eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴وزیر اطلاعات لبنان: اسرائیل می‌خواهد لبنان و حزب‌الله را به جنگ بکشاند و اگر لبنان وارد خط رویارویی شود، کل منطقه وارد جنگ می‌شود.
🔴برخی منابع عراقی: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین تجسسی متعلق به ارتش آمریکا برفراز منطقه سبز بغداد سرنگون شد
🔴چفیه و مثلث سرخ، ۲نماد نیروهای مقاومت حماس در قاب تصویر رئیس جمهور عزیز ایران...
🔴خلاصه‌ی عملیات جبهه مقاومت اسلامی در عراق امروز ۲۱/۱۱/۲۰۲۳: 🔹۱-پایگاه اشغالگران آمریکایی «عین الاسد» در غرب عراق با سلاح مناسب هدف قرار گرفت و مستقیماً به هدف اصابت کرد. 🔹۲-پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی در جنوب شهر الحسکه سوریه هدف موشک قرار گرفت و مستقیما مورد اصابت موشک قرار گرفت. 🔹۳-پایگاه اشغالگران آمریکایی «عین الاسد» برای بار دوم در غرب عراق 🔹۴-پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی در جنوب شهر حسکه سوریه برای مرتبه‌ی دوم با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفت و مستقیما به هدف اصابت کرد.
🔴مجموع شهدا و مفقودین تا چهل و ششمین روز تجاوزات اسرائیل ۱۳۳۵۰ شهید، که در میان آنها:👇 🔹۵۶۰۰ کودک 🔹۳۵۵۰ زن 🔹۲۰۱ امدادگر 🔹۲۲ دفاع مدنی 🔹۶۰ خبرنگار 🔹به این تعداد ۶۰۰۰ مفقودالاثر اضافه کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صبر کن یه لحظه، ما/آمریکا نیروی نظامی فرستادیم، آلمان کمکشون میکنه، فرانسه و استرالیا کمکشون میکنه، بعضی از کشورهای عربی هم کمکشون میکنند، تا تنها و تنها بتونن با حماس جنگ کنند و ابوعبیده بازم داره جنگ رو میبره؟!!! یه چیزی اینجا درست نیست! این قضیه به من اینو میگه: خدا سمت اوناست و سربازان وقتی برمیگردند بعضی هاشو میگند ما با‌ انسانها نمیجنگیم! ما با ارواح میجنگیم! میتونی تصور کنی؟!!!
: •📖🌸°✵﷽°🌸•📖• 🌿 🌷 🚙ماشین خرج داره ولی باز ما می‌خریم! 👨‍👩‍👧‍👦مهمونی دادن خرج داره ولی ما مهمونی میدیم! ✈️مسافرت رفتن خرج داره ولی ما خرج می‌کنیم و میریم! 🎊عروسی رفتن کلـــــــی خرج آرایشگاه و لباس و... داره ولی ما خرج می‌کنیم میریم! و هزار تا کار دیگه که بخوای حساب کنی ارزشی هم نداره و زودگذره ولی خیـــــلی خرجشون می‌کنیم امـــــــــا... نوبت به بچه دارشدن که میرسه میگیم نه بچه خرج داره! درحالی که بچه برای ما موندنیه ولی همه‌ی چیزهایی که ما براشون خرج میکنیم تموم شدنیه! شعار بچه‌ی کمتر زندگی بهتر چیزی بود که غرب از ما می‌خواست و ما راحت گول خوردیم! شما بگید آیا الان که بچه‌ها کمتر شدن زندگی‌ها بهتر شده!؟ فقط به جای بچه‌ها کلی مبل و کمد و وسایل زینتی به زندگیمون اضافه شده همین! خواستم بگم گاهی پولها در راههای دیگه که اهمیت چندانی هم ندارند خرج میشه اما برای فرزند آوری خرج نمیکنیم ♦️ جهاد امروز مادران، فرزندآوری‌ است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اردبیل # فرزند آوری 🌾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایگاه بسیج دانمارک یه جوری فراخوان داده که انتهای جمعیت دیده نمیشه:) دیگه حتی شهرها رو هم نمیشه شمرد چه برسه به تعداد معترضین جهان! درواقع بجز یه گله برانداز فارسی‌زبان حامی‌ای برای اسقاطیل نمونده :) 📲 قرارگاه رسانه ای تا
حمایت از کودکان مظلوم تخصص و پول نمیخواد، میخواد... 📲 قرارگاه رسانه ای تا
16 سال پیش، شبکه "Orient TV" توسط غسان عبود، میلیاردر سوری/بلژیکی راه اندازی شد. شبکه اورینت بر درام و امور اجتماعی متمرکز بود, تا اینکه در سال 2011، سازمان سیا جنگ تغییر رژیم در سوریه را آغاز کرد. از سال 2011، سیاست های این شبکه بر فرقه گرایی، نژادپرستی، ایجاد انواع فتنه ها، همکاری با رژیم های قطر و ترکیه، نفرت از اقلیت ها به ویژه ارامنه و طرفداری از اسرائیل متمرکز شد و شروع به شستشوی مغزی جوانان کرد. امروز Orient TV اعلام کرد که این کانال را برای همیشه تعطیل می کند. به نظر میرسه این شبکه خاصیت خودش رو از دست داده و بودجه امثال این شبکه ها قراره در جای دیگه ای مصرف بشه. سرنوشت اورینت تی شما رو یاد شبکه فارسی خاصی نمیندازه؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‍ ایشون رئیس کمیته داوران است، من که از ناراحتی روده بر شدم، اینا دیگه کین😂
