eitaa logo
گلچین سخن
140 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3.2هزار ویدیو
15 فایل
این کانال گلچینی است از بهترین کلیپ ها، صوت ها و تصاویر موجود در فضای مجازی برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی مردم ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام مواظب باشیم نه عقب تر نه جلوتر بلکه همراه و چسبیده به رهبر حتما ببینید👆👆👆
📱 من فقط یک چیز را می‌فهمم، که بیشتر از "آقا" نمی‌فهمم! / سعید ساداتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بزم شراب و نمایش فرومایگی حرامی‌های بهایی منوتو در پی انتشار خبر شهادت سیّد مقاومت! انشالله به زودی بزم شراب یزیدی تان را به مجلس عزای اربابانتون تبدیل خواهیم نمود!
سلام امیدوارم کسانی که پای صحبت های این حیوانات در شبکه های مزدور و خودفروخته به غرب وحشی و سگ هار صهیونیستی می نشیند کمی به خود بیایند و نسبت خودشان با اینها را مشخص تر کنند.
امام علی علیه السلام : "هرکس به وقتِ یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگدِ دشمنش بیدار می شود
‏به نظرتون اگر به مریدان شاهنشاه که نگران ۵ روز عزای عمومی برای شهادت سید حسن نصرالله شدن بگیم اربابشون برای مرگ پادشاه عربستان ۷ روز عزای عمومی اعلام کرده بود، سکته میکنن؟!
سردار قاآنی: تا آزادی قدس در کنار حزب‌الله خواهیم ماند 🔹فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی نوشت: شهادت مظلومانه و جان‌گداز رهبر مجاهد حزب‌الله، جناب سیّد حسن نصرالله، همهٔ ما را داغ‌دار و جبههٔ مقاومت و آزادگان جهان را سوگوار کرد. آن سیّد نورانی با معنویت و تدابیر بی‌خطیر خود جنبش حزب‌الله را رهبری کرد و به اوج قله‌های عزت و قدرت بی‌پایان روحی و جهادی رساند. فرماندهی جنگ‌های سخت تموز و جنگ با داعش و تکفیری‌ها در شام و عراق، صفحاتی زرین از دفتر قطور مجاهدت‌های ماندگار آن شهید سعید است. 🔹این‌جانب با قلبی محزون ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهادت سیّد بزرگ مقاومت اسلامی را به برادران مجاهدم در جنبش حزب‌الله و خانوادهٔ صبور آن شهید عزیز و همهٔ بردارانم در جبههٔ مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و ان‌شاءالله در ادامهٔ راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادیِ قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.
🟡 شبهه کلیپی از مصاحبه یک روحانی [نمای] لبنانی با شبکه العربیه که خود را دبیرکل شورای اسلامی عربی می‌داند در فضای مجازی منتشر شده که در آن می‌گوید من به حسن نصرالله گفتم وصیت‌نامه ات را بنویس که ایران تو را فروخته است! 🟢 واقعیت چیست؟ ✍️ حجت‌الاسلام دکتر 🔹اولاً باید دانست که الحسینی از مخالفان سرسخت حزب‌الله و جمهوری اسلامی است و با مریم رجوی دیدار و همکاری داشته و اکنون ساکن عربستان سعودی است. وی در سال ۲۰۱۱ به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی توسط دستگاه‌های امنیتی لبنان دستگیر شد. ثانیاً این کلیپ مقداری تقطیع شده است و چنین القاء می‌شود که این کلیپ مربوط به قبل از شهادت سید حسن نصرالله است. اما همانگونه که در تصویر فوق که از خود سایت العربیه گرفته شده مصاحبه، مربوط به بعد از شهادت ایشان است و طبیعتاً در این مواقع طرح چنین ادعاهایی رواج پیدا می‌کند. 🔹 لازم به ذکر است، همانطور که اسم حزب وی پیداست، الحسینی به شدت پان عرب هست و یکی از دلایل دشمنی وی با ایران نیز همین موضوع است. بنابراین طرح چنین ادعاهای دروغی از چنین فردی طبیعی است و نباید چندان به آن اعتنا کرد. اطلاعات بیشتر درباره الحسینی را اینجا بخوانید 👇 https://ghorbanimoghadam.ir/3135/محمد-علی-الحسینی-کیست؟
