قابل توجه اهالی غیور امامزاده
💠
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت۲۰۵):
مصداقی از تعارض منافع؛
۱) در سفر مجدد دیروزم به قزوین (جهت تفهیم اتهام «شکایت نانکلی اوقاف علیه بنده» به دادسرای ویژه روحانیت که فقط روزهای یکشنبه پذیرای مراجعین است و ضمناً یکشنبه آینده تعطیل است و کلیه مراحل این دادگاه را دیر یا زود اطلاعرسانی خواهم کرد) مجدداً سری هم به روستا زدم که تقریباً شبیه شهر ارواح بود! و بجز تعدادی از اهالی (که زندگی شهری موجب تهدید سلامتی آنهاست)، با سگهای گرسنهای هم مواجه شدم که پوزه خود را به عبای بنده میمالیدند!
۲) در این سفر نیز موفق شدم به برخی ادارات قزوین سری بزنم. استشهادیهای هم بدستم رسید که هر دو طرف آن، حاوی امضاهایی بود برای مقابله اهالی با تجاوز نانکلی به مالکیت اهالی (که ظاهراً بعضی از آنها هم جعلی است!)
گفته شد؛ این مدرک را ممدرنگی (بعنوان عضو شورا و عضوی از سادات)، قبل از منصوب شدن به عنوان «امین اوقاف» تهیه کرده بود ولیکن پس از مراجعه به اوقاف، در دام نانکلی گرفتار میشود و بجای حفاظت از منافع اهالی، به مزدوری نامبرده در آمده و هر آنچه که آن شیاد دیکته میکند وی هم سر از پای نشناخته بدنبال آن میدود!
«تعارض منافع»ی که بنده در پیامهای قبلی، مکرراً بدان اشاره کردهام همینه. زیرا او ناچار است یا حافظ «منافع موکلین» خود باشد یا مجری «دیکتههای ارباب» خود.
حال ممدننگی که زمانی ظاهراً بدنبال خدمت به اهالی بوده، تبدیل به عنصری خیانتپیشه گشته تا نوکر نانکلی باشد! اگرچه وی ادعا میکند که حسنتیسنا ..
..ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۰ آذر ۱۴۰۲
گروه سادات میدان
🎲
گنبد فیروزه
قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۲۰۵): مصداقی از تعارض منافع؛ ۱) در سف
اگر کسی از این استشهادیه، تصویری واضح دارد لطفا به اشتراک بگذارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه اهالی خیلی غیور امامزاده
💠
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۲۰۶):
به مال یتیم نزدیک نشوید،
که آتش جهنم است!
در بلوکبندی و قرعهکشی مایملک میراثی مرحوم حجتالاسلام و المسلمین؛ حاجسیدمیربابا حسینی در روستای امامزاده علاءالدین، رقبه «کاویهلیباغ با اشجار پیرامونی» آن به «بانو طاهرهسادات و پسر یتیم» وی رسید که از جمله آنها درختانی در عمق دره شمالشرقی روستاست.
ولیکن هنگام مراجعه به بازیابی آنها متوجه شدیم که متأسفانه همه آنها در سالهای اخیر قطع شده و به یغما رفتهاند!
سارقین این «درختهای قاراآقاجو» اگر مسلمان هستند، بدانند که قرآن دستور داده است: «لا تقربوا مال الیتیم» (آیات ۱۵۲ و ۳۴ سورههای ۶ و ۱۷) به «مال یتیم» نزدیک نشوید.
و «إنّ الذین یأکلون اموال الیتامی ظلماً إنّما یأکلون فی بطونهم نارا» (سوره ۴ آیه ۱۰) کسانی که اموال یتیمها را به ناروا میخورند همانند آنست که در شکمهای خود آتش میخورند»
و «آتو الیتامی أموالهم و لا تتبدلوا الخبیث بالطیب» (سوره ۴ آیه ۲) اموال یتیمها را به آنها برگردانید و حرام را به حلال نیامیزید.
تخصیص ۲۲ آیه در قرآن به مسائل یتیمها نشان از ضرورت جدی گرفتن حقوق آنهاست.
و اگر مسلمان نیستید و اعتقادی به آیات و روایات اسلامی ندارید، مطمئن باشید، در همین دنیا سخت گرفتار خواهید شد.
و آن دسته از اهالی ...!!! هم که با «نصب دوربینهای مداربسته در مبادی ورودی و خروجی روستا»، مخالفت کردند، در جرائم این دزدهای غارتگر، دخیل و شریک و سهیم هستند و بدون مجازات نخواهند ماند.
..ادامه دارد.
✍سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آذر ۱۴۰۲
گروه هماندیشی سادات میدان
🎲
قابل توجه اهالی غیور امامزاده
💠
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۲۰۷):
✅ مژده به آنها که مادرشان، سیده است!
