eitaa logo
🚩🏴حاج قاسم🚩🏴
848 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
9.6هزار ویدیو
16 فایل
ایدی مدیر مالک: @MuhammadF313 کشکول جامعی از مطالب متنوع سیاسی ؛ اجتماعی؛ فرهنگی؛ طنز؛ خانواده؛ .... به ما بپیوندید🙏🪴🌺💖
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام علیکم و رحمه الله...؛ 💐 چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ 💐 " یا حی و یا قیوم " روزتان بخیر و شادی باد و وجودتون لبریز از حس خوب وصل و توکل و توسل به خدا و به اهل بیت"ع"...؛ الهی آنچه خدا مقرر و مقدر کرده ؛ برایتان‌محقق و لبخند نشاط و رضا و اقبال ؛ سایه سار زندگی و گوشه نشین لبهایتان باد...؛ 💐🌸 الهی آمین🌸💐 "ع"
🍃🌸💐🇮🇷💐🌸🍃 سلام و تحیت؛ کلام نیکان........؛ چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ امیرالمومنین ؛ امام علی علیه السلام : كَثرَةُ الطَّعامِ تُميتُ القَلبَ ؛ كَما تُميتُ كَثرَةُ الماءِ الزَّرعَ ...؛!!! بدانید که غذاى زياد ؛ دل را مى ميراند ؛ چنان كه آب زياد ؛ زراعت را مى ميراند ...!!! منبع : 👇 کتاب شریف شرح نهج البلاغة ابن أبي الحديد _ج ٢٠ _ص ٣٢٥ _ ح ٧٢٣ 🍀💐🌻🇮🇷🌻💐🍀 "ع"
🍃🌸🌻🇮🇷🌻🌸🍃 سپاس فراوان؛ درس اخلاق.......،؛ چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ پيامبرمکرم اسلام (ص): منْ سَنَّ سُنَّةً حَسَنَةً فَلَهُ أَجْرُهَا وَ أَجْر مَنْ عَمِلَ بِهَا إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ مِنْ غَيْرِ أَنْ يُنْقَصَ مِنْ أُجُورِهِمْ شَيْ‏ء هر كس سنت نيكويى را بنا نهد ، اجر آن و اجر همه عمل ‏كنندگان به آن عمل تا روز قيامت براى اوست ، بدون اينكه از اجر آنان كم گردد منبع : 👇 کتاب شریف کافی ج ۵، ص ۹ 🍀🌺🌸💐🌸🌺🍀 "ع"
🍃🌺🌸🌻🌸🌺🍃 💐 کلام نور ؛ 💐 ۴شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ " السلام علی کتاب الله النور" "برای صیقل دادن  و نورانی شدن قلب" خدایا بخاطر همه چیز شکر🤲 🍀💐🌻🌺🌻💐🍀 "ع"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌸💐❤️💐🌸🍃 السلام علیک یا ثامن الحجج ؛ یا علی ابن موس الرضا"ع"...😭 ادرکنا و اشفعنا فی الدنیا والآخره🤲 سلام و تحیت ویژه؛ باز رسیدیم به ساعت ۸ و قرار عاشقی🙏💐🌸😭 اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضاالمرتَضی ؛ الامامِ التّقی النّقی ؛ وحُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ؛ و مَن تَحتَ الثری ؛ الصّدّیق الشَّهید ؛ صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه؛ کافْضَلِ ما صَلّیَتَ‌عَلی‌اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِک...💐😭 مولا جان؛ دستان با سخاوت شما و دلهای پر از حاجت و آرزوی ما...🤲😭 بویژه سلامتی و ظهور امام زمان "عج"🤲💐 تماس مستقیم ۰۵۱۴۸۸۸۸ 🍃🌸🌺💐🌺🌸🍃 "عج"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀بسم رب الشهداء 🌹روزمان را با یاد و خاطره یک شهید شروع کنیم...؛ چهارشنبه۱۴۰۳/۰۴/۱۳ ✦🌺❥🥀🕊❥🌺✦ 💐ما باید حسین وار بجنگیم....؛ 🌹شهیدمهدی زین الدین رفیق شهید،شهیدت میکند🌹 💐شادی روح شهداء صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💐🌹💐 "ع"
رهبر معظم انقلاب : 📌📌 بعضی از سیاسیّون در کشور ما تصوّر میکنند که باید آویزان به این قدرت و آن  قدرت بشوند؛ و بدون آویزان شدن به فلان قدرت معروف و بزرگ، در کشور نمیشود پیش رفت؛ بعضی‌ها این‌جور فکر میکنند. یا خیال میکنند که همه‌ی راه‌های پیشرفت از آمریکا میگذرد؛ نه، اینها نمیتوانند. این کسانی که چشمشان به خارج از مرزهای کشور است، این ظرفیّتها را نمی‌بینند؛ وقتی ندیدند، وقتی قدرش را ندانستند، طبعاً برای استفاده‌ی از آنها برنامه‌ریزی هم نمیکنند. اینکه ما میگوییم چشمتان به خارج نباشد، یک علّتش این است که وقتی چشم به خارج نبود، انسان قادر میشود که این ظرفیّتهای درونی را ببیند، بفهمد، بشناسد. جمهوری اسلامی به فضل الهی، به توفیق الهی تا حالا نشان داده که بدون تکیه‌ی به بیگانگان و حتّی با وجود موذیگری بیگانگان و چالشگری بیگانگان میتواند پیش برود و پیش رفته؛ این را جمهوری اسلامی نشان داده؛ در آینده هم به حول و قوّه‌ی الهی ملّت ایران اجازه نخواهد داد که سرنوشتش را دیگران بنویسند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺 واکنش تند کارگردان سینما (ابوالقاسم طالبی) به اعدامش کنید پزشکیان!
