eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴یک رسانه لبنانی: سفارت های رژیم صهیونیستی در خاورمیانه، یکی پس از دیگری تخلیه می‌شوند. 🚨🚨 | حملات پهپادی مقاومت عراق به فرودگاه 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥اثبات ولایت علی ابن ابی طالب با یک استدلال ❤️ ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━ 🇮🇷
💢 | امام صادق علیه السلام می‌فرمایند... [ امام صادق علیه السلام: «يَومُها مِثلُ لَيلَتِها» ، يَعني : لَيلَةِ القَدرِ ./الإقبال : ج ١ ص ٣٥١ روزِ شب قدر ، مثل شب قدر است. ] ‌
💢 | وضعیت هوای استان اردبیل ▫️بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز با نفوذ‌ زبانه‌های کم فشار سطح زمین و تغییر جهت جریان از شرقی به جریانات جنوبی شاهد افزایش نسبی دما و وزش باد جنوبی (تند تا گاهی نسبتاً شدید) خواهیم بود بطوریکه این روند تا روز جمعه ادامه خواهد یافت. ▫️اما از روز شنبه با توجه به گذر امواج دامنه بلند از تراز میانی جو و شرایط فصلی- محلی بر میزان ناپایداری ها افزوده شده و و برای بیشتر مناطق استان بارش باران و رگبار و رعد برق پیش بینی می شود. ▫️بنابراین به هم استانی های محترم رعایت موارد ایمنی در صعود به مناطق پر ارتفاع، کوهستانی (مستعد برخورد صاعقه) و اطراق در مسیل‌ها و بستر رودخانه های فصلی توصیه می شود.
💢 | اعلام میزان فطریه از سوی آیت‌الله مکارم‌شیرازی ▫️بر اساس نظر آیت‌الله مکارم شیرازی زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ شصت و پنج هزار تومان (۶۵٠.٠٠٠ ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و هشتاد هزار تومان (١.٨٠٠.٠٠٠ ریال)  است. ▫️کفاره روزه غیر عمد مبلغ شانزده هزار تومان (١۶٠.٠٠٠ ریال) است که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود، همچنین کفاره روزه عمد مبلغ نهصد و شصت هزار تومان (٩.۶٠٠.٠٠٠ ریال) است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه عبس ، آیات ٣۴تا٣٧ 💠 يَوْمَ يَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِيهِ ﴿۳۴﴾ وَأُمِّهِ وَأَبِيهِ ﴿۳۵﴾ وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِيهِ ﴿۳۶﴾ لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ يَوْمَئِذٍ شَأْنٌ يُغْنِيهِ ﴿۳۷﴾ 💠 روزى كه آدمى از برادرش (۳۴) و از مادرش و پدرش (۳۵) و از همسرش و پسرانش مى‏ گريزد (۳۶) در آن روز هر كسى از آنان را كارى است كه او را به خود مشغول مى دارد (۳۷)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شرح دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان 💠 اللهمّ اغسِلْنی فیهِ مِنَ الذُّنوبِ وَ طَهِّرْنی فیهِ مِنَ العُیوبِ وَ امْتَحِنْ قَلْبی فیهِ بِتَقْوَی القُلوبِ یا مُقیلَ عَثَراتِ المُذْنِبین. 💠خدایا، در این ماه از گناهانم شست وشویم ده و از عیب ها پاکم کن و دلم را به پرهیزکاری دل ها آزمایش کن، ای نادیده گیرنده لغزش های اهل گناه. 🔰
- ناشناس.mp3
4.03M
🎙تحدیر (تندخوانی) 🔰 🔰توسط استاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ‌های قاطع جکسون هینکل به مجریان انگلیسی: ⭕️ تاریخ از هفت اکتبر شروع نشده، دهه‌ها است که مردم فلسطین کشته، نسل‌کشی و سرزمین‌شان از آنها غصب می‌شود. اسرائیل یک رژیم نیابتی در خاورمیانه است تا اهداف آمریکا در این منطقه را پیش ببرد! 👈محل اظهارنظر(کامنت)
🔴اسرائیل: شب بود کاروان امدادی را نشناختیم! 🔹رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل: در شناسایی هویت کاروان سازمان خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» در سایه شرایط جنگی و در شب دچار اشتباه بزرگی شده‌ایم. 🔹این ادعا در حالی است که چند مقام اسرائیلی گفته‌اند که خودروهای سازمان آشپزخانه مرکزی در مسیری حرکت می‌کردند که پیش از آن با ارتش اسرائیل هماهنگ شده بود. 🔹در حمله هوایی اسرائیل به کارکنان این موسسه خیریه در غزه، ۷ نفر از ملیت‌های مختلف جان خود را از دست دادند.
