eitaa logo
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
3.7هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
564 ویدیو
800 فایل
گریز زیارت عاشورا ، دعای کمیل و دعای توسل و جوشن کبیر https://eitaa.com/gorizhaayemaddahi
مشاهده در ایتا
دانلود
➖ جلسه‌ی هشتم ➖ ۲۲مهر ۱۴۰۲ش/ ربیع‌الاول۱۴۴۵ق 🔻 مطالب مطرح شده: ۱. مسأله هفتم: کلماتِ علمای اهل‌سنت در توسّل _ محمد سلیمان کردی _ اسماعیل تمیمی ۲‌. مسأله هشتم: احادیثِ بحثِ توسّل در کتبِ اهلِ‌سنّت _ حدیث عثمان‌بن‌حنیف _ سند حدیث عثمان‌بن‌حنیف _ اشکال ابن‌تیمیه به حدیث اعمی و عثمان‌بن‌حنیف _ اشکال ناصرالدین البانی به حدیث اعمی و عثمان‌بن‌حنیف
. حجه الاسلام پناهیان در برنامه : برای فلسطینیان دعا کنید، اما به اجابت نمیرسه... چون طبق روایات اگر عده و نفرات جبهه ی حق و مظلومان، از باطل و ظالم بیشتر باشه؛ باید قیام کنند و دعا کارساز نیست. . چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ................................ . 🔰 ⚠️ ای جوانان غیور امت اسلامی! این کلام علی بن ابی‌طالب را به حاکمان پست و ذلیل که از فلسطین مظلوم هیچ حمایتی نمی‌کنند بلکه علیه فلسطین توطئه می‌کنند یادآوری کنید: ❌ «لَبِئْسَ لَعَمْرُاللّهِ سَعْرُ نارِ الْحَرْبِ اَنْتُمْ، تُكادُونَ وَ لا تَكيدُونَ، وَ تُنْتَقَصُ اَطْرافُكُمْ فَلا تَمْتَعِضُونَ، لا يُنامُ عَنْكُمْ وَ اَنْتُمْ فى غَفْلَة ساهُونَ. غُلِبَ وَاللّهِ الْمُتَخاذِلُونَ». 🔺 فریب می‌ خورید اما چاره فریب نمی‌‌کنید، شهرهایتان به تصرف دشمن می‌‌رود ولی به خشم نمی‌‌آیید، دیده دشمن بیدار است و شما در بی‌ خبری‌ هستید. به خدا قسم شکست خوردند آنان که با یکدیگر همراهی‌ نکردند. 📚 نهج‌البلاغه، خطبه ۳۴ ✍ میثم مطیعی .
. تقابل صدق و نفاق [منبر پنج دقیقه ای] بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اَلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ صَلّیَ اللهُ عَلَى خَیرِ خَلْقِهِ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِین‏ ✅بیان موضوع در فقره ای از زیارت عاشورا «قدم صدق» مطرح شده است؛ «وَأجْعَلْ لي قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَكَ مَعَ الْحُسَيْنِ، وَاَصْحابِ الْحُسَيْنِ، الَّذينَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلامُ؛ خدايا براي من نزد خود قدم صدقي با حسين و يارانش قرار ده؛ همان كساني كه خون قلبشان را فداي امام حسين كردند». ➖در قرآن هم « قدم صدق» مطرح شده است «وَبَشِّرِ الَّذِينَ آمَنُواْ أَنَّ لَهُمْ قَدَمَ صِدْقٍ عِندَ رَبِّهِمْ؛ به كساني كه ايمان آورده اند بشارت ده كه نزد پروردگارشان قدم صدق [ومنزلتي راستين] دارند». ➖ در آیه ای از قرآن صدق در مقابل نفاق مطرح شده است؛ «وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَٰذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ ۚ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِيمَانًا وَتَسْلِيمًا...لِيَجْزِيَ اللَّهُ الصَّادِقِينَ بِصِدْقِهِمْ وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ إِنْ شَاءَ أَوْ يَتُوبَ عَلَيْهِمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ كَانَ غَفُورًا رَحِيمًا» هدف این است که خداوند صادقان را بخاطر صدقشان پاداش دهد، و منافقان را هرگاه اراده کند عذاب نماید یا (اگر توبه کنند) توبه آنها را بپذیرد؛ چرا که خداوند آمرزنده و رحیم است...