#ناشناس📬
https://eitaa.com/halino91/1887 من خوندمشون. همشون به نسبت خوبن اما من و آقای همسایه و سرکار علیه زیاد جال نیستن مخصوصا منو آقای همسایه... من دوسش نداشتم اصلا. البته نظرات و سلایق متفاوتن
-----------
ممنونم از اینکه نظرت رو گفتی😉🌸
هدایت شده از نو+جوان
⚠️ قتلگاه
😔 تلخیهایی که هر روز اتفاق میافته...
🕌 #در_قدس_نماز_میخوانیم
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei
هدایت شده از نو+جوان
nojavan.khamenei.irکار بزرگ فلسطینی_ها_140291418650.mp3
زمان:
حجم:
7.4M
🎧 #شنیدنی | کار بزرگ فلسطینیها
😔 دلهای ما خون است
🔥 ولی واقعا پیروزی نهایی با چه کسی است؟
🕌 #در_قدس_نماز_میخوانیم
📻 #رادیونو شنیدنیهای رسانه نو+جوان
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei
#چالش ۳۰ روز نوشتن
روز هشتم: در مورد موسیقی بگویید🎼
https://daigo.ir/secret/4939744193
شما هم اگه دوس داشتید اینجا بگید👆🏻💗
من عاشق موسیقی گوش دادنم و خیلی اهلش هستم🥲
کلا موسیقی بهم حس خوبی میده..
سبک های مختلف گوش میدم بیشتر رپ(بین رپ های ایرانی به هیچ عنوان ساسی و تتلو گوش نمیدم)
خواننده مورد علاقه ایرانی ندارم ولی از خارجی ها بیلی رو دوس دارم:))