از کوبا برای فلسطین 🇵🇸 در آستانه‌ی دیوارنگارۀ همبستگی با مردم مظلوم در کشور نقش بست. 🇵🇸 شش کاریکاتوریست با محوریت «آريستيد استبان ارناندس گررو» معروف به کارتونیست‌ مشهور کوبایی، این دیوارنگاره را در شهر هاوانا نقش زدند. خلق این اثر هنری تحت اشراف مرکز هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی انجام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس ستاد انتفاضه و قدس: امروز یهودی‌ها هم معترض رفتار صهیونیست‌ها هستند 🔹با افتخار اعلام می‌کنیم که از ۱۷۰۰ نفری که در عملیات طوفان الاقصی شرکت کردند ۵۰۰ نفر حافظ کل قرآن بودند. 🔹صهیونیست‌ها بازندۀ طوفان الاقصی و مردم فلسطین برندۀ این میدان نابرابر هستند.
⚫️ ۱۸ فروردین در اصفهان عزای عمومی اعلام شد ▪️فرمانده سپاه اصفهان: در پی شهادت سردار زاهدی و همرزمان شهیدش، از سوی استاندار اصفهان صبح شنبه ‌در استان اعلام عزای عمومی اعلام شد.
🔻دهقان: دولت درباره شکایت حقوقی از رژیم صهیونیستی اطلاع رسانی می‌کند 🔹معاون حقوقی ریاست جمهوری: درباره شکایت حقوقی از رژیم صهیونیستی بابت حمله به کنسولگری ایران در دمشق، شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری می‌کند. 🔹به لحاظ تصمیمات حقوقی بزودی اطلاع رسانی می‌کنیم. درباره میدان گازی آرش، قبلا صحبت کرده‌ایم و خبر جدیدتری وجود ندارد.
37.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مشکل اسرائیل با عرب‌ها نیست، با انسان است! مجبوریم بر آنها پیروز شویم 🔹کوروش علیانی در برنامه سحرنشینی شبکه دو: خیلی‌ها می‌گویند ای کاش در زمان امام حسین(ع) بودم و به ایشان کمک می‌کردم، خب الان هم ماجرا همان است. امیدوام تصاویر بیمارستان شفاء را ندیده باشید، اجساد نه تنها قابل شناسایی نیستند، اصلا به لحاظ ماهیتی هم قابل شناسایی نیستند. 🔹برخی می‌گویند اسرائیل با عرب‌ها یا مسلمانان مشکل دارد.(خیر) کسی که اینگونه آدم‌ می‌‌کشد مشکلش با انسان است. ما مجبوریم پیروز شویم، اگر پیروز نشویم ما را خواهند خورد!
🔴سرلشکر صفوی: مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی قطعی است 🔹دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت اسلامی و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی و اغماض ناپذیر است.
قیام هنرمندان جهان اسلام برای فلسطین 🇵🇸 شش هنرمند از پنج کشور جهان اسلام این روزها در سوریه حضور دارند تا با برگزاری یک رویداد هنری، یاد مقاومت مردم فلسطین را به زبان هنر زنده کنند. 🇵🇸 رویداد هنری «الثار قادم» (انتقام در راه است) با مشارکت آقایان مسعود نجابتی از ، عبدالعزیز دهر از ، ادیر جودار و بلیعد جعودان از ، علی جروان از و محی‌الدین الحمصی از در اردوگاه یرموک و در میان آوارگان فلسطینی برگزار می‌شود. اساتید حاضر در این رویداد دو روزه، هفت اثر هنری در پاسداشت مجاهدان راه قدس خلق می‌کنند. این آثار همزمان با در شهر جنب سفارت جمهوری اسلامی ایران و در محل جنایت اخیر رژیم صهیونیستی رونمایی خواهدشد. 🇵🇸 این رویداد هنری به همت مرکز هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی با مشارکت موسسه هنری «صبا»و اتحادیه هنرهای تجسمی سوریه برگزار می‌شود.
🔴 محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن: کماکان غافلگیری‌های نظامی بسیاری داریم. عملیات‌های نظامی‌ دیگری نیز وجود دارد که ما در چارچوب یک راهبرد رسانه‌ای مشخص آن‌ها را مخفی نگه می‌داریم.
🔴سید حسن نصرالله: جنگِ غزه و جهان «طوفان‌الاحرار» است 🔹روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است که به برکت عملیات طوفان الاقصی است. 🔹دشمنِ صهیونیستی برای قطعنامه‌های شورای امنیت، مطالبات کشورهای جهان و افکار عمومی و قوانین هیچ اهمیتی قائل نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب، هم‌اکنون در دیدار رمضانی مسئولان نظام: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توصیفات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درباره سرلشکر بی ادعا و دلاور سپاه اسلام،شهید محمد هادی حاج رحیمی اللهم عجل لولیک الفرج ──┅═ঊঈ🌹ঊঈ═┅── 🌸نشر با ذکر صلوات جهت سلامتی و تعجیل در امر فرج🌸