مؤمنان وقتی لشکر احزاب را دیدند گفتند: «این همان است که خدا و رسولش به ما وعده داده، و خدا و رسولش راست گفته‌اند!» و این موضوع جز بر ایمان و تسلیم آنان نیفزود.(۱) ➖در انتخاب بین دو جبهه ،لیاقت خود بشر است که در عمل اثبات کند که چه موجودی است؟ یک موجود حق جو، عدالت خواه، ارزش خواه و نور طلب است یا برعکس یک موجود شریر، مفسد، خونریز، ظالم و... است؟ 🔴نگرانی پیامبر از سقوط امت حضرت امیر(ع) نگرانی مهم پیامبر(ص) را خطر نفاق دانسته اند:«و لَقد قالَ لي رسولُ اللّه ِ(ص) : إنّي لا أخافُ على اُمَّتي مُؤمِنا و لا مُشرِكا ، أمّا المُؤمنُ فيَمنَعُهُ اللّه ُ بإيمانِهِ ، و أمّا المُشرِكُ فيَقمَعُهُ اللّه ُ بشِركِهِ، و لكنّي أخافُ علَيكُم كُلَّ مُنافِقِ الجَنانِ ، عالِمِ اللِّسانِ ، يقولُ ما تَعرِفونَ ، و يَفعَلُ ما تُنكِرونَ» رسول خدا (ص) به من فرمود : من براى امّتم نه از مؤمن مى ترسم و نه از مشرك؛ زيرا مؤمن را خداوند به واسطه ايمانش جلوگيرى مى كند و مشرك را خداوند به سبب شركش از پاى در مى آورد. امّا ترس من براى شما از منافق زبان بازى است كه مطابق اعتقادات شما سخن مى گويد و برخلاف آنچه معتقديد عمل مى كند.(۲) 🔴فتنه؛زمینه سقوط تقابل صدق و نفاق و سقوط اهل نفاق در شرایط فتنه اتفاق می افتد در این باره کلام شگفت انگیزی از حضرت امیر(ع) وجود دارد؛ «إِنَّمَا بَدْءُ وُقُوعِ الْفِتَنِ أَهْوَاءٌ تُتَّبَعُ وَ أَحْكَامٌ تُبْتَدَعُ، يُخَالَفُ فِيهَا كِتَابُ اللَّهِ وَ يَتَوَلَّى عَلَيْهَا رِجَالٌ رِجَالًا عَلَى غَيْرِ دِينِ اللَّهِ. فَلَوْ أَنَّ الْبَاطِلَ خَلَصَ مِنْ مِزَاجِ الْحَقِّ لَمْ يَخْفَ عَلَى الْمُرْتَادِينَ، وَ لَوْ أَنَّ الْحَقَّ خَلَصَ مِنْ لَبْسِ الْبَاطِلِ انْقَطَعَتْ عَنْهُ أَلْسُنُ الْمُعَانِدِينَ، وَ لَكِنْ يُؤْخَذُ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ وَ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ فَيُمْزَجَانِ، فَهُنَالِكَ يَسْتَوْلِي الشَّيْطَانُ عَلَى أَوْلِيَائِهِ وَ يَنْجُو الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَ اللَّهِ الْحُسْنى». آغاز پيدايش فتنه ها پيروى از هوا و هوسها و بدعتهايى است که با کتاب خدا مخالفت دارد و گروهى (چشم و گوش بسته يا هواپرست آگاه) به پيروى آنان برمى خيزند و برخلاف دين خدا از آنها حمايت مى کنند. اگر باطل از آميختن با حق جدا مى گرديد بر کسانى که طالب حقّند پوشيده نمى ماند. و اگر حق از آميزه باطل پاک و خالص مى شد زبان دشمنان و معاندان از آن قطع مى گشت. ولى بخشى از اين گرفته مى شود و بخشى از آن و اين دو را به هم مى آميزند و اينجا است که شيطان بر دوستان و پيروان خود مسلّط مى شود. و «تنها کسانى که مشمول رحمت خدا بودند» از آن نجات مى يابند.(۳) 🔶جمع بندی در اتفاقاتی که روزمره در برابر چشمان ما رخ می‌دهد در معرض امتحان الهی هستیم بی طرفی در این میدان معنا ندارد و باید ایمان راستین خود را در عمل اثبات کنیم و در جبهه گیری های حق و باطل ، انتخاب داشته باشیم و برای تقویت جبهه حق قدم بر داریم و این همان قدم صدق است که مورد تأکید قرار گرفته است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 📎پی نوشتها ۱.احزاب ۲۲ و۲۴ ۲.نهج البلاغه، نامه ۲۷ ۳.همان، خطبه ۵۰ 🌺 والسلام علی من اتبع الهدی 🌺 .