🟡 شبهه چرا برای حسن نصرالله ۵ روز عزای عمومی اعلام شد اما برای کارگران معدن طبس عزای عمومی اعلام نشد؟ 🟢 پاسخ ✍️ حجت‌الاسلام دکتر 🔹اولا برای حادثه دلخراش معدن طبس هم سه روز عزای عمومی اعلام شد. البته در استان مربوطه. ثانیاً اگرچه جان هر انسانی عزیز و گرامی است؛ چه کارگر و کارمند باشد چه پزشک و مهندس؛ و اگرچه شغل و جایگاه اجتماعی افراد ملاک قضاوت و ارزش‌گذاری درباره ارزش وجودی انسان‌ها نیست، اما پرواضح است که فقدان برخی چهره‌ها به دلایلی همچون اثرگذاری ملی یا جهانی اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل با وجود نکته پیش‌گفته (اهمیت جان هر انسان) اخبار مربوط به بعضی بازیگران مشهور یا ورزشکاران نامی مانند بیماری، فوت و.... در رسانه‌های عمومی منعکس می‌شود. چرا کسی آن موقع مثلاً نمی‌گوید: «چرا خبر بیماری من در تلویزیون منتشر نشد اما ساعتها برنامه تلویزیونی به بیماری فلان بازیگر اختصاص داده شده؟» چون تفاوت واضح است: این شخصیت به دلیل تاثیرگذاری ملی جایگاه خاصی دارد؛ اگرچه نمی‌توان از نظر ذاتی او را از یک کارگر شهرداری ارزشمندتر دانست. پس مراقب باشیم در هنگام وقوع حوادث، به ماهیگیران آب‌های گل‌آلود فرصت بازی کردن با افکار عمومی را ندهیم. 🟢 ضمناً اینکه گفته می‌شود برای کارگران معدن طبس هیچ بیلبورد یا بنری در تهران نصب نشد، دروغ کثیفی است برای القاء دوگانگی در بین مردم. عکس دیوارنگاره میدان انقلاب تهران در بالای این نوشته را ببینید.
بسم الله الرحمن الرحیم 🔹به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب سازمان اطلاعات سپاه ارسال نمایند. https://gerdab.ir/fa/forms/8
⭕️ سردار وحیدی: همه‌ی فرماندهان ترور شده حزب‌الله جایگزین شدند 🔹 فرمانده اسبق نیروی قدس گفت: به عنوان مطلع تاکید می‌کنم که هیچ جایگاه فرماندهی در چارت فرماندهی حزب‌الله لبنان، خالی نیست و همه فرماندهان شهید با فرماندهان دیگری جایگزین شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ویدئوی جعلی منتسب به مردم سوریه/ شادی داعشی‌ها به‌نام مردم سوریه فاکتور شد! 🔸چند ساعتی است که ویدئو‌یی با عنوان شادی مردم سوریه از خبر شهادت «سیدحسن نصرالله» در شبکه‌های مجازی وایرال شده است. 🔸در این ویدئو درمورد کلیپ وایرال‌شده توضیحاتی داده شده است.
⁉️تصمیم انتقام و پاسخ به رژیم صهیونیستی در اختیار چه کسی است؟ ⭕️در جمهوری اسلامی ایران باعنایت به جایگاه قانونی شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور،کلیه سیاست ها، اقدامات و عملیات ها بایستی به تأیید رئیس شورای عالی امنیت کشور برسد.از طرفی نیز مقام معظم رهبری دستور به شورای نظامی را در سطح عملیات ها و پاسخ به تهاجمات دشمن را به شورای عالی امنیت ملی تفویض کرده اند. ⭕️لذا تعیین کمی و کیفی،نحوه،زمان،اهداف و کلیه جزئیات عملیات به عهده شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهوری است و در نهایت با تأیید نهایی فرماندهی کل قوا اجرایی می شود ⭕️از این رو چنانچه رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور به هر دلیلی تمایلی به انجام عملیات نظامی و پاسخ به دشمن نداشته باشد می تواند مخالفت کند و این نظر قطعی و لازم الاجرا است. ✅و بالعکس چنانچه رئیس جمهور،رئیس شورای عالی امنیت ملی تصمیم بر پاسخ و عملیات با هر شرحی داشته باشد با تأیید نهایی فرماندهی کل قوا،دستور فوری،قطعی و لازم‌الاجرا است؛چنانکه در ماجرای پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه،رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی وقت شهید آیت‌الله رئیسی(رضوان الله علیه) با تأکید بر شدت و کوبنده بودن عملیات و مبدأ شليک از ایران عملیات بزرگ"وعده صادق" را تصویب و پس از تأیید نهایی توسط فرماندهی کل قوا اجرایی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویری از تجمع اعتراضی نمایندگان در داخل پارلمان عراق علیه آنچه در جنوب لبنان می‌گذرد.
