eitaa logo
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
409 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
211 ویدیو
11 فایل
🧕🏻حدیث‌الزهرا 🩵مامانِ آقا محمدقاسم |✍️اهل نوشتن |🎓دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان |🦻مربی کودکان با نیازهای ویژه شهید حسن باقری: باید به‌خود جرات داد...✊🏻 ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
مشاهده در ایتا
دانلود
به وقت عکس 8⃣ ماهگی ❣
پشت صحنه 😮‍💨
واقعا با آستان قدس حال میکنم👌 همه چیز در بهترین حالت ممکن، سر جای خودشه . همه چیز تمیز، زیبا، منظم و رو‌ به پیشرفت !🔋 اینجا آبخوری صحن سقاخونه است که دو جور شیر آب داره .🚰 یکی برای پر کردن بطری که بلند‌تره ( همون که خودم دستمو گرفتم زیرش)🍶 یکی برای پر کردن لیوان که کوتاه تره ( همونی که پسر کوچولو ازش آب میگیره)🥤
و در نهایت مرا مرا همراه او و در حزبش که از شهدا و شایستگان اند، محشور فرما ❤️‍🩹 ✅ نماز زیارت به نیابت از کسایی که التماس دعا گفتند اقامه شد
تجربیات سفر بذارم یا تکراری شده ؟🚞 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
دم رفتن اسنپ گرفتیم برای راه آهن 🚖 راننده آدم عجیبی بود ... معتقد بود همه چیز رو مستقیما از خود امام رضا ع گرفته؛ زن، دوتا بچه، خونه، سلامتی... گفت پدر و مادر و خانمش رو میخواد بفرسته حج🕋 گفتیم پس خودت ؟ گفت: خودم هنوزم دینم رو ادا نکردم... من از آقا هرچی خواستم بهم داد ولی اون یه چیزی ازم خواست، من نتونستم بهش بدم... شغلش رانندگی بود ولی صفای باطنی و اخلاقش از خیلی از اساتید اخلاق بالاتر بود ...✨
درحالیکه شما دارید تو میدان و خیابان، حماسه می‌آفرینید، ما اینجا داشتیم خیلی غیورانه از کوپه‌مون محافظت میکردیم 😂⚔
داشتیم آماده خواب می‌شدیم که یهو مسئول واگن در زدن و گفتن که نفر چهارمتون اومد ! ماهم هاج و واج گفتیم : هن؟؟؟؟ ما چهار نفریم ( سه بزرگسال و یک نوزاد ) آقاهه گفت: نععع! اینجا فقط سه تا بزرگسال ثبت شده 🙂 حالا جالبه که مسیولین اصرار داشتن که نههههه شما باید به اسم یه بزرگسال بلیط می‌گرفتید !!! خب داداش در اون صورت که دیگه نیم‌بهای نوزاد نمیشد 🤦🏻‍♀ با کلی بحث و بالا و پایین کردن، متوجه شدیم که سیستم راه آهن باگ داشته و عملا بلیط محمدقاسم رو بهمون نفروخته 😕 و فقط هزینه‌ی بیمه رو محاسبه کرده😐😐😐 ( بیمه بدون بلیط!!!) اون وسط مسافری که بلیط مارو خریده بود هی وسایلش رو فرو میکرد داخل کوپه ! و ما هی جیغ که نهههه ما می‌خوایم دربست کنیم، نیا توووو 😂🤦🏻‍♀ در نهایت با پرداخت مابه‌التفاوت، بخیر گذشت ولی حرص خوردیما !🥱
اذان صبح به افق مادرانگی🌤 _ من و یک مادر دیگه که بخاطر فرزند مون ناچار شدیم توی راهرو قطار نماز بخونیم 💕
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
خیلیا لطف کردن و این عکس رو بهم فرستادن و محبت داشتن 🌷 قاب تمیز و قشنگیه 🖼 ولی واقعیت اینه که تو تمام مدت محمدقاسمم داشت زیر صندلی‌ها میلولید و سعی میکرد کتاب شاگردم رو برداره و بجوه! امیدوارم مستند نذر آموزشی به زودی ساخته بشه تا با حقایق آشنا بشید :))))