eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️هوش مصنوعی چیست و چرا حکمرانی در این عرصه با دستیابی به موقع به جنبه‌های مختلف آن اهمیت دارد؟ باید گفت، این فناوری نوظهور دیگر ابزارگونه نیست و به بازیگری کلیدی در زندگی ما تبدیل شده است. هوش مصنوعی می‌تواند خودمختار رفتار، تصمیم گیری کند و در زمینه‌های مختلفی مانند اجتماعی و اقتصادی نتیجه متفاوتی رقم بزند. به گفته اندیشمندان و دانشمندان، در زمان هدایت دنیای جدید با استفاده از هوش مصنوعی به‌سر می‌بریم. نکته‌ای وهم انگیز که به تنهایی اهمیت حکمرانی در هوش مصنوعی را جلوه گر می سازد، وقتی قرار است در دنیای آینده هوش مصنوعی به جای انسان تصمیم بگیرد. وقتی در حوزه پزشکی قرار باشد هوش مصنوعی به جای پزشک جراح متبحر جراحی سخت و پر استرس و حساس برعهده بگیرد، یا به جای مهندس معمار جانمایی فلان سازه حساس را در فلان زمین بدون گسل یا ایجاد طبقه جدید یا هر تصمیم دیگری را که تا دیروز مهندسان اتخاذ می‌کردند، اهمیت آن آشکار می شود منبع 🇮🇷
⭕️برخورد قانونی با مزاحمان تلفنی اورژانس ۱۱۵ 🔹مشاور حقوقی سازمان اورژانس: اگر یک مزاحمت تلفنی؛ باعث اختلال در فرایندکاری اورژانس شود بر اساس قانون مزاحم باید به علت خسارت جانی متقاضی واقعی اورژانس در مراجع قضایی محاکمه شود.
⭕️صدرالدین حجازی درگذشت 🔹صدرالدین حجازی که از مدتی قبل به دلیل عوارض سرطان پیشرفته و نیز سکته مغزی در بیمارستان بستری بود و در شرایط کما به سر می‌برد، دقایقی قبل (عصر شنبه، ۲۴ شهریورماه) در سن ۷۶ سالگی درگذشت. 🔹«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» از جمله سریال‌های آشنا و پرخاطره این بازیگر بودند.
📌هفته وحدت چگونه نامگذاری شد؟ 🔸شاید جالب باشد که بدانیم ایده‌ی نام‌گذاری هفته‌ای به‌نام «وحدت»، مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست. این نام‌گذاری پیش از انقلاب نیز در سیستان و بلوچستان اجرا شده است؛ زمانی‌که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایرانشهر روزگار تبعید خود را سپری می‌کردند. روایت این نام‌گذاری را از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در کتاب خون دلی که لعل شد بخوانیم: ... به تدریج روابط خوبی با علمای اهل سنت پیدا کردیم من به یک نقشه عملی برای رفع موانع ذهنی میان سنی و شیعه شهر از طریق یک همکاری دینی مشترک می‌اندیشیدیم باب گفت‌وگو را با یکی از علمای اهل سنت ایرانشهر به نام «مولوی قمرالدین» گشودم که امام جماعت مسجدنور بود. به او گفتم: مسئولیت دینی ایجاب می‌کند تا به آینده اسلام و خطراتی که آن را تهدید می‌کند و موانعی که در برابر آن است نظر کنیم این نگاه آینده‌نگرانه مسئولیت‌های خطیری بر عهده ما می گذارد؛ اما اگر به نبش قبر گذشته بپردازیم و در کتاب‌های پیشینیان دنبال موارد اختلاف باشیم نتیجه‌ای جز تشدید کینه و نفرت و تحریک احساسات نخواهد داشت و این مسئله به هیچ وجه به مصلحت اسلام و مسلمین نیست. همچنین به او گفتم: این بدان معنی نیست که ما پیوندمان را با گذشته قطع کنیم زیرا موجودیت فکری و عقیدتی ما به همین گذشته وابسته است. اما همکاری ما باید بر پایه آینده و نگاه آینده‌نگر باشد. در واقع محور گفت‌وگوی من با همه برادران اهل سنت که با آنها برخورد و دیدار داشتم همین بود افراد مخلص آنها پاسخ مساعد و مثبتی به این ایده دادند. میلاد پیامبر (ص) نماد وحدت ما در چهارچوب این دیدگاه، طرح عملی ساده‌ای ارائه کردم برپایی یک مراسم مشترک بین سنی و شیعه از 12 ربیع‌الاول (که به روایت اهل سنت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) است) تا 17 ربیع‌الاول (که به روایت شیعه سالروز میلاد شریف آن حضرت است) و ما بر این امر توافق کردیم. مسجد آل‌الرسول را برای برگزاری مراسم جشن آماده کردیم....(خون دلی که لعل شد) 🇮🇷
نیروی هوایی تل‌آویو: در برابر موشک یمن شکست خوردیم رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این نخستین باری نیست که یمن موفق می‌شود به سیستم‌های دفاعی این رژیم نفوذ کند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از نیروی هوایی ارتش این رژیم به شکست در برابر رهگیری موشک یمن اذعان کردند.
