- چنـان در قلبِ من جـا دادهای خـود را که انـگاری ؛
تو اینجا خانهات بودهست و من یك دِل بَنا کردم..!
- چه زیبا میشَوَد گاهی به شخصی مُبتلا
گشتن..
برای یكنفر ماندن، برای یكنفر مردن :)!
- هُوَ النُور..!
بروبچههای حـامیـنگــرافیِ عزیزم، 1k شدنِ این
چنلِ خفنوناااز رو بهتون تبریك میگم.🤍
نمیتونم رسمی حرف بزنم😔😂
خلاصه که خیلی مبارکه و خودتونم میدونید که چقدر خوشحالم از این اتفاق:)))💘
لیاقتتون بیشتر از اینهاست...
امیدوارم که به نتیجهٔ حقیقی زحماتتون برسید. *
انشاءالله که تا ابد، خادم و عاشقِ قرآن و اهلبیتع'
باشید و در این مسیر ثابتقدم بمونید🫀
عاشقِ همتونم [هرچند که هزار بار گفتم اینو] ؛
و بازم خیلیخیلی مُبارکهههه:))✨
- پناهِ حـٰامِـهـر.