eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب: یکی از عناصر گروهک ضد انقلاب خارج از کشور با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد
🔻 حمله حزب‌الله به ۳ موضع نظامی رژیم صهیونیستی 🔹 رزمندگان حزب‌الله لبنان مواضع رویسات العلم و رادار ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعای لبنان را با راکت و پایگاه مالکیه در منطقه اشغالی الجلیل را با دو موشک برکان هدف قرار دادند.
🔻فرمانده نیروی دریایی ارتش: منطقه برای کسانی که به زور می‌خواهند خود را در نقشه جا دهند، ناامن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ⛔️ آقااایون !! با نگاه مردم به آینده چکار کردین؟ حقایقی ناگفته درمورد آینده‌ی جهان در لینک زیر: abblink.com/nQdGTP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واسه این عشق میشه جنگید! ⭕️ اجرای زیبای غلامرضا صنعتگر درباره رهبر انقلاب
🔻حمله انصارالله به یک نفتکش 🔹️فرماندهی مرکزی آمریکا گزارش داد ساعاتی پیش یک نفتکش توسط انصارالله یمن مورد حمله قرار گرفت، که خسارت زیادی به آن وارد کرد و منجر به نشت نفت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وزیر دفاع: اقدام آمریکا و انگلیس علیه یمن کاملا محکوم است/ یمنی‌ها مستقل عمل می‌کنند 🔹امیر آشتیانی : یمنی‌ها نشان دادند با اقتدار از کشور و آرمان‌‌های خود دفاع می‌کنند. اقدام یمنی‌ها در حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطینی‌هاست. 🔹اقدام آمریکا و انگلیس علیه یمن تجاوز آشکار بوده و کاملا محکوم است. یمنی‌ها خودشان به طور مستقل تصمیم می گیرند و خودشان اجرا می کند و عمل می کنند.
اللهم عجل لولیک الفرج باسلام،ان شاءالله قربانی این ماه در نیمه شعبان انجام خواهد شد، دوستان همت کنیم تا ان شاءالله در خور شَان آقا قربانی انجام بگیرد،یاعلی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۱۰۱۴۶ بنام مرکز نیکوکاری عاشقان ولایت
🌷اعمال شب نیمه شعبان نیمه شعبان بر شما و خانواده محترم مبارک باد💖 •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
💠💠 برترین اعمال امشب(شب نیمه شعبان) زیارت امام حسین علیه السلام است. 💠 پس از زیارت، دعا برای فرج امام عصر علیه السلام فراموش نشود. هرکس پس از زیارت امام حسین علیه السلام، حضرت ولی عصر عجل الله فرجه را دعا کند آن حضرت نیز او را دعا می کند. ''الحَمْدُلِلّٰهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ، وَالسَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَبْدُالصَّالِحُ الزَّكِيُّ، أُودِعُكَ شَهادَةً مِنِّي لَكَ تُقَرِّبُنِي إِلَيْكَ فِي يَوْمِ شَفاعَتِكَ، أَشْهَدُ أَنَّكَ قُتِلْتَ وَلَمْ تَمُتْ بَلْ بِرَجاءِ حَيَاتِكَ حَيِيَتْ قُلُوبُ شِيعَتِكَ، وَبِضياءِ نُورِكَ اهْتَدَى الطَّالِبُونَ إِلَيْكَ، وَأَشْهَدُ أَنَّكَ نُورُاللّٰهِ الَّذِي لَمْ يُطْفَأْ وَلَايُطْفَأُ أَبَداً، وَأَنَّكَ وَجْهُ اللّٰهِ الَّذِي لَمْ يَهْلِكْ وَلَايُهْلَكُ أَبَداً، وَأَشْهَدُ أَنَّ هٰذِهِ‌التُّرْبَةَ تُرْبَتُكَ، وَهٰذَاالْحَرَمَ حَرَمُكَ، وَهٰذَاالْمَصْرَعَ مَصْرَعُ بَدَنِكَ، لَاذَلِيلَ وَاللّٰه مُعِزُّكَ، وَلَامَغْلُوبَ وَاللّٰه ناصِرُكَ، هٰذِهِ شَهَادَةٌ لِي عِنْدَكَ إِلىٰ‌يَوْمِ قَبْضِ‌رُوحِي بِحَضْرَتِكَ، وَالسَّلامُ عَلَيْكَ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ'' 💐 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💐 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا سوگند خورده شب کسی ناامید برنمی گردد. 🍃امشب فرصتیست برای توبه و برگشتن بسوی خدا حجت الاسلام فرحزاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمام پنجره ها رو به آسمان باز است ببار حضرت باران که فصل اعجاز است کجا قدم زده ای تا ببوسم آنجا را که بوسه بر اثر پایت عین پرواز است 🌹🌹🌷🌺🌷🌹🌹 میلاد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را محضر تمامی عزیزان تبریک عرض می کنیم.
