eitaa logo
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
409 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
211 ویدیو
11 فایل
🧕🏻حدیث‌الزهرا 🩵مامانِ آقا محمدقاسم |✍️اهل نوشتن |🎓دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان |🦻مربی کودکان با نیازهای ویژه شهید حسن باقری: باید به‌خود جرات داد...✊🏻 ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
مشاهده در ایتا
دانلود
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
7⃣ هفتم : کالسکه موقع خرید سیسمونی من تقریبا همه مدل‌های کالسکه رو بررسی کردم. از بین سه مدل اصلی
داخل کالسکه چیا بذاریم؟ _ یه زیر انداز 🧺 _ یه رو انداز سبک ( که من ۱۰۰ روزه که از چفیه ام به همین منظور استفاده میکنم )🪖 _ یه اسباب بازی ساده 🪆 _ بالش گردنی : من اینو تازه تو همین سفر تونستم بخرم ( خیلی وقت بود که جزو خریدام بود) و تازه به اهمیت وجودش پی بردم. بابت نیوفتادن گردن و راحتی بچه خیلی عالیه 🛏👌
در راستای صرفه جویی و «اوی یغیشتیرماخ» یسری عادت های عجیبی دارم یکی اینکه واسه تب‌سنج باتری نمیخرم ! چون نهایتا هر چندماه یکبار به کارمون بیاد !! و روزی که داریم تب‌سنج رو استفاده می‌کنیم، شبکه دیگه عوض نمیشه و ولوم صدا هم یکنواخته چون باتری های کنترل رو می‌اندازم بهش😆 همچنان هم مصرانه به این قاعده پایبندم ✊🏻
امسال چه رخت سیاهی به تن کنیم ! تو بگو رزم‌جامه... ⚔
سلام صبح بخیر 🌤😬 پسرگلی کسالت دارن و شب رو مطابق خواست ایشون هی بیدار شدم و خوابیدم ... تا در نهایت الان ، همزمان با اذان ظهر ، روزم شروع شد 😶‍🌫🤞🏻
داره صدای قدم‌های محرمت میاد ... و من چه دل پری دارم امسال چه اشک‌های نریخته‌ای دارم ...
الهی که این آخرین نماز استغاثه باشه ... وقت است که باز آیی❤️‍🔥
یک عدد سرباز در گهواره هستن🚀
مرخصی مادر شدن یه نفر داره تموم میشه و خیلی غیرتمندانه به اداره بازگشته 🤱🏻💪🏻
خودمون حالمون خیلی خوبه این پیاما هم ارسال میشه 💔
👩🏻‍🍼ننه قاسم| رد شدن از مقابل فروشگاه لباس کودک و نوزاد جذابه ،🍼 حالا فکر کن بخوای خرید هم بکنی ... دیگه خدا می‌دونه که با چه ذوق و هیجانی وارد مغازه میشی 🤤 امروز این احساس رو داشتم، وقتی رفتم که برای اولین بار برای پسرکم، کلاه تابستونی بخرم !🧢 دونه دونه کلاه هارو سرش گذاشتم و امتحان کردم؛ اندازه ، جنس، راحتی، رنگ... دنبال چیزی بودم که چند تابستونی کفافم رو بده، سبک و خنک باشه و رنگش با اغلب لباس‌ها تناسب داشته باشه... در نهایت پیداش کردم اما بین رنگ‌های سفیدزرد و سفید‌قرمز مردد شدم. با صدای بلند فکر کردم: « تابستون با محرم و صفر مصادفه، قرمز خوب نمیشه ...» خانم فروشنده شنید. با طعنه گفت: « بچه هارو قاطی این چیزا نکنید تروخدا!» به محمدقاسم نگاه کردم. انگار منو وکیل کرده باشه، با لحن بچگونه و با لبخند جواب دادم: « خاله ما پسرمونو امام حسینی بار میاریم!»🚩 🎢 تاب متعلق به بچگی خودم هستش:))
هدایت شده از فاطمه‌ی سلطانی
رفقا اگر اولاد صالح میخواید، اعمال و روزه‌ی روز اول محرم رو برای بچه‌دار شدن فراموش نکنید💚