eitaa logo
🌻حافظان وحی🌻
236 دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
24.8هزار ویدیو
368 فایل
@haaf zanvahy351
مشاهده در ایتا
دانلود
# تصاویری از حضور افسر موساد در اربیل اقلیم کردستان عراق "نخست وزیر اقلیم کردستان ادعای ایران مبنی بر حضور مراکز موساد در این اقلیم را رد کرده و بی‌اساس خوانده است! در این تصویر حضور و فعالیت یکی از عوامل سازمان تروریستی موساد را در کردستان عراق می‌بینید. "ریشه بسیاری از عملیات های تروریستی و خرابکاری که در ایران انجام می‌شود شهر اربیل کردستان عراق است.
⁉️ کجایند نواب ها؟ "یکی از شخصیت هایی که از بدو اعلام موجودیت اسرائیل در سال 1327 شمسی، به دفاع از فلسطین پرداخت شهید سیدمجتبی ‎ است. وی که در آن وقت جوانی سی و چندساله بود با سخنرانی و فراخوان عمومی، از 5 هزار نفر برای اعزام به سرزمین های اشغالی ثبت نام بعمل آورد.‏ "سپس بهمراه جمعیت فدائیان اسلام بیانیه ای صادر کرد که پنج هزار نفر از فدائیان رشید اسلام عازم کمک به برادران فلسطینی هستند و با کمال شتاب از دولت ایران اجازه حرکت به سوی فلسطین را می خواهند و منتظر پاسخ سریع دولت می باشند و از دولت خواست تا امکان عزیمت داوطلبین را فراهم کند.‏ "نواب با ابراهیم حکیمی نخست وزیر وقت ملاقات نمود و درخواست جدی فدائیان اسلام تأکید نمود. اما حکیمی در این دیدار پاسخ روشنی به او نداد و بررسی مسئله را به روزهای بعد موکول کرد. پیگیری ها و تلاشهای فدائیان اسلام نهایتاً بی نتیجه ماند و دولت خواسته آنان را اجابت نکرد.‏ "آذر ۱۳۳۲ گروهی از دانشمندان وعلمای اسلامی اجلاسی را تحت عنوان «مؤتمر اسلامی»، به منظور چاره جویی برای مقابله با تهاجمات اسرائیل و کمک به مردم فلسطین در اردن برگزار کردند. «جمعیت انقاذ فلسطین» و «مکتب الاسرارالمعراج» از ‎ برای شرکت در آن اجلاس دعوت به عمل آوردند.‏ "نواب این موضوع را با برخی ازعلمای مطرح درمیان گذاشت و برخی از این علما، شرکت در این اجلاس را به عنوان تکلیف شرعی برعهده نواب گذاشتند. پس از دریافت دعوت نامه مؤتمر اسلامی، مجلس مشورتی در مسجد محمدیه سرچشمه تهران برپا شد که پس از موافقت اکثریت اعضای فدائیان اسلام، برای تأمین‏ هزینه این سفر فیش هایی از سوی فدائیان اسلام به فروش رسید و مبلغ هشت هزار تومان جمع آوری شد. نواب صفوی در تاریخ ۱۱/۹/۱۳۳۲ به عراق سفر کرد و فردای آنروز به بیروت و از آنجا به بیت المقدس عزیمت نمود. شرکت نواب در این اجلاس بازتاب گسترده ای در سطح مطبوعات داخل ایران داشت.‏ "در اولین جلسه مؤتمر اسلامی، نواب صفوی فرصت سخنرانی در حضور رؤسای ممالک، اندیشمندان و علمای اسلام را پیدا کرد. در حاشیه این اجلاس، اندیشمندان مسلمان و سران کشورها درخواست دیدار با وی را داشتند. او با سیدقطب اندیشمند مسلمان و برخی سران کشورها همچون ملک حسین اردنی دیدار کرد. "ایشان به قدری درخشیدند که مرد هفته شناخته شدند و در روزنامه های عربی عکس نواب و ملک حسین شاه اردن راچاپ کردند و نوشتند که ملک حسین تحت تأثیر سخنان نواب از سوار شدن برماشین ساخت انگلیس خودداری کرد. سیدقطب هم تحت تأثیر سخنان نواب گفته بود: «أنتَ هُنا فی قلبی». "در جلسه با ملک حسین گفت من تا کنون با پادشاهان ملاقات نکرده ام و از دیدن پادشاه خوشم نمی آید اما چون تو سید هستی، استخاره کردم خوب آمد.(معلوم است سیادت کسی که ذره ای از دیانت در وجود او نبوده طبق شریعت برای نواب هم مهم نبوده و فقط برای نرم کردن او برای اتخاذ تصمیم به جهاد بوده) به شوخی گوش او را گرفت و گفت: پسر عموجان این انگلیسها خیلی خطرناکند. از تو انتظار دارم اراضی غصب شده فلسطین را از چنگال یهود غاصب آزاد سازی.‏ "پس از کنفرانس نواب با هفتاد نفر برای بازدید بخش اشغالی قدس رفته بود یکباره عبایش را کناری انداخت و به حاضران گفت که باید برویم و درآن مسجدی که در منطقه اشغالی واقع است نماز بخوانیم و هر کس آماده شهادت است با ما بیاید. در حالیکه همه ترسیده بودند ، او حرکت کرد و دیگران نیز با‏ وجود آنکه سربازان اسرائیل دستها را بر روی ماشه گذاشته بودند به دنبال وی به راه افتادند و نماز را به امامت وی خواندند. "نواب در جواب احمد سوکارنو رئیس جمهور وقت اندونزی که پس از بازدید، از نواب پرسیده بود که چرا چنین کاری کردی و نزدیک بود ما را به کشتن دهی؟ گفته بود: «بردم تا شهیدتان کنم تا ملتهای مسلمان با کشته شدن نمایندگانشان، بیدار شوند.» "وی در دیداری که از دانشگاه عین الشمس قاهره داشت، یاسر عرفات که در آن هنگام دانشجو بود را مورد خطاب قرار می دهد که فلسطین زیر چکمه های صهیونیزم و آمریکا جان می دهد و تو می خواهی مهندس شوی؟ "‏تو باید شرافتمندانه بجنگی و از سرزمینت دفاع کنی. یاسر عرفات، که بعنوان اولین مقام بلند پایه، پس از انقلاب اسلامی به ایران سفر نمود، در دیدار با حضرت امام خمینی (ره) خود این خاطره را تعریف و از شهید نواب به نیکی یاد کرد.
