eitaa logo
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
409 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
211 ویدیو
11 فایل
🧕🏻حدیث‌الزهرا 🩵مامانِ آقا محمدقاسم |✍️اهل نوشتن |🎓دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان |🦻مربی کودکان با نیازهای ویژه شهید حسن باقری: باید به‌خود جرات داد...✊🏻 ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
مشاهده در ایتا
دانلود
درحالیکه شما دارید تو میدان و خیابان، حماسه می‌آفرینید، ما اینجا داشتیم خیلی غیورانه از کوپه‌مون محافظت میکردیم 😂⚔
داشتیم آماده خواب می‌شدیم که یهو مسئول واگن در زدن و گفتن که نفر چهارمتون اومد ! ماهم هاج و واج گفتیم : هن؟؟؟؟ ما چهار نفریم ( سه بزرگسال و یک نوزاد ) آقاهه گفت: نععع! اینجا فقط سه تا بزرگسال ثبت شده 🙂 حالا جالبه که مسیولین اصرار داشتن که نههههه شما باید به اسم یه بزرگسال بلیط می‌گرفتید !!! خب داداش در اون صورت که دیگه نیم‌بهای نوزاد نمیشد 🤦🏻‍♀ با کلی بحث و بالا و پایین کردن، متوجه شدیم که سیستم راه آهن باگ داشته و عملا بلیط محمدقاسم رو بهمون نفروخته 😕 و فقط هزینه‌ی بیمه رو محاسبه کرده😐😐😐 ( بیمه بدون بلیط!!!) اون وسط مسافری که بلیط مارو خریده بود هی وسایلش رو فرو میکرد داخل کوپه ! و ما هی جیغ که نهههه ما می‌خوایم دربست کنیم، نیا توووو 😂🤦🏻‍♀ در نهایت با پرداخت مابه‌التفاوت، بخیر گذشت ولی حرص خوردیما !🥱
اذان صبح به افق مادرانگی🌤 _ من و یک مادر دیگه که بخاطر فرزند مون ناچار شدیم توی راهرو قطار نماز بخونیم 💕
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
خیلیا لطف کردن و این عکس رو بهم فرستادن و محبت داشتن 🌷 قاب تمیز و قشنگیه 🖼 ولی واقعیت اینه که تو تمام مدت محمدقاسمم داشت زیر صندلی‌ها میلولید و سعی میکرد کتاب شاگردم رو برداره و بجوه! امیدوارم مستند نذر آموزشی به زودی ساخته بشه تا با حقایق آشنا بشید :))))
نظراتتون درباره تجربیات سفر به طور کلی این بود که : بگو! و منم چون واقعا روی دِین به شما و زمانِ شما و چشمان شما حساسم، فقط قسمت های مهم و جدیدترش رو میگم .
1⃣اولا که من برای محمدقاسمم ساک جدا برنداشتم. کل وسایل ما شد: چمدان بزرگ، کوله‌ی من، کالسکه. 🧳 2⃣ دوما که از بین قطار های موجود، قطار غدیر رو ترجیح دادیم که کوپه بزرگتره و خود قطار هم تمیز تره 👌 3⃣ سوما که کاملا آب و هوای مقصد رو بررسی کردم و اصلا لباس گرم نداشتم. با توجه به هوای بهار، یکم ریسک داشت ولی گفتم تهش اگه هوا سرد شد بیرون نمیرم 🤷🏻‍♀ 4⃣ سفر با بچه باید خیلی خیلی سبک تر باشه؛ کمترین و راحت‌ترین لباس ها برای خودم. با وجود اینکه اعیاد بود ولی لباس مجلسی و رسمی برنداشتم که تو حرم و مراسمات بپوشم. 👗 5⃣ بند گردنی گوشی خیلی خیلی توصیه میشه. من از زمان شروع تجمعات تهیه کردم و تو سفر خیلی بیشتر به کارم اومد. جاهایی که به ناچار از کیف و کالسکه دور میشدم، خیالم راحت بود که گوشی همراهمه 📱 6⃣ ششما که حتما یه زیرانداز کوچک همراهتون داشته باشید. من گذاشته بودن توی سبد کالسکه مونده بود. وسط تجمعات شبانه یا توی قطار یا توی حرم خیلی به کارم اومد 🧺 درباره کالسکه مفصل باید گفت ...
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
1⃣اولا که من برای محمدقاسمم ساک جدا برنداشتم. کل وسایل ما شد: چمدان بزرگ، کوله‌ی من، کالسکه. 🧳 2⃣ د
7⃣ هفتم : کالسکه موقع خرید سیسمونی من تقریبا همه مدل‌های کالسکه رو بررسی کردم. از بین سه مدل اصلی : عصایی، چمدانی و دلیجان، من چمدانی رو انتخاب کردم. عصایی🦯 امکانات خیلی محدودی داره ولی به شدت سبکه. میتونید راحت تا کرده و جابجا کنید. در واقع فقط یک وسیله برای حمل بچه است. خیلی کارا نمیشه باهاش انجام داد . دلیجان 🛺 ( نه لزوما مارک دلیجان) خیلی بزرگ و کت و کلفته و میشه گفت که مرگ نداره ... روبه مادر میشه، سبدش بزرگه، چرخ های محکمی داره و کاملا تخت میشه ! ولی همین بزرگی باعث میشه که نشه راحت جمع و بازش کرد. چمدانی انتخاب من بود که مابین اون دوتاست.🧳 راحت جمع و باز میشه ، بخاطر دسته مخصوصش میشه مثل چمدان روی زمین کشیدش، سبد بزرگی داره، چرخ های محکمی داره، سبکه و هل دادنش راحته. نکته مهم هم اینکه خیلی راحت تو صندوق همه ماشین‌ها ( بجز پراید هاچبک) جا میشه. اما دوتا ایراد داره که برای من مطرح نبود: روبه مادر نمیشه. و اینکه کاملا تخت نمیشه. بسته به اینکه کالسکه رو سفر می‌برید یا نه؟مدل ماشینتون چیه؟ و اصلا چقدر کالسکه براتون ضرورت داره میتونید از بین این مدل‌ها انتخاب کنید .
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
7⃣ هفتم : کالسکه موقع خرید سیسمونی من تقریبا همه مدل‌های کالسکه رو بررسی کردم. از بین سه مدل اصلی
داخل کالسکه چیا بذاریم؟ _ یه زیر انداز 🧺 _ یه رو انداز سبک ( که من ۱۰۰ روزه که از چفیه ام به همین منظور استفاده میکنم )🪖 _ یه اسباب بازی ساده 🪆 _ بالش گردنی : من اینو تازه تو همین سفر تونستم بخرم ( خیلی وقت بود که جزو خریدام بود) و تازه به اهمیت وجودش پی بردم. بابت نیوفتادن گردن و راحتی بچه خیلی عالیه 🛏👌
در راستای صرفه جویی و «اوی یغیشتیرماخ» یسری عادت های عجیبی دارم یکی اینکه واسه تب‌سنج باتری نمیخرم ! چون نهایتا هر چندماه یکبار به کارمون بیاد !! و روزی که داریم تب‌سنج رو استفاده می‌کنیم، شبکه دیگه عوض نمیشه و ولوم صدا هم یکنواخته چون باتری های کنترل رو می‌اندازم بهش😆 همچنان هم مصرانه به این قاعده پایبندم ✊🏻
امسال چه رخت سیاهی به تن کنیم ! تو بگو رزم‌جامه... ⚔