- برای بردنِ اسمت، رفـیــق کـافی نیست ؛
به تکـیهگـاهِ غـم و درد، شـانه باید گفت...
« بسماللهالنور »
- از حرمِ ضامنِآهو، پناهِ همهٔ دلشکستهها..
به شرطِ لیاقت به یادِ برو بچههای
حامینگرافی، موسیقیِشب، حامینیسم،
سپیدار، my favourite و همهٔ کسایی
که دلشون پر میکشه واسهٔ این صحنوسَرا..❤️🩹🕊️
وَ ویژه دعاگویِ تكتكتونم عزیزایِدل:)🫂✨
انشاءالله بهزودی قسمتِ همتون..
- ما چارهیِ عالمیم و بیچارهیِ تـو..
ما نـاظرِ روح و روح، نـظـارهی تـو =)