eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اهمیت تربیت فرزند از زبان حجت الاسلام نظافت 🔹 برنامه هر شب ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه افق
4_5904441122637223656.mp3
20.27M
⭕️ پیشنهاد جهت استفاده در مواکب و مشایه ⭕️ انتشار برای اولین بار در کانال نهضت مدیا 💠 سرود-مداحی ۴ زبانه طوفان الاربعین با صدای اشرف التمیمی، عربی عراق امیر رضا جبلی، ترکمن کرکوک شاهد علی شاهد، اردو پاکستان ابوذر روحی، فارسی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 حاج حسین یکتا: اربعین قرارگاه قبل از ظهور است 🔹 برنامه کاری از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، هر شب ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه افق
⭕️نوجوان پارس آبادی قهرمان جهان شد 🔹دانیال ایزدی کشتی گیر پارس آبادی(اهل روستای گوشلو) با برتری ۴ بر صفر مقابل حریف آلمانی قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان در کشور اردن شد.
بازداشت ۱۴ تروریست داعشی در ۴ استان کشور روابط عمومی وزارت اطلاعات: طی سلسله عملیات‌های انجام‌ شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع قضایی بازداشت شدند. متهمین مورد اشاره در چند روز اخیر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند. از این تعداد ۷ عنصر داعشی در استان فارس و ۷ تروریست دیگر در استان‌های تهران، البرز و خوزستان بازداشت شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام: با دشمن دانای خود مشورت کن ولی از نظر دوست نادان خود بپرهیز! 📗غررالحکم ح ۶۸۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور شبانه فرمانده کل سپاه در مرز شلمچه سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران شبانه به پایانه مرزی شلمچه رفت و ضمن دیدار با امدادگران حاضر در قرارگاه عملیاتی امدادونجات؛ در جریان ترد. زائران قرار گرفت.
♨️ آزادی ✍ شعار آزادی می‌دهند؛ از آزادی بیان تا آزادی های دیگر! اما خدا نکند با آنها مخالفت کنی! آنچنان در رسانه‌هایشان تو را بی آبرو می‌کنند تا حالت جا بیاید و دیگر خلاف نظر آنها حرفی نزنی! می‌گویند بگذارید زنان باشند و هر چه می‌خواهند بپوشند! اما در فتنه ززآ دیدیم چگونه به زنان محجبه حمله می‌کردند! 🔻 حقیقت این است که از آزادیِ واژه آزادی هم سوءاستفاده می‌کنند! اگر منطق‌شان آزادی در پوشش است، پس چرا یک زن چادری را برنمی‌تابند؟! میخواهی بدانی چرا؟ چون خود آنها هم را قبول ندارند.. فقط شعارش را می‌دهند! می‌فهمند که آزادی مطلق معنا ندارد. 🔻 ما باید بفهمیم همان‌هایی هم که شعار آزادی‌شان گوش عالم را کر کرد، خودشان آزادی مطلق را قبول ندارند! در نتیجه ما نباید فریب این شعارهای زیبنده‌ی توخالی را بخوریم؛ باید بر سر مواضع خود ایستاده و با مقابله کنیم.
چـه مــی فــهمیم چیســت؟! و همــنشینش کیـسـت؟! تـمام جســت و جومـان حـاصلــش بــود: شهادت       اتــفـاقــی            نــیـست                
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحلیل ۴۵سال پیش رهبری درباره راهپیمایی اربعین 💢 بازنشر گزیده‌ای از سخنرانی و تحلیل پنجاه و یک سال پیش آیت‌الله خامنه‌ای از پیاده‌روی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشهد مقدس در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۵۲
❌ هشدار روسیه به مرزنشینان: از اپلیکیشن‌های تناسب اندام و دوست‌یابی استفاده نکنید/ سربازانی که از تلفن هوشمند استفاده کنند مجازات خواهند شد 🔹مقامات روسیه از مردم مناطق مرزی خواسته‌اند تا استفاده از برنامه‌های دوستیابی را متوقف کنند و استفاده خود از رسانه‌های اجتماعی را محدود کنند تا از جمع آوری اطلاعات توسط نیروهای اوکراینی جلوگیری شود.