اخیراً مطلع شدم که دفتری در آستان قدس رضوی که در امر «انساب سادات»، فعالیت دارد، برای «بانوان سیده» هم، «شجرهنامه معتبر» صادر میکند. (جزئیات را لطفاً از آ.میرشجاعالدین بپرسید)
بنابراین؛ کسانی که مادرشان سیده است و از نسل سادات حسینی یا موسوی مندرج در «صورتجلسه حل اختلاف» (مشهور به «وقفنامه اصلی» ۱۲۹۹هـ.ق.) هستند، از قبیل؛ «هفت خواهران موسوی» (دختران مرحومان مغفوران سیدحسین و سیدهثریا موسوی) که از نسل «مرحوم سیداسدالله فرزند مرحوم سید ابول» هستند (چنانچه همان «سید ابول»ی باشد که در سند مذکور، کنار «سیدحسین» اسم برده شده است) میتوانند برای ماترک اجداد مادری خود نیز، «سند مالکیت» بگیرند و بالتبع چنانچه فریب مزدوران نانکلی شیاد را خورده و اقدام به عقد قرارداد استیجاری با اوقاف نمایند، قبل از همه، به خودشان خیانت کردهاند. (هر چی میخوام پای طایفه میرزاییها را وسط نکشم، اما خود به خود کشیده میشوند 😂)
ضمناً پیرو پیامهای اخیر؛ تذکر داده شد:
۱) عطف به پیام شماره ۱۹۰ گنبدفیروزه؛
علت ستارهدار نشدن باغچه آقاحمداله داودی، اینست که؛ «کوچه عمهننه» که به نامبرده واگذار شده، اساساً معبر عمومی نبوده و باز شدن پنجره به «حیاط آنمرحومه» توسط مرحوم حاجسیداسحاق، اگرچه شرعاً و عرفاً اشکال داشته ولیکن عرفاً بلامانع (و بلکه چنین مواردی، مرسوم) بوده است!
۲) عطف به همان پیام فوق؛
مهندس محمد داودی، زمینهای متعلق به سرویس بهداشتی سابق زوار امامزاده و غسالخانه را از اوقاف نانکلی خریداری (یا اجاره؟) کرده است!!
۳) عطف به همان پیام قبلی؛
آقای محمد داودی، قطعه زمین متعلق به مرحومه سیدهمریم (هبه سید اسحاق) را از آقای محمدی خریداری کرده است نه از سیدیداله.
(البته این نکته هم به بنده اطلاع داده شد که آقاغلامحسن بعنوان یکی از وراث سیدهمریم، حق «فروش مال غیر» (به ۳۷ میلیون تومان) را نداشته است و فرزندان آن مرحومه بعنوان مالکین اصلی، و نیز خود آقاغلامحسن بعلت آنکه در چنبره فریب دوگانهای افتاده است، از معامله مذکور متضرر و شدیداً ناراضی هستند و مراتب اعتراض خود را هم به خریدار اعلام کردهاند)
۴) عطف به پیام شماره ۱۹۲ گنبدفیروزه؛
تخصیص قطعه زمینی در پشت منزل آ.میرشجاع به فضای سبز روستا (که بنده به ناروا قلمداد کردم اگر میدانست در قرعهکشی به خود وی میافتد، با آن مخالفت میکرد!)، ایشان تصور مرا تخطئه و خاطرنشان کردند که؛ نشان به آن نشان که؛
۴/۱- وقتی من برای عمران و آبادانی روستا سر از پا نمیشناختم و نمیشناسم و تمام عمر و سرمایه خود را صرف پیشبرد امور مختلف روستا قرار داده بودم، چه لزومی داشت برای فضای سبز روستا، شراکت نورزم؟!
۴/۲- وقتی که برای احداث کیوسک تلفن (زمانی که برای رفاه اهالی پس از دوندگیهایی یک خط تلفن ثابت برای روستا گرفتم) قطعه زمینی هم از خودم را بدان تخصیص دادم، چه معنی دارد که از تخصیص فضای سبزی برای رفاه اهالی، دریغ کنم؟!
ووو...
بنابراین؛ بنده در طراحی معابر و بافتهای روستا هیچگونه دخالتی نداشتم.
ضمناً ایشان افزودند: «برای هزارمین بار میگویم؛ من در زمان تخریبها و آواربرداریهای معابر و منازل، اساساً در روستا حضور نداشتم و لذا اتهام نقشآفرینی من در ترسیم خطوط بافت روستا کاملاً موهوم است.
از ایشان پرسیدم: در باره امضاء خودتان در برگه خوداظهاری آ.سیدابراهیم چه توضیحی دارید؟ توضیح داد؛ هیچکسی خوداظهاریهای تعیین محدوده مالکیتی خود را به من ارجاع نمیداد. مورد مذکور هم از موارد استثنائی بود. زیرا خانه ایشان را کمیته امداد، احداث کرد و از آنجا که خدمت کمیته بدون تشکیل و تکمیل پرونده، امکانپذیر نبود، نیاز به تأییدیه مهردار داشتند وگرنه بقیه که چنین نیازی نداشتند، بالتبع مراجعهای هم نداشتند فلذا عمومیت نداشت.
۵) آقامحمد داودی هم طی تماسی متذکر شدند که نقش وی در طرح هادی اولیه، دخالت نبود و مشاوره دوستانه (نه رسمی) بود و هرچه که بوده، آن طرح اولیه در بنیاد مسکن، اساساً مسکوت نهاده شد و بجای آن، طرح هادی اداره اوقاف بوئین، مورد تأیید بنیاد مسکن آوج قرار گرفت!
ناگفته نماند که بنده مراجعاتی به بنیاد مسکن قزوین و تهران هم داشتم و پیگیر هستم تا ببینم، از طرف روستا بالاخره چه کسی/کسانی، طرح هادی این روستا را امضاء یا تأیید کردهاند؟! و چنانچه با دخالت اوقاف تهیه شده است، باید پیگیر باشیم که به چه حقی، املاک اهالی، مورد تعدی و تخریب و تصرف عدوانی قرار گرفته است؟!
شب جمعه است و یادی از اموات شد. برای شادی روح جمیع متوفیان روستای امامزاده علاءالدین، بفرستید الفاتحة مع الصلوات.
«اللهم صلّ علی محمد و آل محمد»
«اللهم صلّ علی محمد و آل محمد»
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آذر ۱۴۰۲
گروه هماندیشی سادات میدان
🎲