با سلام و احترام لینک زیر حکم مأموریت شمااست شخصا مشاهده بفرمائید https://DigiPostal.ir/cupzznm باتشکر گل احمدی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا با پیروزی برابر بلاروس در ضربات پنالتی، حریف برزیل در فینال جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی شد. این مسابقه در وقت معمول و اضافی سه بر سه مساوی به پایان رسید اما در ضربات پنالتی، ایتالیا ۵ بر ۴ بلاروس را شکست داد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا یک‌شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، در دیدار رده بندی جام جهانی، برابر بلاروس به میدان خواهد رفت. فینال هم از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد. ⚽️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پست فیفا برای تیم ملی ساحلی: آن‌ها باعث افتخار ملت خود شدند ⚽️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت دختر شهید شهرکی از نحوه ترور پدر و مادرش در اغتشاشات سیستان و بلوچستان / حس و حال سنگین حسینیه معلی
🔴سرلشکر باقری: امنیت پایدار ایران مرهون هم‌افزایی جامعه اطلاعاتی کشور است 🔹پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به‌مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان: بی‌شک بهره‌مندی میهن اسلامی از نعمت عظیم و بی‌بدیل امنیت پایدار در شرایط پر تلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول همکاری و هم‌افزاییِ هوشمندانه و خلل‌ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است.
🔻کمیته انرژی پاکستان با احداث خط لوله گاز تا مرز ایران موافقت کرد 🔹️وزارت نفت و منابع طبیعی پاکستان: جزئیات تخصصی درباره خط لوله گاز ایران و پاکستان در نشست امروز کمیته انرژی کابینه مورد بحث قرار گرفت. 🔹کمیته با آغاز کار برای احداث خط لوله از مرز مشترک پاکستان تا بندر گوادر موافقت کرد و در مرحله اول کار بر روی احداث ۸۰ کیلومتر خط لوله گاز از مرز پاکستان تا بندر گوادر آغاز خواهد شد.
📸حزب الله لبنان طی بیانیه ای از هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیستی در تله الکوبرا با موشک های برکان خبر داد
سفر هیئت فنی طالبان به ایران وزارت صنعت و تجارت حکومت طالبان: 🔹قرار است امروز هیئت فنی افغانستان به ریاست این وزارت، متشکل از نمایندگان معاونت اقتصادی نخست‌وزیر، وزارت ترانسپورت و هوانوردی، وزارت خارجه و وزارت دارایی به جمهوری اسلامی ایران سفر نمایند. 🔹 این هیئت فنی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات بندر منقطه آزاد چابهار و با هدف افزایش ترانزیت و صادرات افغانستان، درباره اجرای موضوعات مورد توافق در سفر اخیر معاون اقتصادی نخست‌وزیر با طرف ایرانی گفتگو خواهد کرد.
50.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥در جلسه شورای امنیت در مورد غزه چه گذشت و چرا آمریکا شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوربین مخفی تکان دهنده از نقاط بدپوشش تهران! 👌👌 🔹 اگه حجاب آزاد بشه چه شکلی خیابون میای؟! / انتهای مسیر کشف حجاب، به کجا و کدام مقصد ختم میشه؟ 🔹 قابل توجه اونایی که میگن «انقدر در مورد حجاب حرف نزنید!»
📸انفجار مواد محترقه در دست نوجوان تهرانی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: 🔹ساعت ۱۵:۰۷ در یک ساختمان مسکونی در قسمت حیاط یک پسر نوجوان ۱۶ ساله در حال درست کردن و آماده‌سازی یک نارنجک کوچک دست‌ساز بود که متأسفانه در زمانی که در حال درست کردن آن بود در درون دستش منفجر شد. 🔹این فرد از نواحی دست، زانو و چشم دچار مصدومیت شد.