. تویی فلسطین غریب و مظلوم غربت تو ز مردم تو معلوم ز حق خود بودی همیشه محروم مردم تو مردند گرچه پر ز دردند ملت غزه پرتوانند با دست خالی قهرمانند لبیک یا حضرت حیدر ۲ غزه ی تو غریب و تنها شده غریب در تمام دنیا شده اسیر کینه‌های اعدا شده کودکان شهیدند به خون آرمیدند دشمن تو جفا نموده غزه چو کربلا نموده لبیک یا حضرت حیدر ۲ مردم غزه همه آزاده‌اند بهر شهادت همه آماده‌اند چوکوه محکمند و استاده‌اند مردمی رشیدند ستم‌ها کشیدند این مردمان با رشادت آماده‌اند بهر شهادت لبیک یا حضرت حیدر ۲ مردم غزه همگی بی‌نظیر جنگاورانی همگی همچو شیر رژیم کودک کش صهیون بمیر زین همه اقتدار اسرائیل شود خار دین باوران آتش فروزند آمریکا ،اسرائیل بسوزند لبیک یا حضرت حیدر ۲ .👇
Shab5Fatemieh2-1401[07] (1).mp3
7.84M
🏷جز حرف عشقت ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جز حرف عشقت جز ذکر و یادت حرفی توی گوش ماها نمیره از آسمونا سنگم بیاره نوکر از این خونه هیچ جا نمیره کشتی امنه در اوج طوفان هیچ وقت به اعماق دریا نمیره دنیا رو گشتیم نداره نظیر تو رو دنیا نمیتونه از ما بگیره تو رو دریا نمیتونه یک ذره جبران کنه بارون الطاف و خیر کثیر تو رو دور از حرمت بیمارم حسین از عمق دلم میگم دوست دارم حسین نخلای حرم دار منه و تو حیدر و من میثم تمارم حسین ای جانم حسین ای جانم حسین شب ها به عشقت ما خواب نداریم جذاب تر از نامت ارباب نداریم بین روایات بین احادیث بالا تر از گریه آداب نداریم از شرم لب هات تو روضه ی تو میلی به نوشیدن آب نداریم وقتی میخوام از مرامت حکایت کنم باید تو روضه ات ادب رو رعایت کنیم ای کاش که من وقت مرگم شبیه شما با کام تشنه خدارو زیارت کنم رو زخم دلا تسکینه حسین واسه عاقبت بخیری تضمینه حسین از حج زکات تا صوم و صلاة اصل و فرع و روح باطل دین حسین ای جانم حسین آقا شنیدم آبت ندادن لب تشنه بودی جوابت ندادن ای کاش دروغ بود ای کاش می‌گفتن تو خاک و خون پیچ و تابت ندادن از روی تفریح با سنگ و با چوب با تیغ و زنجیر عذابت ندادن معلومه از پارگی‌های پیراهنت یک جایِ سالم نمونده به روی تنت زینب به سر میزنه وقتی می‌بینه که دعوا شده بر سر غارتِ جونت آخر می‌میرم از داغت حسین جونم به فدای تو و اصحابت حسین ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ http://media.bakieh.ir/nava/moharam1443/shab4/shab_4_moharam_1400%20%288%29.mp3
