- بـا ایـنـکـه دلشــکسـتـه، ولی ایســتـــادهایــم..
هر لحظه یادِ دوست توان میدهد به ما :)*
- هرکسی را سرِ چیزی و تمنّای کسیست،
مـا بــه غـیـر از تــــو نـداریـم تمنّای دِگَــر.. =)!
- به خاكِ پای تو سوگند و جــٰــانِ زندهدلان ؛
کـه مـن به پای تو در مُــردن آرزومـنـدم.. :))*