eitaa logo
♡عشق من حجاب ♡
2هزار دنبال‌کننده
38.1هزار عکس
25هزار ویدیو
502 فایل
🌹بانویی از تبار زهرا🌹 چادرم یادگار مادرم زهراست♥️ کپی؟! `یه استغفرالله واسمون میگین..` کپی از اسم و پروف؟! راضی نیستم! تبلیغاتمونه:) @tabligat59 جانم؟! https://daigo.ir/secret/54018085 لحظه رویش! ¹⁴⁰⁰٫³٫¹⁵ 2k...✈️‌...3k
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پیامهایی از آسمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🏴 سالروز شهادت پیامبر اکرم صلی ‎الله ‎علیه ‎و آله تسلیت
هدایت شده از پیامهایی از آسمان
5.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🏴 سالروز شهادت امام حسن مجتبی سلام الله علیه‌ تسلیت
enc_1725036280777531192287.mp3
4.01M
قرار ِدل بی شکیبم سلام...❤️‍🩹🖐(:
enc_17237371992350275882785.mp3
4.71M
نماهنگ اباعبدالله جواد مقدم ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ . استودیویی
enc_17249449923611917967112.mp3
1.58M
نماهنگ تو هوای تو امین قدیم ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ . استودیویی
هدایت شده از ♡عشق من حجاب ♡
✨بخوان دعای فرج را 🌺 دعا اثر دارد 🤲 دعا کبوتر🕊 عشق❤️ است و بال و پر🌱 دارد ✨
هدایت شده از ♡عشق من حجاب ♡
🌱 بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم 🌱 ۞اَللّهُمَّ۞ ۞کُنْ لِوَلِیِّکَ۞ ۞الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ۞ ۞صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلی آبائِهِ۞ ۞فی هذِهِ السّاعَه وَفی کُلِّ ساعة۞ ۞وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً۞ ۞وَعَیْناً حَتّی تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ۞ ۞طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها۞ ۞طَویلا۞
هدایت شده از پیامهایی از آسمان
🔸یکی از شبهاتی که در مورد واقعه ی عاشورا و امام حسین (ع) وجود دارد، اعتراض به عزاداری برای ایشان و ریختن اشک و گریه کردن برای امام حسین (ع) است. از یک طرف ما روایاتی داریم که عزاداری و اشک بر مظلومیت امام حسین را خیلی تشویق می کنند و ثواب های بی شماری را برای کسانی که برای واقعه ی عاشورا و مظلومیت امام حسین و فرزندانشان دلشان م سوزد بیان کردند؛ اما از یک طرف دیگر عده ای شبهه می کنند که خب امام حسین با تعاریفی که شما گفتید در بهشت هستند. اصولا برای کسی که در بهشت است برای چه باید انقدر گریه کنیم و بر سر و سینه خود بزنیم؟ پاسخ: ببینید عزیزان! کوتاه ترین و گویاترین دلیلی که ما برای عزاداری امام حسین داریم یک کلمه است! محبت چرا برای کسی که کشته شده و به بهشت رفته اشک می ریزیم؟ چون برایمان عزیز است، به او محبت داریم، دوستش داریم. پس بخاطر ظلم و جنایت بی حدی که بر او رفته دلمان می گدازد و اشکمان جاری می شود. همیشه سوال می کنم، اگر پدر یا مادری در نیمه شب، فرزند خردسالش دچار تب، لرز و تشنج بشود، و دسترسی به بیمارستان و دکتر نداشته باشد، چه می کند؟ سعی می کند از هر راهی بچه خودش را تسکین دهد، اما همزمان که این کارها را می کند در دلش آشوبی است، پدر خانواده می بیند که همسرش اشک می ریزد، عزیزم چرا گریه می کنی؟ بنظر شما چرا گریه می کند؟ اصلا محلی برای این سوال وجود دارد؟! معلوم است یک مادر گریه می کند برای این که دلش برای محبوبش می سوزد. ما هم دلمان برای محبوبمان امام حسین می سوزد، محبوبی که محبوب خدا هم هست، محبوب پیامبر هم هست، محبوب همه ی انسان های پاک طینت هست، خب وقتی می شنویم نسبت به عزیزی که انقدر برای ما محبوب است چه ظلم ها و شکنجه هایی در مورد خودش و خانواده اش رفته طبیعی است که دلمان بسوزد و وقتی دل می سوزد اشک جاری می شود. این اشکی که از روی محبت جاری می شود، اثرش چیست؟ بخاطر آن محبت، همه آن ناپاکی های روحی ما را هم شست و شو می دهد. خدا دوست دارد هرکسی را که امام حسین محبوب اوست، چرا؟ چون امام حسین خودش محبوب خداست، پس فلسفه ی اشک و ناراحتی ما برای امام حسین همان فلسفه مادری است که فرزند دلبند و محبوبش تب و تشنج کرده، دلش می سوزد، از روی شدت محبت اشکش جاری می شود، درباره ی امام حسین (ع) هم ما از روی شدت محبت به ایشان، دلمان می تپد و اشکمان جاری می شود
