eitaa logo
Ham_Farda
163 دنبال‌کننده
238 عکس
5 ویدیو
0 فایل
آکادمی هنر و علوم انسانی •• هم‌فردا ••
مشاهده در ایتا
دانلود
•••••• ﷽ •••••• 🔴 روایت تصویری تور تخصصی نوجوان🔴 📷 راوی نوجوان تصویر: زهرا آزادی 📍مکان بازدید: ⛳️ آکادمی هنر و علوم انسانی https://eitaa.com/ham_farda
•••••• ﷽ •••••• 🔴 روایت تصویری تور تخصصی نوجوان🔴 📷 راوی نوجوان تصویر: ملیکا سعیدی 📍مکان بازدید: ⛳️ آکادمی هنر و علوم انسانی https://eitaa.com/ham_farda
•••••• ﷽ •••••• 🔴 روایت تصویری تور تخصصی نوجوان🔴 📷 راوی نوجوان تصویر: آیه لوح موسوی 📍مکان بازدید: ⛳️ آکادمی هنر و علوم انسانی https://eitaa.com/ham_farda
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•••••• ﷽ •••••• 🔴 گزارش ویدئویی تور تخصصی نوجوان🔴 🗓 پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📍مکان بازدید: ⛳️ آکادمی هنر و علوم انسانی https://eitaa.com/ham_farda
•••✦•┈┈┈••❅ به نام خدا ❅••┈┈┈•✦••• غیرحضوری شدن مهمترین رویداد سالانه فرهنگی کشور (نمایشگاه کتاب تهران) را بهانه کردیم برای برگزاری رویدادی حضوری!!! 🔴رویداد فرهنگی اختصاصی نوجوانان🔴 🗓 پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه 🕰 ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۱:۴۵ 📌خیابان آمادگاه روبه‌روی هتل عباسی قرار است همنشین و همصحبت جناب آقای «سید حسین صمصمام شریعت» باشیم... چرا ایشان؟ به این خاطر که یکی از باسابقه‌ترین کتابفروش‌های اصفهان‌اند... و اهل کتاب... اونقدر باسابقه‌ که مهمان «برنامه کتاب‌باز» بوده‌اند... قرار است به «کتابفروشی کمند» برویم و بعد به کافه... چای بنوشیم و از آقای صمصام بشنویم که اهل کتاب بودن چگونه است؟ اصلا می‌شود اهل چه چیزهایی بود؟ ما اهل چه هستیم؟ هزینه سرمایه‌گذاری ۲۵۰,۰۰۰ تومان است. چای دبش کافه را مهمان ما هستید. لطفاً مبلغ را به 5041721222338072 بانک رسالت_فرزانه‌السادات کمیلی واریز نموده و فیش واریزی را به همراه نام و نام خانوادگی تا «چهارشنبه شب» به آیدی@Ham_Fardaaa ارسال بفرمایید... در صورت ثبت‌نام و عدم حضور، مبلغ بازگشت داده نخواهد شد... به سبب محدودیت ظرفیت پذیرش اولویت حضور با افرادی است که سریع‌تر ثبت‌نام انجام دهند... مشتاق ملاقات‌ نوجوانان فرهنگ‌دوستیم😉🌹 ⛳️
قضیه امروز چیه؟ خب اینطوری بود که طبق معمول خانم کمیلی دبیرمطالعات‌گوگولیمون دوباره بازدید گذاشتن. صبح زود پاشدم زنگ زدم ثنا از خواب بیدارش کردم باهم بریم. تو راه یکم غیبت کردیم(بیشتر بحث حول محور مدارس و ازمون بود).وقتی رسیدیم واقعا جای عجیبی بود. ازش رنگ و بوی اصالت می‌بارید. جدای اینکه روی قفسه‌ها هم کتاب چیده شده بود، از زمین تا یه سر و گردن بالاتر از من هم بعضا کتاب چیده بودن((: گشتن میون کتاب ها و حرف زدن درباره کتاب ها دوباره جون تازه ای به تن خستم داد.بعد از چند دقیقه رفتیم کافه عباسی و منتظر نشستیم تا ایشون هم بیان. تو این تایم با خانم کمیلی گپ زدیم که هر کدوم بیشتر «اهل» چی هستیم؟ من اهل کتابم، اهل تخیلم، اهل چاییم، اهل حرف زدن با آدمام، اهل فیلمم بعد هم ایشون اومدن و با حرف هاشون خیلی چیز یاد گرفتیم[: چایی رو که خوردیم و کم کم جلسه تموم شد، با ریحانه و نازنین و یاس دوباره رفتیم سمت کتابفروشی 🙏🏼 با نازنین و ریحانه ازشون خواستیم بر اساس چیزی که ازمون میبینن، بهمون کتاب معرفی کنن. گفتن: میخونین؟؟ گفتیم: بعله یدفعه نازنین گفت بهم گفت کوچولو. گفتم من کوچولو نیستم!!!!!! ایشون همونطوری که برام کتاب پیدا میکردن گفتن: خیر ایشون خیلیم بزرگن😭🙏🏼*جزمعدود ادم هایی بودن که اینو تایید کردن. نازنین اثر داستایفسکی رو در اوردن.گفتم من خوندمش((: گفتن عه جددی؟ گفتم بله. اونو سر جاش گذاشتن و کتاب بار دیگر،شهری که دوست می‌داشتم از نادر ابراهیمی رو بهم دادن.اسمش😭🛐اولین کتابم هم از آگاتا کریستی هم با کمکشون انتخاب کردم که اسمش معمای کارائیبه! خلاصه قراره کتابفروشی کمند پاتوقم بشه 🔹لعیا قربانی