برای هموطنان کم‌سن‌وسال که اطلاع ندارند قبل از باور جفنگیات برخی افراد، بدونید که که ما از گروهک تروریستی خیلی ضربه خوردیم. مردم عادی و مرزبانان زیادی رو به شهادت رسوندند. این هم تصویر سربازان ربوده شده ایرانی توسط این گروه تروریستیه که یک نفرشون هم شهید شد. مخلص‌کلام، خوب جایی رو زدن آقا، خوب. امام حسینیم دفاع_مقدس رزمندگان_اسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم روزه و نماز لیلة الرّغائب پنجشنبه شب(شب جمعه) ماه رجب(تاریخ شب ۲۸دی۱۴۰۲) قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلّی الله علیه وآله: لَا تَغْفُلُوا عَنْ أَوَّلِ جُمُعَةٍ مِنْ  رَجَبٍ فَإِنَّهَا لَيْلَةٌ تُسَمِّيهَا الْمَلَائِكَةُ لَيْلَةَ الرَّغَائِبِ وَ ذَلِكَ أَنَّهُ إذَا مَضَى ثُلاثُ اللَّيْلِ اجتَمَعَتِ الْمَلَائِكَةُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ فِي الْكَعْبَةِ وَ حَولَهَا وَ يَقُولُ اللَّهُ تَعَالَی: يَا مَلَائِكَتِي! سَلُونِي مَا شِئْتُمْ فَيَقُولُونَ: رَبَّنَا! حَاجَتُنَا أَنْ تَغْفِرَ لِصُوَّامِ رَجَبٍ فَيَقُولُ اللَّهُ تَعَالَی: قَدْ فَعَلْتُ ذَلِكَ. ازرسول خدا صلّی الله علیه وآله روایت شده است که فرمود: از اوّل شب جمعه ماه رجب غافل نباشید. این شب،‌ شبی است که ملائکه آن را لیلة الرغائب نام نهاده اند. وقتی یک سوم از شب سپری شد، ملائکه  آسمان ها و زمین در کعبه و حوالی آن جمع می شوند. خداوند به ایشان می فرماید: ای ملائکه من! آنچه می خواهید از من درخواست کنید. ملائکه می گویند: ای پروردگار ما!‌ حاجت ما آن است که آن کسانی که در رجب روزه گرفته اند را بیامرزی. خداوند می فرماید: می آمرزم.رسول خدا صلّی الله علیه وآله بعد از بیان طریق انجام اعمال شب لیلۀ الرغائب، درباره ثواب این اعمال چنین می فرمایند: وَ الَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَا يُصَلِّي عَبْدٌ أَوْ أَمَةٌ هَذِهِ الصَّلَاةَ إِلَّا غَفَرَ اللَّهُ لَهُ جَمِيعَ ذُنُوبِهِ، وَ لَوْ كَانَ ذُنُوبُهُ مِثْلَ زَبَدِ الْبَحْرِ وَ عَدَدَ الرَّمْلِ وَ وِزَانَ الْجِبَالِ وَ عَدَدَ وَرَقِ الْأَشْجَارِ، وَ يُشَفَّعُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فِي سَبْعِمِائَةٍ مِنْ أَهْلِ بَيْتِهِ مِمَّنْ قَدِ اسْتَوْجَبَ النَّارَ، فَإِذَا كَانَ أَوَّلُ لَيْلَةٍ فِي قَبْرِهِ بَعَثَ اللَّهُ إِلَيْهِ ثَوَابَ هَذِهِ الصَّلَاةِ فِي أَحْسَنِ صُورَةٍ، فَيَجِيئُهُ بِوَجْهٍ طَلِقٍ وَ لِسَانٍ ذَلِقٍ فَيَقُولُ: يَا حَبِيبِي أَبْشِرْ فَقَدْ نَجَوْتَ مِنْ كُلِّ سُوءٍ، فَيَقُولُ: مَنْ أَنْتَ؟ فَوَ اللَّهِ مَا رَأَيْتُ وَجْهاً أَحْسَنَ مِنْ وَجْهِكَ، وَ لَا سَمِعْتُ كَلَاماً أَحْسَنَ مِنْ كَلَامِكَ، وَ لَا شَمِمْتُ رَائِحَةً أَطْيَبَ مِنْ رَائِحَتِكَ، فَيَقُولُ: يَا حَبِيبِي! أَنَا ثَوَابُ تِلْكَ الصَّلَاةِ الَّتِي صَلَّيْتَهَا فِي لَيْلَةِ كَذَا مِنْ شَهْرِ كَذَا فِي سَنَةِ كَذَا، جِئْتُكَ هَذِهِ اللَّيْلَةَ لِأَقْضِيَ حَقَّكَ وَ أُونِسَ وَحْدَتَكَ، وَ أَرْفَعَ وَحْشَتَكَ، فَإِذَا نُفِخَ فِي الصُّورِ ظَلَلْتُ فِي عَرْصَةِ الْقِيَامَةِ عَلَى رَأْسِكَ، فَأَبْشِرْ فَلَنْ تُعْدَمِ الْخَيْرَ أَبَداً. قسم به آنکه جانم به دست اوست!