حاد ✊🏻 ننهقاسم
7⃣ هفتم : کالسکه موقع خرید سیسمونی من تقریبا همه مدلهای کالسکه رو بررسی کردم. از بین سه مدل اصلی
داخل کالسکه چیا بذاریم؟
_ یه زیر انداز 🧺
_ یه رو انداز سبک ( که من ۱۰۰ روزه که از چفیه ام به همین منظور استفاده میکنم )🪖
_ یه اسباب بازی ساده 🪆
_ بالش گردنی : من اینو تازه تو همین سفر تونستم بخرم ( خیلی وقت بود که جزو خریدام بود) و تازه به اهمیت وجودش پی بردم. بابت نیوفتادن گردن و راحتی بچه خیلی عالیه 🛏👌
در راستای صرفه جویی و «اوی یغیشتیرماخ»
یسری عادت های عجیبی دارم
یکی اینکه واسه تبسنج باتری نمیخرم !
چون نهایتا هر چندماه یکبار به کارمون بیاد !!
و روزی که داریم تبسنج رو استفاده میکنیم، شبکه دیگه عوض نمیشه و ولوم صدا هم یکنواخته
چون باتری های کنترل رو میاندازم بهش😆
همچنان هم مصرانه به این قاعده پایبندم ✊🏻
سلام صبح بخیر 🌤😬
پسرگلی کسالت دارن و شب رو مطابق خواست ایشون هی بیدار شدم و خوابیدم ...
تا در نهایت الان ، همزمان با اذان ظهر ،
روزم شروع شد 😶🌫🤞🏻
👩🏻🍼ننه قاسم|
رد شدن از مقابل فروشگاه لباس کودک و نوزاد جذابه ،🍼
حالا فکر کن بخوای خرید هم بکنی ...
دیگه خدا میدونه که با چه ذوق و هیجانی وارد مغازه میشی 🤤
امروز این احساس رو داشتم،
وقتی رفتم که برای اولین بار برای پسرکم، کلاه تابستونی بخرم !🧢
دونه دونه کلاه هارو سرش گذاشتم و امتحان کردم؛
اندازه ،
جنس،
راحتی،
رنگ...
دنبال چیزی بودم که چند تابستونی کفافم رو بده،
سبک و خنک باشه
و رنگش با اغلب لباسها تناسب داشته باشه...
در نهایت پیداش کردم
اما بین رنگهای
سفیدزرد
و
سفیدقرمز
مردد شدم.
با صدای بلند فکر کردم:
« تابستون با محرم و صفر مصادفه، قرمز خوب نمیشه ...»
خانم فروشنده شنید.
با طعنه گفت: « بچه هارو قاطی این چیزا نکنید تروخدا!»
به محمدقاسم نگاه کردم. انگار منو وکیل کرده باشه، با لحن بچگونه و با لبخند جواب دادم:
« خاله ما پسرمونو امام حسینی بار میاریم!»🚩
🎢 تاب متعلق به بچگی خودم هستش:))
هدایت شده از فاطمهی سلطانی
رفقا اگر اولاد صالح میخواید،
اعمال و روزهی روز اول محرم رو برای بچهدار شدن فراموش نکنید💚