eitaa logo
اقتصاد فرهنگی
5.5هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
2.4هزار ویدیو
111 فایل
در میانه‌ یک جنگ تمام عیار ترکیبی عضو اندیشکده قصد مطالب کانال کپی‌رایت ندارد! ارتباط: حسین عباسی‌فر @h_abbasifar تبلیغات حرام است! 😊 "دکتر نیستم" https://virasty.com/ABBASIFAR
مشاهده در ایتا
دانلود
مدت: ۳:۵۴ خواننده: علی زکریایی نام اثر: تو امام منی آهنگساز: مرتضی پاشایی تنظیم کننده: علی زکریایی شاعر : حسین عباسی‌فر @delavaar موضوع: امام خمینی رحمت الله علیه 👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
من اسیر تو و تو امام منی... کاور شده بر روی آهنگ "نگران منی" مرحوم مرتضی پاشایی...
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحمل نداشتی بمونه پای دشمنامون تو خونه... ☘️کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی☘️ https://eitaa.com/hamidrezamaghsoodi
احتمالا آقا سال 1401 رو سال "01_tolid_final_nahaee5" نام گذاری کنند!
نمی‌ارزد به لبخندت همه دنیا و مافیها فدای خال مشکینت مقدس‌ها و کافی‌ها تو باقی هستی و غیر از تو هر کس آمده رفته بروجردی، خمینی، مرعشی، قاضی و صافی‌ها
را پشت سر گذاشتیم اما هیچ‌کس روایتی از این جنگ نمی‌کند مناطق عملیاتی دشمن تک‌های دشمن پاتک‌های ما سلاح‌ها نیروها فرماندهی خیانت پیروزی شهادت... و چقدر جای چنین روایتی خالی‌ست...
پرفسور هاشم پسران (نامزد نوبل اقتصاد) این شرایط بدتر نمی‌شود از نظر روابط خارجی، شاید یک کمی هم بهتر بشود نمی‌گویم برداشته می‌شود، باید اصلاحات اقتصادی به اجرا گذاشته شود، منتظر نمانند که تحریم از بین برود. نمی‌توانند بگویند چون الآن ما تحریم هستیم نمی‌توانیم این سیاست‌ها را اجرا کنیم، باید یواش‌یواش بعضی از سیاست‌ها اجرا بشود ولی اینکه هیچ وقت شروع نکنیم 10 سال دیگر هم می‌گذرد و این مسائل را خواهیم داشت و وضع بدتر خواهد شد https://youtu.be/RsmvCGeC7-8 وارده: سلام مقاله ای در کنفرانسی در ناپل ایتالیا داشتیم داماد ایشان هم بود و مقاله ای ارائه کرد با چه موضوعی بنظر شما؟ ! هفت راهکار گفت برای مقاوم سازی اقتصاد... پ‌ن: داستانی هست که واعظی داشت جمعیتی را در مسجد نصیحت میکرد، مردی از جلوی در مسجد رد میشد، شنید و منقلب شد ولی افراد پای منبر مطلب را نفهمیدند!
منفعت شخصی اصالت دارد. حتی آن‌کس که جانش را در راه خدا می‌دهد و به دنبال رضایت خداست به دنبال نفع شخصی خود است. اما! اما اصل ماجرا این است که نگاه ماتریالیستی را کنار بگذاریم و اراده خداوند را فوق همه‌ی اراده‌ها ببینیم. اراده خدا بر وجود خیر و شر در عالم هستی است یعنی وجود شر در ذات خلقت است. خداوند میفرماید اگر میخواستیم شما را یک امت واحده قرار می‌دادیم. اما برای آزمایش شما خیر و شر آفریدیم تا با پیروزی در امتحانات الهی رشد کنید و ظرفیت کسب رحمت خداوند را بدست آورید. این یعنی شر در دنیا وجود دارد و اشرار هم به دنبال نفع شخصی خواهند بود نکته دقیق ماجرا را از مرحوم علامه مصباح رحمت‌‌الله‌علیه نقل می‌کنم. ایشان می‌فرمودند نفع شخصی دو نوع به دست می‌آید. یکبار مستقیم به انسان می‌رسد. یکبار با ضرر رسیدن به دیگری به دست می‌آید. ضرر رسیدن به دیگری هم دو نفع برای اشرار دارد. مثلا از "دیگری" دزدی می‌شود. یکبار دزد نفع می‌برد. یکبار حسود. یعنی برخی افراد نفعشان در ضرر دیگری‌ست. ولو آنقدر که دلشان خنک شود. پس منفعت‌طلبی انسان آنطور که اسمیت و ماتریالیست‌ها می‌گویند ابدا خیر نیست. هم خیر است، هم شر. آنکه شهید می‌شود به دنبال خیر است. آنکه می‌کشد به دنبال شر. اما هر دو منفعت‌طلب هستند. یکی انسان است و دیگری حیوان. پس اینکه بگوییم همه‌ی انسان‌ها منفعت‌طلب هستند و بدون جهت‌گیری هر منفعت‌طلبی را خیر درنظر بگیریم از پایه غلط است و آنچه اقتصاددانان به‌عنوان مبنای علم اقتصاد درنظر می‌گیرند خشت کجی‌ست که منجر به دیوار کج نظام‌های و شده است. دو نظام ماتریالیستی الحادی باطل