eitaa logo
گوناگون
52 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
14.7هزار ویدیو
143 فایل
ارتباط با ما: @Goonagoun_admin . . . کانالهای ما: https://eitaa.com/Goonagoun https://splus.ir/Goonagoun
مشاهده در ایتا
دانلود
به مناسبت ۱۶ دی سالروز شهادت شهید شهید ای «برنامه روزانه برادر محمدی می گوید: تابستان 1358، سید حسین در دانشگاه شرکت نفت و چند جای دیگر تدریس می کرد و من دانش آموز راهنمایی بودم و چند جلسه در درس نهج البلاغه سید حسین که در دانشگاه اهواز برگزار می شد، شرکت کردم. روزی به سید حسین گفتم: خوب است یک کلاس مخصوص دانش آموزان بگذارید. سید حسین از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت: اجازه بدهید برنامه ی روزانه ام را ببینم و ساعتی را تیین کنیم. دفترچه یادداشتش را آورد، از صبح تا شب، همه ی ساعت ها پر بود و برنامه داشت و سرانجم قرار شد نیم ساعت از استراحت بعد از ظهر را کم کند و کلاسی برای ما تشکیل دهد. من برنامه روزانه سید حسین را دیدم. او برای همه اوقات شبانه روز خویش برنامه داشت. از ساعت 12 شب تا 2 صبح مطالعه می کرد و ساعت خواب او هم مشخص بود. بعد از ظهرها یک ساعت می خوابید و شب ها از ساعت 2 تا اذان صبح.» http://eitaa.com/Goonagoun http://sapp.ir/Goonagoun
۶۳ شهیدی که در وقایع اخیر کشورمان هدف گلوله اغتشاشگران قرار گرفتند. http://eitaa.com/Goonagoun http://sapp.ir/Goonagoun
🔻خیال‌بافی‌ِ جناب قالی‌باف: حاج‌قاسمِ لیبرال 🖊 مهدی جمشیدی ۱. واقعیّت این است پاره‌ای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافته‌اند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیت‌الله خامنه‌ای، نشأت‌گرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدال‌گرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأی‌ساز» و «مقبولیّت‌آفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراین‌میان، برخی گروه‌ها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و می‌خواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایه‌نشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالی‌باف و یاران و مشاورانش این جهت‌گیری را برگزیدند. ۲. اینک به‌روشنی می‌دانیم که قالی‌باف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّت‌زده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظه‌های حسّاس، شکننده است. کافی‌ست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراین‌حال، او سر از پا نخواهد شناخت و بی‌محاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را هم‌داستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیم‌گری فضای مجازی» یا «بی‌عملی نسبت به حجاب». بی‌جهت نبود که آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را به‌کار برد. ۳. این‌بار، او و دیگران از «حاج‌قاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفته‌اند و در جهت «چهره‌پردازیِ لیبرال» از حاج‌قاسم کوشیده‌اند. امّا واقعیّت تفکّر حاج‌قاسم، آن چند جملۀ بریده‌شده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرض‌ورزانه، تأمّل کنیم که حاج‌قاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزب‌اللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از توده‌ها» و «گسستگی از خُرده‌فرهنگ‌های متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند: «باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بی‌حجاب است دیگر چه کسی را می‌خواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزب‌اللهی با کسی‌که دینش ضعیف‌تر است موضوعیّت دارد... این‌که فقط رابطۀ حزب‌اللهی با حزب‌اللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذب‌کردن به میان مردم برویم.» این گفته‌های او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویش‌بسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعت‌های خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگری‌های فرهنگی» بروند. این دیگری‌ها، دچار «ضعف در دین‌داری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاج‌قاسم، «نسبی‌اندیشانه» قضاوت نمی‌کنند و نمی‌گوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» می‌کند. ۴. حاج‌قاسم در جای دیگری می‌گوید: «نباید به‌عنوان مسئول و به بهانۀ رقابت‌های انتخاباتی، بر محفوظ‌ماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بی‌توجّه؛ چنان‌که کسی جرأت نکند در جامعه، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علف‌های هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.» حاج‌قاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی: اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان می‌دهد که دچار «نسبی‌گرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزش‌ها‌ی