eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
بازی‌های پارا آسیایی هانگژو 🥉ابوالفضل نگارستانی در فینال 100 متر کرال کلاس S100 با ثبت رکورد 1:09:00 به مقام سوم رسید و مدال برنز را از آن خود کرد. 🥉محمدحسین کریمی نیز در فینال 100 متر کرال سینه S12 با ثبت رکورد 59 ثانیه و 17 صدم ثانیه به رتبه سوم و مدال برنز رسید.
بازی‌های پارا آسیایی هانگژو 🥉وجیهه هوشمند در ماده پرتاب دیسک کلاس F64 با پرتابی به میزان 28 متر و 92 سانتیمتر در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز رسید.
🔴۳۰۰۰ کودک خونشون به ناحق مقابل جهانیان زمین ریخت دریغ از برخی سلبریتی های انسان نما نه تنها خم به ابرویشان نیامد بلکه حمایت از اسرائیل کودک کش کردند مطمئن باشید خداوند ذوالانتقام است . منتظر باشید. اول نوبت اسرائیل بعد نوبت شماست. 👤روح اله فاطمی نسب
شکست صهیونیست‌ها در نفوذ به جنوب غزه 🔹گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس: در سحرگاه امروز تلاش دشمن صهیونیست را برای هلی‌برن نیروهای خود در ساحل رفح در جنوب نوار غزه را ناکام گذاشتیم.
آمریکا مدعی شد به دو پایگاه نیروهای مقاومت در سوریه حمله هوایی کرده است/ المیادین درباره این دو حمله: پایگاه‌ها خالی از امکانات بوده‌اند بامداد امروز فاکس‌نیوز به نقل از پنتاگون مدعی شد دولت آمریکا دستور حمله به دو پایگاه مقاومت در سوریه را صادر کرده است. پنتاگون همچنین ادعا کرده اگر حملات مقاومت به مواضع آمریکا در منطقه که آن‌ها از آن تحت عنوان «حملات ایران» یاد کرده‌اند ادامه داشته باشد، اقدام‌های بیشتری انجام خواهند داد‌. المیادین درباره این حملات نوشت پایگاه‌هایی که ارتش اشغالگر آمریکا به آن حمله کرده است، خالی از امکانات بوده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظاتی تکان‌دهنده از صبوری و توکل فلسطینی‌ها ▪️کانال معرفتی بسمت خدا |
🔴اوج بی شرفی مهناز افشار! 🔹تئاتر خانه امن به خاطر عدم استقبال مخاطب در نیویورک کنسل شد ولی مهناز افشار بی شرفی رو به حد نهایت رسونده و گفته به خاطر همدردی با رژیم کودک کش برنامه کنسل شده!! شما انسانهای مفلوک اوج بدبختی و دریوزگی را به تصویر کشیدید. انشالله به زودی به همراه اربابان اسرائیلی تان برای همیشه به جهنم ابدی فرستاده خواهید شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. سند شکست اسرائیل در جنگ ۲۱ روزه ♦️رژیم صهیونیستی سه هفته تمام، نقطه به نقطه غزه ۳۶۰ کیلومتری را بمباران کرده، بمبارانی با قدرت تخریب بمب اتمی منفجر شده در هیروشیما. هدف، نابودی حماس اعلام شده بود. 🔹صهیونیست ها سه هفته است ادعا می کنند تا چند ساعت دیگر حمله زمینی را آغاز می کنند، اما روشن است که همچنان احساس ناتوانی می کنند. حمایت از عملیات زمینی در اسرائیل هم به حداقل رسیده است. ♦️موشک ها و راکت های مقاومت فلسطین، بعد از ۲۱ روز، همچنان گنبد آهنین را در می نوردد و به مناطق مختلف تل آویو اصابت می کند. آقای نتانیاهو! اشغال غزه پیشکش! اگر هنر داری، این حملات موشکی را که رو به افزایش است و نه کاهش، متوقف کن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 / جهان اسلام حمله زمینی به غزه را تحمل نمی‌کند 🔷یاسر جبرائیلی، رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام در گفت‌وگویی با RT گفت: بایدن و مکرون حمله زمینی به غزه را یک «اشتباه» خوانده‌اند. 🔷جهان اسلام حمله زمینی را تحمل نمی‌کند. چنان اشتباهی می‌تواند دیگر نیروهای ضدصهیونیستی در منطقه را فعال کند. 🔷در صورت حمله زمینی، رژیم صهیونیستی باید خود را برای جنگیدن در چند جبهه آماده کند و نمی‌تواند چون فاقد عمق استراتژیک است.
