحریم کنیم وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا: 🔹ما باید روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل قطع و سیاستمداران آن را تحریم کنیم‌.
بایدن: در صورت پیوستن حزب‌الله به جنگ، وارد کارزار نخواهیم شد رئیس‌جمهور آمریکا: 🔹ما به اسرائیل نگفتیم که در صورت پیوستن حزب‌الله به جنگ، وارد جنگ خواهیم شد. 🔹ما نمی‌گوییم که اسرائیل مسئول انفجار بیمارستان نیست. 🔹من نمی‌گویم که حماس عمدا بیمارستان را بمباران کرد.
🔴 شهادت یکی دیگر از اعضای دفتر سیاسی حماس 🔹رادیو الاقصی اعلام کرد که دکتر جمیله الشنطی عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده است.
🔴واکنش «بن‌سلمان» به جنایات رژیم صهیونیستی 🔹«بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرد هدف قراردادن غیرنظامیان در غزه جنایتی شنیع و تجاوزی وحشیانه است.
🔴قاتل «مهرجویی» در چنگ پلیس 🔹سردار منتظرالمهدی: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید. 🔹بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است. 🔹بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.
توییت خبرنگار آمریکایی: کاش [سردار] سلیمانی امروز زنده بود
🟥یادآوری: آمریکا در افغانستان بیمارستان پزشکان بدون مرز را بمباران کرد. ابتدا تقصیر را گردن افغانی‌ها انداخت. بعد گردن طالبان. بعد گفت خطای انسانی بوده. چند ماه بعد، خیلی آرام، پذیرفت که عمداً بیمارستان را هدف قرار داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ‌های کوبنده طرفدار حماس و مقاومت به سوالات جهت‌دار مجری کانادایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه فرقان،۶۷ 💠 وَ الَّذِينَ إِذَا أَنْفَقُوا لَمْ يُسْرِفُوا وَ لَمْ يَقْتُرُوا وَ كَانَ بَيْنَ ذَٰلِكَ قَوَامًا 💠 و کسانی که هرگاه انفاق کنند، نه اسراف می‌نمایند و نه سخت‌گیری؛ بلکه در میان این دو، حدّ اعتدالی دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جهان در آستانه یک تحول بزرگ است رد شدن از این امتحان سنگین است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت بی‌شرمانه تحلیلگران صهیونیست بی‌بی‌سی از ادامه بمباران مردم فلسطین و قتل عام آنان؛ اسرائیل هرگز مرتکب جنایت جنگی نشده است و از خودش دفاع می‌کند!
⭕️خبری ناگوار برای بایدن ⛔️ اعلام جنگ حزب الله عراق علیه آمریکایی‌ها گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به همکاری ایالات متحده آمریکا با رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه اعلام کرد که آمریکایی‌ها باید تاوان این همکاری را پس بدهند. ✅ این اعلام جنگ آمریکایی ها را به این فکر فرو برد که رجزخوانی های آنها در مورد ورود به جنگ مستقیم با محور مقاومت، همه منافع و پایگاههای آنها را در معرض حملات زهردار حامیان فلسطین قرار خواهد داد. ✅ علت عقب نشینی صریح بایدن از حمایت آمریکا از صهیونیستها را باید در این نکته جستجو کرد. 🔺بایدن بعد از بازگشت از تل آویو صراحتا اعلام کرد در صورت بروز جنگ میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، در این جنگ مداخله نخواهد کرد. ╔═. 🍃 🇮🇷 🍃 .═╗
⭕️خوب نگاه کنید! اثر راکت اینه! راکت نمی‌تونه بیمارستان رو بیاره پایین! راکت نمی‌تونه هزار تلفات بگیره! سناریو «کار خودشونه» که ورد زبانِ ززآ و اربابان صهیونیست‌شون هست خیلی وقته نخ‌نما شده!
⭕️جالب شد، پس بهتره توییت رو اصلاح کنم: کشتن مهسا و نیکا و آرمیتا به نفع هرکدوم از طرفین باشه اون کشته. حالا فکر کنید به نفع کیه؟ جمهوری اسلامی چرا باید کاری بکنه که دنیا محکومش کنن؟ ولی اپوزیسیون با این حرکت جهان را میخواهد علیه جمهوری اسلامی کند. دم خروس اینجوری میزنه بیرون😊
‏🇷🇺 روسیه همچنان به اوکراین گاز می دهد 🇸🇻 اسرائیل آب، برق و اینترنت فلسطین را قطع کرد 🇷🇺 روسیه کودکان را تخلیه می کند 🇮🇱 اسرائیل تاکنون 700 کودک را در غزه بمباران کرده است اما رسانه ها همچنان دروغ می گویند و به شما می گویند: 🇷🇺 روسیه متجاوز است 🇮🇱 اسرائیل از خود دفاع می کند
🌹امام‌علی علیه‌السلام: 🍎با صدقه و صله رحم گناهان خود را پاک کنید و خود را محبوب پروردگارتان گردانید. 📚غررالحکم، ح۷۲۵۸.
⭕️‏آره بی شرفا ورزش اصلا سیاسی نیست! اما فرانسوی ها به خاطر حمایت کریم بنزما از یهو به این نتیجه رسیدن تابعیت و توپ طلا رو ازش بگیرن! ننگ بر دموکراسی و آزادی بیان دروغین شما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️‏دعاهای این خاخام اسرائیلی را بشنوید و بعدش التماس تفکر از اونایی که فکر می‌کنن اسرائیل با جمهوری اسلامی دشمن است نه ایران! خاخام اسرائیلی: امیدوارم ایران ویران شود و در شعله‌های آتش بسوزد...