- از دوســـت بـه یــادگـار دردی دارم ؛
کان درد به صـدهزار درمـٰـان ندهم..
- آنچه خـوبـان همه دارند، تـو یكجا داری...
بیسبب نیست که در کُـنجِ دلـم جا داری=)
- وَه که جدا نمیشَوَد نقشِ تو از خیــٰالِ من،
تا چه شود به عاقبت در طلبِ تو حالِ من..!