﷽ 🎧 🎤سخنران: استاد سیدحسین مومنی 🎤بانوای: حاج مهدی سلحشور کربلایی علی اکبر سلحشور 📆 چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ 📍میدان بسیج، خیابان ایرانی حسینیه فاطمیون قم 💠 سایت | تلگرام | ایتا | روبیکا | آپارات | توییتر | ویراستی
sokhanrani14020726.mp3
24.1M
🎤 استاد سیدحسین مومنی 📆 چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ حسینیه فاطمیون قم
1402.07.16_1.mp3
38.92M
🎤 حجت الاسلام حسینی قمی 🔊 📆 یکشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ 🕌 صفاییه | حسینیه شهداء 🔹موسسه علمی فرهنگی حداث الحسین علیه‌السلام_قم
4_5796653412196028639.mp3
45.67M
🎤 حجت الاسلام 🔊 📆 جمـعه ۳۱ شهــریور ۱۴۰۲ 🕌 مسجد مقدس جمکران
1402.07.02_2.mp3
7.37M
🎤 حجت الاسلام 🔊 📆 یکشنبه ۲ مهر ماه ۱۴۰۲ 🕌 صفاییه | حسینیه شهداء 🔹 🎤
. میدونید چرا انقدر مقام پیدا کرد؟ شما تصور کنید ایشون یک امامزاده جلیل القدر، یک شیخ ریش سفید، یک مرجع تقلید بزرگ در زمان خودش بود و مردم خیلی بهش ارادت داشتن درهمین زمان امام جواد و امام هادی در کودکی به امامت رسیدن. خیلی از مردم در زمان امام جواد شک کردن که آیا کودک میتونه امام باشه؟ زمان امام هادی این شک خیلی کمتر شد، چون امام جواد علیه السلام به مردم ثابت کرد میشه تو این شرایط که خیلیا شک کرده بودن به اینکه امام کیه؟ قوه تشخیصشون به مشکل خورده بود، ایمان‌هاشون ضعیف شده بود و به باور بسیاری از مورخین اگر حضرت عبدالعظیم ادعای امامت می‌کرد، خیلیا بهش ایمان میاوردن. در این شرایط شما بصیرت حضرت عبدالعظیم رو ببینید، که اومد پیش امام هادی علیه السلام گفت شما امام ما هستید من دین خودم رو به شما عرضه میکنم ببینید آیا اعتقادتم درسته؟ که اونجا بود که امام هادی علیه السلام فرمودند: انت وَلینا حقاً برگرفته از سخنرانی‌های استادکاشانی با کمی تغییر زیارت حرم حضرت عبدالعظیم رو از دست ندید بخصوص کسایی که نمیتونن کربلا برن ........... ✳️ مقام و منزلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) 🔸احمد بن خالد برقی می‌گويد: عبدالعظيم حسنی از دست حاكم و سلطان زمان خودش فراری شد و در خانه مردی از شيعيان در ری پنهان شد. در آن خانه عبادت می‌كرد و روزها روزه می‌گرفت و شب ها به عبادت می‌پرداخت و مخفيانه از خانه برای زيارت قبری كه نزديك محلّ سكونت وی بود، بيرون می‌رفت و می‌گفت : «اين قبرِ مردی از فرزندان موسی بن جعفر است.» كم كم خبر ايشان در بين شيعيان پخش شد و گروه