💠 بدترین، زشت ترین و خسارت بار ترین کار در مقابل فرهنگ مهاجم از زبان رهبر انقلاب 🔰رهبر انقلاب فرمودند: " در مقابل فرهنگ مهاجم، بدترین کار، است؛ زشت‌ترین کار، است؛ خسارت‌بارترین کار، است. فرهنگ مهاجم نباید ما را منفعل بکند؛ حداکثر این است که بگوییم خیلی خب، ما در مقابل این نمیتوانیم یک حرکتی انجام بدهیم، اما منفعل هم نمیشویم. منفعل شدن و پذیرفتن تهاجم دشمن، خطایی است که بایستی از آن پرهیز کرد. " https://khl.ink/f/24721 👈 آنگاه برخی از مسئولین ما در زمانی که دشمن در حال بمباران فرهنگ و اخلاق جامعه است، می خواهند مثلاً با وسط بازی _ بخوانید انفعال و ترس _ اوضاع را به قول خودشان مدیریت کنند. حال اینکه با این ، تهاجم دشمن را پذیرفته اند و کشور را تا استحاله فرهنگی پیش می برند.
🔴 جمله ای کوتاه از یک عضو انصار الله یمن که به درد برخی مسئولین ما می خورد 🔰 محمد البخیتی (عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن): " از دشمن صهیونیستی هراسی نداریم، ولی اگر غزه را یاری نکنیم باید از بترسیم. "/ https://irna.ir/xjP2xg ✍پ.ن: 🔻مومن، باید به وظیفه دینی خود عمل می کند و تنها از خدا بترسد. بنابراین، 👈مسئولین کشور درباره فضای مجازی باید بگویند: از هجمه های رسانه ای و فشار مذهبی های صورتی و لیبرال ها ترسی نداریم؛ اگر جلوی فساد، فحشا و محتوای گمراه کننده موجود در فضای مجازی کشور و جلوی سکوهای دشمن را نگیریم، باید از عذاب خدا بترسیم. 👈 مسئولین کشور درباره حجاب باید بگویند: از داد و فریاد هنجارشکنان، هیاهوی داخلی و خارجی، جنجال سازی و ... ترسی نداریم؛ اگر جلوی بی بند و باری را نگیریم، باید از عذاب خدا بترسیم.
🔴سرلشکر سلامی: صهیونیستها منتظر آتش بس هستند اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند فرمانده کل سپاه گفت: صهیونیستها منتظر آتش بس هستند چون در بحرانند، اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند و التهاب و اضطراب در میان صهیونیستها کشنده‌تر از آن چیزی است که در غزه می‌بینید.
🔸تقدیر اسماعیل هنیه از پویش های مردمی در ایران( ) 🔹اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با تقدیر از پویش های مردمی در دفاع از ملت فلسطین،آن را قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین دانست
🔸واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ده میلیونی شدن پویش «حریفت منم» 🔰حجت‌الاسلام قمی در صفحه شخصی خود نوشت: 🔹علاوه بر نگرش‌سنجی‌های معتبرِ پیش از طوفان الاقصی، پویش حریفت منم با بیش از ۱۰ میلیون حق‌طلبِ عاشقِ مبارزه با صهیونیست، برداشت نادرستی را که برخی از «نگرش اکثریتِ مردم ایران به حمایت از مردم فلسطین» مطرح می‌کنند، کنار زد و درعین حال تصویر درست و بی‌سابقه‌ای را از ظلم‌ستیزیِ این ملت نمایان کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تهرانی مقدم باهوش‌تر است یا نخبه‌ای که علمش را خرج پنتاگون می‌کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 امارات و تو چه می دانی امارات کجاست.. 🔸جایی که از صفر پرواز میان آن و اسرائیل در سه سال پیش، به ١۵٢ پرواز در هفته رسیده است. 🔹بله! امروز بین امارات و اسرائیل ١۵٢ پرواز در هفته انجام می شود. 🔸یعنی روزی ٢٢ پرواز. یعنی تقریبا هر ساعت یک پرواز! 🔹 باور نکردنی است. مگر چه ارتباط و رفت و آمدی بین این دو خراب شده، یکی جعلی و دیگری بنده پول، وجود دارد که نیاز است هر ساعت یک پرواز بدون وقفه برقرار باشد؟ 🔸حالا فهمیدید چرا امارات در این قضایا حامی و پشتیبان نسل کشی مردم بی دفاع و مظلوم غزه است؟ 🔹ای تف بر آن درهم و دینار و دلار آغشته به خونتان ای مسلمان نماهای نامسلمان..