🌀چی نوشته‌ای؟! (گفت و شنود) 🖌گفت: مدعیان اصلاحات می‌گویند اگر برجام بد بود چرا اسرائیل با آن مخالفت کرده بود؟! ✍گفتم: وندی شرمن، مذاکره‌کننده ارشد آمریکا می‌گفت تمام مراحل مذاکرات را با اسرائيل هماهنگ می‌کنیم. ‌هاآرتص نوشته بود برجام سند طلائی است. اوباما در مصاحبه‌ای که کلیپ آن هم‌اکنون موجود است می‌گوید؛«‌زمان دکتر جلیلی کار ‌داشت به جایی می‌رسید که نظام تحریم‌ها نابود بشوند ولی رئیس‌جمهور شدن دکتر روحانی صحنه را تغییر داد‌»! 🖌گفت:‌ می‌گویند دشمنی آمریکا برای این است که شما بلد نبودید در مذاکرات مجامع بین‌المللی را قانع کنید! ✍گفتم: اولاً باید پرسید شما که بلد بودید چرا تحریم‌ها را دو برابر کردید؟! و اگر مصوبه مجلس نبود تتمه تاسیسات هسته‌ای را هم مفت داده بودید و رفته بود! ثانیاً؛ مگر جنایات آمریکا و اسرائيل در غزه برای مجامع بین‌المللی ثابت نشده که دست روی دست گذاشته و کاری نمی‌کنند؟ 🖌گفت: پس این مطالب چیست که می‌نویسند؟! ✍گفتم: قاضی از متهم پرسید سواد داری؟ گفت؛ سواد نوشتن دارم ولی سواد خواندن ندارم! قاضی یک برگ کاغذ به او داد که بنویسد و یارو چندتا خط کج و کوله کشید و به دست قاضی داد. قاضی با تعجب پرسید چی نوشته‌ای؟! و متهم گفت؛ عرض کردم که سواد خواندن ندارم! 😁😇🤣😆😂 🌸🌀🌸
ادبیات چاله‌میدونی vs ادبیات رییس‌جمهور تراز 😐
استاد علیرضا پناهیان: جلیلی به عنوان یک رئیس‌جمهور آگاه و مقتدر همان است که در مناظره آخر به ویژه بیانیه پایانی، خود را نشان داد. او می‌تواند حماسه بیافریند و حق مردم را از سیاست‌بازان بگیرد. در مابقی مناظره‌ها بیشتر شبیه یک استاد دانشگاه مهربان بود که می‌خواست ثابت کند برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد. @Panahian_ir
تجمع جبهه انقلاب✌️🇮🇷 حامیان دکتر سعید جلیلی 📆 چهارشنبه ۱۳ تیر ⏰ ازساعت ۱۷ الی ۱۹ 🕌 مصلای امام خمینی (به دوستان و خانواده ها اطلاع رسانی شود)😎✌️
. دوستانی که به آقای قالیباف رای دادید 👏 عزیزان هوادار آقای زاکانی و قاضی زاده هاشمی 👌 هموطنان عزیزی که به آقای پزشکیان دور اول رای دادید و پشیمون هستید و میخواهید جمعه به آقای جلیلی رای بدید 👏 همه امروز تشریف بیارید مصلی بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهتون هستیم‌.🇮🇷