🔴کار بزرگ ایران در آمریکا/ ایران از بلژیک امتیاز گرفت
⚽️ ایران ۰ - بلژیک ۰
@gomnam313k
فوری / ترامپ، بیرانوند را در لیست تحریم ها قرار داد:))
والا از این سگ بعید نیست 😑
@gomnam313k
لوکیشن لس آنجلس
پرچم ابا عبدالله الحسین و پرچم ایران...
برانداز زوزه بکش
@gomnam313k
905.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 #کذابِ_قمارباز :مذاکرات با ایران خوب پیش رفت؛پولهای ایران از بلوکه شدن آزاد شد و فقط میتوانند از کشاورزهای آمریکایی خرید کنند!
✍️یه مسئول پیدا میشه رسما این خفت رو تکذیب کنه؟؟این کلاهبردارای تروریست هر ساعت یه جور مردم ایران رو بمباران رسانه ای میکنن،هیچکس هم درست جوابش رو نمیده
@gomnam313k
🔴 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهمنامه اسلامآباد/در انتظار تحقق شروط
🔹رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
1️⃣ خاتمه عملیات نظامی
2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران
3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز
4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی
5️⃣ لغو جامع تمامی تحریمها
6️⃣ خاتمه موضوعات هستهای
7️⃣ در دسترس قرار گرفتن داراییهای مسدود
@gomnam313k
🚨🚨تابناک نظرسنجیش رو پاک کرد😁🤦♂
دیکتاتور های رسانه ایی
چرا نمی فهمند
مردم ولایت مدار علی اصول با نظر وفاقین مخالفند
@gomnam313k
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴واکنش خوشچشم به اظهارات عادل فردوسیپور: برای حمله به من کسی را انتخاب کردند که حمله به مدرسه میناب را محکوم نکرده است،امثال عادل فردوسیپور سرباز آمریکا و اسرائیل هستند
@gomnam313k
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴داستان زیبای حاجی الماسی
✍️حتما کلیپ رو ببینید،اهل بیت هیچ وقت مدیون ما نمیمونن
@gomnam313k
🔴قالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم،هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد
🔹رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران:برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامههای خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است.دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود.به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
✍اگر رژیم صهیونی سرجاش بمونه و عقب نشینی نکنه،هر آن میتونه دوباره خون شیعیان لبنان رو بریزه آقای قالیباف،شما که رزمنده هستی طبیعتا باید بهتر از ما اینو بدونی
@gomnam313k