اینکه این ضربات، تا چه حد به ثمر بشینه، کجاها بخوره، چقدر رهگیری شه و و و، اصلا کار ندارم الان.
نگران بودم ایران یه لاف زنندهٔ قمپزدر کن جلوه داده بشه جلوی این عوضیای پررو که خداروشکر سدمجید بوم بوم.
اشتباهِ خوب"
سدمجید نقطهزن جکاسپارو های واقعی دریای عمانُ بزن.
سدمجید نقطهزن بوسبوس.
اشتباهِ خوب"
—
حیف این قفسِ پنجرهای کوچیک، که منو برای تو از پشتِ این حجابِ توری، بیشتر تشنهٔ دیدن میکنه، دوستداشتنیتر.
غرب آسیا تبدیل شده به جوک.
همه دارن همو میزنن احتمالاً تهش دوباره یکی میاد میگه خب حالا ما میز مذاکرهرو رها نکردیم.