هدایت شده از پیامهایی از آسمان
🔰تاکید بر حقوق اجتماعی در آخرین کلام پیامبر اسلام (ص) بر منبر مدینه عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَمَّادٍ وَ غَيْرِهِ عَنْ حَنَانِ بْنِ سَدِيرٍ الصَّيْرَفِيِّ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع يَقُولُ نُعِيَتْ إِلَى النَّبِيِّ ص نَفْسُهُ وَ هُوَ صَحِيحٌ لَيْسَ بِهِ وَجَعٌ قَالَ نَزَلَ بِهِ الرُّوحُ الْأَمِينُ قَالَ فَنَادَى ص الصَّلَاةَ جَامِعَةً وَ أَمَرَ الْمُهَاجِرِينَ وَ الْأَنْصَارَ بِالسِّلَاحِ وَ اجْتَمَعَ النَّاسُ فَصَعِدَ النَّبِيُّ ص الْمِنْبَرَ فَنَعَى إِلَيْهِمْ نَفْسَهُ ثُمَّ قَالَ أُذَكِّرُ اللَّهَ الْوَالِيَ مِنْ بَعْدِي عَلَى أُمَّتِي أَلَّا يَرْحَمَ عَلَى جَمَاعَةِ الْمُسْلِمِينَ فَأَجَلَّ كَبِيرَهُمْ وَ رَحِمَ ضَعِيفَهُمْ وَ وَقَّرَ عَالِمَهُمْ وَ لَمْ يُضِرَّ بِهِمْ فَيُذِلَّهُمْ وَ لَمْ يُفْقِرْهُمْ فَيُكْفِرَهُمْ وَ لَمْ يُغْلِقْ بَابَهُ دُونَهُمْ فَيَأْكُلَ قَوِيُّهُمْ ضَعِيفَهِمْ وَ لَمْ يَخْبِزْهُمْ فِي بُعُوثِهِمْ فَيَقْطَعَ نَسْلَ أُمَّتِي ثُمَّ قَالَ قَدْ بَلَّغْتُ وَ نَصَحْتُ فَاشْهَدُوا وَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع هَذَا آخِرُ كَلَامٍ تَكَلَّمَ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ ص عَلَى مِنْبَرِهِ (الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏۱، ص: ۴۰۶) محورهای مطرح شده درباره حقوق اجتماعی مردم برعهده حاکمان در خطبه فوق به این شرح است: ✔️۱. بر جماعت مسلمین مهر بورزد «أَلَّا يَرْحَمَ عَلَى جَمَاعَةِ الْمُسْلِمِينَ» [مدارا، رواداری و دوری از خشونت باید روش اصلی زمامداران بعد از پیامبر(ص) باشد] ✔️۲. بزرگانشان را گرامی بدارد «فَأَجَلَّ كَبِيرَهُمْ» [از تجربه بزرگان باید استفاده کرد و ضمن احترام به آنها باید به نقد آنها پرداخت و نه نفی آنها که نادیده گرفتن بزرگان و پیشکسوتان برای جامعه خسارتی بس بزرگ است] ✔️۳. با بینوایان مهربان برخورد کند «وَ رَحِمَ ضَعِيفَهُمْ» [در تعاون و کمک به بینوایان، مهربانی و حفظ کرامت انسانی باید محور اصلی کنش خیرخواهانه انسان‌ها باشد] ✔️۴. دانایانشان را گرامی بدارد «وَ وَقَّرَ عَالِمَهُمْ» [جامعه دانش محور رو به توسعه است و در جامعه‌ای که عالمان و اخلاق فرهنگ و سنت‌های عالمانه گرامی داشته شود خرافات و سنت‌های جاهلانه که از موانع توسعه هست از میان می‌رود] ✔️۵. به مردمان ضرر و زیان نرساند تا بدین وسیله آنها را خوار و زبون کند [کرامت انسانی آنها را پاس بدارد] «وَ لَمْ يُضِرَّ بِهِمْ فَيُذِلَّهُمْ» ✔️۶. مردمان را به فقر دچار نسازد که در این صورت به کفر می‌گرایند «وَ لَمْ يُفْقِرْهُمْ فَيُكْفِرَهُمْ» [فقر و ناداری در اجتماع سبب دین گریزی و حتی در زمان‌هایی سبب دین‌ستیزی می‌شود] ✔️۷. درب [مکان حکمرانی] خویش را بروی مردم نبدد که توانایانشان ناتوانان آنها را بخورد «وَ لَمْ يُغْلِقْ بَابَهُ دُونَهُمْ فَيَأْكُلَ قَوِيُّهُمْ ضَعِيفَهِمْ» [درصورت بسته بودن  راه ارتباط عموم مردم با ارباب قدرت پدیده زشت ویژه خواری و رشوه رواج پیدا می‌کند و فساد همانند موریانه عصای سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی، تکیه گاه قدرت را از درون می خورد] ✔️۸. به آنها در لشکرکشی‌ها سخت نگیرد که نسلشان را ضایع سازد «وَ لَمْ يَخْبِزْهُمْ فِي بُعُوثِهِمْ فَيَقْطَعَ نَسْلَ أُمَّتِي» [آخرین پیام پیامبر(ص) به زمامداران مسلمین پس از خودش صلح‌طلبی و دوری از جنگ افروزی‌های قدرت محور است که جنگ‌ها سبب هلاکت حرث و نسل می‌شود، البته توجه داریم جنگ‌های قدرت‌طلبانه غیر از مسئله دفاع است که هر انسانی و ملتی در صورت مورد تجاوز واقع شدن از کیان و هستی خود دفاع می‌کند]