گروه به ديدار حضرت عبدالعظيم می‌آمدند. شخصی از شيعيان پيامبر را در خواب ديد كه فرمود: «مردی از فرزندان من نزد درخت سيب در باغ عبدالجبار بن عبدالوهاب دفن خواهد شد.» حضرت عبدالعظيم مريض شد و بعد از مدتی فوت كرد و در جيب لباسش نوشته‌ای يافتند كه در آن نوشته بود: «من ابوالقاسم عبدالعظيم بن عبداللّه بن علی بن الحسن بن زيد بن الحسن بن علی بن ابی طالب (ع) هستم.»(۱) 🔸حضرت عبدالعظيم از نوادگان حضرت امام حسن(ع) می‌باشد و از اصحاب امام جواد و امام هادی(ع) بود و عقايد خود را بر امام هادی(ع) عرضه داشت و امام او را تأييد كرد. مناسب است ما اين روايت را نقل كنيم. شيخ صدوق (ره) و غير ايشان از جناب عبدالعظيم روايت كرده اند كه فرمود: بر آقای خودم، حضرت امام هادی(ع) وارد شدم. چون مرا ديد فرمود: «مرحبا به تو ای ابوالقاسم! تو ولیّ ما هستی.» عرض كردم: ای فرزند رسول خدا! می‌خواهم دين خود را بر شما عرضه كنم. اگر مورد پسند شما است تأييد بفرماييد و اگر ناپسند است راهنماييم كنيد. من عقيده دارم خدا، واحد و يگانه است و مثل و مانندی ندارد و جسم و صورت و عرض و جوهر نيست، بلكه پديد آورنده اجسام و صورت‌هاست. پروردگار و مالك هر چيزی است. او مالك و صاحب هر چيزی است. عقيده دارم محمد(ص) پيامبر و رسول و آخرين آنان است و بعد از او پيامبری نخواهد بود و تا روز قيامت دين آن حضرت اسلام خواهد بود و شريعت ديگری نخواهد بود. عقيده دارم امام و خليفه و ولیّ امر بعد از پيامبر(ص) اميرالمؤمنين(ع) و بعد از آن حسن(ع) و بعد حسين(ع) و علی بن الحسين و بعد محمد بن علی و سپس جعفر بن محمد و بعد موسی بن جعفر و بعد علی بن موسی و سپس محمد بن علی است و بعد شما را امام می‌دانم. حضرت فرمود: «بعد از من پسرم حسن و بعد از او مهدی خواهد بود كه كسی او را نمی‌بيند و از نظرها غائب خواهد بود و زمين را پر از عدل و داد خواهد كرد پس از اين كه پر از ظلم و جور شده باشد.» گفتم : عقيده دارم دوست ايشان دوست خداست و دشمن ايشان دشمن خداست و اطاعت ايشان واجب ومعصيت اينان معصيت خدا است. عقيده دارم معراج و سؤال در قبر و بهشت و جهنم و صراط و ميزان حق است و قيامت خواهد آمد و همه زنده خواهيم شد. پس امام هادی (ع) فرمود: «ای ابوالقاسم! به خدا اين است دين پسنديده ثابت. بر همين اعتقاد بمان. خداوند تو را براين اعتقاد محافظت كند.» (۲) 📚منبع (۱) معجم رجال الحديث، الخوئيی، ج ۱۰، ص ۴۶ (۲) منتهی الآمال، شیخ عباس قمی، ج ۲، ص ۳۹۲ .
