حاد ✊🏻 ننهقاسم
خیلیا لطف کردن و این عکس رو بهم فرستادن و محبت داشتن 🌷
قاب تمیز و قشنگیه 🖼
ولی واقعیت اینه که تو تمام مدت محمدقاسمم داشت زیر صندلیها میلولید و سعی میکرد کتاب شاگردم رو برداره و بجوه!
امیدوارم مستند نذر آموزشی به زودی ساخته بشه تا با حقایق آشنا بشید :))))
نظراتتون درباره تجربیات سفر به طور کلی این بود که : بگو!
و منم چون واقعا روی دِین به شما و زمانِ شما و چشمان شما حساسم، فقط قسمت های مهم و جدیدترش رو میگم .
1⃣اولا که من برای محمدقاسمم ساک جدا برنداشتم. کل وسایل ما شد: چمدان بزرگ، کولهی من، کالسکه. 🧳
2⃣ دوما که از بین قطار های موجود، قطار غدیر رو ترجیح دادیم که کوپه بزرگتره و خود قطار هم تمیز تره 👌
3⃣ سوما که کاملا آب و هوای مقصد رو بررسی کردم و اصلا لباس گرم نداشتم. با توجه به هوای بهار، یکم ریسک داشت ولی گفتم تهش اگه هوا سرد شد بیرون نمیرم 🤷🏻♀
4⃣ سفر با بچه باید خیلی خیلی سبک تر باشه؛ کمترین و راحتترین لباس ها برای خودم. با وجود اینکه اعیاد بود ولی لباس مجلسی و رسمی برنداشتم که تو حرم و مراسمات بپوشم. 👗
5⃣ بند گردنی گوشی خیلی خیلی توصیه میشه. من از زمان شروع تجمعات تهیه کردم و تو سفر خیلی بیشتر به کارم اومد. جاهایی که به ناچار از کیف و کالسکه دور میشدم، خیالم راحت بود که گوشی همراهمه 📱
6⃣ ششما که حتما یه زیرانداز کوچک همراهتون داشته باشید. من گذاشته بودن توی سبد کالسکه مونده بود. وسط تجمعات شبانه یا توی قطار یا توی حرم خیلی به کارم اومد 🧺
درباره کالسکه مفصل باید گفت ...
حاد ✊🏻 ننهقاسم
1⃣اولا که من برای محمدقاسمم ساک جدا برنداشتم. کل وسایل ما شد: چمدان بزرگ، کولهی من، کالسکه. 🧳 2⃣ د
7⃣ هفتم : کالسکه
موقع خرید سیسمونی من تقریبا همه مدلهای کالسکه رو بررسی کردم.
از بین سه مدل اصلی : عصایی، چمدانی و دلیجان،
من چمدانی رو انتخاب کردم.
عصایی🦯 امکانات خیلی محدودی داره ولی به شدت سبکه. میتونید راحت تا کرده و جابجا کنید. در واقع فقط یک وسیله برای حمل بچه است. خیلی کارا نمیشه باهاش انجام داد .
دلیجان 🛺 ( نه لزوما مارک دلیجان) خیلی بزرگ و کت و کلفته و میشه گفت که مرگ نداره ...
روبه مادر میشه، سبدش بزرگه، چرخ های محکمی داره و کاملا تخت میشه !
ولی همین بزرگی باعث میشه که نشه راحت جمع و بازش کرد.
چمدانی انتخاب من بود که مابین اون دوتاست.🧳
راحت جمع و باز میشه ، بخاطر دسته مخصوصش میشه مثل چمدان روی زمین کشیدش، سبد بزرگی داره، چرخ های محکمی داره، سبکه و هل دادنش راحته. نکته مهم هم اینکه خیلی راحت تو صندوق همه ماشینها ( بجز پراید هاچبک) جا میشه.
اما دوتا ایراد داره که برای من مطرح نبود:
روبه مادر نمیشه.
و اینکه کاملا تخت نمیشه.
بسته به اینکه کالسکه رو سفر میبرید یا نه؟مدل ماشینتون چیه؟ و اصلا چقدر کالسکه براتون ضرورت داره میتونید از بین این مدلها انتخاب کنید .
حاد ✊🏻 ننهقاسم
7⃣ هفتم : کالسکه موقع خرید سیسمونی من تقریبا همه مدلهای کالسکه رو بررسی کردم. از بین سه مدل اصلی
داخل کالسکه چیا بذاریم؟
_ یه زیر انداز 🧺
_ یه رو انداز سبک ( که من ۱۰۰ روزه که از چفیه ام به همین منظور استفاده میکنم )🪖
_ یه اسباب بازی ساده 🪆
_ بالش گردنی : من اینو تازه تو همین سفر تونستم بخرم ( خیلی وقت بود که جزو خریدام بود) و تازه به اهمیت وجودش پی بردم. بابت نیوفتادن گردن و راحتی بچه خیلی عالیه 🛏👌
در راستای صرفه جویی و «اوی یغیشتیرماخ»
یسری عادت های عجیبی دارم
یکی اینکه واسه تبسنج باتری نمیخرم !
چون نهایتا هر چندماه یکبار به کارمون بیاد !!
و روزی که داریم تبسنج رو استفاده میکنیم، شبکه دیگه عوض نمیشه و ولوم صدا هم یکنواخته
چون باتری های کنترل رو میاندازم بهش😆
همچنان هم مصرانه به این قاعده پایبندم ✊🏻
سلام صبح بخیر 🌤😬
پسرگلی کسالت دارن و شب رو مطابق خواست ایشون هی بیدار شدم و خوابیدم ...
تا در نهایت الان ، همزمان با اذان ظهر ،
روزم شروع شد 😶🌫🤞🏻