تصویری دردناک از بیمارستان اندونزی بعد از حملات صهیونیست ها
📌مداحان مطرح کشور اینبار در اصفهان 📢 : رزق سال کشور را در فاطمیه می‌گیرم 🔴در اقدامی جالب مداحان سرشناس، فاطمیه اول در هیأت اصفهان می‌خوانند در این مراسم بناست، سعید حدادیان، مهدی رسولی، سجاد محمدی ، صابر خراسانی ، مهدی رعنایی ، محمدحسین حدادیان ، امین شادکام و... مرثیه‌خوانی کنند 🏴همچنین قافله عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد و یک شهر عزادار مادرمان خواهد بود کانال زیر را دنبال کنید و پیگیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|رئیسی: غزه نماد سقوط اخلاقی غرب است رییس جمهور در کنفرانس اضطراری ویدئویی سران کشورهای عضو بریکس درباره غزه: 🔸امروز روز تاثیرگذاری بریکس و کشورهای مستقل دنیا است 🔸آمریکا همه سازمان ها را بی هویت کرده است 🔸آمریکا و کشورهای غربی که مخالف آتش بس در غزه هستند آبرویی در جهان ندارند
یک آمار تامل برانگیز 🔹به آمار ارائه شده در این تصویر و افت دائم سهم تهران از کل ساخت و سازهای کشور دقت بفرمایید: ۳۸درصد در سال۹۲ ، ۲۷درصد در سال۹۷، ۱۷درصد در سال جاری. همچنین به سهم مسکن از کل هزینه‌های خانوار شهری عنایت بفرمایید: در کل کشور: ۳۸ درصد، در استان تهران: ۵۱ درصد، در شهر تهران: ۶۰ درصد! 🔹چه اتفاقی افتاده است؟! مشکل اصلی در سیاستگذاری اشتباه در عرصه مدیریت زمین است. هم‌اکنون در تهران، ۶۰ تا ۷۰ درصد از هزینه‌های تامین مسکن مربوط به سهم زمین است. متاسفانه عدم بازنگری جدی در سیاستهای مدیریت زمین در کلانشهرها به ویژه تهران و بستن کمربند شهر و جلوگیری از عرضه زمین، اخیرا به ثبت رکورد جدیدی در نسبت قیمت زمین به مسکن منتج شده است. این نسبت، یکی از نماگرهای تعیین‌‌‌کننده حاشیه سود ساخت‌وساز است که اخیرا به عدد ۱.۵۵ رسید که رکوردی بی‌سابقه محسوب می‌‌‌شود و نشان می‌‌‌دهد که سرعت رشد قیمت زمین در تهران به مراتب از رشد قیمت مسکن بیشتر بوده است! 🔹چنین نسبت‌ بی‌سابقه‌ای سبب شده است فعالان عرصه مسکن، به جای فعالیت در عرصه ساخت و ساز، سرمایه خود را صرفا بر موضوع زمین متمرکز کنند چون هم نرخ رشد و حاشیه سود بیشتری دارد و هم ریسک کمتری دارد. یعنی اگر کسی در تهران مالک زمین باشد و آنرا نسازد نسبت به کسی که آنرا بسازد احتمالا سود بیشتری کسب خواهد کرد! در نتیجه، به دلیل عدم ورود سرمایه‌گذاران به عرصه ساخت، عرضه مسکن با افت مداوم مواجه شده است و کاهش عرضه نیز به افزایش مداوم قیمت مسکن منتج شده است و به همین دلیل، سهم مسکن از سبد هزینه خانوار تهرانی دائما در حال افزایش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅پیام‌خداونددرباره‌زنان‌را بشنوید👆 بعداین‌احادیث‌رابخوانیدومنتشر فرمائید🔰 🌸پیامبر رحمت صلی‌الله‌علیه‌وآله: بهترین‌شماکسانی‌هستندکه بهترین نگهبان و سرپرست برای زنان و دختران خود باشند 📚مستدرک، ج ١٤، ص ٢٥٥  🌸امیرالمؤمنین علیه‌السلام: إنَّ المَرأَةَ ریحانَةٌ وَ لَیسَتْ بِقَهرَمانَةٍ... زن،یک‌ریحانه‌است‌نه‌متولیّ‌وسرپرست‌امور تو درهرحال با او مدارا کن و با خوش‌رفتاری زندگی را در کام خود شیرین نما 📚وسائل، ج ١٤، ص١٢ 🌸امام محمدباقر علیه‌السلام: کسی که با خانواده‌اش خوش‌رفتار باشد عمر طولانی خواهد داشت 📚تحف‌العقول، ص ٣٠٥ 🌸پیامبرگرامی‌اسلام صلی‌الله‌علیه‌و آله: بزرگترین برکت و خوش‌قدمی را زنی دارا است که در زندگی زناشویی مهربان، قانع و توقعات کمتری داشته باشد 📚مستدرک، ج ١٤، ص ١٦٥