‌ بنده ای یا کنیزی نیست که این نماز را بخواند مگر آنکه خداوند همه گناهان او را می آمرزد، هرچند گناهانش به میزان کف دریا و تعداد ریگ ها، و به وزن کوه ها، و تعداد برگ درختان باشد. این فرد در روز قیامت، برای هفتصد نفر از اهل بیتش که مستحقّ آتش می باشند، شفاعت خواهد کرد. چون اولین شب نزول این فرد به درون قبر می شود، خداوند ثواب این نماز را با نیکوترین صورت، با روی گشاده و درخشان، و با زبان فصیح به سوی او می فرستد و به وی می گوید: «ای حبیب من!‌ بشارت بر تو باد،‌ تو از هر شدّتی نجات یافتی.» پس آن فرد می گوید: تو کیستی؟ من چهره ای نیکوتر از تو ندیده ام و بویی بهتر از این بو استشمام نکرده ام. پس آن نماز می گوید: «ای حبیب من!‌ من ثواب آن نمازی هستم که آن شب، در آن ماه، ودر آن سال، خواندی. امشب به نزدت آمده ام تا حقّت را ادا کنم و در تنهائیت مونست باشم و از تو وحشت را بردارم. هنگامیکه در صور دمیده می شود، در عرصه قیامت،‌ من بر سر تو سایه خواهم افکند، و تو هرگز از خیر محروم نخواهی شد.» 📚بحارالانوار جلد۹۸ صفحه ۳۹۶ 📚اقبال الاعمال صفحه۱۲۵ 📚نقل اجازه علامه حلی به بنی زهره ختم کنید عجل لولیک الفرج. ✅شاهکار استاد قرائتی و اثبات حقانیت شیعه از قرآن در یک دقیقه 🆔 @ravanedel
518.2K
‍ ‍ 🔵🎤مناجات با امام زمان 🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷 کجای روضه ایی، ای ماه بی نشون دستم بدامنت،یا صاحب الزمون دورت بگردمو، دوای دردمو برای تو ولی یه بار کاری نکردمو امشب برای تو، برا رضای تو اشک خجالت از گناهامو آوردمو آقای خوب من آقای خوب من یه بار نگام بکن، به جون مادرت جوونیمون فدا، اون چشمای ترت تو صاحب منی، میشه نگام کنی توی قنوت سحرت یه بار دعام کنی منم یه سر به زیر، دست منم بگیر کاشکی که از گناه خودت منو جدام کنی آقای خوب من آقای خوب من جز در خونتون، جایی نمی رمو آرزومه که من، برات بمیرمو روضه بخون برام، با اشک و سوز و آه از اون تنی که بردنش میون قتلگاه خنجر کشیدنو، حلقو بریدنو جلوی چشای خواهری که مونده بی پناه غریب مادرم غریب مادرم حسین کریمی نیا (شاعرومداح سبکگزار پیرزاده)🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴@ravanedel
❖﷽❖ 📜 حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ‌ إِبْرَاهِيمَ‌ بْنِ‌ إِسْحَاقَ‌ رَضِيَ‌ اللَّهُ‌ عَنْهُ‌ قَالَ‌ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ‌ يَحْيَى الْجَلُودِيُّ‌ بِالْبَصْرَةِ‌ قَالَ‌ حَدَّثَنَا اَلْحُسَيْنُ‌ بْنُ‌ مُعَاذٍ قَالَ‌ حَدَّثَنَا قَيْسُ‌ بْنُ‌ حَفْصٍ‌ قَالَ‌ حَدَّثَنَا يُونُسُ‌ بْنُ‌ أَرْقَمَ‌ عَنْ‌ أَبِي سَيَّارٍ الشَّيْبَانِيِّ‌ عَنِ‌ اَلضَّحَاكِ‌ بْنِ‌ مُزَاحِمٍ‌ عَنِ‌ اَلنَّزَّالِ‌ بْنِ‌ سَبْرَةَ‌ قَالَ‌: خَطَبَنَا أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ‌ عَلِيُّ‌ بْنُ‌ أَبِي طَالِبٍ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ فَحَمِدَ اللَّهَ‌ عَزَّ وَ جَلَّ‌ وَ أَثْنَى عَلَيْهِ‌ وَ صَلَّى عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ‌ ثُمَّ‌ قَالَ‌ سَلُونِي أَيُّهَا النَّاسُ‌ قَبْلَ‌ أَنْ‌ تَفْقِدُونِي ثَلاَثاً فَقَامَ‌ إِلَيْهِ‌ صَعْصَعَةُ‌ بْنُ‌ صُوحَانَ‌ فَقَالَ‌ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ‌ مَتَى يَخْرُجُ‌ اَلدَّجَّالُ‌ فَقَالَ‌ لَهُ‌ عَلِيٌّ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ اقْعُدْ فَقَدْ سَمِعَ‌ اللَّهُ‌ كَلاَمَكَ‌ وَ عَلِمَ‌ مَا أَرَدْتَ‌ وَ اللَّهِ‌ مَا الْمَسْئُولُ‌ عَنْهُ‌ بِأَعْلَمَ‌ مِنَ‌ السَّائِلِ‌ وَ لَكِنْ‌ لِذَلِكَ‌ عَلاَمَاتٌ‌ وَ هَيَئَاتٌ‌ يَتْبَعُ‌ بَعْضُهَا بَعْضاً كَحَذْوِ النَّعْلِ‌ بِالنَّعْلِ‌ وَ إِنْ‌ شِئْتَ‌ أَنْبَأْتُكَ‌ بِهَا قَالَ‌ نَعَمْ‌ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ‌فَقَالَ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ احْفَظْ‍‌ فَإِنَّ‌ عَلاَمَةَ‌ ذَلِكَ‌ إِذَا أَمَاتَ‌ النَّاسُ‌ الصَّلاَةَ‌ وَ أَضَاعُوا الْأَمَانَةَ‌ وَ اسْتَحَلُّوا الْكَذِبَ‌ وَ أَكَلُوا الرِّبَا وَ أَخَذُوا الرِّشَا وَ شَيَّدُوا الْبُنْيَانَ‌ وَ بَاعُوا الدِّينَ‌ بِالدُّنْيَا وَ اسْتَعْمَلُوا السُّفَهَاءَ وَ شَاوَرُوا النِّسَاءَ وَ قَطَعُوا الْأَرْحَامَ‌ وَ اتَّبَعُوا الْأَهْوَاءَ وَ اسْتَخَفُّوا بِالدِّمَاءِ وَ كَانَ‌ الْحِلْمُ‌ ضَعْفاً وَ الظُّلْمُ‌ فَخْراً وَ كَانَتِ‌ الْأُمَرَاءُ فَجَرَةً‌ وَ الْوُزَرَاءُظَلَمَةً‌ وَ الْعُرَفَاءُ خَوَنَةً١ وَ الْقُرَّاءُ فَسَقَةً‌ وَ ظَهَرَتْ‌ شَهَادَةُ‌ الزُّورِ وَ اسْتُعْلِنَ‌ الْفُجُورُ وَ قَوْلُ‌ الْبُهْتَانِ‌ وَ الْإِثْمُ‌ وَ الطُّغْيَانُ‌ وَ حُلِّيَتِ‌ اَلْمَصَاحِفُ‌ وَ زُخْرِفَتِ‌ الْمَسَاجِدُ وَ طُوِّلَتِ‌ الْمَنَارَاتُ‌ وَ أُكْرِمَتِ‌ الْأَشْرَارُ وَ ازْدَحَمَتِ‌ الصُّفُوفُ‌ وَ اخْتَلَفَتِ‌ الْقُلُوبُ‌ وَ نُقِضَتِ‌ الْعُهُودُ وَ اقْتَرَبَ‌ الْمَوْعُودُ وَ شَارَكَ‌ النِّسَاءُ أَزْوَاجَهُنَّ‌ فِي التِّجَارَةِ‌ حِرْصاً عَلَى الدُّنْيَا وَ عَلَتْ‌ أَصْوَاتُ‌ الْفُسَّاقِ‌ وَ اسْتُمِعَ‌ مِنْهُمْ‌ وَ كَانَ‌ زَعِيمُ‌ الْقَوْمِ‌ أَرْذَلَهُمْ‌ وَ اتُّقِيَ‌ الْفَاجِرُ مَخَافَةَ‌ شَرِّهِ‌ وَ صُدِّقَ‌ الْكَاذِبُ‌ وَ اؤْتُمِنَ‌ الْخَائِنُ‌ وَ اتُّخِذَتِ‌ الْقِيَانُ‌ وَ الْمَعَازِفُ‌٣ وَ لَعَنَ‌ آخِرُ هَذِهِ‌ الْأُمَّةِ‌ أَوَّلَهَا وَ رَكِبَ‌ ذَوَاتُ‌ الْفُرُوجِ‌ السُّرُوجَ‌ وَ تَشَبَّهَ‌ النِّسَاءُ بِالرِّجَالِ‌ وَ الرِّجَالُ‌ بِالنِّسَاءِ وَ شَهِدَ الشَّاهِدُ مِنْ‌ غَيْرِ أَنْ‌ يُسْتَشْهَدَ وَ شَهِدَ الْآخَرُ قَضَاءً لِذِمَامٍ‌ بِغَيْرِ حَقٍّ‌ عَرَفَهُ‌ وَ تُفُقِّهَ‌ لِغَيْرِ الدِّينِ‌ وَ آثَرُوا عَمَلَ‌ الدُّنْيَا عَلَى الْآخِرَةِ‌ وَ لَبِسُوا جُلُودَ الضَّأْنِ‌ عَلَى قُلُوبِ‌ الذِّئَابِ‌ وَ قُلُوبُهُمْ‌ أَنْتَنُ‌ مِنَ‌ الْجِيَفِ‌ وَ أَمَرُّ مِنَ‌ الصَّبِرِ فَعِنْدَ ذَلِكَ‌ الْوَحَا الْوَحَا ثُمَّ‌ الْعَجَلَ‌ الْعَجَلَ‌ خَيْرُ الْمَسَاكِنِ‌ يَوْمَئِذٍ بَيْتُ‌ الْمَقْدِسِ‌ وَ لَيَأْتِيَنَّ‌ عَلَى النَّاسِ‌ زَمَانٌ‌ يَتَمَنَّى أَحَدُهُمْ أَنَّهُ‌ مِنْ‌ سُكَّانِهِ‌ فَقَامَ‌ إِلَيْهِ‌ اَلْأَصْبَغُ‌ بْنُ‌ نُبَاتَةَ‌ فَقَالَ‌ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ‌ مَنِ‌ اَلدَّجَّالُ‌ فَقَالَ‌ أَلاَ إِنَّ‌ اَلدَّجَّالَ‌ صَائِدُ بْنُ‌ الصَّيْدِ فَالشَّقِيُّ‌ مَنْ‌ صَدَّقَهُ‌ وَ السَّعِيدُ مَنْ‌ كَذَّبَهُ‌ يَخْرُجُ‌ مِنْ‌ بَلْدَةٍ‌ يُقَالُ‌ لَهَا أَصْفَهَانُ‌ مِنْ‌ قَرْيَةٍ‌ تُعْرَفُ‌ بِالْيَهُودِيَّةِ‌ عَيْنُهُ‌ الْيُمْنَى مَمْسُوحَةٌ‌ وَ الْعَيْنُ‌ الْأُخْرَى فِي جَبْهَتِهِ‌ تُضِيءُ كَأَنَّهَا كَوْكَبُ‌ الصُّبْحِ‌ فِيهَا عَلَقَةٌ‌ كَأَنَّهَا مَمْزُوجَةٌ‌ بِالدَّمِ‌ بَيْنَ‌ عَيْنَيْهِ‌ مَكْتُوبٌ‌ كَافِرٌ يَقْرَؤُهُ‌ كُلُّ‌ كَاتِبٍ‌ وَ أُمِّيٍّ‌ يَخُوضُ‌ الْبِحَارَ وَ تَسِيرُ مَعَهُ‌ الشَّمْسُ‌ بَيْنَ‌ يَدَيْهِ‌ جَبَلٌ‌ مِنْ‌ دُخَانٍ‌ وَ خَلْفَهُ‌ جَبَلٌ‌ أَبْيَضُ‌ يَرَى النَّاسُ‌ أَنَّهُ‌ طَعَامٌ‌ يَخْرُجُ‌ حِينَ‌ يَخْرُجُ‌ فِي قَحْطٍ‍‌ شَدِيدٍ تَحْتَهُ‌ حِمَارٌ أَقْمَرُ خُطْوَةُ‌ حِمَارِهِ‌ مِيْلٌ‌ تُطْوَى لَهُ‌ الْأَرْضُ‌ مَنْهَلاً منْهَلاً. @ravanedel
َ لاَ يَمُرُّ بِمَاءٍ إِلاَّ غَارَ إِلَى يَوْمِ‌ الْقِيَامَةِ‌ يُنَادِي بِأَعْلَى صَوْتِهِ‌ يَسْمَعُ‌ مَا بَيْنَ‌ الْخَافِقَيْنِ‌ مِنَ‌ الْجِنِّ‌ وَ الْإِنْسِ‌ وَ اَلشَّيَاطِينِ‌ يَقُولُ‌ إِلَيَّ‌ أَوْلِيَائِي١ أَنَا اَلَّذِي خَلَقَ‌ فَسَوّى وَ قَدَّرَ فَهَدى‌ أَنَا رَبُّكُمُ‌ الْأَعْلى‌وَ كَذَبَ‌ عَدُوُّ اللَّهِ‌ إِنَّهُ‌ أَعْوَرُ يَطْعَمُ‌ الطَّعَامَ‌ وَ يَمْشِي فِي الْأَسْوَاقِ‌ وَ إِنَّ‌ رَبَّكُمْ‌ عَزَّ وَ جَلَّ‌ لَيْسَ‌ بِأَعْوَرَ وَ لاَ يَطْعَمُ‌ وَ لاَ يَمْشِي وَ لاَ يَزُولُ‌ تَعَالَى اللَّهُ‌ عَنْ‌ ذَلِكَ‌ عُلُوّاً كَبِيراًأَلاَ وَ إِنَّ‌ أَكْثَرَ أَتْبَاعِهِ‌ يَوْمَئِذٍ أَوْلاَدُ الزِّنَا وَ أَصْحَابُ‌ الطَّيَالِسَةِ‌ الْخُضْرِ يَقْتُلُهُ‌ اللَّهُ‌ عَزَّ وَ جَلَّ‌ بِالشَّامِ‌ عَلَى عَقَبَةٍ‌ تُعْرَفُ‌ بِعَقَبَةِ‌ أَفِيقٍ‌ لِثَلاَثِ‌ سَاعَاتٍ‌ مَضَتْ‌ مِنْ‌ يَوْمِ‌ الْجُمُعَةِ‌ عَلَى يَدِ مَنْ‌ يُصَلِّي اَلْمَسِيحُ‌ عِيسَى ابْنُ‌ مَرْيَمَ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ خَلْفَهُ‌ أَلاَ إِنَّ‌ بَعْدَ ذَلِكَ‌ الطَّامَّةَ‌ الْكُبْرَى قُلْنَا وَ مَا ذَلِكَ‌ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ‌ قَالَ‌ خُرُوجُ‌ دَابَّةٍ‌ مِنَ‌ الْأَرْضِ‌ مِنْ‌ عِنْدِ اَلصَّفَا مَعَهَا خَاتَمُ‌ سُلَيْمَانَ‌ بْنِ‌ دَاوُدَ وَ عَصَا مُوسَى عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ يَضَعُ‌ الْخَاتَمَ‌ عَلَى وَجْهِ‌ كُلِّ‌ مُؤْمِنٍ‌ فَيَنْطَبِعُ‌ فِيهِ‌ هَذَا مُؤْمِنٌ‌ حَقّاً وَ يَضَعُهُ‌ عَلَى وَجْهِ‌ كُلِّ‌ كَافِرٍ فَيَنْكَتِبُ‌ هَذَا كَافِرٌ حَقّاً حَتَّى إِنَّ‌ الْمُؤْمِنَ‌ لَيُنَادِي الْوَيْلُ‌ لَكَ‌ يَا كَافِرُ وَ إِنَّ‌ الْكَافِرَ يُنَادِي طُوبَى لَكَ‌ يَا مُؤْمِنُ‌ وَدِدْتُ‌ أَنِّي الْيَوْمَ‌ كُنْتُ‌ مِثْلَكَ‌ فَأَفُوزَ فَوْزاً عَظِيماًثُمَّ‌ تَرْفَعُ‌ الدَّابَّةُ‌ رَأْسَهَا فَيَرَاهَا مَنْ‌ بَيْنَ‌ الْخَافِقَيْنِ‌ بِإِذْنِ‌ اللَّهِ‌ جَلَّ‌ جَلاَلُهُ‌ وَ ذَلِكَ‌ بَعْدَ طُلُوعِ‌ الشَّمْسِ‌ مِنْ‌ مَغْرِبِهَا فَعِنْدَ ذَلِكَ‌ تُرْفَعُ‌ التَّوْبَةُ‌ فَلاَ تَوْبَةٌ‌ تُقْبَلُ‌ وَ لاَ عَمَلٌ‌ يُرْفَعُ‌ وَ لا يَنْفَعُ‌ نَفْساً إِيمانُها لَمْ‌ تَكُنْ‌ آمَنَتْ‌ مِنْ‌ قَبْلُ‌ أَوْ كَسَبَتْ‌ فِي إِيمانِها خَيْراًثُمَّ‌ قَالَ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ لاَ تَسْأَلُونِّي عَمَّا يَكُونُ‌ بَعْدَ هَذَا فَإِنَّهُ‌ عَهْدٌ عَهِدَهُ‌ إِلَيَّ‌ حَبِيبِي رَسُولُ‌ اللَّهِ‌ صَلَّى اللَّهُ‌ عَلَيْهِ‌ وَ آلِهِ‌أَنْ‌ لاَ أُخْبِرَ بِهِ‌ غَيْرَ عِتْرَتِيقَالَ‌ اَلنَّزَّالُ‌ بْنُ‌ سَبْرَةَ‌ فَقُلْتُ‌ لِصَعْصَعَةَ‌ بْنِ‌ صُوحَانَ‌ يَا صَعْصَعَةُ‌ مَا عَنَى أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌بِهَذَا فَقَالَ‌ صَعْصَعَةُ‌ يَا اِبْنَ‌ سَبْرَةَ‌ إِنَّ‌ الَّذِي يُصَلِّي خَلْفَهُ‌ عِيسَى ابْنُ‌ مَرْيَمَ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ هُوَ الثَّانِي عَشَرَ مِنَ‌ اَلْعِتْرَةِ‌ التَّاسِعُ‌ مِنْ‌ وُلْدِ الْحُسَيْنِ‌ بْنِ‌ عَلِيٍّ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ وَ هُوَ الشَّمْسُ‌ الطَّالِعَةُ‌ مِنْ‌ مَغْرِبِهَا يَظْهَرُ عِنْدَ اَلرُّكْنِ‌ وَ اَلْمَقَامِ‌ فَيُطَهِّرُ الْأَرْضَ‌ وَ يَضَعُ‌ مِيزَانَ‌ الْعَدْلِ‌ فَلاَ يَظْلِمُ‌ أَحَدٌ أَحَداً فَأَخْبَرَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ أَنَّ‌ حَبِيبَهُ‌ رَسُولَ‌ اللَّهِ‌ صَلَّى اللَّهُ‌ عَلَيْهِ‌ وَ آلِهِ‌ عَهِدَ إِلَيْهِ‌ أَنْ‌ لاَ يُخْبِرَ بِمَا يَكُونُ‌ بَعْدَ ذَلِكَ‌ غَيْرَ عِتْرَتِهِ‌ الْأَئِمَّةِ‌ صَلَوَاتُ‌ اللَّهِ‌ عَلَيْهِمْ‌ أَجْمَعِينَ‌. - و حدثنا أبو بكر محمد بن عمر بن عثمان بن الفضل العقيلي الفقيه قال حدثنا أبو عمرو محمد بن جعفر بن المظفر و عبد الله بن محمد بن عبد الرحمن الرازي و أبو سعيد عبد الله بن محمد بن موسى بن كعب الصيداني و أبو الحسن محمد بن عبد الله بن صبيح الجوهري قالوا حدثنا أبو يعلى بن أحمد بن المثنى الموصلي عن عبد الأعلى بن حماد النرسي عن أيوب عن نافع عن ابن عمر عن رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله بهذا الحديث مثله سواء:. 📝اصبغ بن بناته برخاست و عرض كرد يا امير المؤمنين دجال كيست‌؟ ✴️دجال صائد بن صائد است بدبخت كسى است كه او را تصديق كند و خوشبخت آنست كه او را تكذيب كند از شهرى برآيد كه آن را اصفهان نامند از دهى كه آن را يهوديه گويند،چشم راستش ممسوح است و چشم ديگرش در پيشانى است و مانند ستاره صبح ميدرخشد،در آن قطعه خونى است گويا ممزوج با خونست،ميان دو چشمش نوشته است اين كافر است هر خواننده و بيسواد آن را ميخواند در درياها فرود مى‌شود و آفتاب با او ميگردد و جلوش كوهى از دود است و عقبش كوه سپيديست كه مردم تصور كنند نانست در زمان قحطى سختى خروج كند بر خر سپيدى سوار است،هر گام خرش يك ميل است و زمين آبگاه بآبگاه زير پايش نورديده شود و بر آبى نگذرد جز آنكه فرو رود. @ravanedel
تا روز قيامت بآوازى كه همه جن و انس از مشرق تا مغرب بشنوند فرياد كند: اى دوستان من نزد من آئيد منم آنكه آفريدم و درست كردم و تقدير كردم و رهبرى نمودم، منم پروردگار والاى شما دشمن خدا دروغ ميگويد او يك چشم است غذا ميخورد و در بازارها راه ميرود براستى پروردگار شما نه يك چشم است نه راه ميرود و نه زوال دارد و برتر است خدا از اين اوصاف برترى بزرگى هلا بيشتر پيروانش در آن روز زنازادگانند و صاحبان پوستين‌هاى سبز،خدا او را در شام بكشد بر سر گردنه‌اى كه آن را افيق نامند و سه ساعت از روز جمعه گذشته باشد بدست كسى كه مسيح عيسى بن مريم پشت سرش نماز بخواند ❇️ هلا بعد از آن طامه كبرى باشد عرضكرديم آن ديگر چيست يا امير المؤمنين‌؟ 🕯فرمود دابة الارض است كه از كوه صفا برآيد و انگشتر سليمان و عصاى موسى با او باشد آن انگشتر را بروى هر مؤمنى گذارد نقش گيرد اين مؤمن است حقا و بروى هر كافرى گزارد نقش گيرد اين كافر است حقا تا بجائى كه مؤمن فرياد كشد واى بر تو اى كافر و كافر فرياد زند خوشا بر تو اى مؤمن من دوست داشتم چون تو باشم و بفوز بزرك برسم،سپس دابه سر بلند كند و باذن خدا همه مردم از مشرق تا مغرب او را ببينند و اين پس از آنست كه آفتاب از مغرب خود برآيد در اين وقت تو به برداشته شود،نه توبه پذيرفته است و نه عمل سود دهد و سود ندهد كسى را ايمانش در صورتى كه پيش از آن ايمان نداشته و با ايمان كسب خيرى نكرده،سپس فرمود ديگر از من نپرسيد كه بعد از آن چه خواهد بود زيرا دوستم پيغمبر(صلّى الله عليه و آله)از من تعهد گرفته آن را جز بخاندانم نگويم 🔍نزال بن سبره گويد بصعصعة بن صوحان گفتم اى صعصعه مقصود امير المؤمنين از اين جمله چه بود؟ ❣صعصعه گفت يا بن سبره آنكه عيسى بن مريم پشت سرش نماز ميخواند دوازدهمين از عترت و و نهمين فرزند حسين(عليه السّلام)و او است آفتابى كه از مغرب خود برميآيد و نزد ركن و مقام ظاهر مى‌شود و زمين را پاك ميكند و ترازوى عدل مينهد و ديگر كسى بكسى ستم نميكند امير المؤمنين بما خبر داد كه دوستش رسول خدا(صلّى الله عليه و آله)باو سفارش كرده كه از حوادث بعد از او بكسى جز عترتش خبر ندهد 🔖اين حديث را ابو بكر محمد بن عمرو بن عثمان بن فضل عقيلى فقيه بسند خود عينا نقل كرده است از قول ابن عمر 📗 كمال الدين و تمام النعمة - جلد2، صفحه 208/باب47 ابن بابویه @ravanedel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀 بسم الله الرحمن الرحیم 🍀 تلاوت امروز ما سوره مبارکه توبه صفحه 203 قرآن کریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_1170809410.mp3
