نوشتار درمانی چیست؟
نوشتار درمانی، که به عنوان تجربه نوشتن یا درمان بیان نوشتاری نیز شناخته میشود، نوعی مداخله درمانی مبتنی بر استفاده از نوشتن برای ارتقای سلامت روان است. این روش بر پایه این ایده بنا شده که بیان افکار و احساسات از طریق نوشتن میتواند به افراد در پردازش تجربیات دشوار، کاهش استرس، افزایش خودآگاهی و بهبود سلامت روان کلی کمک کند.
نوشتار درمانی را میتوان به صورت فردی یا گروهی و در انواع مختلفی انجام داد.
🌿 @had9797 🌿
حالا
میخوام هدیه بدم 🎁
یک هدیه ای که برای خودم خیلی خیلی خیلی ارزشمنده ...✨
خود این هدیه ها هم داستان قشنگی دارند
که بعدا براتون تعریف میکنم !
و الان ...
🌿 @had9797 🌿
ازتون میخوام دلنوشته بنویسید ❣
این شب ها که آقا امام حسین فقط با اهل "دل" کار دارند ،
هرجا که دلتون سرشار شد و مثل چشمه جوشید ،
نت گوشی
یا قلم و کاغذی پیدا کنید
و بنویسید ❤️🩹
و نوشتهتون رو اینجا
https://abzarek.ir/service-p/msg/1553607
برام بذارید .
♨️ همراه دلنوشته تون یک کد دو رقمی رندوم هم بذارید که بعدا بتونم از طریق اون کد ، پیداتون کنم .
◀️ مثلا :
دلنوشت..........................
کد : ۴۵
📬 از امروز تا سوم امام ع ، یعنی ۱۳ محرم ، ۲۹ تیرماه فرصت دارید، دلنوشته هاتونو بفرستید .
💌 حجم و قالب و سبک و زبان و... هیچ فرقی نداره؛
⚜ هرچه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند ⚜
احتمالا تو کانال منتشرشون کنم.
اگه دوست ندارید که منتشر بشه، قید کنید حتما ...
🎁در نهایت به قید قرعه از بین بهترین دلنوشته ها، انتخاب میکنیم و هدیه رو تقدیمشون میکنیم ..🎁
🌿 @had9797 🌿
حاد ✊🏻 ننهقاسم
ازتون میخوام دلنوشته بنویسید ❣ این شب ها که آقا امام حسین فقط با اهل "دل" کار دارند ، هرجا که دلتون
لطفا این پست رو بین دوستا و اشناهاتون منتشر کنید 🪐
🌿 @had9797 🌿
شب بانو ربابه ...
لبخند نزنید، آب نخورید ،
حتی نفس نکشید
اینجا دلِ مادری شکسته...
🌿 @had9797 🌿
یکسری روایات میگن
حضرت سکینه س
خواهر حضرت علی اصغر بودند...
سلام بر زینبِ نوجوان کربلا؛ سکینه خاتون سلامالله علیها 🖤❤️
🌿 @had9797 🌿
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آماده بشیم
برای فردا
#یوم_العباس 🚩
زنجان یک صدا فریاد میزند:
یل یاتار طوفان یاتار
یاتماز ابوالفضل پرچمی ...
🌿 @had9797 🌿