eitaa logo
مجمع اسلامی حبل‌الله 🇵🇸🇱🇧
1.5هزار دنبال‌کننده
474 عکس
218 ویدیو
34 فایل
🔺تشکل مردم‌نهاد معتقد به اسلام ناب که انقلاب خمینی (ره) را فراتر از مذهب، ملیت و نژاد می‌داند و برای تقویت پیوندهای امت اسلامی تلاش می‌کند. https://ble.ir/hablollahir 📱ارتباط با ادمین: @Hablollah_admin 📱ارتباط با دبیر مجمع: @mahdimabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
🌍 حاج قاسم و حرکت از حصار ملت به دنیای امت ✍ دکتر سیدمهدی سیدمحسنی 🔸 از دیدگاه بومی، «هویت» یک برساخت صرفا اعتباری نیست و وابسته به یک سلسله از حقایق است؛ بااین‌وجود اما فرآیند شکل‌گیری هویت، از مسیر «آگاهی» و «اراده»‍‌ی فردی و اجتماعی انسانها می‌گذرد. وقتی در تعارض هویت «ملی» و «امتی» و امکان جمع اینها گفت‌وگو می‌شود، باید دقت کرد که ما صرفا در مورد باطن حقایق صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه به «فرآیند»ی که منجر به هویت می‌شود هم می‌پردازیم. 🔹 هم افراد و هم جمع‌ها، در نتیجۀ اراده و تلاشی که به‌کار می‌برند، با سطحی از حقایق ارتباط برقرار می‌کنند و طی فرآیندی، این حقایق برایشان به هویت تبدیل می‌شود. هرچند بسته به اینکه چه فرآیندی طی شود و چه تلاش و اراده‌ای صورت گیرد، نتیجه می‌تواند متفاوت باشد؛ در عین اینکه حقایق در جای خودشان استوار هستند. 🔸 مفهوم ملیت به معنای مدرنش، ناشی از تصمیم استعمار برای صورت‌بندی متفاوت کشورهاست و به یکی از این فرآیندها اشاره دارد؛ به این معنا که قدرتی در راستای منافع خودش، می‌تواند مجموعه‌ای از مسلمانان با نام «امت» را به تکه‌های مختلفی تقسیم کند و هویت‌های خرد را جوری شکل دهد که برآیندشان نتواند به یک «کل» بینجامد. 🔻 متن کامل یادداشت را اینجا ببینید 🆔 @Hablollahir
🌍 حاج قاسم و حرکت از حصار ملت به دنیای امت ✍ دکتر سیدمهدی سیدمحسنی 🔸 از دیدگاه بومی، «هویت» یک برساخت صرفا اعتباری نیست و وابسته به یک سلسله از حقایق است؛ بااین‌وجود اما فرآیند شکل‌گیری هویت، از مسیر «آگاهی» و «اراده»‍‌ی فردی و اجتماعی انسانها می‌گذرد. وقتی در تعارض هویت «ملی» و «امتی» و امکان جمع اینها گفت‌وگو می‌شود، باید دقت کرد که ما صرفا در مورد باطن حقایق صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه به «فرآیند»ی که منجر به هویت می‌شود هم می‌پردازیم. 🔹 هم افراد و هم جمع‌ها، در نتیجۀ اراده و تلاشی که به‌کار می‌برند، با سطحی از حقایق ارتباط برقرار می‌کنند و طی فرآیندی، این حقایق برایشان به هویت تبدیل می‌شود. هرچند بسته به اینکه چه فرآیندی طی شود و چه تلاش و اراده‌ای صورت گیرد، نتیجه می‌تواند متفاوت باشد؛ در عین اینکه حقایق در جای خودشان استوار هستند. 🔸 مفهوم ملیت به معنای مدرنش، ناشی از تصمیم استعمار برای صورت‌بندی متفاوت کشورهاست و به یکی از این فرآیندها اشاره دارد؛ به این معنا که قدرتی در راستای منافع خودش، می‌تواند مجموعه‌ای از مسلمانان با نام «امت» را به تکه‌های مختلفی تقسیم کند و هویت‌های خرد را جوری شکل دهد که برآیندشان نتواند به یک «کل» بینجامد. 