13.84M
📚 داستان شماره ۱۰۶: ▫️یک نگاه ... فقط یک نگاهت کافیست برای باز شدن کورترین گره ها... میشود یک نگاهت را هم نصیب من کنی؟! ...✨ 🔘 "در حوالیِ حرم". انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
4_5883979735230318397.mp3
11.2M
📚 داستان شماره ۱۰۷: ▫️دلم که بهانه ات را میگیرد، به روضه ها پناه می برم، هرجا که روضة الحسین باشد، حتما عطر گل نرگس هم هست. ...✨ 🔘 "روضه خوان". انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
4_5843723247283080300.mp3
6M
📚 داستان شماره ۱۰۸: ▪️امام زمان علیه السلام به او فرمود: برایم روضه مادرم را بخوان! حاج قدرت الله لطیفی نسب به محضر امام عصر علیه السلام. 📚 شیدای گمنامی، ص۵۲. انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
🔴 دعا برای فرج مانند نمازهای پنج گانه واجب است 🔻 امام حسن مجتبی(سلام الله علیه) درعالم مکاشفه به آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند: «در منبرها به مردم بگویید توبه نموده و برای فرج امام زمان دعا کنند، دعا کردن برای فرج مانند نماز میت واجب کفایی نیست که اگر انجام دهند از دوش عده ای دیگر ساقط شود بلکه مانند نمازهای پنج گانه است. برای هر فرد بالغ واجب است که برای ظهور امام زمان دعا کنند». 📚 مکیال المکارم ، ج ۱، ص ۴۳۸انتظار 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 🆔 : @ravanedel
4_5859688323622113180.mp3
5.34M
▪️حکایت شیعه شدن یک سنّی از برکت توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها. انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
4_5893093733141843766.mp3
9.54M
📚 داستان شماره ۱۰۸: ▫️این دست رفاقت من... با من رفیق شو تا برایت سنگ تمام بگذارم. (امضا: حجت بن الحسن العسکری) ...✨ 🔘 "رفیق ترین". انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
Hekayate Seyedi Ba Elme Qeib.mp3
4.77M
📚 داستان شماره ۱۰۹: ▪️حکایت سیّدی که از غیب میگفت! 📚به نقل از فرزندان مرحوم آخوند خراسانی انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
رفاقت با امام زمان.mp3
7.66M
🔊 📝 «رفاقت با امام زمان» 👤 استاد ▪️امام زمان رفقاشو دعوت می‌کنه به روضهٔ مادرش انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
-630907134_1810402143.mp3
5.84M
📚 داستان شماره ۱۱۰ : ▫️هر وقت کارد به استخوانت رسید، راه چاره این است که... ابوالوفاء شیرازی. 📚 بحارالانوار، ج۹۱، ص۳۵. انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel
4_5888628019420989352.mp3
10.96M
📚 داستان شماره ۱۱۱ : ▫️تمام درد ما این است که درد دوری ات را نداریم. حضرت درمان! این بار به جای دوا، درد بده... ...✨ 🔘 "درد و درمان". انتظار 👇👇👇 🆔 @ravanedel