eitaa logo
حبیب الله
1هزار دنبال‌کننده
19.4هزار عکس
3.6هزار ویدیو
43 فایل
این کانال توسط برادر حسن پور اداره میشودوبرای سهولت در رساندن اخبار مدنظر ایشان درموردسازمان بسیج اصناف وبرنامه های آن وموارد دیگرمی باشد Admin: @hosein78hp
مشاهده در ایتا
دانلود
اهدای دو سری جهیزیه توسط نیکوکاران بسیج اصناف پایگاه عفاف شهرستان دهلران شامل: یخچال ،جارو برقی ، ماشین لباسشویی،گاز ،اتو ،پشتی ، فرش ،پتو ،اقلام آشپزخانه در قالب کمک مومنانه و در راستای کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام. 🔹سازمان بسیج اصناف استان ایلام
مراسم یادمان شهید حمید عبدلی از شهدای وابسته به صنف و دانش آموز شهرستان گلپایگان ،که پدرو برادرشهیدگرانقدراز کاسبان امین بازار گلپایگان می باشند. توسط حوزه مقاومت بسیج اصناف گلپایگان باهمکاری بسیج دانش آموزی در حیاط منزل پدر معظم شهید برگزار گردید . واز پدر وخانواده محترم شهیدعبدلی تقدیر و تجلیل به عمل آمد. حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان گلپایگان
سلام صبح بخیر 🌻 امام باقر عليه‌السلام: اِنّما الْمُؤمِنُ الّذي اِذا رَضِيَ لَمْ يُدْخِلْهُ رِضاهُ في اِثْمٍ وَ لا باطِلٍ مؤمن، کسي‌ست که چون شادمان شود، اين شادماني، وي را به گناه و کار باطل وارد نکند. 📚 اصول کافي، ج ۳، ص ۳۳۰ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*نشست هم اندیشی رئیس وهیات رئیسه اتحادیه صنعت چاپ ایران باحضوردکترحسن پوررییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور*
با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان پشتیبانی از تولید و در جهت اشتغال زایی تعداد ۲۰ نفر از افراد جویای کار توسط مربیان حوزه اصناف در مجموعه پایگاه شهید شمس و آموزشگاه بوستان آموزش‌های لازم را جهت شغل های خانگی و کم هزینه کسب نمودند و با هماهنگی های صورت گرفته در قالب فروشگاه نمایشگاهی محصولات تولیدی عرضه گردید . حوزه اصناف و بازاریان خرم آباد لرستان
در جهت آشنایی سایر اقوام با محصولات و تولیدات محلی و کمک به اشتغال پایدار نمایشگاهی در مجموعه نمایشگاه دائمی صنایع دستي در مشهد مقدس توسط مربیان حوزه اصناف و مرکز آموزش بوستان برگزار و محصولات تولیدی و صنایع دستی کارآموزان به فروش گذاشته شد که الحمداله با استقبال نسبتا خوبی نیز روبرو گردید . حوزه اصناف و بازاریان خرم آباد لرستان
السَّلاَمُ عَلَیْكَ یَا أَبَا الْقَاسِمِ ابْنَ السِّبْطِ الْمُنْتَجَبِ الْمُجْتَبَى (روحی له الفداء) ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) مبارک باد حضرت عبدالعظیم حسنى (علیه السلام) در روز پنج شنبه چهارم ماه ربیع الثانی سال ۱۷۳ هجری قمری، در شهر مدینه متولد گردید[۱] ایشان فرزند گرامی «عبدالله » و «فاطمه» دختر عقبة بن قیس هستند[۲] حضرت عبدالظیم (علیه السلام) در مورد نسبش در نامه ای چنین می فرماید: من ابوالقاسم، عبدالعظیم بن عبدالله بن علی بن حسن بن زید بن علی بن حسن بن علی بن ابی طالب هستم.[۳] پس حضرت با چهار واسطه به امام حسن مجتبی (علیه السلام) می رسد ایشان از علمای عالیقدر خاندان رسالت و امامت محسوب می گردد که در مورد توان علمی و فقاهتش احادیثی فراوانی موجود می باشد ؛ مؤلف كتاب «جنة النعیم» می نویسد: یکی از شیعیان شهر ری خدمت امام على النقى(علیه السلام) رسیدند و از امام سوالاتی پرسیدند، امام(علیه السلام) ضمن پاسخ به سوالات فرموند: « اى ابا حماد! (نام آن شخص) هر گاه مشكلى از امور دینى برایت پیش آمد، جواب مشكل خود را از عبدالعظیم حسنى بخواه و سلام مرا به او برسان».[۴] حدیث حاضر بدین معناست که حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) مجتهدی مسلم بوده که براساس اصول و قواعدی که از اهل بیت (علیهم السلام) در اختیار او بوده است علم استخراج احکام و حدود الهی را در تمام زمینه ها داشته است تا جائی که علم ایشان مورد تأیید و تصدیق امام هادی (علیه السلام) قرارگرفته است. در مقام و فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) همین بس که در مورد زیارتش چنین روایت شده است: مردى از اهل ری، خدمت امام هادی(علیه السلام) رسید. امام از او پرسیدند، كجا بودی؟ گفت به زیارت سیدالشهدا(علیه السلام) رفته بودم. حضرت فرمودند: بدانكه اگر قبر عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) را زیارت كنى گویا حسین بن علی(علیه السلام) را زیارت كرده ای.[۵] در مورد طریقه فوت حضرت اختلاف نظر وجود دارد که می توان شهادت به طریق سم[۶] و زنده به گور کردن ایشان[۷] اشاره نمود و در مورد دلیل اقامت حضرت در ری باید افزود که حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) برای مصون ماندن از خطر خلیفه عباسی، خود را از چشم مأموران پنهان می کرد و در شهرهای مختلف به صورت ناشناس، رفت و آمد می کردند و این وضع ادامه داشت تا اینکه حضرت عبدالعظیم به شهر «ری» رسید و در آنجا قصد اقامت نمود. .......................................................
سلام صبح بخیر 🌻 امام على عليه‌السلام: لاتَطلُب سُرعَةَ العَملِ وَ اطلُبْ تَجويدَهُ ؛ فَإنَّ النّاسَ لايَسألونَ في «كَمْ فَرَغَ مِنَ العَمَلِ»؟ إنَّما يَسألونَ عَن جَودَةِ صَنعَتِهِ به دنبال سرعت در انجام دادن كار مباش؛ بلكه كيفيّت خوب را بجوى. مردم نمی‌پرسند: در چند روز كار را به پايان برده است؟ بلكه در پى خوبى و نيكويى محصول كارند. نهج‌البلاغه، ابن ابى الحديد، ج ۲۰، ص ۲۶۷ ‌