eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴توقیف دومین کشتی اسرائیلی از سوی انصارالله یمن 🔹طبق گزارش المنار نیروهای انصارالله یمن یک کشتی دیگر متعلق به اسرائیل به نام «سنترال پارک» را توقیف کردند.
📸 از پرچم مقاومت هم می‌ترسند! 🔹نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پرچم‌ها را از مجاورت خانه‌های خانواده‌ زندانیان شهر سلوان، برداشتند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس پیشین اطلاعات ارتش اسرائیل: می‌دانیم که حماس ما را مسخره می‌کند و این برایمان عذاب‌آور است 🔹رئیس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی: ما می‌دانیم که حماس ما را مسخره می‌کند و این برایمان عذاب‌آور است؛ با گذشت زمان خواهیم فهمید که آتش‌بس برایمان خوب بوده یا نه! یحیی السنوار ما را در سیرک بی رحمانه خود به تمسخر گرفته است!
📸بازدید رئیس قوه قضائیه و جمعی از مقامات قضایی از نمایشگاه به‌روزترین و جدیدترین دستاورد‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی سپاه
⭕️ ماسک زدن در اماکن عمومی الزامی شد 🔹 روند افزایشی بیماری‌های تنفسی مثل سرماخوردگی، آنفلوانزا و البته، سویه‌های جدید کرونا، باعث شده تا وزارت بهداشت از مردم بخواهد در اماکن عمومی و محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد، هموطنان از ماسک استفاده کنند.
⭕️ رئیس پلیس راهور: وضعیت ما در تلفات و تصادفات وضعیت خوب و معمولی نیست سردار هادیانفر: 🔹از هر ۱۰ وسیله نقلیه ۷ خودرو تک سرنشین است و  استفاده از خودروهای شخصی در زمستان به واسطه سرما افزایش چشمگیر می‌یابد. 🔹از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار نفر از هموطنان جان خود را در حوادث و تصادفات جاده ای از دست داده اند. 🔹۵۱ درصد از تلفات جاده ای در حوزه پیشگیری است که راه، ایمنی وسیله نقلیه و خودروسازان و دیگر دستگاهها در آن نقش دارند. علاوه بر این ۶ درصد تلفات جاده‌ای در حین انتقال به بیمارستان و ۴۳ درصد نیز در مراکز اورژانس و بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از خداحافظی اسرای اسرائیلی با سربازان گردان‌های القسام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پریدن کودک غزه‌ای از طبقه دوم ساختمان بمباران شده حالا اسرائیل میخواد اینها رو به زانو دربیاره!؟
🔴یک مقام امنيتی رژیم صهیونیستی: مشکل ما با یمنی‌ها موقعیت جغرافیایی آنهاست 🔹گیورا آیلند، رئیس پیشین شورای امنیت اسرائیل: برای اسرائیل یک تهدید راهبردی است و چنانکه برمی‌آید، آمریکایی‌ها توجهی به این موضوع ندارند و ترجیح می‌دهند که وارد درگیری نشوند. 🔹مشکل ما با یمنی‌ها این است که آن ها در دهانه جنوبی دریای سرخ قرار دارند و این مشکل بسیار بزرگتر و خطرناکتر از موشک‌های آن‌ها است. 🔹مشکل بزرگتر زمانی است که یمنی‌ها تصمیم بگیرند که هر کشتی اسرائیلی را توقیف کنند. آیا از این پس بندر «ایلات» می‌تواند به فعالیت ادامه دهد؟ 🇮🇷
اینو دشمن بدونه، ساندیس فقط برا راهپیماییاست ما قبل از عملیات چایی می خوریم😄 🇮🇷
🔴 خبرگزاری فرانسه: نفتکش سنترال پارک متعلق به یک اسرائیلی تحت مدیریت شرکت انگلیسی در سواحل یمن مورد هجوم قرار گرفت 🔹 این نفتکش از مراکش به سمت کانال سوئز در حرکت بود. 🔹 یک ناو دریایی آمریکایی وارد عمل شده و یک کشتی دیگر نیز نزدیک به حادثه است. 🇮🇷