طرح ترور «نیکلاس مادورو» خنثی شد/ ۳ آمریکایی بازداشت شدند «دیوسدادو کابلو» وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد که نیروهای امنتیی ونزوئلا ۶ تبعه خارجی از جمله ۳ آمریکایی، ۲ اسپانیایی و یک نفر اهل جمهوری چک را بازداشت کردند که قصد داشتند «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا را ترور کنند. افراد بازداشت‌شده بخشی از طرح سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) برای سرنگونی دولت ونزوئلا و ترور رئیس‌جمهور و برخی از اعضای ارشد دولت بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدیر خبرگزاریِ یمن: ۲۰ موشک رهگیر به‌سمت موشک یمنی پرتاب شد عامر: ۲۰ موشک رهگیر سامانه‌های مختلف پدافندیِ اسرائیل ناموفق بودند و موشک یمنی با موفقیت به هدف مهمی در نزدیکیِ تل‌آویو برخورد کرد.
دستگیری برخی از عوامل وابسته به گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان در شهرستان های مهاباد ، بوکان و سقز این عوامل با تهدید مغازه داران و کاسبان سعی در ایجاد اغتشاش و آشوب در شهرستان های فوق داشته اند که با هوشیاری مردم و سربازان گمنام امام زمان (عج ) شناسایی و دستگیر شده اند
یمن: دیگر جای امنی در اسرائیل وجود ندارد 🔹«عابد الثور» معاون عقیدتی وزارت دفاع یمن: دیگر جای امنی در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حال‌ و روز براندازان ۲ سال پس از آشوب‌های ۱۴۰۱ 🇮🇷
🔴 مدیر اجرایی یونیسف:50 هزار کودک در نوار غزه از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند! 🇮🇷
🔴موشک جدید فراصوت یمنی طی 11 دقیقه 2040 کیلومتر را طی کرد در بخشی از بیانیه نیروهای مسلح یمن پس از عملیات آمده است: 🔸نیروهای موشکی ما با لطف خدا یک عملیات نظامی ویژه را انجام دادند که هدفی نظامی در منطقه یافا در فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار داد. این عملیات با استفاده از یک موشک بالستیک جدید فراصوتی انجام شد که موفق به رسیدن به هدف خود شد و سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماندند. 🔸این موشک فراصوتی مسافتی حدود ۲۰۴۰ کیلومتر را در مدت ۱۱ دقیقه و نیم طی کرد. این موشک فراصوتی باعث ایجاد ترس و وحشت در میان صهیونیست‌ها شد و بیش از دو میلیون صهیونیست را برای اولین بار در تاریخ دشمن مجبور به فرار به پناهگاه‌ها کرد. 🔸این عملیات ویژه در یافا در چارچوب مرحله پنجم انجام شد و نتیجه تلاش‌های قهرمانان نیروی موشکی در توسعه فناوری‌ها است. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این نظام نه به آسانی به دست آمده و نه به آسانی برمی‌گردد. ⭕️ اگر معاذ الله کمترین آسیبی ببینید تمام لعنت‌های گذشته دامنگیر ما می شود، الی یوم‌القیامة هر مسلمانی که بیاید لعنتش دامن‌گیر ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هر وقت دلتنگ رییس جمهور شهید، سید ابراهیم رئیسی شدید، این سرود را گوش کنید🌹 🕊شادی روح بلندش صلوات
🚨 وزیر دفاع یمن: کابوس یمنی درراه است ⭕️ سرلشکر العاطفی، وزیر دفاع یمن به ائتلاف آمریکا، انگلیس و «اسرائیل» هشدار داد که کابوس یمن در راه است و روزهای آینده آبستن شگفتی‌های غیرقابل پیش بینی برای دشمنان خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حقیقتی تلخ از حکمرانی اینستاگرام آمریکایی صهیونیستی در خانواده‌های ایرانی که به زبان طنز بیان شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یادش بخیر 😉🙂 ⭕️ مرور کلی خاطرات قدیمی و خاطره‌انگیز☺️😇
🔴استفاده ارتش اسرائیل از پناهجویان آفریقایی در جنگ غزه 🔹روزنامه «هاآرتص»، دستگاه‌های امنیتی اسرائیل با سوءاستفاده از وضعیت حقوقی پناهجویان آفریقایی و با دادن وعده‌ حل و فصل اوضاع حقوقی‌شان آن‌ها را جذب می‌کنند و برای جنگ به غزه می‌فرستند.
✌️اکران ویژه هفته دفاع مقدس 🔘با نزدیک شدن به و برگزاری رویدادهای ملی و مردمی همه مساجد، دانشگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی و هنری، فرهنگسراها و ... می‌توانند فیلم‌های سینمایی و را برای مخاطبانشان اکران کنند. 📽برای هماهنگی با ما در ارتباط باشید👇 🌐 zaya.io/defa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برهنگی افتخار غرب رهبرانقلاب:افتخار می‌کنند به بی عفتی و برهنگی 📲 رسانه ای تا
❌ رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند؛ اصابت موشک بسیار قدرتمند و مافوق صوت یمن به یک منطقه نظامی نزدیک «بن گوریون» رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که موشک یمنی شلیک شده به سمت اراضی اشغالی یک موشک بسیار قوی و مافوق صوت بوده است که توانست تمام لایه‌های دفاعی این رژیم را کنار بزند. موشک مذکور به یک منطقه نظامی در منطقه اللد واقع در نزدیکی فرودگاه بن گوریون اصابت کرده است.
🔴شمار شهدای غزه به ۴۱هزار و ۲۰۶ نفر رسید شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۱ هزار و ۲۰۶ نفر و شمار مجروحان به ۹۵ هزار و ۳۳۷ نفر رسید.
یمن: با موشک هایپرسونیک، یافا را هدف قرار دادیم