- به خاكِ پای تو سوگند و جــٰــانِ زندهدلان ؛
کـه مـن به پای تو در مُــردن آرزومـنـدم.. :))*
- نظر آوردم و بردم که وُجـودی به تو ماند ؛
هـمـه اِسمَنـد و تــو جـسـمی، هـمـه جِسمَنـد
و تو جــٰـانی.."
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- که یکی دیگری را گوید: "ای مَن.." :))🫀
@haamehr
- دریـغ و درد کـه تا ایـن زمـان نـدانسـتم...
که کیمیایِ سـعادت، رفیـــق بود..! رفیـــق:)