🌼امام صادق علیه السلام: ⚠️ بدانید از ما نیست کسی که برای همسایه خود، همسایه خوبی نباشد. 📚کافی، ج۲، ص۶۶۸
📸 نظر رهبر انقلاب در مورد ایام بین ۲ فاطمیه چیست؟
⭕️مرحوم آیت‌الله «شیخ محی‌الدین حائری شیرازی»: «اسرائیل از مقدمات ظهور است. این آمده تا شرک‌های خفی در او حل شود. کسانی که به ظاهر مسلمانند و در باطن مشرک‌اند، نمی‌روند مگر اینکه با اسرائیل بیعت کرده باشند. اسرائیل آمده بیعت بگیرد... اگر در عمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل پاکی هست، بالاخره از صفوف آنها خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست و اگر در درون خانه‌های ما ناپاکی وجود داشته باشد، بالاخره از بین ما خارج خواهد شد و به آنها خواهد پیوست. این قرار ما با آنهاست.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 پاشو اینجوری منو نده عذاب، کلمینی 🔺مداحی حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت حضرت صدیقه کبری (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پدافند هوایی سوریه اکثر موشک ها را منهدم کرد 🔹وزارت دفاع سوریه: حدود ساعت 16:50 بعدازظهر امروز، دشمن صهیونیستی با موشک از سمت جولان اشغالی، فرودگاه بین‌المللی دمشق و برخی نقاط حومه دمشق را هدف قرار داد که نیروهای پدافند هوایی کشورمان به مقابله با این حمله پرداختند. 🔹موشک های دشمن و اکثر آنها منهدم شد. تهاجمات منجر به از کار افتادن فرودگاه و برخی خسارات مادی شد.
🔴 حماس به دنبال تمدید آتش‌بس موقت در غزه 🔹جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در تلاش برای تمدید آتش‌بس موقت در غزه خواهد بود. 🔹در این بیانیه آمده است: جنبش مقاومت اسلامی حماس در تلاش خواهد بود آتش‌بس موقت را پس از پایان مدت 4 روزه همانطور که در این توافق ذکر شده، از طریق مذاکره جدی برای افزایش تعداد اسرای اسرائیلی که قرار است آزاد شوند، تمدید کند.
📸سرتیپ یک پای رژیم صهیونیستی 🔹سرتیپ "کفیر لیفی" فرمانده زرهی واحد "جعفاتی" با گروهی از سربازان اسراییلی وارد منطقه "جحرالدیک" غزه شده بود که در کمین نیروهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس افتاد.
📷 پوستر نیروهای یمنی با عنوان: «انشاءالله بیشتر به دست خواهیم آورد» 🔹 کشتی اولی، کشتی اماراتی است که در اوایل سال ۲۰۲۲ توقیف و تسلیحات موجود در آن توسط انصارالله ضبط شد. کشتی دوم نیز، کشتی اسراییلی توقیفی در هفته گذشته است.
🔴سازمان الحشد الشعبی عراق: تعداد شهدای این گروه در حمله روز چهارشنبه هفته گذشته آمریکا به ۹ نفر افزایش یافته است 🔹رویترز بامداد چهارشنبه (یکم آذر) به نقل از ارتش آمریکا گزارش داد که نیروهای این کشور در پاسخ به حملات به نیروهای آمریکایی در منطقه، تأسیساتی را در عراق هدف حملات دقیق قرار داده‌اند.
🟥صدای چندين انفجار در نزدیکی محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه الحریر، واقع در اقلیم کردستان به گوش رسیده است .. منابع خبرى گزارش دادند که از این پایگاه ستون ‌های دود بلند شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 شهید حاج قاسم سلیمانی: هروقت در سختی‌های جنگ، فشارها بر ما حادث میشد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌هر تیر موشک فتاح 200 هزار دلار قیمتشه و دشمن باید با موشک 12 میلیون دلاری منهدمش کنه 🇮🇷