گوربا کوچولو✨..
به نظرتون چه اسمی بهش میاد ؟(هیچی به ذهنم نمیرسه🥲) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_
مائدهههه وویییی گربا دارییی منم میخواممم😭😭🥹😂🩵
———
اهم اهم، مال من نیست😭یه گوربهس که همینطوری باهاش دوست شدمممم🐈🥲
هدایت شده از ☫ 𝗔𝗱𝗮𝗿𝗮 𝗰𝗼𝗿𝗲:
خب الان مطمئن شدم که،
اصلا خوشم نمیاد که وقتی تو یه جمع سه نفره یا چهار نفره هستم، اونا کلی حرف واسه گفتن دارن و من هیچی از چیزایی که
میگن نمیدونم و نمیتونم توی بحث شرکت کنم، و اینکه اونا هم منو به بحث نمیکشونن.
اصلا یعنی چی؟
بعد فکر کن آدمای نزدیک بهت هم باشن...!
نگران بودن ،نمیتونه جلوی اتفاقات بد رو بگیره،
فقط میتونه تورو از خوشی ها دور کنه :)
گوربا کوچولو✨..
حتماااا🥲بیا اینجا یکیشو تو بگیر یکی هم جاسمین🐈⬛️
پس مننننن چییییییی 😢😭
گوربا کوچولو✨..
پس مننننن چییییییی 😢😭
امشب بیا بهت یکی رو میدم😭✨چه رنگی دوست داری؟ مشکی یا سفید مشکی، کاراملیش واسه خودمه🥲