🔹 اما تنها مسیر، این مسیر ساخته‌وپرداختۀ استعمار نیست. در تفکر اسلام ناب، ما با مفاهیم عمیقی مانند «فطرت»، «توحید» و «اسلام» روبرو هستیم که خودشان منبع قدرت و حرکت هستند. اگر انسانی یا انسانهایی به سوی این حقایق حرکت کنند، می‌شود آنها را به عناصر هویتی خود تبدیل کنند. 🔸 فرمایش رهبری [که حاج قاسم را ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره می‌شمارند] به هر دو وجه پیش‌گفته اشاره دارد؛ اینکه فرآیندی از طرف استعمار جریان دارد که می‌خواهد این هویت‌ها را در تعارض با هم تشدید کند؛ اما در عین حال، این تنها احتمال نیست؛ در فضایی که رسانه‌های عمومی دنیا در بستر اول، دارند در تعارضات می‌دمند، شهادت حاج قاسم حداقل این امکان را مطرح کرد که حالت دیگری هم وجود دارد. 🔹 بازنمایی شخصیت حاج قاسم و پدیدۀ شهادت و تشییع ایشان و تأکید بر لایه‌های عمیق‌تر هویتی، نشان می‌دهد که هم فرد و هم جامعه اگر آن فرآیند را طی کند و به لایه‌های عمیق‌تری از معارف دست یابد، حتی همین تکثر و تعارض جعلی ساختۀ دست استعمار نیز قابلیت به وحدت رسیدن را دارد. 🆔 @Hablollahir
💠 آه از غمی که «زنده» شود با غمی دگر ❌ آفات تربیتی رویکرد تهدیدمحور و پیام شهدای افغانستانی کرمان ✍ سرکار خانم رؤیایی 🔸 همیشه سعی کرده‌ام بین دانش‌آموزانم فرق نگذارم؛ ولی بعضی‌ها را بیشتر دوست دارم؛ مثل «جمشید» و «خالد» که برادرند. جمشید کلاس پنجم است و خالد چهارم. بعضی اوقات که صرفا به‌خاطر «اتباع» بودن، توسط هم کلاسی‌هایشان مسخره‌ می‌شوند، به‌هم می‌ریزم.‌ 🔹 با خودم فکر می‌کنم که این نگاه در کودکان ما از کجا نشئت می گیرد؟ جواب واضح است؛ من نمی‌توانم به این اطفال به چشم مقصر نگاه کنم؛ ما بزرگترها هستیم که بذر کینه و بدبینی را در زمین بایرِ دل این کودکان می‌کاریم. 🔸 نمونه‌اش وقتی‌ است که نگاه‌های تهدیدمحور به مهاجرین را مطرح می‌کنیم و چشم دلمان را کور می‌کنیم تا نبینیم که چه ضربهٔ مُهلکی به روابط کودکانِ امروز و بزرگسالان فردا می‌زنیم. مگر اینطور نیست که من مهم‌ترین الگوی زیست و روابط انسانی را از بزرگ‌ترهایم می‌آموزم؟! 🔹 وقتی در جلسهٔ اولیاء و مربیان، پدر این دو برادر را دیدم، با آقای دکتری مطرح و متین روبه‌رو شدم ... 🔻 متن کامل یادداشت را اینجا ببینید 🆔 @Hablollahir
💠 آه از غمی که «زنده» شود با غمی دگر ❌ آفات تربیتی رویکرد تهدیدمحور و پیام شهدای افغانستانی کرمان ✍ سرکار خانم رؤیایی 🔸 همیشه سعی کرده‌ام بین دانش‌آموزانم فرق نگذارم؛ ولی بعضی‌ها را بیشتر دوست دارم؛ مثل «جمشید» و «خالد» که برادرند. جمشید کلاس پنجم است و خالد چهارم. بعضی اوقات که صرفا به‌خاطر «اتباع» بودن، توسط هم کلاسی‌هایشان مسخره‌ می‌شوند، به‌هم می‌ریزم.‌ 🔹 با خودم فکر می‌کنم که این نگاه در کودکان ما از کجا نشئت می گیرد؟ جواب واضح است؛ من نمی‌توانم به این اطفال به چشم مقصر نگاه کنم؛ ما بزرگترها هستیم که بذر کینه و بدبینی را در زمین بایرِ دل این کودکان می‌کاریم. 🔸 نمونه‌اش وقتی‌ است که نگاه‌های تهدیدمحور به مهاجرین را مطرح می‌کنیم و چشم دلمان را کور می‌کنیم تا نبینیم که چه ضربهٔ مُهلکی به روابط کودکانِ امروز و بزرگسالان فردا می‌زنیم. مگر اینطور نیست که من مهم‌ترین الگوی زیست و روابط انسانی را از بزرگ‌ترهایم می‌آموزم؟! 