eitaa logo
گناه یعنی دورشدن از مـــ💚ـــدی(عجل الله)
1.5هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
9.1هزار ویدیو
16 فایل
بزرگتــرین گـــناه ما... ندیدن اشــڪ های اوست! اشــــڪ هایی ڪـــه او... برای دیدن گناهــان مـــا می‌ریزد!😔💔 ترک هر گناه قدمی برای ظهور امام زمان عج❤ 🌷پایگاه خبری شهید علی اکبر عزیزی🌷
مشاهده در ایتا
دانلود
😏این داستان سرایی را مقایسه کنید با فیلم مداربسته‌ی مترو و تمام این مکالمات و درگیری لفظی که این ادعا کرده، کلا در ۴ثانیه رخ داده!
⚠️ایستگاه پایانی همینجاست! مشکل از جامعه نیست اقای به اصطلاح دکتر... مشکل از تفکرات کثیف غربی‌ است که برخی از جوان‌های ما مثل طوطی تکرار میکنند و تبدیل به معیار عمل انها شده... 👈🏻این مسائل جز جدایی ناپذیر جنبش ز،ز،آ است، پس برای این جنبش کثیف متاسف باش جناب!
درس اول ؛ را کنار بگذار🧍‍♀ درس دوم؛ را کنار بگذار💃 درس سوم؛ اکنون شما یک زن آزاد هستید🔞 ✍میلاد خورسندی
❌وقتی وزیر اطلاعات اسرائیل و مریم رجوی، جایزه‌ی صلح نوبل نرگس محمدی را تبریک میگویند، باید فهمید که این جایزه با خون چه انسان‌های بیگناهی آمیخته شده است! 💠گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
دوستان سوال کردند که چطور هشتگ دویست میلیونی شد⁉️ در پاسخ باید گفت؛ با ربات‌های هشتگ ساز و ارتش سایبری ضدانقلاب‼️ 📍و البته با همین روش هشتگ هم در حال بالا امدن است!
🔴عوامل شبکه‌ی اجاره‌ای اینترنشنال پس از چند ماه دوباره به اورشلیم سفر و با یکی از وزرای نتانیاهو مصاحبه کردند، تا بر این ادعا که اینترنشنال به اجاره‌ی در آمده است مهر تأییدی زده باشند!
: انتقام سخت... طراح : محمد صالح کوشکی
🚫وقتی خونه‌، خونه‌ی خودت نباشه با کمترین تنش فرار می‌کنی!
⁉️آیا ما در اسرائیل شهروند عادی و بیگناه داریم؟ 🔰در منابع دینی ما حتی راضی بودن به عمل قومی برابر با همراهی با عمل آن قوم است. حال چگونه میتوان صهیونیست‌ها را بیگناه دانست درحالی که نه تنها به کشتارهای وحشیانه‌ی رؤسای خود راضی‌اند، بلکه با حضور خود در اراضی اشغالی به نوعی نماد قدرت اسرائیل هستند؟ 🔰هر فرد یهودیِ صهیونیست حتی اگر مسلح نباشد [که بسیاری از شهروندان صهیونیست مسلحند]، با حضورش در اسرائیل حکم یک سرباز برای آرمان صهیونیسم را دارد و لازم به ذکر است که آرمانِ جهان‌خواری صهیون برای محقق شدنش، باید از روی خون هزاران انسان عبور کند! ✍میلاد خورسندی
⭕️درسی برای علی اف و چند نفر دیگر •آقای الهام علی اف! •آقای اردوغان! •آقای بن سلمان! •آقایان... 🔹تصاویری که امروز از خفت و خواری اسرائیل میبینید واقعیت قدرت رژیم صهیونیستی، بدون بزک و گریم و فتوشاپ است! 🔹رژیمی که از حفاظت خود عاجز است، نمی تواند از دیگران دستگیری کند و اگر دست دوستی با دولتی بدهد، فقط برای اسباب گرفتاری برای آن دولت خواهد بود. این اسرائیل با اسرائیل ۲٠سال پیش زمین تا آسمان فرق کرده است! 🔹به قول رهبر معظم انقلاب عاقل باشید و روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنید!
⚠️هشدار: تصویر دارای محتوای حساس... تو چی؟ عکس کودکان بی‌گناهی که به بدترین شکل ممکن توسط رژیم وحشی اسرائیل کشته شدند یا سوزانده شدند، دیدی؟
📛تفاوت مکتب ما و دشمنانِ ما همینجاست... ما خیلی با هم فرق داریم...!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ما با یهودیان و با مسیحیان هیچ مشکلی نداریم، ولی با غاصبان سرزمین مشکل داریم... سیاهی لشکر عناصر صهیونیست همین‌ها هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💣ما از مهد کودک یاد میگیریم که سرباز باشیم!!! 🔺اظهاراتی عجیب از صهیونیست‌ها... آیا اینها معصوم و بی گناه هستند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌سنجش میزان حیله‌گری اینترنشنال... خبرنگار اینترنشنال : سر کودکان را بریدند، ولی نمیشد فیلمی گرفت! اگر فیلمی داشتید از سر بریدن کودکان، دنیا رو روی سر ما خراب میکردید با اون فیلم! ولی تصویر پیکر نوزادان فلسطینی روزانه درحال بیشتر شدن هست!
🔺همانطور که ملاحظه میفرمایید، دختری که ادعا میشود توسط حماس نیمه برهنه شده، در واقع حالت پیش‌فرض زندگی‌اش نیمه‌برهنگی بوده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️یک ملت را از خانه‌‌ی خودشان بیرون کردند، غصب کردند، تصرف کردند، هزاران نفر از اینها را کشتند و شکنجه کردند و زندان کردند و آواره کردند!! ✍پ.ن: زمان انتقام فرا رسیده...
👤وقتی هم میخوای هوای فلسطینی‌ها رو داشته باشی و هم دلت نمیخواد اسرائیلی‌ها از دستت ناراحت بشن!
🚫قبلا به شما داده بودیم!
آقا پول توش نیست، خلاص‼️