شرعی به سلایق‌ فرهنگی نیست؛ ثانیاً، ارزش‌ها - و از جمله حجاب - را جزو «مسأله‌های اصلی» می‌شمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره می‌کند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار می‌دهد؛ ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزش‌ها باور دارد، چون می‌گوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیب‌های اجتماعی – یا همان «علف‌های هرز» – جامعه را آلوده کنند. رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمی‌شمارد. خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصی‌انگاریِ کنش‌های عمومی» نشود. بنابراین، روایت قالی‌باف از منطق حاج‌قاسم، آغشته به تحریف است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🌹 فرمانده نهج البلاغه ای ۱۷ دیماه ۱۴۰۱ مردی بر مسند فرماندهی فراجا نشست که بیشترین شایستگی را برای این مقام چه در بین فرماندهان سابق ناجا و چه در بین گزینه های موجود دارد. سردار بسیجی احمدرضا رادان اولا متولد ۱۳۴۲ است یعنی از همان نسلی که وقتی از امام پرسیدند با کدام سرباز و یاور میخواهی علیه استبداد قیام کنی فرمود:« یاران من الآن یا در گهواره ها هستند یا در رحم مادران» ثانیا از ۱۷ سالگی بصورت مستمر حافظ امنیت این مردم بوده است. سوابق: ۱_ از ۱۳۵۹ بسیجی حاضر در جبهه ها و افتخار جانبازی   ۲_ بعد از دفاع مقدس عضویت در سپاه پاسداران کردستان ۳_ انتقال به ناجا و فرماندهی ناجای کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان و تهران ۴_ جانشینی فرمانده ناجای کشور ۴_ ریاست مرکز مطالعات راهبردی ناجا ۵_ فرمانده و مجری طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زمینه اصلاح پوشش زنان، بازداشت معتادان و اراذل و اوباش، مبارزه با مفاسد اخلاقی و اجتماعی، جمع آوری شجاعانه معضل محله خاک سفید تهران و... ۶_ برخورد قاطع با فتنه گران در سال ۱۳۸۸ ۷_ قرار گرفتن در فهرست شخصیتهای تحریم شده توسط خزانه داری آمریکا و اتحادیه اروپا از سال ۱۳۸۸. مطمئنم این مرد، حاج قاسم صحنه امنیت این ملت خواهد بود و آرزو می کنم در پایان این خدمت به آرزوی دیرینه اش؛ شهادت نائل شود. رادان عزیز و خانواده مکرمش بیش از ۵ سال است که به نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی پیوسته اند و این مایه امید بیشتر به توفیقات وی خواهد بود. از طرف خود و نهج البلاغه ایه‌ای جهان این مسئولیت را به سردار رادان تبریک میگویم. 🖌مهدوی ارفع http://eitaa.com/Goonagoun
38.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مستند "به وقت انتقام" 🔹اولین حمله رسمی به پایگاه‌های آمریکا بعدازجنگ جهانی دوم 🔹۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا حمله ای حتی ژاپن و آلمان نیز آن خوشحال شدند! http://eitaa.com/Goonagoun http://sapp.ir/Goonagoun
🎥 عجب دیالوگی بود دیالوگ میثم تمار این خاصیت حرام‌زاده است ...! ✍️عموفیدل http://eitaa.com/Goonagoun http://sapp.ir/Goonagoun
7.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 مقام شهید دیروز از زبان شهید فردا خاطره تکان دهنده سردار رادان از ابومهدی المهندس... تنها آرزوی ابومهدی المهندس چه بود؟ سردار رادان عزیز! مزد شما هم که در این شرایط مظلومیت نیروی انتظامی مسئولیت فرماندهی فراجا را پذیرفته ای، یقینا شهادت است. گوارای وجودت.... 👇 http://eitaa.com/Goonagoun http://sapp.ir/Goonagoun
📩 راهبرد جریان باطل کتمان یا کمرنگ کردن ایام‌الله است/ می‌خواهند نگذارند این‌جور حادثه‌ها زنده بمانند و نورافشانی کنند. 🔻 انقلاب در دیدار مردم قم: راهبرد جریان باطل کتمان یا کمرنگ‌کردن ایام‌الله است؛ راهبردش این است که نگذارد این‌جور روزها، این‌جور حادثه‌ها زنده بمانند و نورافشانی کنند. از نظر جبهه‌ی باطل این ایام غالباً کتمان می‌شوند یا حتی به انکار هم می‌رسد. روز بیست و دوی بهمن کتمان می‌شود، روز سیزده آبان، روز نوزده دی، روز نه دی، روز بیست و نه بهمن قضیه‌ی تبریز، روز تشییع ، روز تشییع ، اینها همه ایام‌الله‌اند. اینها را می‌خواهند کتمان کنند. اینها هر کدام یک مشعلی هستند که از نظر جریان باطل باید خاموش بشوند، جریان باطلی که در مقابل شما، در مقابل این ملت، در مقابل این انقلاب قرار دارد این مشعلها را بر نمی‌تابد، اینها را باید نابود کند، مشعلها را خاموش کند. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ 💻 Farsi.Khamenei.ir http://eitaa.com/Goonagoun http://sapp.ir/Goonagoun
🔺توجه کردی؟ از اکانتِ نتانیاهو، برایِ حمایت از دو قاتل که از لگد زدن و چاقو زدن، رویِ زمین کشیدن جسمِ نیمه‌جانِ برهنه شده‌یِ و بالا و پایین پریدن از رویِ جسمش هم نگذشتن با عنوان «اعتراض علیه استبداد» توییت زده شده. 🔹️ خب، روشن که بود، روشن‌تر شد. سوالِ اصلی اینه؛ تو کدوم طرفی؟ http://eitaa.com/Goonagoun http://sapp.ir/Goonagoun