🔹 وقتی در جلسهٔ اولیاء و مربیان، پدر این دو برادر را دیدم، با آقای دکتری مطرح و متین روبه‌رو شدم. ایشان با چنان ادبیات غنی ای از اهمیت تدریس قرآن -همان درسی که این حقیر به فرزندانش می‌دهم- صحبت می‌کرد، که هیچکدام از والدین ایرانی اینجور نبودند! 🔸 راستی چرا؟! از کجا این توهمِ خودبزر‌گ‌بینی و برتری‌طلبی بر ما غلبه کرد که چشم بر حرمت برادری بستیم و انگشت اتهام به سمت این عزیزانِ جان گرفتیم و در ذهن مرور کردیم که او «افغانی‌»ست و من «ایرانی»؟! 🔹 مگر کم شاهدِ درخشش این ستاره‌ها در سپهر ایران بودیم؟ مثالش نویسندگی و کارگردانی آن دو برادر افغانستانی در سریال «پوست شیر» که نفس را در سینهٔ مخاطب ایرانی حبس می‌کردند؛ چون با قوهٔ خیال مثال‌زدنی خود، امکان حدس ادامهٔ ماجرا را برای مخاطب دشوار می‌کردند. اگر این نبوغ نیست، پس چیست؟ 🔸 یا مگر آن بازیگر ۲۵سالهٔ افغانستانی به‌عنوان نقش اولِ سریالِ «زخم کاری۲» ندرخشید؟! گفت‌وگوی نزدیک به دوساعتهٔ او را در برنامهٔ «۲شات» دیدم؛ به اندازهٔ ده‌سال تجربهٔ زیسته را به ما می‌آموزد. 🔹 متاسفانه دیدن این کوته‌نظری‌ها، همچون تیری کمانه می‌کند و بر قلب کسانی می‌نشیند که آرزوی همدلی، فرصت‌سازی، برادری و دوستی را با این ملت شریف دارند. باشد که با نگاهی نو و بینشی عمیق الگوی بهتری برای فرزندانمان باشیم. 🔸این چند سطر را تقدیم می‌کنم به روح بلند ۱۲ شهید افغانستانی که در واقعهٔ جان‌گداز گلزار شهدای کرمان، جام شهادت را نوشیدند و خنده کنان به نظاره آنانی نشستند که هنوز اندر خم کوچهٔ «مرزهای خاکی» مانده‌اند و نمی‌بینند خون افغان و ایرانی در این گلزار به هم ممزوج شده و این دو ملت جدایی‌ناپذیرند. 🆔 @Hablollahir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 ‌وقتی حتی برایت گریه هم نمی‌کنند! 🔰 درس بزرگ حوادث برای نحوهٔ مواجهه با نظم حاکم جهانی 🔻 برشی از سخنرانی سید مقاومت در چهارمین سالگرد شهید القدس (۱۴۰۲/۱۰/۱۳) 🆔 @Hablollahir
💠 ما هر جمعه اینجاییم! 🔻خاطرۀ دیدارم با بازماندهٔ سه شهید سنی افغانستانی در گلزار شهدای کرمان ✍️ سرکار خانم اخلاقی 🔹 ساعت ۳ بلیط برگشت گرفته بودم و باید قبل حرکت کارهایم را انجام میدادم؛ اما با خودم عهد بسته بودم حتما به گلزار شهدا بروم. گلزار مثل همیشه شلوغ بود؛ بعد از مزار حاج قاسم به سمت مزار شهدای تروریستی رفتم. 🔸 خانوادۀ شهید اهل‌سنت افغانستانی بر سر مزار نشسته بودند و بی‌صدا اشک می‌ریختند. نزدیکتر شدم؛ صدای تذکر دختر خانم را شنیدم که می‌گفت: «برای خدا هم شده از ما فیلم نگیرید.» اما خیلی کسی توجه نمی‌کرد و کار خودشان را انجام می‌دادند. 🔹 روی سنگ قبر چند شمع گذاشتند. چند جعبه خرما هم دادند دست پسربچه‌ای که بعدا متوجه شدم فرزند شهید است. گفتند ببر سر مزار حاج قاسم و پخشش کن. متن کامل یادداشت را اینجا ببینید 🆔 @Hablollahir