تل‌آویو: مبادلات تجاریِ ۴ کشور عربی با اسرائیل افزایش یافت 🔹درحالی‌که ملت‌های عربی و اسلامی خواهان تحریم رژیم کودک‌کُش صهیونیستی هستند،‌ آمار جدیدِ ادارهٔ آمار این رژیم نشان‌دهندهٔ مبادلات تجاریِ ۳۶۷ میلیون دلاری بین اسرائیل و امارات، مصر، اردن، بحرین و مراکش در ماه ژوئن است. 🔹طبق گزارش تازه منتشرشده توسط ادارهٔ آمار رژیم صهیونیستی مبادلات امارات و اسرائیل در ماه ژوئن با افزایش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۲۷۲ میلیون دلار رسیده است. 🔹در این گزارش آمده مبادلات مصر و اسرائیل با ۲۹ درصد افزایش به ۳۵ میلیون دلار رسیده و در جایگاه دوم این آمار قرار دارد. بحرین هم با افزایش بی‌سابقهٔ ۷۴۰ درصدی در تجارت با صهیونیست‌ها به حجم مبادلات حدود ۱۷ میلیون دلاری با اسرائیل رسیده و مغرب هم با ۱۲ درصد افزایش، ۸.۵ میلیون دلار مبادلات تجاری با اسرائیل در ماه ژوئن را ثبت کرده است. 🔹در بین این کشورها تنها اردن با ۳۵ میلیون دلار حجم تجارت، کاهش ۱۴ درصدیِ مبادلات تجاری با رژیم صهیونیستی نسبت به مدت مشابه پارسال را ثبت کرده است. تاکنون هیچ بیانیه‌ای ازسوی این کشورهای عربی مبنی بر تایید یا رد صحت این داده‌ها منتشر نشده است.
⭕️امشب مهلت ثبت درخواست محصولات ایران‌خودرو به پایان می‌رسد 🔹عرضه محصولات ایران‌خودرو که برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده، از روز ۲۴ مرداد فراهم شده بود، ساعت ۲۳:۵۹ امشب (جمعه دوم شهریور) به پایان می‌رسد. 🔹پس از اعلام اولویت‌بندی، وجه مسدودی بدون مراجعه به بانک، رفع و مبلغ توسط متقاضی قابل برداشت خواهد بود.
🚨🚨روزنامه آمریکایی "The Hill": ‼️🇺🇸عملیات بزرگ نیروی دریایی ایالات متحده در طول بیش از نیم سال نبرد نتوانست حوثی ها(انصارالله) را بازدارد یا توانایی آنها را به اندازه کافی برای توقف حملات کاهش دهد. 🪧 🪧
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ؛ پاسخ محور به حملات تروریستی به بندر حدیده، بیروت و تهران قطعی و دردناک خواهد بود و هماهنگی ها درباره شیوه و شدت این پاسخ زمان بر بوده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخش‌های منتشر نشده از آخرین حضور رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیاده‌روی اربعین در سال ۱۳۹۸
🔺۲شهریور سالروزشهادت چریک۱۰۰۰چهره حجةالاسلام سيدعلی اندرزگو امام خمینی:ما نیمی از انقلاب را ازین شهید داریم، اگر۱۰تن مثل اوداشتیم، دنیا تحت سلطه اسلام بود
📷 تصویری از فرزندان در کنار آیت‌الله خامنه‌ای 🗓 ۲شهریور، سالگرد شهادت شهيد اندرزگو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ژنرال صهیونیست: نتانیاهو ما را طوری به دردسر انداخته که منتظر پاسخ ایرانی‌ها هستیم درحالی‌که آمادگیِ جنگ با آن‌ها را نداریم 🔹اسحاق بریک: نتانیاهو ما را به دردسر وحشتناکی با ایران انداخته؛ اکنون تهدید وجودی متوجه اسرائیل است. ایرانی‌ها اگر جنگ منطقه‌ای علیه ما به‌راه بیندازند، قطعاً شکست خواهیم خورد. 🔹نتانیاهو ما را به لبهٔ پرتگاه می‌بَرَد؛ او ما را در شرایطی قرار داد که اکنون منتظر پاسخ ایرانی‌ها باشیم درحالی‌که نمی‌دانیم انتقامشان چگونه خواهد بود؛ آن هم درست در زمانی که آمادگی و تواناییِ چنین جنگی را نداریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘‍ سراغ حمله به آقا وحید شمسایی! چون از شهید رئیسی دفاع کرد، میگه سرمو برای ایران میزارم، به رهبر معظم انقلاب میگه ولی امر مسلمین و هیچ منتی بر سر مردم ایران نمیذاره.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جنایات بی‌وقفه اسرائیل صدای شهروندان آمریکایی را هم درآورد؛ فکر کردن و دعا کردن کافی نیست، ما به آتش‌بس فوری نیاز داریم 🔹‌«الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در جمع معترضان ضد جنگ در زمان برگزاری همایش دموکرات ها :خیلی ساده است اگر به دنبال توقف نسل‌کشی هستید ارسال مهمات و‌ سلاح‌ را متوقف کنید.