🔴 رئیس قرارگاه عفاف و حجاب کشور قاطع ورود کنید با مسئولان خاطی برخورد نمایید ▫️پیرو اتفاقات ناگوار از ولنگاری و کشف حجاب در مراسم سازمان نظام پزشکی در شهر آمل که با حضور مسئولان این شهر برگزار گردید از وزیر محترم کشور، رئیس قرارگاه عفاف و حجاب درخواست داریم با توجه به اهمیت موضوع به این موضوع ورود نمایند و با مسئولان دولتی که ترک فعل و خطا داشتند برخورد قاطع انجام دهند و گزارش حضور نماینده مجلس در این مراسم را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان قانون اساسی جهت تصمیمات قانونی ارسال نمایند
🔴‌ ️️غافلگیری نیروهای تروریستی آمریکا در صبح امروز 🔹‌طبق اطلاع منابع آگاه محلی و امنیتی در پاسخ به حمله تروریستی آمریکا، پایگاه نظامی این کشور واقع در «حقل العمر» (شرق سوریه) مورد اصابت ۱۰ موشک قرار گرفته است. 🔹‌طبق اخبار واصله با توجه به حجم حضور نیروهای آمریکایی در این پایگاه، تلفات جانی و خسارات مالی قطعی و قابل توجهی به آنها وارد شده است. 🔹‌غافلگیری و آشفتگی نیروهای ترویستی آمریکا را وادار به ارسال پیام به این مفهوم کرد که: ما قصد درگیری و ایجاد جبهه جدید را نداریم. 🔹‌نکته قابل توجه این است که رسانه‌های وابسته آمریکایی در سکوت محض خبری نسبت به اخبار تلفات و خسارات هستند.
🇮🇷🇵🇸 📝 مردم تو آلمان بدون داشتن سلاح و بدون حمله به پلیس اومدن برای حمایت از فلسطین و پلیس آلمان هم وحشیانه به اونا حمله کرده! 🍃🌹🍃 🔻حالا براندازا خیلی ذوق کردن از این برخورد و پلیس آلمان رو تشویق کردن. 🔺بعد همینا انتظار دارن وقتی‌ با سلاح و کوکتل مولوتوف میان کف خیابون های ایران، پلیس نازشون کنه ـــــــــــــــــــــــ
🔴 | عسقلان و اشدود زیر آتش راکت های مقاومت ـــــــــــــــــــــــ
🛑نیروهای انصارالله یمن هم چندین فروند موشک‌ و پهپاد را علیه اهدافی در اسرائیل شلیک کرده‌اند. ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران از طریق تحریک در شبکه های اجتماعی به حماس کمک می‌کند. ـــــــــــــــــــــــ
در حال حاضر مقاومت عراق مقاومت لبنان مقاومت غزه در همین ساعات در حال ضربه زدن به مواضع دشمنانِ کودکانِ غزه هستند. ایران فعلا دلیلی برای ورود به این عرصه نمی بیند. روزی که تغییر ماهیت صحنه ی نبرد ضرورت پیدا کند ، ایران صحنه را اساسی زیر و رو خواهد کرد.... ـــــــــــــــــــــــ
🔸 حزب‌الله هم دقایقی پیش دوباره مواضع رژیم در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داد؛ این‌بار پایگاه هونین و دوباره با موشک‌های هدایت‌شونده.
🔻نطقه‌زنی پهپاد انهدامی آرش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ 🔹پهپاد انهدامی آرش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کرد.
🔴 سازمان ملل: هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد 🔹شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از مقامات سازمان ملل:هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و درد و رنج ساکنان این منطقه باید پایان یابد چرا که غیرنظامیان به شدت تحت تأثیر این حملات قرار گرفته‌اند. مجازات دسته جمعی و فاجعه انسانی علیه دو میلیون نفر در غزه در جریان است که این چیزی جز جنایت جنگی نیست. تلاش‌ها برای متوقف کردن فوری تشدید تنش‌ها در غزه باید بکار گرفته شود. 🔹روزانه به ۴۰ کامیون از کمک‌های بشردوستانه نیاز است که به غزه فرستاده شود. هلال احمر فلسطین دیروز اعلام کرد که در این مدت تنها ۷۴ کامیون از کمک‌های بشردوستانه به غزه فرستاده شده و تاکنون هیچ کامیون حامل سوخت اجازه ورود به غزه داده نشده است.
🔴 1000 نفر همچنان در غزه زیر آوار هستند 🔹رویترز به نقل از سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تخمین‌های ما حاکی از آن است که هنوز 1000 نفر در نوار غزه زیر آوار هستند.
🔻فرار نظامیان صهیونیست در جنوب غزه به سمت دریا/ رها کردن تجهیزات نظامی از ترس جان گردان های قسام: 🔹دشمن صهیونیستی بامداد امروز جمعه تلاش کرد با پیاده کردن نیرو از طریق سواحل رفح به جنوب غزه نفوذ کند. این اقدام توسط رزمندگان فلسطینی شناسایی شد و نیروهای مقاومت با دشمن درگیر شدند. 🔹این درگیری ها به حدی بود که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی مجبور به درخواست پوشش هوایی شدند و با مداخله جنگنده های صهیونیستی این عناصر نجات پیدا کرده و به سمت دریا فرار کردند. 🔹عناصر ارتش رژیم صهیونیستی میزان زیادی از تجهیزات نظامی خود را پشت سرشان رها کردند.
36.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سید حسن نصرالله : اگر تانک‌ها، لشکرها و تیپ‌های اسرائیلی وارد جنوب لبنان شوند، تمام جهان در برنامه زنده نابودی تانک‌ها، لشکرها و تیپ‌های اسرائیل را تماشا خواهند کرد.