💠 ما هر جمعه اینجاییم! 🔻خاطرۀ دیدارم با بازماندهٔ سه شهید سنی افغانستانی در گلزار شهدای کرمان ✍️ سرکار خانم اخلاقی 🔹 ساعت ۳ بلیط برگشت گرفته بودم و باید قبل حرکت کارهایم را انجام میدادم؛ اما با خودم عهد بسته بودم حتما به گلزار شهدا بروم. گلزار مثل همیشه شلوغ بود؛ بعد از مزار حاج قاسم به سمت مزار شهدای تروریستی رفتم. 🔸 خانوادۀ شهید اهل‌سنت افغانستانی بر سر مزار نشسته بودند و بی‌صدا اشک می‌ریختند. نزدیکتر شدم؛ صدای تذکر دختر خانم را شنیدم که می‌گفت: «برای خدا هم شده از ما فیلم نگیرید.» اما خیلی کسی توجه نمی‌کرد و کار خودشان را انجام می‌دادند. 🔹 روی سنگ قبر چند شمع گذاشتند. چند جعبه خرما هم دادند دست پسربچه‌ای که بعدا متوجه شدم فرزند شهید است. گفتند ببر سر مزار حاج قاسم و پخشش کن. 🔸 کنار دخترخانم نشستم و پرسیدم چه نسبتی با شهید دارد؛ گفت مادر و دو خواهرش شهید شده‌اند. 🔹 پرسیدم: دوست ندارید مصاحبه‌ای گرفته شود و در مورد شهدایتان صحبت کنید؟ گفت: نه؛ در فرهنگ ما خوب نیست. 🔸 خودش شروع کرد به گلایه از اطرافیانش: «خیلی‌ها زخم زبان‌ می‌زنند که "شماها آن روز برای تفریح به مزار رفته بودید" در حالیکه ما هر جمعه بر سر مزار حاج قاسم می‌آمدیم؛ از کوچک تا بزرگمان حاج قاسم را دوست داریم. 🔹 گفتم: برای اینکه این حرفها را نزنند، بهتر است در مورد شهدایتان حرف بزنید؛ نگذارید غریب بمانند. گفت: مصاحبه که نمی‌شود، اما اگر دوست دارید بیشتر حرف بزنیم، ما هر جمعه اینجاییم. 🔸 در تمام مدتی که کنارشان نشسته بودم، با خودم فکر کردم چرا این همه مهاجری که آن روز از مهمان‌شهرهای کرمان، بردسیر و رفسنجان به گلزار آمده بودند شهید نشدند و قرعۀ شهادت به نام این ۱۴ مهاجر اهل‌سنت افتاد؟ اینها قرار است چه درسی به ما بدهند؟ قرار است چه تلنگری به ما زده شود؟ 🆔 @Hablollahir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عاقبت ازدواج ایرانی با افغانستانی! ❇️ اشرف دهنوی، بانوی شهید ایرانی حادثه کرمان و دارای همسری افغانستانی بود که در این حادثه، به همراه نوۀ ۴ساله‌اش (نازنین فاطمه عزیزی) با شهادت، سعادتمند شدند. 🔸 روایت بخشندگی عجیب این کودکِ شهید (دارای مادرِ ایرانی و پدرِ افغانستانی) را ببینید. 🇦🇫 🆔 @Hablollahir
هدایت شده از  موکب الاقصی🇵🇸✌️ مناسبتی
32.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه سوال ساده اما جدی بعد از بیش از صد روز جنگ و عملیات بزرگ طوفان الاقصی بپرسم‼️ راستی راستی قصه‌ی فلسطین واقعا چیه⁉️ 🧔🏻‍♂استاد محسن فایضی ✍ کارشناس ارشد مسائل فلسطین🇵🇸 با یه بیان خیلی شیوا و ساده 🤗قراره توی نیم ساعت بهمون بگن که قصه‌ی واقعی فلسطین چیه؟ و اصلا چرا مساله فلسطین مهمه؟ و ما کجای این ماجراییم؟ 📲این کلیپ جهت ارائه در مراسم معنوی اعتکاف توسط سخنرانان و مبلغان به عنوان الگو ضبط شده است و همچنین جهت پخش در مراسم نیز مناسب می‌باشد. 📌ویژه مخاطب نوجوان و بزرگسال 📌ویژه مبلغان و سخنرانان اعتکاف کیفیت بهترش رو برای پخش در مراسم از لینک زیر دریافت کنید👇 https://aparat.com/v/mPAdn 📌ایده ویژه اعتکاف دانش آموزای👇 https://eitaa.com/mookeb_alaqsa/249 📲چند محتوای کمکی درباره فلسطین 👇 https://eitaa.com/mookeb_alaqsa/250 🔗 دسترسی به محتواهای لازم جهت پخش در مراسم و برپایی در اعتکاف👇 https://eitaa.com/mookeb_alaqsa/252 🟡کانال موکب الاقصی ➖ ارائه محتوای مناسبتی درباره فلسطین و طوفان الاقصی https://eitaa.com/mookeb_alaqsa 🔗حتما با ما در ارتباط باشید و ما رو از فعالیتتون مطلع کنید. گوش به زنگیم😊 @palestine_123
