eitaa logo
دانلود
دیگه واقعا نمیدونم بابت چی باید ناراحت باشم، عذاب فقط وقتی یازدهمی/دوازدهمی هستی که پای این نظام و انقلابی.. منتقم خون رهبر شهیدی.. هنوز با غم ازدست‌دادن رهبرمون کنار نیومدیم.. دلتنگ کربلا و روضه امام حسینی(حتی نمیدونی شاید به اربعین و پیاده‌روی نرسی).. نهایی.. کنکور.. فشار اطرافیان.. نمیتونی بی تفاوت باشی نسبت به وقایعی که داره اتفاق میوفته.. و... میدونی چیه خودمم نمیفهمم داره چه اتفاقی میوفته!! خسته شدم ولی باید ادامه بدم، "اقا خودت شاهد باش من فقط به خاطر تو زنده‌ام و سعی میکنم زندگی کنم"
گوربا کوچولو✨..
ولی این درست نیست توی خواب فقط ببینمت، من امسال دیگه دووم نمیارم..
دلم حرم میخواد..!
هیییی! بلند شو از جات؛ تو میتونی!! نه به خاطر اینکه از بقیه جلو بزنی و بهتر باشی،نه! بلکه به خاطر خودت؛ آره! فقط خودت🤏 به خاطر خودت بلندشو و ادامه بده به خاطر خودت روشتو تغییر بده به خاطر خودت زندگی کن 🤍
هدایت شده از چای و ایوون
بگذار بگویند دیووانه ام من نمی‌توانم بگذرم.. از این کشتی نجات نمی‌توانم بگذرم.. به ریسمان او چنگ نزنم به چی،به کی بزنم؟
هدایت شده از چای و ایوون
خیلی دلم می‌خواد برم کربلا این اربعین نه تنها با تک‌تک‌تون... وای
هدایت شده از چای و ایوون
یا مثلا توی زیرزمین حرم مائده رو می‌بینم که میگه خانوم اینجا مفاتیح فقط عربی داره؟
هدایت شده از چای و ایوون
باشد که سعادت قسمتِ‌همه ما شود بآشد که همهٔ‌ما رستگار شویم..
میتونم صبح تا شب بشینم و به حرفات گوش بدم..!✨