⁉️ چرا برای حادثه طبس عزای عمومی اعلام نشد ولی برای شهادت سید حسن نصراله ۷ روز اعلام شد ... 1⃣ گرچه ارزش جان همه انسانها باهم برابره و نژاد و قوم و ثروت و... ارزش خاصی برای قیمت جان انسانها نمیاره ، اما اثرگذاری ملی یا جهانی افراد، قابل توجهه و نمیشه منکرش شد مثلا برای فوت سلبریتیها جمعیت زیادی حاضر می شن ولی برای دیگران نه ... 2⃣ فوت در حادثه با شهادت فرق داره اون هم توسط ایادی استکبارجهانی ، برای مثال هر روز تعداد زیادی در تصادفات کشته می‌شن ولی برای اونها عزای عمومی اعلام نمیشه 3⃣ اعلام عزای عمومی برای در نظر گرفتن برنامه هایی هم هست که اثرات فرهنگی اجتماعی سیاسی داشته باشه و هدفهایی را در پس اون دنبال کنه وگرنه صرف چند روز عزاداری بی برنامه فایده ای نداره 4⃣ شرایط زمانی و مناسبتی و جو‌ جامعه هم بر اعلام عزای عمومی و تعداد روزش موثره مثلا در حادثه طبس برنامه حضور رئیس جمهور در سازمان ملل مطرح بود که با اعلام عزای عمومی مشکلاتی داشت 5⃣ برای حادثه تلخ کارگران معدن طبس سه روز عزای عمومی در استان خراسان جنوبی اعلام و بر احقاق حق خانواده های ایشان تاکید فراوان شد.
✅ واریز مستقیم کمک‌های مردمی به حساب دفتر رهبر معظم انقلاب برای کمک به رزمندگان مقاومت 1️⃣ابتدا تعیین گزینه‌ی انتخاب_وجوهات 2️⃣و سپس از قسمت بابت ، انتخاب گزینه‌ی کمک‌ها 3️⃣و نهایتاً کمک_به_مردم_مظلوم_لبنان و یا کمک_به_رزمندگان_مقاومت_لبنان را انتخاب کنید. واریز مستقیم از طریق سایت مقام معظم رهبری: https://www.leader.ir/fa/monies 🚨به اشتراک بگذارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 آقا مگه این زمینهای فلسطین چقدر می‌ارزه که این همه شهید و مجروح میدن به خاطرش؟ هکتاری چند حساب کردن؟
🔴 علی مطهری : ما فریب آمریکا را خوردیم !!! ⁉️مگر اصلاحات جز فریب خوردن و خیانت کار دیگری هم بلده ؟!