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 برخورد امیرالمؤمنین‌(ع) با مخالفان هتاک، معارضان مسلح، ثناگویان و با منتقدان چگونه بود؟ ⭕ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری»🔻 http://eitaa.com/motahari_ir 🆔 @Hablollahir
سلام و احترام عیدتون مبارک ✅ کمک ها به غزه ارسال شد . 🔴 : قرار هست برای تعدادی از خانواده های فلسطینی که اکنون خانه و کاشانه شون در غزه ویران شده و فعلا در رفح ساکن هستند، تهیه کنیم . مبلغ مورد نیاز برای : ۲۰ میلیون تومان
5029087001597700
کانون فرهنگي تبليغي شهيدالقدس (برای کپی رو شماره کارت کلیک کنید) نحوه ارسال پول : به کمک دانشجویان فلسطینی مقیم ایران از طریق خانواده هاشون در غزه آیا شما هم شریک میشوید؟ @shahideqods
💠 پاتوق جهان اسلام 🇵🇰 پاکستان؛ همسایه سانسور شده 🔸 ارائه پایان نامه «آسیب شناسی دیپلماسی فرهنگی ایران در پاکستان» ▫️ محمدجواد اصغری ▪️ عضو شورای مرکزی مجمع اسلامی حبل الله 📆 زمان: پنج‌شنبه ۱۲ بهمن | ساعت ۱۵ 📍 مکان: مشهد، نبش مطهری شمالی ۲۶، جنب املاک حجت 🆔 @Hablollahir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ایران به دنبال ایرانی کردن اعراب یا شیعه کردن سایر مسلمین نیست 🔸 ایران به دنبال دفاع از قرآن و سنت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و احیاء امت اسلامی است. 🔹 برای انقلاب اسلامی، کمک به مجاهدان اهل سنت سازمان‌های حماس و جهاد و مجاهدان شیعه حزب‌اللّه و امل، به یک اندازه واجب شرعی است و احساس تکلیف می‌کند. 🔸 ملت و حکومت ایران با صدای بلند و قاطع اعلام میکند که به قیام ملتها (و نه به ترور)، به وحدت اسلامی (نه غلبه و تضاد مذاهب)، به برادری مسلمین (نه به برتری قومی و نژادی)، به جهاد اسلامی (نه خشونت علیه بیگناهان)، ان‌شاءاللّه معتقد و ملتزم است. 📎 متن کامل خطبه عربی آیت‌الله خامنه‌ای 📍 ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ 🆔 @Hablollahir
🔻 گزارشی از پاتوق جهان اسلام 🇵🇰 پاکستان؛ همسایه سانسور شده ▫️ محمدجواد اصغری ▪️ عضو شورای مرکزی مجمع اسلامی حبل الله 📆 پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ 🔸 در این جلسه رئوس همه چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود میان ایران و پاکستان مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت. ضمن توصیف اقدامات دیپلماسی فرهنگی و خانه‌‌های فرهنگ ایران در پاکستان، در مورد عوامل سیاسی امنیتی، عوامل اقتصادی و نیز عوامل فرهنگی اجتماعی میان این دو کشور تبادل نظر شد. 🔹 خلاصه آن که می‌توان موضوعات سیاسی امنیتی بین ایران و پاکستان را مسأله تروریسم و تجزیه‌طلبی دانست و از سوی دیگر موضوعات اقتصادی مانند صادرات انرژی و گروه‌بندی‌های منطقه‌ای و موضوعات فرهنگی اجتماعی مانند زبان فارسی، اهل‌سنت و گردشگری مذهبی را به عنوان عوامل همگرایانه میان ایران و پاکستان دانست. 🔸 نکته‌ی مهم این است که توجه لازم و کافی به ظرفیت‌های همکاری به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نشده است و همچنین حجاب درگیری مرزی در ندیدن ظرفیت‌های تمدنی مشترک موثر بوده است. 🔹 از سوی دیگر، در کلیه‌ی پژوهش‌های علمی انجام شده حول ارتباط میان ایران و پاکستان، غلبه مطلق دیدگاه امنیتی منفی‌گرایانه بر دیدگاه همکاری فرهنگی و فرصت محور به ویژه در میان دانشگاهیان را می‌توان دید. دریافت صوت کامل این جلسه 🆔 @Hablollahir
