eitaa logo
جنگ نرم🇮🇷💯
77 دنبال‌کننده
179 عکس
192 ویدیو
2 فایل
‌ ˼ بِسۡـم‌ِرَب‌ِالْحُ‌ـسِی‍ـنۡ...˹♥️ ‌️ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ (دلم میخواهد حر جنگ نرم شوم⁦) برای آگاه سازی مردم عزیز ایران 🇮🇷🇸🇩 راه ارتباطی:https://eitaa.com/gomnam313ko
مشاهده در ایتا
دانلود
‼️‼️ بیرانوند نمره ۱۰ کامل از سوفا اسکور @gomnam313k
🔴کار بزرگ ایران در آمریکا/ ایران از بلژیک امتیاز گرفت ⚽️ ایران ۰ - بلژیک ۰ @gomnam313k
سامانهٔ پدافندی ایران در آمریکا رونمایی شد 😂 @gomnam313k
صدرنشینیم @gomnam313k
فوری / ترامپ، بیرانوند را در لیست تحریم ها قرار داد:)) والا از این سگ بعید نیست 😑 @gomnam313k
لوکیشن لس آنجلس پرچم ابا عبدالله الحسین و پرچم ایران... برانداز زوزه بکش @gomnam313k
905.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 :مذاکرات با ایران خوب پیش رفت؛پول‌های ایران از بلوکه شدن آزاد شد و فقط می‌توانند از کشاورزهای آمریکایی خرید کنند! ✍️یه مسئول پیدا میشه رسما این خفت رو تکذیب کنه؟؟این کلاهبردارای تروریست هر ساعت یه جور مردم ایران رو بمباران رسانه ای میکنن،هیچکس هم درست جوابش رو نمیده @gomnam313k
🔴 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد/در انتظار تحقق شروط 🔹رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود @gomnam313k
🚨🚨تابناک نظرسنجی‌ش رو پاک کرد😁🤦‍♂ دیکتاتور های رسانه ایی چرا نمی فهمند مردم ولایت مدار علی اصول با نظر وفاقین مخالفند @gomnam313k
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴واکنش خوش‌چشم به اظهارات عادل فردوسی‌پور: برای حمله به من کسی را انتخاب کردند که حمله به مدرسه میناب را محکوم نکرده است،امثال عادل فردوسی‌پور سرباز آمریکا و اسرائیل هستند @gomnam313k
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴داستان زیبای حاجی الماسی ✍️حتما کلیپ رو ببینید،اهل بیت هیچ وقت مدیون ما نمیمونن @gomnam313k
🔴قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم،هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد 🔹رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران:برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامه‌های خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است.دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را می‌بستند تا تیم مذاکره‌کننده به سوئیس نرود.به آن عزیزان می‌گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.اگر رژیم صهیونی سرجاش بمونه و عقب نشینی نکنه،هر آن میتونه دوباره خون شیعیان لبنان رو بریزه آقای قالیباف،شما که رزمنده هستی طبیعتا باید بهتر از ما اینو بدونی @gomnam313k