واقعا با آستان قدس حال میکنم👌
همه چیز در بهترین حالت ممکن، سر جای خودشه .
همه چیز تمیز، زیبا، منظم و رو به پیشرفت !🔋
اینجا آبخوری صحن سقاخونه است که دو جور شیر آب داره .🚰
یکی برای پر کردن بطری که بلندتره ( همون که خودم دستمو گرفتم زیرش)🍶
یکی برای پر کردن لیوان که کوتاه تره
( همونی که پسر کوچولو ازش آب میگیره)🥤
تجربیات سفر بذارم یا تکراری شده ؟🚞
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
دم رفتن اسنپ گرفتیم برای راه آهن 🚖
راننده آدم عجیبی بود ...
معتقد بود همه چیز رو مستقیما از خود امام رضا ع گرفته؛ زن، دوتا بچه، خونه، سلامتی...
گفت پدر و مادر و خانمش رو میخواد بفرسته حج🕋
گفتیم پس خودت ؟
گفت: خودم هنوزم دینم رو ادا نکردم... من از آقا هرچی خواستم بهم داد ولی اون یه چیزی ازم خواست، من نتونستم بهش بدم...
شغلش رانندگی بود ولی صفای باطنی و اخلاقش از خیلی از اساتید اخلاق بالاتر بود ...✨
درحالیکه شما دارید تو میدان و خیابان، حماسه میآفرینید، ما اینجا داشتیم خیلی غیورانه از کوپهمون محافظت میکردیم 😂⚔
داشتیم آماده خواب میشدیم که یهو مسئول واگن در زدن و گفتن که نفر چهارمتون اومد !
ماهم هاج و واج گفتیم : هن؟؟؟؟
ما چهار نفریم ( سه بزرگسال و یک نوزاد )
آقاهه گفت: نععع! اینجا فقط سه تا بزرگسال ثبت شده 🙂
حالا جالبه که مسیولین اصرار داشتن که نههههه شما باید به اسم یه بزرگسال بلیط میگرفتید !!!
خب داداش در اون صورت که دیگه نیمبهای نوزاد نمیشد 🤦🏻♀
با کلی بحث و بالا و پایین کردن،
متوجه شدیم که سیستم راه آهن باگ داشته و عملا بلیط محمدقاسم رو بهمون نفروخته 😕 و فقط هزینهی بیمه رو محاسبه کرده😐😐😐
( بیمه بدون بلیط!!!)
اون وسط مسافری که بلیط مارو خریده بود هی وسایلش رو فرو میکرد داخل کوپه !
و ما هی جیغ که نهههه ما میخوایم دربست کنیم، نیا توووو 😂🤦🏻♀
در نهایت با پرداخت مابهالتفاوت، بخیر گذشت ولی حرص خوردیما !🥱
حاد ✊🏻 ننهقاسم
خیلیا لطف کردن و این عکس رو بهم فرستادن و محبت داشتن 🌷
قاب تمیز و قشنگیه 🖼
ولی واقعیت اینه که تو تمام مدت محمدقاسمم داشت زیر صندلیها میلولید و سعی میکرد کتاب شاگردم رو برداره و بجوه!
امیدوارم مستند نذر آموزشی به زودی ساخته بشه تا با حقایق آشنا بشید :))))
نظراتتون درباره تجربیات سفر به طور کلی این بود که : بگو!
و منم چون واقعا روی دِین به شما و زمانِ شما و چشمان شما حساسم، فقط قسمت های مهم و جدیدترش رو میگم .