صوت_کامل_ارائه_وضعیت_دیپلماسی_فرهنگی_ایران_در_پاکستان_12_بهم.mp3
47.58M
🔻 صوت کامل پاتوق جهان اسلام 🇵🇰 پاکستان؛ همسایه سانسور شده 🔸 ارائه پایان نامه «آسیب شناسی دیپلماسی فرهنگی ایران در پاکستان» ▫️ محمدجواد اصغری ▪️ عضو شورای مرکزی مجمع اسلامی حبل الله 📆 پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ 🆔 @Hablollahir
در دهه فجر انقلاب از شما دعوت می شود در این مراسم شرکت کنید . حسینیه هنر مشهد با همکاری مجمع جهانی قادمون برگزار می‌کند: اولین نشست "گفتار امت" با حضور شیخ غازی حنینه رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان با موضوع بازتاب انقلاب اسلامی در لبنان ویژه فعالین فرهنگی مشهد زمان : دوشنبه ١٦ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ همراه با نماز مغرب و عشا آدرس : مشهد ، شهید مدرس ۴ ، پلاک ۱۰ ، حسینیه هنر @shahideqods
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 امروز نهضت اسلامی، شیعه و سنی نمی‌شناسد 🔸 امروز نهضت اسلامی در دنیای اسلام شیعه و سنی نمی‌شناسد؛ شافعی و حنفی و جعفری و مالکی و حنبلی و زیدی نمی‌شناسد؛ عرب و فارس و بقیه‌ی قومیتها را نمی‌شناسد. در این میدان عظیم، همه هستند. هدف، اسلام است؛ هدف، حکومت قرآنی و اسلامی است 🔻 هیچ الگوی واحدی برای همه‌ی کشورهای اسلامی وجود ندارد. 🔹 در کشورهای مختلف، شرایط جغرافیایی، شرایط تاریخی، شرایط اجتماعی مختلف است؛ اما اصول مشترکی وجود دارد: ◀️ همه با استکبار دشمنیم ◀️ همه با تسلط و سیطرهٔ خباثت‌آمیز غرب مخالفیم ◀️ همه با وجود غدهٔ سرطانی اسرائیل مخالفیم رهبر انقلاب اسلامی ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ 🆔 @Hablollahir
💠 مقدس‌نمایان، حامیان تنها شاه شیعه‌ی جهان! 🔸 در شروع مبارزات اسلامی اگر می‌‏خواستی بگويی شاه خائن است، بلافاصله جواب می‌‏شنيدی که شاه‏ شيعه‏ است‏! 🔹 خون دلی که پدر پيرتان از اين دسته‌ی متحجر خورده است هرگز از فشارها و سختی‌های ديگران نخورده است. امام خمینی (ره) منشور روحانیت 🆔 @Hablollahir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 جمهوری اسلامی هرگز شناسنامه‌ی تک مذهبی ندارد 🔸 نظام ما، اسلامی است؛ یعنی متعلق به اسلام است؛ مورد توجه و قبول همۀ مسلمانان است. مخصوص یک فرقۀ از مسلمانان نیست. 🔹 درست است که این نظام از دلِ معارف شیعی جوشید و به وسیلۀ یک مرجع تقلید شیعه‏، رهبری و هدایت شد، اما نظام جمهوری اسلامی هرگز شناسنامه تک‏‎مذهبی برای خود فراهم نکرده است. 🔸 به همین دلیل هم هست که در سرتاسر دنیای اسلام، جوانان از مذاهب مختلف اسلامی، طرف‏دار و علاقه‏‌مند به این نظام بوده‌‏اند و نام امام را گرامی و مقدس داشته‌‏اند. رهبر انقلاب اسلامی ۱۴ خرداد ۱۳۸۶ 🆔 @Hablollahir