. 4ربيع الثاني سالروز عليه‌السلام 👌پیام بسیار آموزنده حضرت رضا علیه‌السلام به شیعیان از طریق سیدالکریم، حضرت عبدالعظیم حسنی 💥مرحوم شیخ مفید در کتاب اختصاص، پیام جامع، آموزنده و جالبی را از حضرت رضا علیه السلام نقل می کند که آن بزرگوار آن پیام را به وسیله جناب عبدالعظیم حسنی به شیعیان و دوستداران اهل بیت‌علیهم‌السلام فرستاده‌اند. دوستان گرامی توجه داشته باشند که انتظار مولایمان حضرت صاحب الزّمان علیه‌السلام از ما شیعیان، مفاد پیامی است که جدّ بزرگوارش، حضرت رضا علیه‌السلام برای شیعیان ابلاغ فرموده‌اند. رُوِيَ عَنْ عَبْدِ الْعَظِيمِ عَنْ أَبِي الْحَسَنِ الرِّضَا علیه السلام قَالَ‏: يَا عَبْدَ الْعَظِيمِ! أَبْلِغْ عَنِّي أَوْلِيَائِيَ السَّلَامَ، وَ قُلْ لَهُمْ: أَنْ لَا يَجْعَلُوا لِلشَّيْطَانِ عَلَى أَنْفُسِهِمْ سَبِيلاً...(الإختصاص، ص247) 🔸جناب عبدالعظیم حسنی از حضرت رضا علیه‌السلام نقل می کند که فرمود: 🔹ای عبدالعظیم! سلام مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگو: در دلهای خویش برای شیطان راهی نگشایند و آنان را به راستگویی در گفتار، و ادای امانت، و سکوت، ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده امر کن. همچنین به آنان امر کن که به یکدیگر روی آورند، و به دیدار هم روند، زیرا این کار سبب تقرّب و نزدیکی آنها به من می شود. به شیعیان بگو که بعضی از آنها آبروی دیگری را نبرند که من سوگند خورده ام و با خود عهد کرده ام که هر کس مرتکب چنین کاری شود، و یکی از دوستانم را ناراحت و خشمگین سازد، از خداوند بخواهم که او را به سخت ترین کیفر دنیوی عذاب کند، و چنین فردی در آخرت نیز از زیانکاران خواهد بود. به دوستان ما آگاهی ده که خداوند نیکو کاران آنان را مورد بخشایش خویش قرار می دهد و از بد کاران آنان به جز آنهایی که به او شرک ورزند می گذرد. همچنین به دوستان ما آگاهی ده که اگر کسی یکی از دوستداران ما را برنجاند، یا در دلش نسبت به وی قصد سوئی داشته باشد، خداوند وی را نمی آمرزد تا آن که از این نیّت باز گردد. پس اگر همچنان بر این نیّت بماند، خداوند روح ایمان را از قلبش می برد، و چنین فردی از ولایت من خارج می شود و از ولایت ما بهره ای نخواهد داشت، و من از این لغزش ها به خداوند پناه میبرم. 📚 اختصاص ، شیخ مفید ............ 🟩 جایگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از منظر امام هادی(ع) امام هادی(ع) در سفری که حضرت عبدالعظیم(ع) به سامرا داشت، او را تصدیق می‌کند. امام هادی(ع) وی را این‌گونه خطاب می‌کند: «یا اباالقاسم! انتَ ولیُنا حقاً.» «تو به حق ولی ما هستی. تو همان دینی را که پسندیده خداست، انتخاب کرده‌ای. خداوند تو را با گفتار ثابت در دنیا و آخرت تثبیت کند.» این گفتگو میان امام و عبدالعظیم به «حدیث عرض دین» مشهور است. 📚منبع التوحيد، شیخ صدوق، ص ۸۱ مستدرك الوسائل، محدث نوری، ص ٣٢١ .
➖ جلسه‌ی نهم ➖ ۲۳مهر ۱۴۰۲ش/ ربیع‌الاول۱۴۴۵ق 🔻 مطالب مطرح شده: ۱. مسأله هشتم: ادامه‌ی احادیثِ بحثِ توسّل در کتبِ اهلِ‌سنّت _ حدیث توسّل بلال‌بن‌حارث به‌قبر رسول‌خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله _ پاسخ به شبهات این حدیث ● مُدلّس بودنِ اعمش ● عدمِ صحّتِ متن و سند حدیث ● عدمِ حُجیّت رؤیا _ حدیث عایشه در روش توسّل به‌ رسول‌خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله _ حدیث عمربن‌خطاب و توسّل به رسول‌خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله _ دیدگاه ابن‌تیمیّه حرّانی درباره‌ی این حدیث و پاسخ به آن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. روشنگر روزگار خواهد آمد با آینه از غبار خواهد آمد ثابت شود از منتظرانش هستی او خود به سر قرار خواهد آمد .