#ناشناس📬
سلام میخواستم بگم واقعا چنلت خوبه من مالک چنل پرنسس هستم ، فقط نمیشه کپی کنیمممم!؟
---------
سلام ممنونم:))
نه داخل بیو چنل و پیام های پین شده چندین بار گفتم که کپی نکنین و راضی نیستم🥲
#ناشناس📬
راستی یک چیز دیگه من از چنلت واقعا راضی هستم عالی ی پر فکتتتتتت😁🥰😀🙃
-----------
وااییی مرسیییی😭💞😭💞