🔻روزی که امام جام زهر را نوشید، باورمان نمی شد چند سال بعد اعدام صدام را جشن بگیریم 🔻روزی که طالبان دیپلماتهایمان را در مزارشریف شهید کرد، باورمان نمی شد سالها بعد طالبان در همان شهر بدون آمریکاییها امنیت هیات‌های شیعیان را تضمین کند. 🔻روزی که عربستان به یمن حمله کرد باورمان نمی شد ۱۰ سال بعد انصار الله بعنوان قدرت مستقل موشکی ناوهای آمریکا و شهرهای اسرائیل را بزند 🔻روزی ک کربلا را فقط صدا میزدیم باورمان نمیشد روزی کربلا ۲۰ میلیون زائر داشته باشد 🔻روزی ک از سوریه فقط دمشقش مانده بود باورمان نمیشد روزی شهیدانمان را در حرم حضرت زینب تشیع کنیم 🔻روزی که با اشک نماز حاج قاسم را خواندیم، باورمان نمی شد جبهه مقاومت به جای جنگ داخلی در عراق و سوریه، در قلب اسرائیل عملیات مشترک کنند 🔻امروز هم سیدحسن نصرالله را با بغض تشییع می کنیم، اما امید نابودی اسرائیل در قلب همه مان از همیشه جدی تر شده است 🔶️پی نوشت: قبل از تمام این سختی ها اگر از روی ایمان صحبتی میکردیم شاید خیلی ها مارا خوش خیال مینامیدند اشکالی ندارد مارا خوش خیال بدانید اما ما در نماز میخوانیم ثواب بازنشر مطالب (بدون ذکر منبع)،هدیه به بقیه الله الاعظم ارواحنافداه بلامانع است.
💔ماجرای یک بوسه! اولین جلسه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه بود. پس از سخنرانی، هنگامی که آقا در حال عبور از سالن کنفرانس بود، سیدحسن نصرالله، خودش را به آقا رساند و دست ایشان را بوسید. برایم کمی تأمل برانگیز بود. یک روز بعد که به دیدار سیدحسن نصرالله رفتم، قضیه را پرسیدم. سیدحسن گفت: امسال رسانه‌های جهانی مرا به عنوان "مرد سال" نامیده‌‌اند و در کشورهای عربی نیز عنوان "موفق‌ترین رهبر جهان عرب" را به من داده‌اند. دیروز چون مراسم به طور مستقیم در جهان پخش می‌شد، مناسب دیدم به همه بگویم که من "سرباز" رهبر انقلابم!
پزشکیان: فرصت‌دادن به جنایتکاران آن‌ها را جری‌تر خواهد کرد 🔹به شهادت رساندن سید حسن نصرالله بار دیگر ثابت کرد این رژیم جنایتکار به هیچ یک از موازین و چارچوب‌های بین‌المللی پایبندی ندارد. 🔹ادعاهای سران آمریکا و کشورهای اروپایی نیز که در ازای پاسخ‌ندادنِ ایران به ترور شهید هنیه وعده آتش‌بس می‌دادند، تماما دروغ بود و فرصت‌دادن به چنین جنایتکارانی صرفا آنها را در ارتکاب به جنایات بیشتر جری‌تر خواهد کرد. 🔹نباید مبارزان و مجاهدان لبنانی را در این نبرد تنها گذاشت تا رژیم سفاک نوبت به نوبت کشورهای محور مقاومت را هدف نگیرد. 🔹رسانه‌هایی که کوچکترین اتفاقات در ایران را تا حد ممکن بزرگ‌نمایی می‌کنند تا کشورمان را در مظان اتهام قرار دهند، چگونه این حجم عظیم از جنایات به چشم‌شان نمی‌آید و خود را به خواب زده‌اند؟‌ 🔹قطعا چنین روندی برای ما قابل پذیرش نخواهد بود و بدون پاسخ هم نخواهد ماند. 🔹پاسخ قاطع به این نامردهای جنایت‌پیشه ضروری است اما بنا به تجربه تاریخی، نهضت‌های آزادیخواهانه و بیدارگرایانه با ترور افراد و شخصیت‌های آنان از بین نخواهند رفت و ده‌ها نفر دیگر برای برداشتن و برافراشتن پرچم ظلم‌ستیزی و عدالتخواهی آماده‌اند.
واکنش لشکر فاطمیون به شهادت سید مقاومت بیانیه لشکر فاطمیون در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹همان‌گونه که طعم تلخ شکست را به گروه تروریستی «داعش» چشاندیم، این‌بار رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیست را به اذن الهی، از این جنایت نابخشودنی پشیمان خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران سید حسن نصرالله رو به اسرائیل فروخت؟ محمد علی الحسینی کیست؟ 👤 عرفان بهرامی