ناراحتی گاهی وقتا مثل خونریزی داخلی میمونه، کسی متوجهش نمیشه فقط خودت میفهمی چقدر درد داره و چطوری نابودت میکنه🙂..!
گوربا کوچولو✨..
ناراحتی گاهی وقتا مثل خونریزی داخلی میمونه، کسی متوجهش نمیشه فقط خودت میفهمی چقدر درد داره و چطوری ن
حس میکنم توصیف دردناکی بود ولی خب باید قبول کنیم زندگی کردن دردناکه و زندگی همون طور که لذت بخشه ،گاهی وقتا ناراحتی و غم هم باهاش همراهه..
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
کنسر، امروز قلبت حساستر از همیشهست. با خودت مهربون باش.
به نظرتون چه اسمی بهش میاد ؟(هیچی به ذهنم نمیرسه🥲)
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bz75hof&btn=پیام
گوربا کوچولو✨..
به نظرتون چه اسمی بهش میاد ؟(هیچی به ذهنم نمیرسه🥲) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_
my future husband-? 😔😂
خیلی خوشگلههههه