eitaa logo
کانال آموزش قرآن کریم _علیرضازارع
4.3هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
9.5هزار ویدیو
1هزار فایل
ارسال مطالب ناب آموزشی و اخلاقی و امام رضایی، تلاوت قاریان مصری و ایرانی #آموزش_تجوید #آموزش_صداسازی_سلفژ #آموزش_نغمات_قرآنی اینجاست 👇👇 👇 https://eitaa.com/gooorrrran به ما بپیوندید👌 ادمین @alirezazarearnan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. همیشه پدر و مادر ها برای اتمام حفظ قرآن فرزندانشون شادی میکنند. . حالا فرزندان این مادر ۷۵ 👵🏻 با خواندن سوره ناس حفظ قرآنشون را در سن ۷۵ سالگی به اتمام رساندند. . سن شما مانع هیچ کاری نخواهد بود مسلما و حتما اقتضائات خاص خودش را دارد....ولی مانع شروع حفظ قرآن شما نیست . . ولی تا زنده ایم و نفس میکشیم و توان داریم....یعنی زمان داریم و باید دست به کاری باشیم کانال خودتون رابه دوستان معرفی کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش تجوید سطح ۱  توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه ۷ علائمِ وقف (توضیحات)
26.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جلسه ۸ علائمِ وقف (علائم قدیم) آموزش تجوید سطح ۱  توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه ۸علائمِ وقف (توضیحات)
26.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جلسه ۸ علائمِ وقف (علائم قدیم) آموزش تجوید سطح ۱  توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه ۹ علائمِ (توضیحات)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 (تشخیص همزه وصل در حرف) توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه 11 همزه وصل (توضیحات)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش تجوید سطح ۱ توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه ۱۲ همزه وصل (تشخیص همزه وصل در اسم)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش تجوید سطح ۱  توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه ۱۳ همزه وصل (تشخیص همزه وصل در فعل)
27.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش تجوید سطح ۱  توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه ۱۴ همزه وصل (نکات در رابطه با همزه وصل در فعل)
جلسه 15.mp3
6.25M
آموزش تجوید سطح ۱ توسط استاد: سید محسن موسوی بلده جلسه ۱۵ انواع قرائات و روش ترتیل 🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶
جلسه 17.mp3
6.12M
⭕️آموزش تجوید سطح ۱  ❣توسط استاد: سید محسن موسوی بلده 👌جلسه ۱۷ انواع قرائات (تحدید یا حدر) 🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶
جلسه 18.mp3
6.1M
⭕️آموزش تجوید سطح ۱  ❣توسط استاد: سید محسن موسوی بلده 👌جلسه 18" حرکات کوتاه و کشیده از نظر و در کشش××× 🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
36.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور انقدر معروف شدی ؟ ☑️ زندگینامه استاد عبدالباسط از زبان خودش 📺 مصاحبه و گفتگو (دیده نشده) با استاد عبدالباسط | برنامه « با مشاهیر » تلویزیون کشور عربستان / 1970میلادی 🕌 جشن ولادت حضرت زینب (س) آغازِ شهرت 🔹 پخش اختصاصی کانال صدای بهشت استاد عبدالباسط | مترجم : امیرمحمد ۳۶مین سالگرد وفات استاد عبدالباسط 🕊https://eitaa.com/gooorrrran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
61.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚡️فرازهای زیبای آسمانی⚡ 🌸استاد مرحوم شحات محمد انور [📖] : سوره 💽 : دانلود تلاوت کامل👇👇👇
سوره_آل_عمران(2)_مرحوم_شحات_محمد_أنور___کانال_آپارات_تلاوتهای_عائلة_الشحات_أ.mp3
66.98M
🌸مرحوم شحات محمد انور [📖] : سوره آل عمران (76…53) [📆] : بتاریخ (سال 1988) [🔊] : کیفیت صدا (عالی) [🎶] : مقامات بکار رفته در این تلاوت بترتیب : از ابتدا تا دقیقه 04:00 (بیات) از دقیقه 04:13 تا 10:50 (رست) از دقیقه 10:59 تا 15:29(چهارگاه) از دقیقه 15:36 تا 28:30 (سگاه) از دقیقه 28:43 تا 30:05 (حجاز) از دقیقه 30:15 تا 31:02 (سگاه) از دقیقه 31:10 تا 39:10 (رست) از دقیقه 39:22 تا 44:09 (بیات) از دقیقه 44:10 تا آخر (صبا) 📲 کانال بین المللی آموزش قرآن کریم 🆔👉 https://eitaa.com/gooorrrran
4_5796613181237366186.mp3
6.13M
تلاوت سوره های مبارکه #ق را با صدای استاد مرحوم محمد صدیق منشاوی داشتند . این تلاوت در انجام شده است. ☘☘☘ 🕊https://eitaa.com/gooorrrran
🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰 ✏️مطالبی پیرامون تقلید در تلاوت قرآن، در سنین قبل و بعد از بلوغ 🔗 از دروس استاد جهانبخش فرجی 🔷بخش اوّل تقليد يكی از مهمترين پايه های هنر تلاوت است. بدون تقليد نمی توان به اوج هنر تلاوت رسيد. تقليد در قبل از بلوغ با توجه به اينكه صدا صدای نوجوانی است و صد در صد وابسته به استعداد، لذا مقوله ايست متافیزیکی و ميزان استعداد قاری را نشان می دهد. نوجوانی كه با علاقه و عشق به يك استاد و بدون هيچ اطلاع علمی از سبك و صدای استاد، از او تقليد ميكند، این از ميزان استعداد اوست. ✳️چند خصوصيت مهم نوجوان مقلّد، از اين تقليد به دست می آيد كه عبارتند از : ١- ميزان استعداد او ٢- شناسایی تحریرهای ذاتی او ٣- انعطاف صدای او ٤- مبنای تلاوتش در آينده در اين مرحله، نوجوان بايد با صداسازی مراقبت كند كه صدا به فشار و تكلّف نيفتد، بالا نرود و تنفّس درست صورت گیرد. اما مهمترين مرحله در تقليد، تقليد در دوران بعد از بلوغ است. قاری نوجوان، بعد از بلوغ هم از استادی باید تقليد كند كه در نوجوانی از او تقليد می كرده. اين مطلب بسيار مهم است ، بايد به حسّ تقليد قبل از بلوغ اعتماد داشت و نه تنها آن را رها نكرد بلكه تقويتش نمود. دیده می شود كه قاريان بعد از بلوغ تحت تأثير مسابقات و قاريان ديگر قرار می گيرند و از سبك قبل از بلوغ خود فاصله می گيرند و اين شروع سردرگمی قاری است. قاری نباید بعد از بلوغ سبكش را تغيير دهد. بايد ضمن تقويت طنين منحصربفرد صدا و تثبيت آن، در تقليد كردن از استاد قبل از بلوغ، به اوج کار رسید. یعنی قاری باید بعد از بلوغ به راه خود ادامه بدهد اما با طنين خودش. 👈🏻ادامه دارد ... ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا