سلام من پشت صحنه ی محفل رفته بودم
پچه ها داد میزدن حامد دوستتتتتتتتتتتت دارییییییییم حسنییییییننن دوست داریمممم
حسنین بنده خدا بلند میشد عرض ادب می کرد
ولی حاجی 😨ریلکس 😌
البته بنده خدا حسنین هیچی نمیفهمید راستی اکثریت میگفتن حسنین فی قلبی تازه یکی از دخترا براش (حسنین )کادو خریده بود ایکاش میشد ویدیو هاشو بفرستم
...
عزیزم این آیدیمه تونستی فیلمو بفرس
@F_h12h
هدایت شده از شَحـاتُ العِراق||شَمـسُ القُراء
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثل ماه میدرخشی تو قلبم برادر♥🫂
「➜ @hamed_alhilou |🤍